Sivu: 27 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627
Tulokset 781:stä 786:een 786:sta
  1. #781
    Heippa, en tiedä monesko mimmi ilmottautuu joukkoon, mutta nyt toukokuussa sain kortin ja ihan mahtavaa on ollut keleistä huolimatta! :
    Nuorena neitinä olen istunu paljon kyydissä, lähinnä kevarin ja vielä viime kesänä olin sitä mieltä, että ihan vaan tarakkaharakkana..... mutta niin se mieli vaan muuttu kesän lopussa ja mieheni alkoi opetusluvalla opettaan mulle. En kadu hetkeekään!
    Nyt ajelen viellä Kawasaki er-6f:llä, mutta tallissa odottelee tuommonen Honda cbr 600f......
    Hiukan tietty tuo jälkikasvu hidastaa ajelutahtia, mutta päälle 3000km on tullut tälle keväälle kuitenkin.
    Muksu istuu kyllä välillä isin tarakalla bläkkärin kyydissä, ikää tytöllä kohta 7.
    Täytyy kyllä sanoo, että jokaiselle äidille tekisi hyvää tämä harrastus, mikään ei lepuuta hermoja paremmin kun pikku ajelu!

    Toivotaan että tulee kivoja ajokelejä viellä monta tälle kesää!
  2. #782
    Pitäs perustaa ketju PrätkäMummut, niin sinne mäkin kehtaisin ilmoittautua.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  3. #783
    noin kolmisen viikkoa sitten tapahtuneen:

    IMG_20170617_152548[384].jpg

    jälkeen päivitys uuteen pyörään:

    zzlouv-pieni.jpg

    Tässä odottelen että useat murtuneet luut antavat mahdollisuuden taas ajamiseen, kyllä on nämä viikot tuntuneet pitkiltä
    Suzuki GSX-R 1000 K8

    Ex: Suzuki GSX-R 600 K9 (RIP)
  4. #784
    Täälä vanha rysäpöksy...ikää jo 46v
    10 vuotta nyt ollut joku mopo alla
    250 yamaha tricker, pari 650 pikku gessu bemaria ja nyt viides kesä 1200 gessulla
    Siinä vain on jotakin..
    Jonku verran ensituntumaa sain jo 25 vuotta sitten 1400 suzuki intruderista
  5. #785
    Lainaa Morris kirjoitti Katso viesti
    noin kolmisen viikkoa sitten tapahtuneen:

    IMG_20170617_152548[384].jpg

    jälkeen päivitys uuteen pyörään:

    zzlouv-pieni.jpg

    Tässä odottelen että useat murtuneet luut antavat mahdollisuuden taas ajamiseen, kyllä on nämä viikot tuntuneet pitkiltä
    Pikaisia paranemisia.vielä on kesää jäljellä.
  6.  
  7. #786
    Täältä tulee seuraava prätkämimmi jonon jatkoksi.
    Päätin vihdoin tänä vuonna toteuttaa teiniajoista asti kyteneen haaveen motskarista. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Sivu: 27 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627