Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    ^Ainaskin mun LC8iin saa olla niitä öljyjä joka tapauksessa lisäiltykin aika paljon vaihtoväleillä. Syö jonnin verran.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  2. #32
    Mulla ei RC:n motti tunnu syövän yhtään öljyä, viiden tonnin siivuun ei tartte lisätä desiäkään.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  3. #33
    Tänään vein mopon bikeworldiin Raisioon. *Lainaksi sain Honda PCX:n.. *En meinannut todeksi uskoa, mutta pääsinpähän sentään kotiin. *Tolla laitteella jäi oikeasti rekkojen jalkoihin. *Henkilöautot yrittää rynniä ohi vaikka kiihdytät torvi selällään rampilla ja edes satasta se ei pysty pitämään mittarissa.

    No kotiin päästiin, eikä tarvinnut herättää yövuorosta tullutta vaimoa hakemaan. *Sekään kyyti ei varmasti olisi ollut yhtään mukavampaa.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  4. #34
    Lainaa (finike @ Kesä. 14 2011,23:42) kirjoitti
    Jotenkin tuntuu, että espoon ja vantaan välillä on eroja. BW vantaan myyntipuolen henkilökunta on tosijees. Huoltopuoli on erillinen yritys BW:n tiloissa, jos en nyt väärin ymmärtänyt.

    Onhan se totta, että huollon läheisyydestä voi maksaa hieman ylimäärästä, mutta 120e siitä on mun mielestä vähän liikaa. Sillähän ottaa jo taksin rajamäeltä helsinkiin ja takasin.

    Noh mene ja tiedä sit... tärkeintä on, että pyörä tikissä ja pääsee päristelemään!
    No niin, mikä kellekkin on mitäkin. Mulle 120,- säästöä on liian vähän tuhrata huolto Rajamäelle asti kesken työviikon. Lomilla ollessa sitten eri juttu kun voi ajella mutkien kautta kaikessa rauhassa.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  5. #35
    Lainaa (absum @ Kesä. 16 2011,07:58) kirjoitti
    Nyt on kokemus Racingbikesta ja voin kyllä varauksetta suositella. Sinne suuntaan itse seuraavallakin kerralla. Hintaakin kympin huollolle jäi vain 210€.

    Mitä tuohon öljynvaihtoon tulee, niin huoltomies ihan suositteli vaihtamaan öljyt kerran ennen seuraavaa kympin huoltoa. Eikä vaikuta takuisiin, milläs sen kukaan edes todistaa että olet sinne litkut vaihtanut.
    10K huolto BW Espoo €316 josta työt €237. Tuntitaksa €79, paljonkos Rajamäellä oli tuntihinta?
    Varsinkin kun käyt ratailemassa niin kandee vaihdella niitä öljyjä huoltojen välissäkin, saa vähän enemmän runtua siellä kuin mutkapätkillä. Tai ainakin pitäis saada... *
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  6. #36
    Lainaa (compinho @ Kesä. 21 2011,17:24) kirjoitti
    10K huolto BW Espoo €316 josta työt €237. Tuntitaksa €79, paljonkos Rajamäellä oli tuntihinta?
    Varsinkin kun käyt ratailemassa niin kandee vaihdella niitä öljyjä huoltojen välissäkin, saa vähän enemmän runtua siellä kuin mutkapätkillä. Tai ainakin pitäis saada... *
    Tuntihinta 69€, töiden osuus hinnasta 138€

    Ja joo, kyllä minä olen niitä öljyjä vaihdellutkin välissä. Vaikka naapurin natiainen epäilikin että olen vähän tyhmä, koska ei moottoripyörissä ole öljyjä
    Viittasin vaan tuohon takuu-keskusteluun.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  7. #37
    No ei se Racinbike mikään niin halpa ole.

    Adventuren (990) 7500km huolto + takarattaan vaihto isompaan. Töiden osuus 293 euroa (ja tarvikkeet päälle)



    -----------------------
    KTM Adventure 990
  8. #38
    Hei, olisko kellään vinkkejä mihin Superduken vois viedä huoltoon Helsingin seudulla? Ei tarvi olla valtuutettu huolto, koska takuuta ei ole enää. Bikeworld on kallis ja varmaan niin ruuhkanen tähän aikaan vuodesta, joten se on pois laskuista. Racingbike sidecar on hyvä, mutta aika kaukana.

    Pyörään tulee todnkä remppaa vesipumppuun ja päälle vuosihuolto. Myös takarengas menee vaihtoon.
  9. #39
    Vantaan BikeWorldin tarjous SMT:n kolmenkympin huollosta oli niin arvokas että päädyin selvittelemään muita vaihtoehtoja. Parhaan tarjouksen teki Racingbike, joten huollatin siellä. Homma toimi asiallisesti ja palvelu oli hyvää. Ainoa huono puoli oli pitkä välimatka, mutta siihen sain sijaispyörän. Säästöä kertyi bensojenkin jälkeen 250-400e, riippuen olisiko BW tehnyt innokkaasti tarjoamansa (turhan) vesipumpun vaihdon. Kyllä tuohon rahaan jo Rajamäellä pyörähtää.
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  10. #40
    Itsellä alkaisi olemaan Ktm 690 Duke R:än 1000km huolto ajankohtainen. Mitäs paikkaa porukka suosittelisi satakunta-varsinais-suomi akselilla ? Motoracing companyyn pistelin viikko sitten jo sähköpostia, ei paljon heitä näytä vastaaminen kiinnostavan (mp-huolto.fi ) Bikeworldia tuossa olisi myös Turussa...
  11.  
  12. #41
    Lainaa Manno kirjoitti Katso viesti
    Itsellä alkaisi olemaan Ktm 690 Duke R:än 1000km huolto ajankohtainen. Mitäs paikkaa porukka suosittelisi satakunta-varsinais-suomi akselilla ? Motoracing companyyn pistelin viikko sitten jo sähköpostia, ei paljon heitä näytä vastaaminen kiinnostavan (mp-huolto.fi ) Bikeworldia tuossa olisi myös Turussa...
    Katoin pikaisesti nettisivua ja rahastuksen maku jäi puhelimella soittoa myöten.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12