Sivu: 4 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1521:sta
    nii ja sillo ku se tekee näin, niin kello nollautuu...pitääks ostaa uus akku vai mitä??
    Tero Eskelinen
    Blade koita käyntiin apuvirralla vaikka autosta. Siitä sen huomaat. Jos lähtee kuin palmunalta, niin akku vaihtoon.
    Kello ny varmaan nollaantuu, mutta eipä se ny oo ku muutama napinpainallus niin se on takaisin ajassa.
    Itte oon välillä laittanu akun laturiin yöksi kun tuun ajelemasta. Onpahan sitten ainakin täynnä, ja tekee akulle myös sisäisesti hyvää.
    Ostin 4Load yläpitolaturin, se lopettaa lataamisen kun akku on tapissa. Näinollen ei ainakaan ylilataamalla lyhennä sen käyttöikää.

-k-

<KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Lainaa (Shrekfin @ Huhti. 13 2011,10:31) kirjoitti
    Mikko: Onko sulla kuvaa tangonkorotuksesta. Oletko pitkäkin? Mulla on vartta 195cm... joten pitäisi saada penkin ja jalkatappien väliä korotettua hieman ja tätä myötä myös tankoa ylöspäin.
    Vkonlopun kurvailut meni kirjaimellisesti perseelleen, kun molemmat päät (ylä- ja ala) lauloivat tasapuolisesti... Uusi yritys tänä vkonloppuna!
    -Shrek
    Selvästikin korotuspalat saa laitettua mutta tarviiko vaijereita ja letkuja löysäillä? Minusta äkkiä katsottuna oli aika tiukilla.

Mites sellainen vaihtoehto, että korottaa ja siirtää lähemmäs? Vieläkö letkut riittää?
    En tiedä mistä johtuu, mutta minulla jo puolen tunnin ajon jälkeen alkaa pistämään lapaluiden väliin vaikka ajoasento on minusta ihan hyvä. Jotain tarttee siis kokeilla että saisi tuon kivun pois (jota ei muuten ollut kun ajelin transalpilla).
    Tai tiedänhän minä mistä se johtuu, vanha paska koko ukko...
    Transalp->Varadero->GSA
    joo pittää uus akku ostaa..onneks virtaa riitti sen verran et sain käymään kun töistä pörällä läksin kotio kohti.. Uskaltaiskohan sitä akkua vongata bikeworldista vai ostasko ihan ite?
    Tero Eskelinen
    Lainaa (siraulu @ Huhti. 26 2011,10:36) kirjoitti
    Mikko: Onko sulla kuvaa tangonkorotuksesta. Oletko pitkäkin? Mulla on vartta 195cm... joten pitäisi saada penkin ja jalkatappien väliä korotettua hieman ja tätä myötä myös tankoa ylöspäin.
    Vkonlopun kurvailut meni kirjaimellisesti perseelleen, kun molemmat päät (ylä- ja ala) lauloivat tasapuolisesti... Uusi yritys tänä vkonloppuna!
    -Shrek
    Selvästikin korotuspalat saa laitettua mutta tarviiko vaijereita ja letkuja löysäillä? Minusta äkkiä katsottuna oli aika tiukilla.

Mites sellainen vaihtoehto, että korottaa ja siirtää lähemmäs? Vieläkö letkut riittää?
    En tiedä mistä johtuu, mutta minulla jo puolen tunnin ajon jälkeen alkaa pistämään lapaluiden väliin vaikka ajoasento on minusta ihan hyvä. Jotain tarttee siis kokeilla että saisi tuon kivun pois (jota ei muuten ollut kun ajelin transalpilla).
    Kyllä tolla 25mm korotuksella piuhat riittää vielä hienosti. Lähemmäs siirosta ei hajua mutta eiköhän sekin onnistu pikku siirron verran.

Mitähän rengasta kokeilisi seuraavaksi? Reilu 1500 km takana Karoo T:llä ja kohta valmis vaihtoon.. Eikä juurikaan suditeltu soralla, asfaltilla ei ollenkaan.
    [quote=Mikko76,Huhti. 27 2011,17:21]Mitähän rengasta kokeilisi seuraavaksi? Reilu 1500 km takana Karoo T:llä ja kohta valmis vaihtoon.. Eikä juurikaan suditeltu soralla, asfaltilla ei ollenkaan.

Mulla on ollut Bridgestone(TW?, en muista) *ja ne vaihdoin alkuunsa pois. Conti TA:lla ajanut lähinnä pikitietä ja toiminut tosi hyvin. Soratielläkin menee, mutta ei pehmeällä. Etunen kestänyt n. 17tkm ja pari milliä jäljellä; takanen kesti n. 16tkm.
    +170kmh on vähän epävakaa; en tiedä onko renkaista, iskarista, jousista vai mistä...

T7
    Ohhoh! Tommoset kilometri lukemat kuulostaa paremmilta mun lompakolle.

E: Millä paineilla ajelit noilla trail attackeilla?

Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 27 2011,18:13) kirjoitti
    Ohhoh! Tommoset kilometri lukemat kuulostaa paremmilta mun lompakolle.

E: Millä paineilla ajelit noilla trail attackeilla?
    2,7 edessä ja 2,9-3,0 takana.
    T7
    Lainaa (siraulu @ Huhti. 26 2011,10:36) kirjoitti
    -Shrek

Mulla pistää lavasta välillä jos saa vetoa. Ilmenee etenkin kylmillä keleillä= minun kohdalla lähellä nollaa. Ei tartte olla kaulasuojus paljonkaan huonosti niin alkaa tuntumaan.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
    Minullakin nyt Conti Trail Attackit, ollut yksi setti aikaisemminkin. Takanen kestää minulla yli kympin mutta alle 15 tuhatta, eturengas menisi vielä muutama tuhat lisää. Olen kuitenkin vaihtanut molemmat renkaat yhtäaikaa.

Paineet 2.5 - 2.6 edessä ja 3.0 takana.

W-P: kyllä niillä pääse sorallakin hienosti, lumessa ja mudassa ei pidä...

Mikko76: ihme homma että Karoot kului tuota vauhtia pois. Mitkä paineet ja milloin paistettu? Ja siis ei ollut Karoot vaan nimenomaan Karoo T (se missä on matalampi ja isompi nappula)?

T: TiuSo

ps. tsekatkaa varamiitin reittiehdotusta!
    Husqvarna 701LR
    Voihanperseensuti! Taisi tulla karåå tiensä päähän. Just putputtelin 30km/h töistä kotiin 18 kilsaa tyhjällä Karoolla.. grrr! Ventiilin juuresta vuotaa niin maan penteleesti, en edes viitsinyt kokeilla paikkapulloa. Ennen duuniin lähtöä vaihdoin ventiilinkorkit, taisi olla aika haperot venttiilit kun otti näköjään itteensä. Noh, nyt se gummi menee vaihtoon viimeistään.

Joo on "T" malliset. Paistoleimaa en ole katellut. Mynetmotosta tilasin kun halvalla sai. 2.8 edessä ja 3.0 takana oli paineita - ainakin vielä eilen.

Nyt pariksi tunniksi uneksimaan renkaista ja klo 4.30 herätyys. *

Huomen aamulla tiedossa kumin/kumien etsintää. Onkohan noi Trail Attackit hylly kamaa? Vai meneekö tilailuksi? Vappu ajelulle tarvis päästä.
    Koita Mimotosta (www.mimoto.fi). Oli muistaakseni viime vuonna hyllyssä.

Minä ostin viimeksi RengasVekalta Hämeenlinnasta, se on äärimmäisen hyvä rengasliike.

edittiä: mynetmotostahan niitä halvalla...

T: TiuSo

Husqvarna 701LR
    ...niin ja vielä: eteen z-malli, kehitetty GS-miehille ja huhupuheiden mukaan ei voplaisi uudemmissakaan varaderoissa. Tiedä häntä, mutta on se ainakin uusin!
    Husqvarna 701LR
    Mynetmotosta ajattelinkin tilailla jos en huomenna löydä mitään kelvollisia renkuloita alle. Anakee2 & Tourance Exp myös harkinnassa. Taikka sitten jätän lähes uuden veroisen Karoon eteen ja hommaan taakse jonkun "nappulan"kumin sille kaveriksi, *TKC80 tms.. *
    Osta Valmerista Mitas E-10, hinta jää alle satasen. Varmaan kestää enemmän kuin tuo Karoo.
    Husqvarna 701LR
    Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 28 2011,18:09) kirjoitti
    Mynetmotosta ajattelinkin tilailla jos en huomenna löydä mitään kelvollisia renkuloita alle. Anakee2 & Tourance Exp myös harkinnassa. Taikka sitten jätän lähes uuden veroisen Karoon eteen ja hommaan taakse jonkun "nappulan"kumin sille kaveriksi, *TKC80 tms.. *
    Toi tourance exp on kuulemma melkosen pehmee verrattuna pelkkään touranceen, joka kestää paljon paremmin.
    Kumiveikolla Veikkolassa saattaisi olla hyllyssä Conti TA ja vaihtokin onnistuu samalla ihan hyvään hintaan. Tosin sulla taitaa olla sinne vähän matkaa.
    Ite olen tilannut Saksasta, mutta asennuksineen säästöä tulee Suomen hintoihin verrattuna kuitenkin vain n. 40e.
    T7
    Veikkola vähän turhan kaukana. Täytyy huomenna käydä kiertelemässä paikalliset kumikauppiaat ja jos mitään löydy niin laittaa tilaus vetämään gyntherille.
    Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 28 2011,20:35) kirjoitti
    Veikkola vähän turhan kaukana. Täytyy huomenna käydä kiertelemässä paikalliset kumikauppiaat ja jos mitään löydy niin laittaa tilaus vetämään gyntherille.
    http://motorradreifenonline.biz/motorradreifen

Täältäkin saa molemmat Conti TA:t Suomen takasen hinnalla....
    T7
    Tuli laitettua näkyvyyden parantamiseksi vähän blingblingiä taas lisää. Lisävalot 8*1W joku superkirkasmikälieledi. Ihan E hyväksyttykin ovat. Saas kattoa koska pyssäävät ekankerran.

-k-

SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Eipä löytynyt paikallisilta trail attackeja ollenkaan. Laitatin vanhan karoon vielä vanteelle. Kyllä sillä viikonlopun vielä ajelee jos vaan kestää ilmat tällä kertaa sisällä.

Mynetmotolta tilasin uudet gummit:

Your order:

Pos. * *Article * *Price (€) * *Quantity * *Total (€) *
    1 CONTINENTAL / 110/80R19 59V TRAIL ATTACK "Z" 75.30 1 75.30
    2 CONTINENTAL / 150/70R17 69V TRAIL ATTACK 84.00 1 84.00
    Zwischensumme: 159.30 Euro
    + VAT: 23.90 Euro
    Shipping: 25.00 Euro
    General total: 208.20 Euro

Elikkäs taas pelkän takarenkaan hinnalla molemmat renkaat kotiovelle kannettuna. *
    onko omat valot xenonit?
    Ei oo Xenonit, jotkut Philips Extreme power H4x2.
    Kysyin muuten asiaa tänään ajellessa yhestä partioautosta ja yhdeltä motskapollarilta. Nuo Led päivähuomiovalot saavat palaa samaan aikaan ajovalojen kanssa.

edit*) Tuolla oli jossain valoketjussa suoraan Suomen Lexistä lainaus. Eli ei saa sittenkään. Mutta ei se haittaa jos poliisien tieto asiasta on em. tasoa. Valot nyt kuitenkin on ja pysyy.

Finlex: 1.Moottoripyörään saa asentaa enintään kaksi autorekisterikeskuksen hyväksymää tai E-säännön n:o 87 tai vastaavan myöhemmän E-säännön mukaisesti hyväksyttyä mallia olevaa huomiovalaisinta vähintään 0,25 m ja enintään lähivalon korkeudelle ja vähintään 0,10 m etäisyydelle toisistaan. Huomiovalo on kytkettävä siten, ettei se, kaukovalovilkkua lukuun ottamatta, voi toimia samanaikaisesti ajo- eikä etusumuvalon kanssa.

Kuriositeettina mainittakoon että kysyin kaffella käydessäni eräältä poliisipartiolta aiemmin keväällä kesärenkaiden minimi urasyvyyttä. En ollut aivan varma oliko se luokkaa 1,5mm tms. Vastaukset:
    Naispoliisi: Se taitaa olla se 5mm
    Miespoliisi: Ei, kyllä se on 2,5mm
    Lainvaatima urasyvyyshän on 1,6mm

-k-

SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Lainaa (TiuSo @ Huhti. 28 2011,18:51) kirjoitti
    Osta Valmerista Mitas E-10, hinta jää alle satasen. Varmaan kestää enemmän kuin tuo Karoo.
    Onkos tosta E-10.stä mitään kokemusta porukalla? En ainakaan oo löytänyt vai eikös se ole melko uusi malli ettei niitä ole vielä paljon pyörinyt.
    Hiukan on pyörinyt mielessä kokeilla ainakin tossa loppukesällä/syksyllä mut saa nähdä.
    Juotan tolle Vpoweria, sillon tällön sekaan vähä oktaaniboosteria. Tankataan sitten 95e-10 ku ei muuta saa.

Koko prkl hössötyksestä muutenkaan oo mitään hyötyä ilmastollisesta näkökannasta. Palotapahtuman energia arvo kun jää selvästi pienempietanolisesta polttoaineesta. Sitä sitten kuluu senverran enemmän jotta saadaan sama teho ulos. +-0
    Kai tuo muutoin tekniikalle sopii, ainakin uudempiin Hondiin tyyliin alle 10 vuotta. Letkut ja tiivisteet kovettuu vanhemmissa. Se on kai se päähuoli.

-k-
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Taitaa Hilippa puhua renkaista eikä bensasta
    No voi prkl ))
    Hyvä minä.
    Luin vaan tosta alkuun juttua ja aloin heti paatoksella haukkumaan menovettä

-k-
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
    Lainaa (Mikko76 @ Touko. 03 2011,16:50) kirjoitti
    Taitaa Hilippa puhua renkaista eikä bensasta
    Ai niin kun tuo pensakin on E-10 ei sen puoleen enpä ole sitäkään kokeillut vielä tuossa mopossa.

Kekke, ostitko sun Scottoilerin samasta putiikista kuin moponkin? Jäi vähän mietityttämään sen jälkeen kun juteltiin Stormin pihalla, et voishan senkin laittaa... ainakin toivomuslistalle. *
    lähteeks kukaan huomen motoristi kirkkoon lietoon? ite ajattelin mennä emännän kanssa..
    Tero Eskelinen
  30.  
    Huomenna ohjelmassa susikoskipäräys ellei äkillinen krapula iske.

Tasan viikko kulunut rengastilauksesta eikä vielä edes seurantakoodia ole ilmestynyt. Täytyy kohta alkaa pommittamaan mynetmotoa sähköposteilla.

Vaihtelin eilen ilmanputsarin ajankuluksi. Voi jumahevletti että oli vanha filtteri paskainen.. aivan sysimusta. Olipa siellä kotelossa yksi Tapiolan muovinen avaimenperä lärpsykkäkin. Ja uudet öljytkin meni moottoriin. Kyllä taas kelpaa ajella.
Sivu: 4 / 51:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen