Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Kehuja ja haukkuja seuraavista pyöristä:

    -Triumph Speed Triple 2002
    -Triumph Daytona 955i 2004
    -Kawasaki ZX-12R 2000
    -Honda Fireblade 954rr

    Tuossa pyöriä, mihin olen nyt ihastunut ulkonäön ja hinnan perusteella. Hondaa ja Speed Triplea olen ajanutkin. Mikä noista olisi paras vaihtoehto mielestänne?

    Kokemuksia...

    Ainahan sitä voi sitten haukkua väliin "taas näitä", mutta ei se johda mihinkään



  2. #2
    Varmaan hinta-laatusuhde parhan Daytonassa, kun suht'tuoreetkin ovat hyvin halpoja (675 syrjäytti ne).
    Muutenhan noilla ajaa vaikka millä tahansa.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #3
    Subjektiivinen mielipide...

    Speed Triple on vähiten huono valinta. Perusteluna että se on vähiten muoviin pakattu scootteri noista, muistuttaa visuaalisesti eniten moottoripyörää. Koeajanut noista Kwakan ja SpeedTriplen.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  4. #4
    Lainaa (ma^ko @ Maalis. 01 2011,20:13) kirjoitti
    Subjektiivinen mielipide...

    Speed Triple on vähiten huono valinta. Perusteluna että se on vähiten muoviin pakattu scootteri noista, muistuttaa visuaalisesti eniten moottoripyörää. Koeajanut noista Kwakan ja SpeedTriplen.
    Komppaan, ja siis nimenomaan tuota "Speed Triplessä on eniten moottoripyörää" pointtia! *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #5
    Jäi muuten pois vielä: 01 Ducati Monster 900.
  6. #6
    Tuo vanha Speed triple on kyllä hieno pyörä ajaa ikäisekseen, niitä vaan pirun vähän tarjolla kuitenkin.
  7. #7
    Lainaa (suige @ Maalis. 02 2011,08:58) kirjoitti
    Tuo vanha Speed triple on kyllä hieno pyörä ajaa ikäisekseen, niitä vaan pirun vähän tarjolla kuitenkin.
    Osta Daytona. Saat käytännössä saman pyörän halvemmalla ja hiukan extra tehoja ja katteet. Myy katteet pois ja osta rahoilla erilainen ohjaustanko ja lamppu, niin sinulla on triple.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #8
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 02 2011,09:07) kirjoitti
    Lainaa (suige @ Maalis. 02 2011,08:58) kirjoitti
    Tuo vanha Speed triple on kyllä hieno pyörä ajaa ikäisekseen, niitä vaan pirun vähän tarjolla kuitenkin.
    Osta Daytona. Saat käytännössä saman pyörän halvemmalla ja hiukan extra tehoja ja katteet. Myy katteet pois ja osta rahoilla erilainen ohjaustanko ja lamppu, niin sinulla on triple.
    Aivan. Eikös Daytonassa ole samanlainen runko ja kone, jossa vaan ylätehoa enemmän?

    Mistä noita muutossarjoja muuten saa ja mitä suunnilleen maksavat, olen joskus nähnyt ainakin LSL:n(muistaakseni) sellaisen Millessa, josta oli tehty "Tuono".
  9. #9
    perusta on sama. kannessa ja pakoputkistossa on eroja ainakin-> tehoero.
    Muuten pitäis olla pitkälti samaa tavaraa paitsi näkyvät erot tietty.

    valmiit D->T3 muutos sarjat voi olla vähissä, mut irto osia liikkuu jonkin verran E-bayssa. Suurimmathan tuossa on valot, yläkolmio+tanko.
    Toki varmaan muutakin pientä on.

    Edit: niin ja kyllä Daytona on ihan kelpo peli. Toki blade on parempi radalla jne 12R nopiampi jne.
    Mut oivallinen peli on iso-D ja helposti voi pikku viilauksilla parannella. mm tukevammat etujouset auttaa paljon ja takakumiksi 190/55 profiilinen 190/50 sijaan (jotkut vannoo 180leveän nimeen).



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  10. #10
    Kiitos vastauksissa. Olen joskus nähnyt tuollaisen 954 Bladen ilman katteita ja suoralla tangolla, aika ruma oli kyllä. Ei siis muuten muuteltu.
  11. #11
    Onkos tuollainen ZX-12r raskas käännellä ja kurvitella vaikka tonnisiin supersportteihin verrattuna?
  12. #12
    Itse olen ajanut tuollaista Kawaa, ei se raskas ole, moottori upea. Honda taas ikäisekseen hiton kevyt ja näppärä. Ehkä Triumphin Daytonan/Triplen ottaisin itse...tai sitten Kawan.
  13. #13
    Lainaa (suige @ Maalis. 02 2011,15:36) kirjoitti
    Onkos tuollainen ZX-12r raskas käännellä ja kurvitella vaikka tonnisiin supersportteihin verrattuna?
    On raskas tonnisiin verrattuna....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  14. #14
    Itse Daytonaa noista en ole ajanut, mutta faktahan on että tuo Trible, Fireblade ja Kawa on kaikki aivan erilaisia pyöriä.

    Kawasakia on turha ostaa jos et aja matkaa, Trible on taas enemmän kaupunkiin ja Fireblade radalle / mutkapätkälle.

    Itsellä nyt tuollainen 929 tällä hetkellä, mutta jos vähän saisi sukanvarteen, niin vaihtunee taas johonkin kaksimukiseen tuossa kesällä.

    Omaan makuun varsinkin TL:n jälkeen vähän luonteeton peli. Toki paljon parempi ajaa kun tuo Suitsa, mutta kun se ei ole kerran viikossa rikki niin vähän tylsä

    Edit. Ainiin unohtui: Tällästä 186 senttistä ihmistä tuon Kawasakin selkään ei mukavaan asentoon saanut millään... Liian sporttinen ajoasento pyörän luonteeseen nähden, mutta se onkin vaan mun mielipide :P



  15. #15
    Jos tuo Monsteri viehättää ja haet vanhempaa mopoa, jossain Suzuki TL:ssa on kyllä sitä ns luonnetta. Onhan tietty Monsterissakin, vaikkei se tehohirmu olekaan.
  16. #16
    Muutin otsikkoa sopimaan paremmin aiheeseen.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  17. #17
    Kävin liikkeessä katsomassa tuollaista ZX-12R vm 2000 pyörää, aika järeän kokoinen, en tiedä onko sitten kaupungissa paras...

    Samalla kävin katsomassa mustaa Daytonaa, oli kyllä nätti pyörä.
  18. #18
    Daytonasta saapi ihan hyvän, eikä tartte korjailla... Ja kerhoonkin pääsee... www.rat.fi...
    ;D
    F = dp / dt
  19. #19
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Hyviä pyöriä kattelet, ei ajokokemusta yhestäkään mut kelpais joku noista itsellekkin.
    Valkkaat vain fiiliksellä ainahan voi sit vaihtaa
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  20. #20
    -Triumph Speed Triple 2002
    -Triumph Daytona 955i 2004
    -Kawasaki ZX-12R 2000
    -Honda Fireblade 954rr

    jokaisella noista ajais. daytonassa katteet suojaa ajaessa ja hieno pyörä ajaa.
    kawa matka-ajoon parempi kuin kaupunkiin tai moottoritielle, kun tehoa on turhankin paljon.
    honda joka paikkaa hyvä kans
  21. #21
    osta 2005 speed triple

    jos pitäydyt noissa vaihtoehdoissa, niin 954rr
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  22. #22
    Lainaa (jaket @ Maalis. 03 2011,21:56) kirjoitti
    osta 2005 speed triple

    jos pitäydyt noissa vaihtoehdoissa, niin 954rr
    2005 Triple on kyllä hieno, ei vaan budjetti riitä nyt.
  23. #23
    Osta se mikä itsellä kolahtaa. Tämä foorumi on
    viimeinen paikka, jonka perusteella kannattaa valinta
    tehdä.
    ex Honda CBR 1100XX -99
    Honda CBR 600RR-05
    Aprilia RSV 1000R Mille -04
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Yamaha R1 2009

    Pessimisti ei pety.
  24.  
  25. #24
    käyt koe ajaan kawan kun lumet sulaa niin unohdat noi muut
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010