Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1082063

    Tarjolla olis tollanen mopo. Vähän askarruttaa tuo tanko. Onko kellään kokemuksia? Alkuperäisillähän kädet jää katteen sisälle mutta toi on aika leveä. Katoaako kuski tuulipussina mopon selästä yli satasen nopeuksista. Ei oikein vielä pääse testaileen. Ja tuo väri, onko tuo ruskee vai harmaa vai harmaaruskee, liikkeessä ei oikein saa selvää. Jos tuo tanko tulee vaihtoon niin mitähän noi maksaneekaan?
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  2. #2
    xxmeetingissä muistaakseni oli xx jossa oli crossitanko vai miksi tuota sanotaankaan, samanoloinen oli kuin kuvissa. kuski taisi sanoa että hyvä ajaa. ei henk.koht. kokemusta tangosta, hinnat selviää varmaan netin kautta.

    helibars tms vois kiinnostaa, muttei kokemusta niistäkään miten toimivat ovat xx:ssä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #3
    Mulla oli samanlainen stonga, ei tuulipussiongelmia,korkein nopeus jota tuli ajettua jäi naviin 274km/h, ei edes Givin keyless ja Maxxia-laukut tuntuneet menossa. Itse olen 169 lyhyt joten ajoasento ei ollut aivan pysty, seuraava omistaja oli n. 190cm eikä ainakaan koeajon perusteella maininnut asiasta.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  4. #4
    Lainaa (jurp @ Maalis. 05 2011,10:03) kirjoitti
    http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1082063

    Tarjolla olis tollanen mopo. Vähän askarruttaa tuo tanko. Onko kellään kokemuksia? Alkuperäisillähän kädet jää katteen sisälle mutta toi on aika leveä. Katoaako kuski tuulipussina mopon selästä yli satasen nopeuksista. Ei oikein vielä pääse testaileen. Ja tuo väri, onko tuo ruskee vai harmaa vai harmaaruskee, liikkeessä ei oikein saa selvää. Jos tuo tanko tulee vaihtoon niin mitähän noi maksaneekaan? *
    Noh, menin ja varasin mopon. Alkuperäiset kahvat olikin mukana. Sain sopivasti vanhan Kawan menemään vaihdossa. Tämän yksilö on tuotu Saksasta vuonna 2008, ei huoltokirjaa, ei käyttöohjekirjaa, mistähän näitä saa. Oon katellut muutamia yksilöitä mutta tämä on kyllä huippukunnossa. Olikohan tässä mallissa niitä jakoketjun ja kiristimen vaihtoja vai mitä ne oli ja missä vaiheessa ne piti vaihtaa. Nyt en tässä helvetinmoisen mopokuumeen keskellä löydä mitään keskusteluja aiheesta...

    ...kele kun noi lumet sulas tosta kadulta...
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  5. #5
    Lainaa (jurp @ Maalis. 05 2011,18:23) kirjoitti
    Lainaa (jurp @ Maalis. 05 2011,10:03) kirjoitti
    http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1082063

    Tarjolla olis tollanen mopo. Vähän askarruttaa tuo tanko. Onko kellään kokemuksia? Alkuperäisillähän kädet jää katteen sisälle mutta toi on aika leveä. Katoaako kuski tuulipussina mopon selästä yli satasen nopeuksista. Ei oikein vielä pääse testaileen. Ja tuo väri, onko tuo ruskee vai harmaa vai harmaaruskee, liikkeessä ei oikein saa selvää. Jos tuo tanko tulee vaihtoon niin mitähän noi maksaneekaan? *
    Noh, menin ja varasin mopon. Alkuperäiset kahvat olikin mukana. Sain sopivasti vanhan Kawan menemään vaihdossa. Tämän yksilö on tuotu Saksasta vuonna 2008, ei huoltokirjaa, ei käyttöohjekirjaa, mistähän näitä saa. Oon katellut muutamia yksilöitä mutta tämä on kyllä huippukunnossa. Olikohan tässä mallissa niitä jakoketjun ja kiristimen vaihtoja vai mitä ne oli ja missä vaiheessa ne piti vaihtaa. Nyt en tässä helvetinmoisen mopokuumeen keskellä löydä mitään keskusteluja aiheesta...

    ...kele kun noi lumet sulas tosta kadulta...
    Moi!

    Käyttöohjeen ja huoltovihkon saa molemmat tulostettua Brandin sivuilta suoraan ja cbrxx.com sivuilta löytyy myös varaosakirja sekä alkuperäinen korjausopas.

    Kiristimen vaihto on silloin kun ei enää hermot kestä kuunnella rallatusta, mulla on menny jo reilu 20 tkm pikkusirinöitä kuunnellessa... No noise killerit pois slipareista, niin herkes häirihtemästä.

    -H- *



    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  6. #6
    Kun myin omani niin mittarissa oli 55tkm enkä mitään oireita kiristäjästä havainnut. Ajoa vaan.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  7.  
  8. #7
    71 tonnia ja ei omanikaan oikeasti pidä mitään kauheaa ääntä 3-4000 rpm sirittää, mutta antaa sirittää, no hätä.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX