Moi,
Onko kukaan vaihtanu Varreen putkia ja jos niin mitä hyötyä tuli?
Lainaa jukkamaa kirjoitti Katso viesti
Tulipas laitettua madallus-sarjaa varaeeroon 3,5 cm laski. Nyt yltää jalat maahan eikä tarvi varvastella ;-)Liite 13324
Tuliko muuta muutosta esim. vaikuttiko ajo-ominaisuuksiin?
Laskin etuputkia n.1 cm ja tuntu sopivan itselle ehkä hieman enemmän olis voinu laskea. En huomannut mitään huonoa ajo-ominaisuuksissa
Olen huomannu vienoa bensanhajua parkissa. Pitää nuuhkia moottoritilan läheltä, ellei sattumalta ilmavirta tuo sitä kauemmas. Joskus olen ulkona haistanut myös suojapeitettä pois ottaessa sen alta tulvahtaneen vienon bensa-aromin. Ei lätäkköjä eikä mitään visuaalista havaintoa bensalinjan vuodoista. Kyllähän noi vehkeet aina hiukan haisee "moottorille", mutta tää on siitä poiketen mun mielestä ihan bensanhajua. Ei ole väliä, onko tankki puolillaan vai täynnä.
Miten tollasta parhaiten vois alkaa selvittää? Onks jotain väriainetta tms., jota vois laittaa tankkiin ja jonka näkis uv-lampulla? Bensatankin tiiviyden vois ehkä tarkastaa paineistamalla?
Viime talvena oli Varaderosta kaasutin irti puhdistusta varten, ja katsoin kaikki vastaantulleet letkut läpi silloin eikä niissä ollu haperoita tai muuten huonokuntoisia. Olishan ne tietty voinu samalla uusia "varmuuden vuoksi".
Nykyinen: Honda XL1000V Varadero -99
Entinen: Honda VT1100C2
http://www.dominator-exhausts.com/do...-varadero.html
Rutkasti voimaa lisää, vaihdoin vakiot takaisin, satasen jälkeen otti liikaa korviin.
Mahtavat kumeat äänet, medium killereillä vielä tosi muhkeet.
Vanhan Rauman kadulla kun ajoi tyhjäkäynnillä niin ihmiset katsoi. Ei ollutkaan HD äänet
Mahdottoman teemme hetkessä - Ihmeillä on pieni toimitusaika.
Takimmaisen sylinterin pakoputki vuotaa siitä ensimmäisestä liitoksesta.pystyykö uuden tiivisteen vaihtamaan irrottamalla pelkästään se alkukäyrä,vai joutuuko isommin purkamaan putkistoa,siis mahtuuko pelkkä käyrä irtoamaan sieltä sylinterin ja putkiston välistä?
Varadero XL1000V 2010
moi löysää etummaisen syliterin putki kannesta mut älä irroita kokonaan ja takapäästä änkkärien kannatinpultit takakatteen alta ja jalkatapin vierestä molemmin puolin laskee koko putkipakettia sen verran et saat takimmaise sylinterin käyrän pois ja pystyt vaihtamaan tiivisteen tosin yleensä ei ole mitään vaihdettavaa kun koko tiiviste on hävinnyt vaatii notkeita sormia ja ranteita mut pystyy tekeen ota ketjusuoja pois antaa vähän tilaa ja näkyvyyttä onnea ja hermoja ps. kun irroitat käyrän takasylinterin kannesta laita uusi kuparirengas siihenkin väliin
Ja minä,kun meinasin päästä helpolla
Kiitos neuvoista,täytyy varautua tuon tapaiseen näpräilyyn.
Tilasin jo valmiiksi kaikki alkuperäiset putkistoon liittyvät tiivisteet,niin ei ainakaan siitä jää kiinni homman onnistuminen.
Varadero XL1000V 2010
Eipä tosiaan ollut tiivisteestä,kuin jämät jäljellä.
Eri foorumeilla kirjoiteltujen juttujen perusteella tuo on jonkin moinen tyyppivika ja uusi tiivistekään ei välttämättä kestä kovin pitkään.
Jotkut ovat teettäneet messingistä holkin tiivisteen tilalle.
Sen verran työläs tiivisteen uusiminen on,ettei viitsis hommaa uusia parin vuoden välein,joten taidan minäkin sorvata messinkisen holkin siihen.
Varadero XL1000V 2010
Mulla on -01 vm varaderossa kahvanlämmittimet jotka lämpenee mut mielestäni ei kovin tehokkaasti. Edes täydellä teholla ei lämpene kunnolla. Mistähän lähtis vikaa hakemaan vai onko ne vaan paskat? Merkkiä en tiedä. Oli valmiiksi asennettu kun pyörän ostin. Liekkö joku alkuperäinen malli?
Säädin on musta pieni laatikko ohjaustangossa jossa on pyöreä nappula....portaaton säätö. Valo palaa säätimessä kyllä kun laittaa päälle.
Aika harvoin noita edes tarvii mut sitte ku tarvii niin eipä paljon lämmitä.
Honda Varadero -01
ex:Suzuki GSX 600F -98
ex:Yamaha TZR 125 -91
Vakiona näissä ei minun tietääkseni ole koskaan ollut kahvalämmittimiä joten jälkiasennustavaraa ovatten.
Jos ne ei lämpene kunnolla ja tuntuu siltä että tarve olis niin entiset pois ja uutta tilalle. Malleja ja merkkejä löytyy varmasti omaan käyttöön sopivaa, halvasta kalliiseen, ei niin hyvästä vähän parempiin...
Itse laitoin Oxfordin mallistosta ja tyytyväinen moisten käyttöön ja tehoon, toisilla voi olla jotain muuta ja tyytyväisiä kai hekin.
Honda XL1000VA 2006
Nonniin nyt on sitten nitrot tilattu saapas nähdä saako tuon polttoainesyötön säädettyä niin että loppuu tuo laihallaseoksella nykiminen.
http://vi.vipr.ebaydesc.com/ws/eBayI...1&secureDesc=0