Sivu: 80 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30707879808182 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2371:stä 2400:een 2612:sta
  1. #2371
    Rupes kohtalaisesti ärsyttämään Shoei GT Air II odotteleminen ja D-lenkki rahastus siinä sivussa niin, tuli sitte hommattua kuvan mukainen NXR sopivalla tarjous hinnalla Helmetcitysta


    s-l640.jpg
    04 Buell xb12s

  2. #2372
    No tuli sitten vielä kiellon päälle tilattua Snellin E-1 XLMoton tarjouksesta, jotta saa kuunneltua musiikkia ajaessa. Ja jotta ei tarvitse maksaa postikuluja, niin tilasin myös sadehousut ja -takin märkiä kelejä varten.

    Nyt on kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin useaksi vuodeksi.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  3. #2373
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    No tuli sitten vielä kiellon päälle tilattua Snellin E-1 XLMoton tarjouksesta, jotta saa kuunneltua musiikkia ajaessa. Ja jotta ei tarvitse maksaa postikuluja, niin tilasin myös sadehousut ja -takin märkiä kelejä varten.

    Nyt on kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin useaksi vuodeksi.
    Oon miettiny tota et ois ehkä kiva kuunnella musaa kun ajaa vähä ku autolla mut toisaalta tykkään olla enemmän skarppina ku hytissä? Koetko ite et on mitää haittaa? Miten jengi kokee ton? en oo kyl varma saako tohon mun ruukkuun ees kovin kauniisti mitään korvien päälle sen verran tiukka sovitus on.
    Z750
  4. #2374
    Kyllä itsellä tulee kuunneltua musaa ajaessa, enkä koe että se häiritsisi ajamista.
    HDBMWSUZUKIYAMAHAHDINDIANTRIUMPH
  5. #2375
    Lainaa asfalttipaikkaus kirjoitti Katso viesti
    Oon miettiny tota et ois ehkä kiva kuunnella musaa kun ajaa vähä ku autolla mut toisaalta tykkään olla enemmän skarppina ku hytissä? Koetko ite et on mitää haittaa? Miten jengi kokee ton? en oo kyl varma saako tohon mun ruukkuun ees kovin kauniisti mitään korvien päälle sen verran tiukka sovitus on.
    No itsellä ei kokemusta tuosta mutta tarkoitus on kuitenkin kuunnella aika rauhallisella volyymilla. Ja kyllähän moni ajaa myöskin korvatulpat päässä, joten samalla tavallahan sekin vaikuttaa liikenteen seurantaan. Itse en tulpista diggaa, joten mieluummin sitä musiikkia tilalle. Ja tosiaan siten, että olisi muutakin kuunneltavaa kuin pyörän pakoääni ja maltillisella voimakkuudella.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  6. #2376
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    No itsellä ei kokemusta tuosta mutta tarkoitus on kuitenkin kuunnella aika rauhallisella volyymilla. Ja kyllähän moni ajaa myöskin korvatulpat päässä, joten samalla tavallahan sekin vaikuttaa liikenteen seurantaan. Itse en tulpista diggaa, joten mieluummin sitä musiikkia tilalle. Ja tosiaan siten, että olisi muutakin kuunneltavaa kuin pyörän pakoääni ja maltillisella voimakkuudella.
    Ainakin itsellä nakussa tulee pakoääniä ja suhinoita sen verran että käytän tulppia lyhyissäkin ajoissa. Pidemmillä lenkeillä on tosiaan tulppamalliset bt-kuulokkeet tarjoamassa musiikkia.
    Mietinnässä on myös tuo sama tarjous, että pystyisi antamaan sirille tarvittaessa äänikomentoja. Uskoisin kuitenkin pukevani silti jotku tulpat myös tuon Snellin kanssa, leikkaamaan tiettyjä mökiä pois.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  7. #2377
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Ainakin itsellä nakussa tulee pakoääniä ja suhinoita sen verran että käytän tulppia lyhyissäkin ajoissa. Pidemmillä lenkeillä on tosiaan tulppamalliset bt-kuulokkeet tarjoamassa musiikkia.
    Mietinnässä on myös tuo sama tarjous, että pystyisi antamaan sirille tarvittaessa äänikomentoja. Uskoisin kuitenkin pukevani silti jotku tulpat myös tuon Snellin kanssa, leikkaamaan tiettyjä mökiä pois.
    Tulppa bluetoothit olis kivat, mutta kun ne painaa korvia
  8. #2378
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Helvetin tärkeitä mukavuusvarusteita:

    Humppalieriö ja parempi kylmälaukku varikolle. Mukava raapia kylmää heinäkengän nollaa kurkusta alas varikon helteessä, kun rokki pauhaa ja moottorit jytisee.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #2379
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Noh, noin moni on sanonu ennenkin. Mukaan lukien allekirjoittanut.
    Kiitos sinulle Jonezi vinkistä sen erillisen selkäpanssarin kanssa. Tuli eilen ja itse asiassa todella mukava ja istuva päälle myöskin. Bonuksena tietysti parempi suojaus.

    Ja vielä piti ostokiellon päälle laittaa tilaukseen Booster Plug. Milloinkohan tämä mun kielto alkaa oikeasti pitää.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  10. #2380
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Kiitos sinulle Jonezi vinkistä sen erillisen selkäpanssarin kanssa. Tuli eilen ja itse asiassa todella mukava ja istuva päälle myöskin. Bonuksena tietysti parempi suojaus.

    Ja vielä piti ostokiellon päälle laittaa tilaukseen Booster Plug. Milloinkohan tämä mun kielto alkaa oikeasti pitää.
    Sitä kun aikansa käyttää, niin ilman osaa edes ajaa.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  11. #2381
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Mietinnässä on myös tuo sama tarjous, että pystyisi antamaan sirille tarvittaessa äänikomentoja. Uskoisin kuitenkin pukevani silti jotku tulpat myös tuon Snellin kanssa, leikkaamaan tiettyjä mökiä pois.
    XLMoton paketti tuli lauantaina. Tänään askartelin Snellin kypärään, sitten tulpat vielä korviin ja parin tunnin kaupunkisukkulointi.
    Hyvältä kuulosti Spotifystä kuunneltuna. Puheluja ei viellä tullut kokeiltua ja Sirin käyttökään selvinnyt sekunnissa, niin en jaksanut sen enempää asiaan paneutua.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  12. #2382
    Shark evo 2 keenser potta tuli tänään haettua postista.
    BMW K1200S
  13. #2383
    Cardo freecom 4+ JBL-kypäräpuhelin tilattu ja uudet gummit mopoon, tulispa äkkiä niin pääsis kokeilemaan
    Honda CBF 600s -2004
  14. #2384
    Lainaa Hypo kirjoitti Katso viesti
    Cardo freecom 4+ JBL-kypäräpuhelin tilattu
    Toivottavasti paremmalla tuurilla kuin minun tutustuminen mokomaan laitteeseen. Juttua löytyy tuolta, minun nimmarin alta...

    http://www.moottoripyora.org/keskust...4puhelin/page6
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  15. #2385
    Revit Stewart Air takki ja Rukka Apollo hanskat tuli hankittua. Huomenna koeajelulle
  16. #2386
    Snellin E-1 saapui tänään postissa. Helppo asentaa ja eiväthän nuo mitään hifi-vehkeitä ole, mutta kyllä tuolla musiikkia kuuntelee. Samoin puhepuoli toimii hyvin ja kommunikoi suoraan myös Sirin kanssa.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  17. #2387
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Snellin E-1 saapui tänään postissa. Helppo asentaa ja eiväthän nuo mitään hifi-vehkeitä ole, mutta kyllä tuolla musiikkia kuuntelee. Samoin puhepuoli toimii hyvin ja kommunikoi suoraan myös Sirin kanssa.
    Miten käskytät Siriä?
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  18. #2388
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Miten käskytät Siriä?
    Painetaan sitä Snellin pohjassa olevaa nappia ja sitten kun Sirin äänimerkki kuuluu niin normaalit komennot.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  19. #2389
    Lainaa TomH kirjoitti Katso viesti
    Revit Stewart Air takki ja Rukka Apollo hanskat tuli hankittua. Huomenna koeajelulle
    Mietin samaa takkia. Mistä ostit ja miltä vaikuttaa?
  20. #2390
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Painetaan sitä Snellin pohjassa olevaa nappia ja sitten kun Sirin äänimerkki kuuluu niin normaalit komennot.
    Ok. Kaksi kertaa olin kokeillut. Lyhyt ei tehnyt mitään ja toisella yrityksellä lähti puhelu viimeksi soitettuun numeroon
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  21. #2391
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Ok. Kaksi kertaa olin kokeillut. Lyhyt ei tehnyt mitään ja toisella yrityksellä lähti puhelu viimeksi soitettuun numeroon
    Hmm ja sulla myös E-1 eikä se toinen Snell mikä siellä on myynnissä? Itse katsoin ohjeen E-1 manuaalista ja toimi ihan sen perusteella kuten pitikin.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  22. #2392
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Hmm ja sulla myös E-1 eikä se toinen Snell mikä siellä on myynnissä? Itse katsoin ohjeen E-1 manuaalista ja toimi ihan sen perusteella kuten pitikin.
    E1 tosiaan on, enkä manuaalia ollut lukenut. Toimii siis noin kuin kerroit, eli sitä telakan nappia painamalla. Eihän sitä nappulaa välttämättä edes huomaa kun olettaa että kaikki hallintanamiskuukkelit on itse mokkulassa.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  23. #2393
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    E1 tosiaan on, enkä manuaalia ollut lukenut. Toimii siis noin kuin kerroit, eli sitä telakan nappia painamalla. Eihän sitä nappulaa välttämättä edes huomaa kun olettaa että kaikki hallintanamiskuukkelit on itse mokkulassa.
    Ja manuaalit nyt on ihan turhia, kuka niitä lukee Itsehän en heti tajunnut, että miten ne tarralaput olivat joissa oli karhea kiinnitysnauha toisella puolella. Askartelin mikrofonin varren kanssa sujuvasti kypärän pehmusteiden väliin väkisin kiinni.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  24. #2394
    Lainaa pejuko kirjoitti Katso viesti
    Askartelin mikrofonin varren kanssa sujuvasti kypärän pehmusteiden väliin väkisin kiinni.
    Itse otin käyttöön sen flätin nappimallisen mikrofonin, kun umpikypärässä ei ylimääräistä tilaa muutenkaan ole.
    Triumph Speed Triple 1050 -12
  25. #2395
    Lainaa Konzar kirjoitti Katso viesti
    Mietin samaa takkia. Mistä ostit ja miltä vaikuttaa?
    XLMotosta ostin, 314,99€.
    Tässä pikaisia mietteitä ensimmäisen koeajon jälkeen. Takin buffalon nahka on todella pehmeää ja mukavan tuntuista verrattuna vanhaan paksuun Alpinestarsin nahkatakkiin. Revitin Seesmart suojat olka- ja kyynärpäissä aiheutti ihmetystä kun ne on todella taipuisat ja huomaamattomat. Eli tuntuu päällä melkein ihan tavalliselta nahkatakilta. Hommasin tuohon lisäksi vielä Revitin selkäsuojan. Vissiin kuitenkin suojaavaat tositilanteessa, olka ja kyynärsuojat ovat CE-1 leveliä ja selkäsuoja CE-2. Takin lämpövuori on myös hyvä, kun se ylettyy ihan hihoihin asti, eikä ole sellainen liivi kuten vanhassa Alpinessa.

    Koeajo +17 pihalla, t-paita alla. Kaupunkipyörittelyssä todella mukavat oltavat, ei purista, kiristä ja ilma kiertää. Oikein leppoiset oltavat. Motarille kun pääsin niin sitten alkoikin ilma vaihtumaan takin sisällä ja hetken ajelun jälkeen alkoi tulla jopa kylmä. Eli taitaa joutua hankkimaan lisäksi jonkun lämpimän ja tuulta pitävän aluspaidan pidemmille matkoille.

    Mutta olen kuitenkin tyytyväinen hankintaan. Todella laadukkaan oloinen takki, eikä hintakaan ollut paha. Ilmanvaihto tuossa vain yllätti, kun en ole ennen perforoitua takkia omistanut. Keskikesällä varmasti huipputakki ilman lämpövuorta.
    Suzuki GSX-R750 -99
  26. #2396
    Lainaa lahtito kirjoitti Katso viesti
    Itse otin käyttöön sen flätin nappimallisen mikrofonin, kun umpikypärässä ei ylimääräistä tilaa muutenkaan ole.
    Juu pitää katsoa miten tuo toimii käytössä, ainakin pitäisi olla ehkä tuulen kanssa parempi kuin se nappimalli. Omassa kypärässä varsi menee käytännössä kokonaan poskipalapehmusteen alle ja mikki tulee juuri sen eteen. Suun ja mikin väliin jää vielä hieman yli sormenlevyinen tila kuitenkin. Tuon kypärämallin kanssa onnistuu ja sitten taas jos olisi toisenlainen niin voisi olla haastavaa sovittaa ne yhteen.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  27. #2397
    Lainaa TomH kirjoitti Katso viesti
    XLMotosta ostin, 314,99€.
    Tässä pikaisia mietteitä ensimmäisen koeajon jälkeen. Takin buffalon nahka on todella pehmeää ja mukavan tuntuista verrattuna vanhaan paksuun Alpinestarsin nahkatakkiin. Revitin Seesmart suojat olka- ja kyynärpäissä aiheutti ihmetystä kun ne on todella taipuisat ja huomaamattomat. Eli tuntuu päällä melkein ihan tavalliselta nahkatakilta. Hommasin tuohon lisäksi vielä Revitin selkäsuojan. Vissiin kuitenkin suojaavaat tositilanteessa, olka ja kyynärsuojat ovat CE-1 leveliä ja selkäsuoja CE-2. Takin lämpövuori on myös hyvä, kun se ylettyy ihan hihoihin asti, eikä ole sellainen liivi kuten vanhassa Alpinessa.

    Koeajo +17 pihalla, t-paita alla. Kaupunkipyörittelyssä todella mukavat oltavat, ei purista, kiristä ja ilma kiertää. Oikein leppoiset oltavat. Motarille kun pääsin niin sitten alkoikin ilma vaihtumaan takin sisällä ja hetken ajelun jälkeen alkoi tulla jopa kylmä. Eli taitaa joutua hankkimaan lisäksi jonkun lämpimän ja tuulta pitävän aluspaidan pidemmille matkoille.

    Mutta olen kuitenkin tyytyväinen hankintaan. Todella laadukkaan oloinen takki, eikä hintakaan ollut paha. Ilmanvaihto tuossa vain yllätti, kun en ole ennen perforoitua takkia omistanut. Keskikesällä varmasti huipputakki ilman lämpövuorta.
    Kuulostaa hyvältä! Juuri kesän rientoihin olisi tarvetta. Miten Revitin koot? Jotkut sanoo että pitäisi tilata yhden pienemmän mutta mutta. Itse 194cm pitkä joten takit on usein aika lyhkäsii... Kiitti vinkeistä!
  28. #2398
    Ensimmäisen pyörän oston jälkeen muutamia varuste hankintoja:
    - Nolan N87 mattamusta kypärä
    - Alpinestars 2-os nahkapuku käytettynä
    - Richa lyhytvartiset ajohanskat
    - Fox titan suojapaita hellekelejä varten
    - Ajokengät puolipitkällä varrella käytettynä, muistaakseni richa

    Vielä täytyy etsiä pidemmällä varrella olevat ajokengät ja jotkut ajofarkut tai reisarit.
  29. #2399
    Lainaa Chivas067 kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti paremmalla tuurilla kuin minun tutustuminen mokomaan laitteeseen. Juttua löytyy tuolta, minun nimmarin alta...

    http://www.moottoripyora.org/keskust...4puhelin/page6
    Njuu minulla sattui sitten parempi yksilö, ainut miinus tulee tosiaan tuosta oman musiikin kansion kuuntelemisesta.

    Firmware-päivitys meni heittämällä ja kaijuttimien laatu todella hyvä. Nyt kuulee musiikin 120-vauhdissakin.
    Honda CBF 600s -2004
  30.  
  31. #2400
    Merinovillaa Ruskovillasta;
    Säärystimet
    Rannustimet
    Sukkia
    Kynsikkäät


    Ensi viikolla loput Tamsilkistä.
Sivu: 80 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30707879808182 ... ViimeinenViimeinen