Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 186:een 186:sta
  1. #181
    Lainaa (Hirsa @ Heinä. 14 2011,12:36) kirjoitti
    Todella hienoa kuvamateriaalia maanantailta *
    ....mutta eikö kellään tosiaan ole tiistailta otoksia?
    Mattipoikahan laittoi omansa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  2. #182
    Lainaa (EsaL @ Heinä. 14 2011,10:28) kirjoitti
    Eka kerta Ahvenistolla ja kuvauspaikat hakusessa, mut kyl sieltä muutama onnistunutkin löytyy. En nyt tiedä onnistuinko (vieläkään) ottamaan hitaista ryhmistä erityisen vauhdikkaita kuvia mutta yritetty ainakin..
    Pitää olla kohtalaisen taitava kuvaaja, jos saa mut näyttämään vauhdikkaalta, ja muutamassa melkein näytän. Ajelin koulutusryhmässä, ja nyt ymmärrän, kun sanotaan, että pää ei käänny. Kuvista näkee, että mä silmät luon ylös taivaaseen, mutta päätään käännä mä en.
  3. #183
    Lainaa (Hirsa @ Heinä. 14 2011,12:36) kirjoitti
    Todella hienoa kuvamateriaalia maanantailta *
    ....mutta eikö kellään tosiaan ole tiistailta otoksia?
    Tässä on muutama kuva tiistailta, en tiedä onko kellekään mitn hyötyä... Ennusteet lupas kovaa sadetta, pitkällisen pähkäilyn päätteeksi tulin hoitamaan liputusvuoroni autolla. Tottakai sit kirkkeni huolella ja olis päässyt ajamaankin kunnolla prkl.. Kolmas kerta jo kun menee piloille. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

    Viihdytin kuitenkin itseäni ottamalla muutaman kuvan:
    http://www.dropbox.com/gallery....=eaa9b9
    ..::Suzuki GSX-R 600::..
  4. #184
    Lainaa (S^Hansu @ Heinä. 14 2011,12:05) kirjoitti
    Asiallisen tasasta laatua noissa sun seteissä, mutta nojaavat omaan makuun liikaa kuvissa esiintyvien mopoilijoiden "Hei mä olen tossa" fiilikseen. Jonka kyllä myönnän itekkin tuntevani...
    Joo, kyllähän se niin on että ns. valokuvamielessä hyvää kuvaa noista saa hakea hitusen tarkemmin, mut jengi kun noita omia kuviaan kumminkin haluaa nähdä niin menköön jakoon.

    Sulla sen sijaan kyl toi varikkosuoran bokeh+sommittelu ns. Toimii - pitänee käydä itse kasvattamassa sitä taiteellista silmää jossain (eli ei, helpompi keskittyä kamerasälän osteluun ;).
  5. #185
    Lainaa (CeeKoo @ Heinä. 15 2011,22:20) kirjoitti
    Tässä on muutama kuva tiistailta, en tiedä onko kellekään mitn hyötyä... Ennusteet lupas kovaa sadetta, pitkällisen pähkäilyn päätteeksi tulin hoitamaan liputusvuoroni autolla. Tottakai sit kirkkeni huolella ja olis päässyt ajamaankin kunnolla prkl.. Kolmas kerta jo kun menee piloille. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! *

    Viihdytin kuitenkin itseäni ottamalla muutaman kuvan:
    http://www.dropbox.com/gallery....=eaa9b9
    Oho, kapteeni hidas pääsi sittenkin jopa useaankin kuvaan matkanorsullaan * Kiitokset näistä ikuistetuista muistoista, vieläköhän sitä saisi tälle kesälle lähdettyä kolmansiinkin kinkereihin jollekkin radalle. Jos pikkuhiljaa oppisi ajamaan mutkia. Kiitokset järjestäjille, kouluttajille sekä mukana olleille !
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  6.  
  7. #186
    Lainaa (CeeKoo @ Heinä. 15 2011,22:20) kirjoitti
    Tässä on muutama kuva tiistailta, en tiedä onko kellekään mitn hyötyä... Ennusteet lupas kovaa sadetta, pitkällisen pähkäilyn päätteeksi tulin hoitamaan liputusvuoroni autolla. Tottakai sit kirkkeni huolella ja olis päässyt ajamaankin kunnolla prkl.. Kolmas kerta jo kun menee piloille. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! *

    Viihdytin kuitenkin itseäni ottamalla muutaman kuvan:
    http://www.dropbox.com/gallery....=eaa9b9
    Kiitos näistä, kiva nähdä vähän omaakin ajamista kuvissa
    Bongasinkin teikäläisen kameran kanssa mölymittauksia ikuistamassa.
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567