Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
  1. #31



    yks lippu keskiryhmään edelleen myynnissä
  2. #32
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (kimmoj @ Kesä. 13 2011,13:09) kirjoitti
    Moi,
    Valitettavasti koulutus-, hidas- ja keskiryhmä ovat kaikki loppuunmyytyjä.

    /kimmo
    Kuin myös keskiryhmän lippu myynnissä..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  3. #33
    Minulla on ostettuna paikka hitaaseen, mutta minua on kehotettu paikanpäällä kysymään siirtoa keskiryhmään.

    Kaikkien kannalta olisi siis parasta, että se joka haluaa paikan hitaaseen, ostaa tosta yläpuolelta keskiryhmän paikan ja vaihtaa minun kanssani.
    er-6n -06, Z750 -09
  4. #34
    Lainaa (Weijari @ Kesä. 13 2011,16:50) kirjoitti
    Minulla on ostettuna paikka hitaaseen, mutta minua on kehotettu paikanpäällä kysymään siirtoa keskiryhmään.

    Kaikkien kannalta olisi siis parasta, että se joka haluaa paikan hitaaseen, ostaa tosta yläpuolelta keskiryhmän paikan ja vaihtaa minun kanssani.
    Mä yritän ostaa pikimmiten tuollaisen keskiryhmän lipun ja otan sitten yhteyttä suhun!
    YZF R1 '06
  5. #35
    Lainaa (simohu @ Kesä. 13 2011,16:55) kirjoitti
    Mä yritän ostaa pikimmiten tuollaisen keskiryhmän lipun ja otan sitten yhteyttä suhun!
    Varaan siis lippuni toistaiseksi sinulle
    er-6n -06, Z750 -09
  6. #36
    Lainaa (Weijari @ Kesä. 13 2011,16:56) kirjoitti
    Varaan siis lippuni toistaiseksi sinulle
    Loistavaa, kiitos. Otin yhteyttä privaviestillä hemmoihin, jotka ilmoittivat tuossa yläpuolella myyvänsä keskiryhmän lipun.
    YZF R1 '06
  7. #37


    Myyty

  8. #38
    Joo eipä ole keskiryhmän lippua vielä löytynyt...odotellaan vastausta vielä käyttäjältä Makeka!
    YZF R1 '06
  9. #39
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (simohu @ Kesä. 13 2011,23:01) kirjoitti
    Joo eipä ole keskiryhmän lippua vielä löytynyt...odotellaan vastausta vielä käyttäjältä Makeka!
    laitoin privaa, vähän myöhään tosin venähti päivä tallissa puuhaillessa
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  10. #40
    Lainaa (Weijari @ Kesä. 13 2011,16:56) kirjoitti
    Lainaa (simohu @ Kesä. 13 2011,16:55) kirjoitti
    Mä yritän ostaa pikimmiten tuollaisen keskiryhmän lipun ja otan sitten yhteyttä suhun!
    Varaan siis lippuni toistaiseksi sinulle
    Keskinopea lippu löytyi. Sumplitaan vaihto loppuun asti perillä. Liityn varmaan tuohon 07:00 Karkkilan ABC-retkueeseen kelta/sini/mustalla "Rossi Camel" Yamaha R1:llä.

    Ilmoitteletko vaikka tekstarilla 0405538131 jos tulee isompia muutoksia matkaan!
    YZF R1 '06
  11. #41
    Mä rupeen pakkaamaan mopoa ja suuntaan Karkkilan aakkosille
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  12. #42
    Voe succa mikä keli oli.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #43
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 14 2011,15:59) kirjoitti
    Voe succa mikä keli oli.
    Aika lievä ilmaus kelistä. Intoa piukassa taas radalle painettiin vaimon kanssa, eikä sateen takia metriäkään ajoa

    Alkaa pikku hiljaa nyppiä nää kelit. Tuntuu oikein hakevan sadepäivät orgin ratapäivien kanssa yhteen. Jospa sit viikonloppuna Motoparkissa pääsis jo ajaan...

    Tai sit myydään pyörät ja aletaan harrastaa laitesukellusta tai jetskillä kurvailua, sopii Suomen kesään paremmin (lainaus keltaisella gixxulla ajelevan orglaisen sanoista tänään)
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  14. #44
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    olipa kivaa alastarossa sade vähän haittas ajoa pääsi sentään muutaman kierokksen ajaa koulutusryhmässä iso kiitos vetäjille tulen varmasti uudelleen harjottelemaan ajamista
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  15. #45
    Joo sato taas... eipä se harjottelua nyt täysin estänyt mut huomasin et nahkatakkikin antautu jo ton vesimäärän edessä pikkasen. Btw Turussa paistaa aurinko, miksei täällä ole ajorataa? Eikö vaik Hirvensalos olis jossain tilaa...
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  16. #46
    Lainaa (Mikuni @ Kesä. 14 2011,18:21) kirjoitti
    Joo sato taas... eipä se harjottelua nyt täysin estänyt mut huomasin et nahkatakkikin antautu jo ton vesimäärän edessä pikkasen. Btw Turussa paistaa aurinko, miksei täällä ole ajorataa? Eikö vaik Hirvensalos olis jossain tilaa...
    ^Ökytalot sileeks ja moottorirata tilalle

    Vetiset oli tunnelmat, pääsi sentään ajamaan. Vauhti päätä huimaa muutenkaan (vielä). Kiitos kouluttajille , olin kiltti täti ja yritin noudattaa tarkasti neuvoja (vielä ). Pääsuorankin köröttelin vaikka teki mieli vääntää kaasua, mutta eipä tarvinnut jarrua käyttää. Vaihteitakaan ei tarvinnut vaihtaa kuin alussa ylemmäs

    Viimeinen setti alkoi tuntua siltä että olen ymmärtänyt pointin, ja voin hillitä itseni ja körötellä vielä ohjeiden mukaan kerran tai pari.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  17. #47
    Mun taas pitäisi ostaa uudet bootsit, koitin tiivistää silikonilla, mutta edelleen jostain tulee niagaran putoukset sisäpuolelle. Koitin käydä radalla lämmittelemässä, mutta ei visiirin huurtuessa eteensä nähnyt ja saappaissa vesi vaihtui lämmenneestä kylmään
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  18. #48
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Voi vittu näitä kelejä. Juhannuskemoraan otan messiin vain slicksejä ja kaljaa. Ja tietty Hondan. Jos ilma on kostea, niin muukin meininki tulee sitä olemaan.



    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  19. #49
    Kädetön kääntyilijä heeppa:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Nii just, vettä vettä ja vielä vettä * mut kyl siel lopussa pääs hyvin kurvailee, rupeaa pääsemään pikkasen jo juonesta kiinni *



    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  20. #50
    Keli piti huolen siitä, että aikaa kuvaamiselle olisi riittänyt vaikka kuinka paljon, mutta kuka sitä tyhjää rataa sateessa kuvaa. Muutama todiste siitä, että jokunen kierroskin siellä ajettiin.
    er-6n -06, Z750 -09
  21. #51
    Kauheen nagatiivisii te ootte Oli loistopäivä, huolimati sateesta tai siitä että koulutus jäi vähän niinku puolitiehen kun karkasin auto + peräkärry-yhdistelmän kera kotia päin... Ei vituta yhtään, vaik oon täysin jääs Kiitos kouluttajille, toivottavasti mulleki jäi jotai päähän.

    Erityiskiitos Weijarille joka herrasmiehenä lastas Orkun peräkärryyn ja kuskas sen kuskeineen melkein kotiovelle saakka
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  22. #52
    Eipähän renkaat tänään paljoa kuluneet

    Kiitos järjestäjien puolesta erityisesti kouluttajille ja liputtajille, että päivä saatiin pyöritettyä kosteasta ilmasta huolimatta.

    Toivottavasti ratailukelit muuttuvat kuivemmiksi tästä eteenpäin...
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  23. #53
    Kiitokset kouluttajille, jotka jaksoivat opastaa ja neuvoa vielä ennen toiseksi viimeistä settiä. Sitä vielä ennen viittä pääsi puolikostealla radalla kurvailemaan. Ja eipä tarvinnut edes Huittisiin asti ajaa, kun jo asfaltti oli täysin kuivaa (tosin kyllä sitä vielä kerkesi kastumaan ennen Tamperetta).
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
  24. #54
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Niijoo. Nyt kun kiitellään, niin on myös mainittava kiitokset koulutusryhmäläisille. Vaikka teitä oli paljon ja meitä vähän, hommat luistivat kivasti ja hyvällä asenteella olitte liikkeellä.

    Toivottavasti torsopäivästä jotain jäi mieleen
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  25. #55
    Kiitos myös omasta puolestani kouluttajille. Oikein opettavaista ajaa märällä radalla... Ainakin uskon ja toivon oppineeni taas jotain uutta. Jos ei muuta niin ainakin se että rengaspaineet pitäs muistaa tarkastaa useammin kuin kerran kuussa

    Toinen oivallus tuli siitä, mikä mulla on ollut ongelmana sateella, miksi pyörä tuntuu haluttomalta kaatua mutkaan.

    Pari hassua kuvaa ehdin napata: http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?album=1252

    Kameran pulttasin pariin settiin. Lyhyt kooste yhdestä (koulutusryhmän) päivän aiheesta http://www.youtube.com/watch?v=MVsGl5MA2eE
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  26. #56
    Lainaa (PoS @ Kesä. 14 2011,21:47) kirjoitti
    Toivottavasti torsopäivästä jotain jäi mieleen
    Jäi, sen verran että viikonloppu vietetään Motoparkissa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  27. #57
    Märkää oli. Kiitokset täältäkin sinnikkäille lippumiehille ja varsinkin porttivahdeille.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  28.  
  29. #58
    Tällainen ensikertalainen sai sateesta huolimatta sikapaljon irti tapahtumasta! Nyt pystyy lähteä seuraavaan tapahtumaan paljon rennommin, kun tietää miten homma etenee.

    Ja koulutus oli myös hyvä. Vasta koulutuksen jälkeen sisäistin että siellä neuvottu ajoasento on oikeasti toimiva! Kädet ei puudu enää pitkälläkään matkalla ja meno on mutkissakin paljon vakaampaa kun ohjaustankoon ei kohdistu vääränlaisia voimia. Katseenkäyttö ja ajolinjat kehittynee tässä kesän mittaan tulevilla ratapäivillä!

    Huono puoli oli tosiaan tuo sade. Meno tuntui koko ajan niin epävarmalta kun ei ole kokemusta siitä kuinka paljon pitoa löytyy märällä mutkissa. Suurin osa keskittymisestä meni tuon pidon vähyyden jännittämiseen ja hermoiluun...
    YZF R1 '06
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12