Sivu: 48 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384647484950 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 1520:sta
  1. #1411
    Minulla olisi 2011 mallisen Varaderon satula, jota on hiukan laskettu edellisen omistajan toimesta. Onko kellään tarvetta madallettuun satulaan, eli voisin vaihtaa orkkikseen, kun itse haluaisin korkeamman. Pyörällä on ajettu 6 tkmk, joten satulankin on kuin uusi.
  2. #1412
    Onko hyvin pidetty satatuhatta ajettu Varre vasta sisäänajettu?
    Kawasaki VN 750
  3. #1413
    onko jollakin kyseisessä pyörässä kamera kiinni? mikä ois hyvä paikka kameralle tässä pyörässä? ja pyörän vm on 01. tarkoitus kuvailla maisemia ihan omaksi iloksi...
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  4. #1414
    Tulipas laitettua madallus-sarjaa varaeeroon 3,5 cm laski. Nyt yltää jalat maahan eikä tarvi varvastella ;-)madallussarja.jpg
  5. #1415
    Lainaa asd3ll kirjoitti Katso viesti
    Onko hyvin pidetty satatuhatta ajettu Varre vasta sisäänajettu?
    Sisäänajo on tyypillisesti noin 1000km.

    100000km ajetussa voi olla ohjauslaakeri-, linkku-, iskari-, pakoputkisto-, jarrulevy-, ym. -vikoja.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6. #1416
    Lainaa jukkamaa kirjoitti Katso viesti
    Tulipas laitettua madallus-sarjaa varaeeroon 3,5 cm laski. Nyt yltää jalat maahan eikä tarvi varvastella ;-)madallussarja.jpg
    Mistä moiset löysit, vois talviajoon hommata moiset
    Suomi elää metsästä, myös kurapyöräilijä.
  7. #1417
    Stormilta saa madallussarjaa hinta lähes tulkoon sama kuin ebaylla
  8. #1418
    Pientä teknistä ongelmaa kaasari varressa. Ei lähde kylmänä käymään oikein millään. Kipinät tulee, bensa haisee. Lähtee satunnaisesti käymään ja lämpimän, toimii täysin myös käynnistyy hyvin. Silläkään ei ole väliä jättääkö bensahanan auki tai kiinni parkkiin
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  9. #1419
    Lainaa xl 1000 offroad kirjoitti Katso viesti
    Pientä teknistä ongelmaa kaasari varressa. Ei lähde kylmänä käymään oikein millään. Kipinät tulee, bensa haisee. Lähtee satunnaisesti käymään ja lämpimän, toimii täysin myös käynnistyy hyvin. Silläkään ei ole väliä jättääkö bensahanan auki tai kiinni parkkiin

    Onko venttiilit säädetty milloin viimeksi?
  10. #1420
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Onko venttiilit säädetty milloin viimeksi?
    Ei kyllä varmaan koskaan, nyt on 60tkm mittarissa
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  11. #1421
    Mun ex varre käynnistyi kylmänä tosi huonosti eikä pysynyt käynnissä tyhjäkäynnillä yhtään, ei ryypyllä eikä ilman. Venttiilien välykset oli ihan pielessä. Säädön jälkeen toimi taas kuin junanhissi.
  12. #1422
    Mulla taas toimii muuten hyvin, mutta tasakaasulla kun loivaan alamäkeen menee ~2500rpm, yskii ja nykii ja poksauttaa välillä ilmansuodattimeen, ruiskukone kyseessä .. Melko vittumainen ajaa.

    Mistähän tuota pitäisi lähteä hakemaan vikaa ?

    Muoks: Niin ja venttiilivälykset tarkastettu noin 10tkm sitten, olivat kohillaan.
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  13. #1423
    Joo, mä nyt aloin tarkistaa ventiilin välyksiä. Kakkos pytyllä näyttäs pako ventiili olevan suht ok mutta imupuolelle en saa rakotulkin yhtään liuskaa menemää. Mitäs sitten pitää tehdä, ei ole aikaisemmin ventiilien kanssa tarvinnut pelata?
    for sale: varaderon PA-tankki. wanted: varaderon pohjapanssari
  14. #1424
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Mulla taas toimii muuten hyvin, mutta tasakaasulla kun loivaan alamäkeen menee ~2500rpm, yskii ja nykii ja poksauttaa välillä ilmansuodattimeen, ruiskukone kyseessä .. Melko vittumainen ajaa.

    Mistähän tuota pitäisi lähteä hakemaan vikaa ?

    Muoks: Niin ja venttiilivälykset tarkastettu noin 10tkm sitten, olivat kohillaan.
    Omassa Varressa samaa oiretta, nyt just on tuolla huollossa jossa katsoo venttiilit samalla, saas nähdä on mitään vaikutusta ja onko yleensä mitään säädettävääkään. Etuvaimennin tihkuu ja siihen uutta osaa ml. jäykempää jousta kun minulle se on löysähkön oloinen. Jotain varmistelevia vaihtoja samalla kun 80tkm alkaa olla täynnä. Tuo Palmerin pleksi on loistava, ei tarvii tulppia alle satasen nopeuksissa. Samoin nuo Mivv- vaimentimet on hyvä-ääniset ihan killereiden kanssa.
    Honda XL1000VA 2006
  15. #1425
    Lainaa Jouni K kirjoitti Katso viesti
    Omassa Varressa samaa oiretta, nyt just on tuolla huollossa jossa katsoo venttiilit samalla, saas nähdä on mitään vaikutusta ja onko yleensä mitään säädettävääkään. Etuvaimennin tihkuu ja siihen uutta osaa ml. jäykempää jousta kun minulle se on löysähkön oloinen. Jotain varmistelevia vaihtoja samalla kun 80tkm alkaa olla täynnä. Tuo Palmerin pleksi on loistava, ei tarvii tulppia alle satasen nopeuksissa. Samoin nuo Mivv- vaimentimet on hyvä-ääniset ihan killereiden kanssa.
    Kerrohan tuloksia tänne jos ajo paranee, ja mitä siellä sitten tehtiin
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  16. #1426
    Lainaa xl 1000 offroad kirjoitti Katso viesti
    Joo, mä nyt aloin tarkistaa ventiilin välyksiä. Kakkos pytyllä näyttäs pako ventiili olevan suht ok mutta imupuolelle en saa rakotulkin yhtään liuskaa menemää. Mitäs sitten pitää tehdä, ei ole aikaisemmin ventiilien kanssa tarvinnut pelata?
    Nokka-akseli pitää ottaa irti ja nostajan alla oleva säätöpala vaihtoon. Jos ei ole osaamista itsellä kannattaa viedä korjaamolle jossa homma kyllä hoituu.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  17. #1427
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Kerrohan tuloksia tänne jos ajo paranee, ja mitä siellä sitten tehtiin
    Ei tarvinnut venoja säätää lainkaan, kaikki kohdallaan. Itselläni tuo kakominen ilmenee tuossa hieman alle kolmentonnin kierroksen tasakaasulla. Kuulemani/ lukemani mukaan pääsyy lie laihat seokset mutta kun tuon välttäminen onnistuu pykältämällä ja kaasunkäytöllä niin ei ole hirveesti haittaa ollut vaikkakaan ei se nyt kivalta hetkellään tunnu.
    Etupää on nyt jäykempi ja tuntuukin hyvältä lyhyen kotiinpaluumatkan perusteella. jos se tästä hieman lämpenis ja töiltään ehtisi ajelemaan erinäisiä reittejä niin sais paremman kuvan jäykemmistä jousista ja öljystä...
    Honda XL1000VA 2006
  18. #1428
    Olkaapas tarkkoina kun käytätte tankkia pois paikalta. Itsellä jäi bensakorkin hukkaputki litistyksiin tankin alle ja tästä seurasi että kun pesin pyörän niin vesi ei mennytkään hukkaputkea pitkin pois vaan meinas murahtaa tankkiin
  19. #1429
    Tuhannen koeajetun kilometrin jälkeen voin todeta että tulipa hyvä tuosta keulasta.
    Mototrimmin Tapsa pisti iskunvaimennuksen kohdilleen ja jopa minäkin huomaan eron entiseen vaikka
    varmasti ehdin tottua hitaasti entiseen. Hyperpron jouset ja uutta öljyä, hieman tiukensin takavaimennustakin ja nyt menee hienosti.
    Honda XL1000VA 2006
  20. #1430
    uusi varadero kuski ilmottautuu. 2009v malli
    Honda 1000XL -09
  21. #1431
    No niin olis eka työmatka takana ja muutama muu kilometri .. olis kyssäreitä
    1. jos ei ole 2v.. vaihdettu jarrunesteitä niin onko kiire jo ?
    2. miksi kello nollaantuu ku käynnistää (olisko akku?)
    3. miks toi honda on niin hauska peli ?

    kiitti etukäteen....
    Honda 1000XL -09
  22. #1432
    Lainaa Bacalao kirjoitti Katso viesti
    No niin olis eka työmatka takana ja muutama muu kilometri .. olis kyssäreitä
    1. jos ei ole 2v.. vaihdettu jarrunesteitä niin onko kiire jo ?


    2. miksi kello nollaantuu ku käynnistää (olisko akku?)


    3. miks toi honda on niin hauska peli ?


    kiitti etukäteen....
    1. jos ei ole 2v.. vaihdettu jarrunesteitä niin onko kiire jo ?
    Tietty riippuu missä ja miten pyörä säilytetään ja miten paljon ajetaan. Hyvä ne ois vaihtaa ainakin sen parin vuoden välein, kuulemma.

    2. miksi kello nollaantuu ku käynnistää (olisko akku?)
    Vois hyvin olla että käy jännite liian alhaalla, jos on akulla ikää niin muutama kymppi kiinni siihen ja uutta tilalle.

    3. miks toi honda on niin hauska peli ?
    Jotkut pyörät tuntuu sopivammalta itselle kuin toiset, siitä se tuntuma tulee. Muutama vuosi samalla niin voi jo joku toinen olla jotenkin muka parempi . Joitain jo itse kokeillut mutta eipä ole iskenyt. Vielä.
    Honda XL1000VA 2006
  23. #1433
    hep!

    dodiin eka ratapäivä takana varaeerolla. Oli muuten hauskaa, vähän jalkatapit raapi asfalttia mutta kun on viimeiset 8v ajanut kyykyllä niin ei oo helppoa opetella uusia tuulia nyt on uusi agm (exide) akku kiinni ja kovaa ajoo!!
    Honda 1000XL -09
  24. #1434
    Mulla seiso 99 kaasari varre kuukauden käyttämättä ja nyt ei kestä kaasua vaan sammuu jos pikkusenkin raottaa. Ryypyllä käy vähän aikaa. Oisko neuvoja tumpelolle.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  25. #1435
    Millaista pleksiä suosittelette himpun yli 180cm kuskille?
    Nyt pyörässä on MRA:n 48cm korkea säädettävällä lipalla oleva pleksi.
    Jumalaton meteli kypärässä ja lipan asennon muuttaminen ei vaikuta juurikaan.
    Hieman kyyristymällä hiljenee.
    Onko homma niin yksinkertainen,että hommaan vain korkeamman pleksin?
    Yamaha FJR 1300
    2014
  26. #1436
    Lainaa JHJ kirjoitti Katso viesti
    Millaista pleksiä suosittelette himpun yli 180cm kuskille?
    Nyt pyörässä on MRA:n 48cm korkea säädettävällä lipalla oleva pleksi.
    Jumalaton meteli kypärässä ja lipan asennon muuttaminen ei vaikuta juurikaan.
    Hieman kyyristymällä hiljenee.
    Onko homma niin yksinkertainen,että hommaan vain korkeamman pleksin?
    Mulla on SD01 malliin itselleni vähän liian korkea.Jos sulla sama malli, niin vaihto?
    EX:BMW K1200LT -04
    -V-max 1200 -96
    -Honda xl1000v -99
    -BMW K1200 RS
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  27. #1437
  28. #1438
    Lainaa raulo1 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on SD01 malliin itselleni vähän liian korkea.Jos sulla sama malli, niin vaihto?
    Hittolainen,unohdin mainita et mulla on 2010 valmistettu pyörä,eli onkos tuo nyt sitten SD02.
    Ei siis taida olla samanlaiset pleksit.
    Yamaha FJR 1300
    2014
  29. #1439
    Lainaa JHJ kirjoitti Katso viesti
    Millaista pleksiä suosittelette himpun yli 180cm kuskille?
    Nyt pyörässä on MRA:n 48cm korkea säädettävällä lipalla oleva pleksi.
    Jumalaton meteli kypärässä ja lipan asennon muuttaminen ei vaikuta juurikaan.
    Hieman kyyristymällä hiljenee.
    Onko homma niin yksinkertainen,että hommaan vain korkeamman pleksin?
    Tätä kysymystä on tässäkin ketjussa käsitelty melko monta kertaa, itse ratkaisin asian Givin pleksillä ja asentamalla http://www.palmerproducts.co.uk Varaderolle tehdyn kiinnikkeen. Loistava minulle.
    Honda XL1000VA 2006
  30.  
  31. #1440
    Lainaa Jouni K kirjoitti Katso viesti
    Tätä kysymystä on tässäkin ketjussa käsitelty melko monta kertaa, itse ratkaisin asian Givin pleksillä ja asentamalla http://www.palmerproducts.co.uk Varaderolle tehdyn kiinnikkeen. Loistava minulle.
    Juu,nuo aiemmat on luettu läpi,mutta ei sieltä mun mielestä vielä semmoista takuu varmaa ratkaisua löytynyt.
    Täytyy tuo Palmerin systeemi katsella iltasella,kun nyt ei jostain syystä niiden sivut toimineet mun tabletissa...
    Yamaha FJR 1300
    2014
Sivu: 48 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384647484950 ... ViimeinenViimeinen