Sivu: 75 / 75:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475
Tulokset 2221:stä 2223:een 2223:sta
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Paljonko tuo rahti/toimituskulut oli?
    Tuo firmahan mainostaa lähettävänsä Eurooppaan ilman kuluja.
    Siis ainakin tuo mun toimitus tuli nollan rahtikuluilla Dpd-pakettina Postnordin jakeluna. Olisi ostoskorissa voinut toimituksen maksulliseksikin muuttaa, mutta hienosti tuli ilmaisella.

Nettisivuilla oleva eurohinta on "pyöristetty arvaus", mutta puntahinta on kiinteä ja pätee visan tai paypalin euromuunnoskurssilla. Itselle tuo tosiaan maksoi yhteensä 280€ ja jotain senttejä päälle pari viikkoa sitten tilattuna.
    Poikkesin eilen Hanxilla ja sieltä tarttui matkaan crossihanskat kovilla rystyssuojilla. Siellä oli hyvät alekamppiksey käynnissä, 25 euroa kintaista ei ollut paha!
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  3.  
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Siis ainakin tuo mun toimitus tuli nollan rahtikuluilla Dpd-pakettina Postnordin jakeluna. Olisi ostoskorissa voinut toimituksen maksulliseksikin muuttaa, mutta hienosti tuli ilmaisella.

Nettisivuilla oleva eurohinta on "pyöristetty arvaus", mutta puntahinta on kiinteä ja pätee visan tai paypalin euromuunnoskurssilla. Itselle tuo tosiaan maksoi yhteensä 280€ ja jotain senttejä päälle pari viikkoa sitten tilattuna.
    Kiitos infosta, olen ostamassa Shoein GT-Air Swayer TC-2 kypärää, tupla-D lukolla. Sitähän ei Suomesta sellaisena saa, tuolta näyttää saavan ja n.100€ halvemmalla kuin eräs suomalainen nettikauppa "erikoistilauksen" hintaa perusteli !
Sivu: 75 / 75:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475