Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Mo!
    Tietääkö kukaan mikä mahtais olla vikana vm. -04 525 kytkimessä? Kylmänä kytkin toimii lähes normaalisti mutta välillä kun yrittää luistattaa kytkintä se tökkii. Lämpimänä kytkin toimii normaalisti muuten mutta ei irrota kunnolla. Paikoillaan ei saa millään vapaalle ku kytkin ei suostu yhteistyöhön. Luulin että levyt ois loppu. Vaihoin levyt ja ei muuttunut mihinkään suuntaan. Painelaakerikin on hyvässä kunnossa...
  2. #2
    oletko ilmannut? Näissä on myös ollut ainakin uudemmissa ongelmia puristimessa ja vuotaa ilmaa sisään tai nestettä ulos. Jotkut suosittelee Maguran punaista nestettä (jos on Magura), mutta joskus olen laittanut ATF:ää.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  3. #3
    Lainaa (mikkoyli @ Huhti. 01 2011,14:12) kirjoitti
    oletko ilmannut? Näissä on myös ollut ainakin uudemmissa ongelmia puristimessa ja vuotaa ilmaa sisään tai nestettä ulos. Jotkut suosittelee Maguran punaista nestettä (jos on Magura), mutta joskus olen laittanut ATF:ää.
    Ilmattu on moneen kertaan mut ei auta. Voishan sitä kokeilla toista öljyä mut luulis et se edes hetken toimis millä öljyllä tahansa. Öljyä ei ainakaan vuoda mutta siitä en kyl tiiä et päästääkö se ilmaa sisään.
  4. #4
    Mä olen ainakin onnistunut tuhoomaan aika helposti tosta meidän sivarista ne välilevyt.
    Kun kuumenevat liikaa vääntyvät, tuli juuri tuollaisia pikkuongelmia.
    Ja kytkimessä muistaakseni on tuossa meidän Husabergissä mineraaliöljy, mutta Kotari ja Husaberg kuitenkin eri asia.
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  5.  
  6. #5
    Lainaa (mikkoyli @ Huhti. 01 2011,14:12) kirjoitti
    oletko ilmannut? Näissä on myös ollut ainakin uudemmissa ongelmia puristimessa ja vuotaa ilmaa sisään tai nestettä ulos. Jotkut suosittelee Maguran punaista nestettä (jos on Magura), mutta joskus olen laittanut ATF:ää.
    Allekirjotan tämän. Itellä hökii ilmaa sisään ja öljyä pihalle. Vaikka vaihto uuden männän ja tiivisteet niin silti ei pelitä. Myöskin kahva on jäykempi kuin kaverin vastaavassa/toisessa rossissa.

    Vähän tuommoinen epämääräinen käytös merkkais ihan öljyyn. Jos se köhii ilmaa niin se temppuilee koko ajan, ei miten sattuu.

    Edit. enhän mie lukenu yhtään tuota mitä olit kirjottanu
    Mutta sae5 mineraali iskariöljy pelittää myös jos ei halua maguran omia käyttää. Eli atf-öljy taitaa ominaisuuksiltaan olla lähes samaa mitä iskariöljyt.
    Ilmailua ihan hyvä harrastaa ja kansi kannattaa ottaa kahvasta irti. Voi olla sieläkin painetta ja temppuilla sen takia.
    Joskus ollut semmoistakin että välilevyt on ottanu lämpöä ja hieman vääntyneet. Tällöin kytkin hieman takertuu kun alkaa päästään kahvasta. Samalla tulee pieni tärinä tai ääni, kun näin tapahtuu.