Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Olin köyhä (nyt vielä köyhempi) ja ostin itse vuoden -92 600cc diversionin. *Vasta huolletun sai 1500e:llä, joten siinä mielessä täydellinen pyörä. *Eihän tuo alhaalta väännä (eikä oikein keskeltäkään) ja tehot ovat mitä ovat, mutta tekniikan pitäisi olla varmaa, vakuutukset edulliset ja pyörä ihan riittävä ainakin ensipyöräksi. Ulkonäkö tuossa hintaluokassa mielestäni hyvä, varsinkin kun etukatteenkin poistaa.

    Tuo jännittävä, kuin keitetty peruna kyllä kuvastaa varmasti pyörää ihan hyvin *



    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  2. #32
    Lainaa (jri66 @ Loka. 20 2011,22:52) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Loka. 14 2011,03:00) kirjoitti
    PC25 cbr.. Ainoa vika että eihän sellaisessa ole mitään "harrastettavaa" kun tuppaavat toimimaan hondamaiseen tyyliin niin hemmetin hyvin.
    Noihin saa myös helposti osia käytettynä koska on niin yleinen pyörä
    PC25 Honda on hyvä aihio aloittaa ajelua. Varmatoiminen ja helppo huoltaa itsekkin. Todellinen "allround-pyörä"". Hyvänkin yksilön saa edullisesti.
    +1
    Laiskahan tuo on mut ekaksi pyöräksi kiva mutka/matka juhta.
    Horo Elää !
  3. #33
    Hondan Blackbird ehdottomasti!

    Speksit;
    -edullinen
    -luotettava
    -ruutia kivasti
    -halvat osat
    -osia löytyy joka paikasta
    -kiva matkapyörä
    -jne.

    Tollasen huolletun 150 tonnia raapastun voi laittaa ihan kummasti.
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  4. #34
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ankka @ Loka. 21 2011,13:49) kirjoitti
    Olin köyhä (nyt vielä köyhempi) ja ostin itse vuoden -92 600cc diversionin. *Vasta huolletun sai 1500e:llä, joten siinä mielessä täydellinen pyörä. *Eihän tuo alhaalta väännä (eikä oikein keskeltäkään) ja tehot ovat mitä ovat, mutta tekniikan pitäisi olla varmaa, vakuutukset edulliset ja pyörä ihan riittävä ainakin ensipyöräksi. *Ulkonäkö tuossa hintaluokassa mielestäni hyvä, varsinkin kun etukatteenkin poistaa.

    Tuo jännittävä, kuin keitetty peruna kyllä kuvastaa varmasti pyörää ihan hyvin *
    Mutta siellä yläkierroksilla huomaa hyvin miten veto alkaa loppua vaikka kierrokset nouseekin vielä yli punarajan. Kyllä se mitä kuudessa-seittemässä tonnissa on tarjolla, kannattaa hyödyntää

    Ja edelleen, näitä on tuotu Saksasta kuristettuna 37 kW (50 hp) tehoisina. Ne ei ole kovin innostavia... Kuristusten poisto 45 kW (61 hp) tehoiseksi antaa mukavasti ajomukavuutta keskialueelle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #35
    Jos kuussatku kelpaa, niin ilman muuta bandiitti, parilla tonnilla saa irti hyväkuntoisiakin.
    Helppo huoltaa ja soveltuu monenlaiseen ajoon. Paitsi ehkä kyytiläisen kanssa euroopan kiertoon.

    Ainut "vika", että korjaamistahan niissä ei ole ,-95 mallin rosmolla itse ajanut jo monta vuotta; ainut vika ollut katkennut nopeusmittarin vaijeri ja vilkun polttimo. (ketjujen, rattaiden ja renkaiden vaihtoa ei voine laskea viaksi..)
    En se minä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko
  6.  
  7. #36
    Lainaa (wexi @ Loka. 22 2011,18:33) kirjoitti
    Hondan Blackbird ehdottomasti!

    Speksit;
    -edullinen
    -luotettava
    -ruutia kivasti
    -halvat osat
    -osia löytyy joka paikasta
    -kiva matkapyörä
    -jne.

    Tollasen huolletun 150 tonnia raapastun voi laittaa ihan kummasti.
    Vaikka tuo Blackbirdi onkin taivahan tylsä pyörä ni tuskin noita sentään 2000 eurolla saa ?
    Horo Elää !
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12