Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112
Tulokset 331:stä 349:een 349:sta
  1. #331
    Määkin maltoin palata sivistyksen pariin jo.

    Ensi vuonna sitten mä käyn rälläkällä laittaas ne lavat palasiksi niistä tuulettimista. Tää keli ei saa toistua...

    Kiitos kaikille - koiran hoidosta, kisailupalkinnoista, musiikista, seurasta, nuotioista, hauskoista hetkistä, aktiivisista osallistujista,... Taisi olla myös eka kerta kun ei tullut jälkikäteen mitään maksettavaa minkäänlaisista tuhoista.

    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  2. #332
    Ainii, mä en ees nähny teen paitoja! Hyvin näytti kaikki viihtyvän lauantaisen pikavisiitin perusteella, ehkä mä ens vuonna olen enemmän ajan tasalla ja hengessä mukana (eli vähemmän hevosissa kiinni..) ja viihdyttämässä teitä koko viikonlopun ajan.
  3. #333
    Tässä se alkuperäinen notAbomberyetin tekemä kuva. Joku varmaan linkittää tähän poseerauskuvan siitä valmiista versiosta?








    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
  4. #334
    Toi oli siisti paita. Mun mielestä ainakin. ja Posarista jäi hyvä fiilis, nyt kun on hyvä olo palannut taas.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  5. #335
    Tämän parempaa kuvaa paidasta ei multa löytynyt
  6. #336
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 01 2011,10:31) kirjoitti
    Toi oli siisti paita. Mun mielestä ainakin. ja Posarista jäi hyvä fiilis, nyt kun on hyvä olo palannut taas.
    Eihän se vienyt kuin kolme päivää tokentua!
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  7. #337
    Lainaa (Jagge @ Kesä. 01 2011,11:56) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 01 2011,10:31) kirjoitti
    Toi oli siisti paita. Mun mielestä ainakin. ja Posarista jäi hyvä fiilis, nyt kun on hyvä olo palannut taas.
    * * * Eihän se vienyt kuin kolme päivää tokentua!
    no ei keriinnyt nukkumaan kun 5 tuntia noina Posarin jälkeisinä öinä niin olo oli kyllä aika kauhea. Mut ny naurattaa kyllä
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  8. #338
    Lainataan nyt tätä vanhaa ketjua,
    mutta eikös tänä vuonna ole Posaria laisinkaan kun ei ole missään kuulunut eikä näkynyt?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  9. #339
    Tottakai Posari on tänäkin vuonna! Me järkkääjät ollaan vaan niin kovin kiireisiä, ettei olla topaa ehditty tehdä.. :P Toukokuun lopussa kokoonnutaan taas, mutta lisätietoja tosiaan tulossa ihan omaan topaansa!
  10. #340
    Kalentereista voi varata 25. -27.5. viikonlopun. Silloin taas tavataan propellien äärellä... Paikat tulevat myyntiin lähipäivinä.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  11. #341
    Tää nostaa nahkaista lierihattuaan järkkääjien sisulle järkätä yhteistä kivaa. :-)
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  12. #342
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Kalentereista voi varata 25. -27.5. viikonlopun. Silloin taas tavataan propellien äärellä... Paikat tulevat myyntiin lähipäivinä.
    Paikalla Joko saa varat mökin
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  13. #343
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Kalentereista voi varata 25. -27.5. viikonlopun. Silloin taas tavataan propellien äärellä... Paikat tulevat myyntiin lähipäivinä.
    No nyt!

    Kalenterimerkinnät tehty..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  14. #344
    saisko tälle vuodelle vähän lämpimämpää ilmaa kun viimeks? voisin taas mieluusti nukkua ulkona
    KooTeeÄm
  15. #345
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Me kans! Ja nyt perkkel, ne flektit hiljemmalle, viime vuonna se ajatus mökkien kääntämisestä sisämaahan päin kuulosti jossain vaiheessa kemuja tosi hyvälle..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  16. #346
    Raipati-rai, siellä jälleen kohtaamme ja kohkaamme.
    En lupaa tulla mopolla, mutta yritän.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  17. #347
    Niin ja on samat päivät kuin eka RR Sm Ja valintani on...Jurva.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  18. #348
    ^ Jep. Myös tänä vuonna on kesän kaikki viikonloput täynnä motoristitapahtumia, joten päällekkäisyyksiä ei voitu välttää. Koitimme kuitenkin valita pienimmän pahan... valitettavasti siihen osui tuo Räärää.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  19.  
  20. #349
    Mitäs kivaa täksi vuodeksi on suunnitteilla?
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112