Sivu: 5 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 1520:sta
  1. #121
    Blade juu. Oon menossa kanssa ja kymppi tuloo taakse täälläkin.

    -k-



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  2. #122
    Lainaa (Kekke @ Touko. 06 2011,19:54) kirjoitti
    Blade juu. Oon menossa kanssa ja kymppi tuloo taakse täälläkin.

    -k-
    minkä värinen se sun pyörä olikaan? meinaan jos törmättäs sattumalta mulla on toi siniharmaa kolmella laukulla..
    Tero Eskelinen
  3. #123

    Tosahan tuo.


    -k-



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  4. #124
    komia peli on täytyis ostaa stormilta tommonen spoileri tohon pleksiin et loppuis turbulenssi kypärässä..
    Tero Eskelinen
  5. #125
    Joo, mulla oli edellisessä Varapyörässäkin tuo MRA pleksi. Pääsen ite ainakin kokonaan tuulelta suojaan jos tuon lipan kelaa yläasentoon. Daami sano että takapenkillä loppuu kaikki tuuli kun vauhti nousee 120km/h riippumatta lipan asennosta.
    Saa tosiaan noita lippoja erikseenkin, kai ne saman asian ajaa orkkis plexin kanssakin.

    Huomeniin..... Jos sieltä Kupittaan häsästä nyt ketään löytää...

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  6. #126
    Motoristikirkkoon menijöitä Turun Kupittaalta 7.5.2011
    Klik ! (3.4MB !)
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  7. #127
    ja eikös tässä ollut vasta osa?
    Tero Eskelinen
  8. #128
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 06 2011,17:18) kirjoitti
    lähteeks kukaan huomen motoristi kirkkoon lietoon? ite ajattelin mennä emännän kanssa..
    Nythän mä hokasin että taisit olla sinä Blade, kun juttelit Kekken kanssa kun kävin Kekken kanssa paiskaamassa kättä sinisen Varan luona. Eipä tullut mieleen siellä.
  9. #129
    Juu. Tuon otoksen jälkeen tuli vielä monen monta pärrää lisää.
    Hilippa: Bladehan se mun kanssa siinä höpötti juu.
    Enpä tajunnut tosiaan itekkään, esittelykierros olis ollunna pop



    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  10. #130
    Lainaa kirjoitti
    Huomenna ohjelmassa susikoskipäräys ellei äkillinen krapula iske.
    Katselin tienvieressä Laskeskelin, että 6-7 Varapyörää meni ohi...



    Transalp->Varadero->GSA
  11. #131
    Joo, muutamia varaderoja itsekkin bongailin siellä.

    Nyt se perhana myrkyn lykkäs.. armoton XX kuume iski, jälleen. Kaikki nettimoton tupla-äksät käyty kuolaamassa läpi moneen kertaan. Toivottavasti menee ohi äkkiä tai muuten lähtee varre myyntiin.
  12. #132
    Ajeltiin joskus daamin kanssa lapinreissu xx:llä.
    Ei pariinviikkoon tarvinnu suorassa kävellä

    Varaderolla menee matka kyllä kovastipaljon mukavammin.
    Otat vaan panadolin ni kuume laskee pois

    -k-
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  13. #133
    Onhan toi varadero mukavampi ajella, ainakin verrattuna edelliseen cbr 1000 äffään. Pitäisi käydä koeajolla/istumassa XX niin selviäisi kuinka kyykky se oikeen on. Taitaa olla hivenen kyykympi verrattuna vanhaan cebariin. Ja siinä puutui paikat 100 kilsan jälkeen. Ei varressa mitään vikaa ole, tekis vaan mieli hieman lisää potkua.

    No mutta eiköhän tämä(kin) tästä ohi mene ja tää taitaa olla muutenkin väärä topikki näille höpinöille.
  14. #134
    Mynetmotoon laittelin kyselyä mun renkuloista. Vastauskin tuli:
    "110s is not on stock delivery date 27.05.2011". Toivottavasti karoo kestää vielä muutaman viikon.
  15. #135
    Lainaa (Mikko76 @ Touko. 10 2011,16:29) kirjoitti
    Mynetmotoon laittelin kyselyä mun renkuloista. Vastauskin tuli:
    "110s is not on stock delivery date 27.05.2011". Toivottavasti karoo kestää vielä muutaman viikon.
    Tuossa sun tilauksessa oli vaan etunen tuota Z-mallia. Onko sitä myös takasena, vai eikö vain Mynetillä ollut?
    Vastaankin omaan; eli siis Z on kehitetty vain etuseksi? (TiuSon kommentista päättelin...)



    T7
  16. #136
    Joo muistaakseni siellä oli vain eturengasta "Zetana".
  17. #137
    Jep, vain etusesta on se z-malli. Takasessa ei mitään olekaan; kansainvälisellä foorumilla on (kai) saatu aikaan konsensus että Conti TA:t ovat kaikista parhaat rankaat Varaderoon PAITSI 2007 ja uudempiin jossa on vakioalusta.

    (vähän hämää se, että siellä yksi maltalainen on kovasti sitä mieltä että TA on vaarallinen valinta ja hän vaihtoi takaisin Bridgestonen Battle Wingeihin ja ne ovat sairaan hyvät...)

    Minulla on 2007 ja tasan vakioalusta ja olen tosi tyytyväinen conteihin, erityisesti radalla ja mutkatiellä. Eturengas voblaa minulla perälaukun kanssa n. 70 km/h vauhdissa jos ajaa ilman käsiä tangolla. Minä tiedä mikä siihen se oikea termi on, mutta tarkoitan että siinä 60-70 paikkeilla jos ottaa kädet irti tangosta (erityisesti jos on perälaukku kiinni) niin laittaa oikeasti aika nopeasti kädet takaisin tangolle. Tai ainakin yhden käden, se riittää.

    Tämä z-mallin pitäisi olla vahvistettu ja se vähentää/poistaa mokoman voblauksen. Itse luulen että se tekee sitä jossain määrin joka tapauksessa sopivissa olosuhteissa, se taitaa olla kiinni Varaderon geometriasta... Minulla teki sitä pahemmin kuluneilla Bridgestoneilla.

    Radalla ei tasan huomaa mitään huonoa käytöstä (tosin ei ole takapaksi koskaan siellä kiinni ollutkaan...), ei ravista eikä temppuile, pyörä on vakaa kuin mikä!

    Asiasta toiseen:
    Jos olisi jollain tarvetta sivulaukuille, niin minulla olisi yhdet joutilaat Hondan rtg-paketin isot mustat laukut, sopii 2003 eteenpäin. Pelkät sivulaukut, ei sisälaukkua eikä takalaukkua, boksit olleet edellisessä Varaderossa (2005) ja niissä on Varaderon merkit. Privaa kehiin!

    Jossei huomenna sada (ainakaan paljon) --> ahvenistolla
    Husqvarna 701LR
  18. #138
    Mulla edellinen Cbr teki tota samaa "voblausta" kun yritti ajella ilman käsiä. Ravistus loppui kun vaihdoin uuden renkaan Shinkon tilalle. Toivottavasti TA:t ei tuota paljoa tee, oli melkoisen ärsyttävä ominaisuus. Jos contit ne sieltä joskus saapuu..
  19. #139
    Juu'u, samaa voblausta mullakin.
    Nyt 3000km ajettu Metz Tourance alla. Harmi homma jos on renkulasta kiinni. Tuo Tourance kun on muuten minusta ollut ihan pirun hyvä * Kummosia paineita ootte muuten pitäny ?? Mulla on jotain 2.8bar edessä ja 3.0 takana.

    Täytyy kokeilla sitä Tourance EXT vahvistettua mallia sitte seuraavaksi.

    -k-



    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  20. #140
    Mulla noin 2,5 - 2,6 edessä ja 3,0 takana. Radalle 2,2 eteen ja noin 2,4 taakse. Painan yli 100 kg. Joskus hiekkatieajeluissa olen laskenut edestä ja takaa puoli baria, mutta se ei minusta vaikuta juuri mihinkään hiekalla, tekeepähän samalla reisulla sitten asvaltilla ajosta huojakkaampaa ja syö takarengasta...

    Tourance EXP:stä oli muistaakseni joku "H"-versio, mikä on tehty erityisesti Hondalle (??), voi olla hyvä kumi.

    Jotkut sanoo päässeensä EXP:llä yli 10 tkm ja jotkut alle, mutta niinhän se aina on, yhdellä yhtä ja toisella toista...

    Aikanaan oli motorradissa testi missä Tourance EXP sai ihan yhtä hyvät (tai paremmat) arvosanat kuin conti TA kaikessa muussa paitsi kestävyydessä vähän hävisi --> Conti TA testivoittaja ja EXP kakkonen. Pyöränä (tietysti) BMW GS.

    Jokaisella on oma ajotyyli ja omat mieltymykset, se taitaa olla niin että uusi rengas on aina parempi kun se kulunut minkä on ottanut pois
    Vaikka laittaisi samanlaiset niin tuntuu siltä että ne on paremmat kuin ennen....
    Husqvarna 701LR
  21. #141
    Kukahan myy noita SW Motechin kaatumarautoja Suomessa vai pitääkö tilata jostain kauempaa? Vai onko muita ehdokkaita,
    näitähän ne kehuu näköjään tuolla kansainvälisellä foorumilla.
    06- mallinen laite kyseessä.
  22. #142
    Moro Joe. Mulla on itellä Givin raudat jotka ainakin ovat tukevamman oloiset kuin Motechit.
    Kuva löytyy kun rullailet alas..

    Giviä myy ainakin Motomarket. Itse tilasin nuo Bikeworldista. Asennettiin sisäänajohuollon yhteydessä
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  23. #143
    Lainaa (averagejoe @ Touko. 16 2011,07:42) kirjoitti
    Kukahan myy noita SW Motechin kaatumarautoja Suomessa vai pitääkö tilata jostain kauempaa? Vai onko muita ehdokkaita,
    näitähän ne kehuu näköjään tuolla kansainvälisellä foorumilla.
    06- mallinen laite kyseessä.
    Sehän on tuo R.M Heino joka myy SW- Motechin kamaa. Mää laitoin taannoin Varikseen noiden tekemän keskiseisonnan. Oli kyllä tosi hyvä hankinta.
  24. #144
    Jaaha, tuolla Heinollahan noita näytti olevankin.
    Nuo Givin raudat on kyllä tosiaan tukevamman näköiset, vois kuitenkin olla viisaampi hankinta.
  25. #145
    Onkos raadilla kokemuksia postin hinnoista Uk ==> Suami? Huusin engelsmannien Ebaysta itselleni varaderon takakatteen oman haljenneen tilalle. Hinta oli huimaavat £30! Kun kyselin rahdin hintaa, kauppias vastasi rahdin maksavan £40. Onko tuo ihan normaali hinta? En muista että mistään paketista olisi noin paljoa veloitettu vaikka romuja tilattu kiinasta saakka.. *

    Kaippa se on kiltisti maksettava kun on kerran huudettukin kele. *


    e: Tjaa olihan siinä neljässäkympissä pakkauskulutkin. Noh eniveis, maksettu on.


    Asiasta kukkakaaliin. Onko kellään tarvetta ohjaustangontukitangolle tjsp? Mulla jäi ylimääräiseksi kun tuli naviteline tielle.

    Tämmöinen palikka kyseessä - Genuine Honda Handlebar Bridge - XL1000V





  26. #146
    noista raudoista kyselin lauantaina bikeworldissa ja sanoivat että tilaustavaraa: 4 viikon toimitusaika kun tulevat rekalla Italiasta.. täytyis varmaan tilailla tä sais kiinni tän kesän aikana
    Tero Eskelinen
  27. #147
    Jossain vaiheessa oli Givin kaatumaraudoissa jotain sanomista, mutta ei varmastikaan enää (ja tieto taas kansainväliseltä foorumilta...)!

    Minä en osaa pitää SW motecin rautoja mitenkään hentoina, itse kun laitoin ne niin punnitsin --> yli 11 kg rautaa. Olen testannutkin ne: toimivat niinkuin piti. Oikealta puolelta ihan solmuun, mutta katteet pysyi ehjänä. Hakattiin raudat muotoonsa ja takas kiinni. Ne saa silleen näppärästi pois edestä jos tarvii katteita ottaa irti, eli niitä ei tarvi irrottaa sieltä syylärin luona olevasta pultista.

    Tampereen Heinolta löytyi hyllystä raudat, ei tarvinnut odotella. Hinnatkin on sellaiset että jos vähän viittii tinkiä niin netistä ei saa yhtään halvemmalla.

    Mikko76: josset älyttömiä pyydä tukitangosta, niin se voisi olla vaikkapa minun! Voitaisiin viimeistään varamiitissä tehdä kaupat jos sulla tanko kulkee mukana. Tai jos tulet hymyilevän motoristin kevätpäivään Lahteen niin siellä sitten...

    Itsekin kun jotain katteenpalasta/pikkusälää on etsinyt Ebaysta (UK) tai David silveriltä halvalla niin kuljetus on sitten maksanut niin pirusti että melkein ollut sama sitten hakea hondan tiskiltä. Onneksi moni firma toimittaa aika halvalla mutta ne yksityiset lähettää kalliilla...
    Husqvarna 701LR
  28. #148
    Oisko vaikka kymppi sopiva? Laita osoite privana niin nakkaan tangon postiin. Tulee luultavasti normaalissa kirjeessä perille.
  29. #149
    mahtaaks toi käydä -01seen? :Suojarauta



    Tero Eskelinen
  30.  
  31. #150
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 17 2011,07:14) kirjoitti
    mahtaaks toi käydä -01seen? :Suojarauta
    Kyllä nuo raudat pitäisi käydä. Eikös -01ja -02 ole samanlaisia. -03 muuttuu ruisku malliksi uusilla katteilla.
Sivu: 5 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen