Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
  1. #1
    Finnlinesilla ei ole muutamaan päivään vastattu puheluihin asiakaspalvelussa.
    Ei ole vastattu soittopyyntöihin.
    Ei ole vastattu sähköposteihin.
    Asiakaspalvelusta vastaava esimiesporras ei ota puheluita vastaan.
    Mitä on meneillään
    Pannaan haisemaan.
  2. #2
    Kiirettä (kuten kaikissa mopokaupoissakin juuri nyt) ?
  3. #3
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 18 2011,19:15) kirjoitti
    Kiirettä (kuten kaikissa mopokaupoissakin juuri nyt) ?
    Onneksi kiire helpottaa nopeasti, jos ei ole aikaa asiakkaille
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  4. #4
    Hiukan ihmetyttää, viime viikon torstaina pistin varausta paluumatkasta ja vielä tänään ei ole mitään kuittia tullut asian tiimoilta. Pakko oli sitten pistää uutta postia.

    Onkohan siellä tietojärjestelmien päivitys mennyt vituiks.
    https://reissu.org
  5. #5
    Ei toi ihan normikiireeltä vaikuta, itsekin pidän tätä vähän outona. Lauantaina yritin kolme tuntia paukuttaa puhelinpalveluun onnistumatta, tänään pari tuntia. Nettisivulla on yötä päivää ilmoitus "puhelinpalvelussa on ruuhkaa".... pyysin sähköpostitse yhteydenottoa....eipä kuulu. Pitäkää tunkkinne....äsken varasin Tallinkilta paluun heinäkuulle 2h+mopo 341€. Finnlinesin hinnaksi näyttäisi tulevan 528€...mutta onneksi ne ei halua edes myydä tuotettaan!
  6. #6
    Torstaina sain kyllä todella nopsaan vastauksen, että tilaa on. Varauksen saaminen läpi tuntuu olevan hitaahkoa. Pitänee soittaa ja varmistaa.
    https://reissu.org
  7. #7
    Lainaa (Wolff @ Huhti. 18 2011,21:06) kirjoitti
    Varauksen saaminen läpi tuntuu olevan hitaahkoa. Pitänee soittaa ja varmistaa.
    Hidasta näyttää olevan juu..

    Pyysin tarjousta tuossa viime kuun lopulla ja hintatiedot ym. tulivatkin nopeasti, mutta siinä vaiheessa kun ilmoitin että kaikki Ok, saa varata (pvm oli 29.3) niin tuli seuraavanlainen viesti : "Kiitos varauksista, *reiteistä on tehty ennakkovaraukset, jotka vahvistamme mahdollisimman pian."

    Tuon jälkeen ei ole kuulunut mitään, yritin viikko sitten kysellä sähköpostilla että onko nuo varaukset nyt voimassa vai ei, mutta vastausta ei ole kuulunut.

    Tiedä sitten olenko hätähousu, mutta 3 vikkoa ei oman aikakäsityksen mukaan ole "mahdollisimman pian" kun puhutaan niinkin simppelistä asiasta kun varausvahvistuksen lähettämisestä *
  8. #8
    Sähköpostiin tuli vastaus heti kun Jessica tuli lomilta mutta laskutus on kuulemma vielä vaiheessa, saas nähdä miten tässä oikein käy.
    Taivas saa odottaa
  9. #9
    Kyseessä on heidän koko varausjärjestelmän uusiminen, joka on nähtävästi yhtä joustavaa kuin kaikissa muissakin isojen järjestelmien vaihto. Meillekin tuli myöhemmän matkan varaus jo aiemmin, mutta nyt parin viikon päästä tulevasta matkasta lappuja ei ole vielä tullut.
    Samaan syssyyn tuli vielä tuo hinnoittelumuutos niin siellä konttorilla on varmasti kädet täynnä töitä. Vanhat varaukset kun pitää siirtää uuteen järjestelmään ennen kuin uusia voidaan varata. Nähtävästi tämä on jouduttu tekemään käsipelillä.
    Pitää vaan odottaa kärsivällisesti ja toivoa että laivalle ei ole hirveää jonoa kun sinne menee ilman lappuja.
    -- Marko Laine --
    -- Team Laine --
    shop.teamlaine.fi
    Puh. 045 625 8400
    Team Laine Facebookissa
  10. #10
    Viime viikolla puhelimella pääsi läpi vasta sitkeän yrittämisen jälkeen. Myyjä ihmetteli miten heidän kaikki laivat oli monta päivää eteenpäin täynnä Kappelkär-Naantali välille. Oli kuulemma hommat vähän jumissa.

    Onneksi Viikkarilta löyty tilaa ja palvelua. Aikaisemmin Finnlinesin myynnin palvelu on ollu todella mallikasta enkä menetä tämän perusteella uskoa lafkaan.
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
  11. #11
    Kylläpäs nyt tökkii Finnlinesilla, viime viikolla ei puhelimessa osattu/haluttu jatkaa sähköpostissa sovittua varaamista vaan vaadittiin että soita tiistaina uudelleen.. tänään puoli tuntia puhelimessa jonottaessa ilman läpipääsyn mahdollisuutta... ei kovin hyvältä vakuuta.

    Menomatkaan aikaa reipas kuukausi, eikä menomatkasta ole vielä tullut laskua. Menomatkan varaus sentään on kunnossa.



    https://reissu.org
  12. #12
    Eiköhän noille raha kelpaa viimeistään check-innissä.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  13. #13
    Aivan paskaa toimintaa..Kolmena päivänä yrittäny soittaa, ei vastata.Eikä ole tullut vastausta sähköposteihinkaan.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  14. #14
    Jospa eivät tiedä tuleeko kenkää vai ei

    Mulla varaus kunnossa; laskun voi lähettää vaikka ens jouluna.
    Jaa, pääseekös laivaan pelkällä varauksella.....
    T7
  15. #15
    Lainaa (W-P @ Huhti. 27 2011,17:03) kirjoitti
    Mulla varaus kunnossa; laskun voi lähettää vaikka ens jouluna.
    Jaa, pääseekös laivaan pelkällä varauksella.....
    Menomatkan varaus on kunnossa, mutta varauksessa lukee "valid as ticket after paid" tmsp...

    Joopa tänään olin "jonossa" päivän aikana about 4h.. ei voittoa. Soitin sitten Finnlinesin keskukseen, sieltä sanoivat "joo siellä on nyt vähän tilanne tämmönen". Pyysin sitten, että jättävät soittopyynnön. Tarvinnee huomenna alkaa pommittamaan puheluilla tuota keskusta, jotta saa asiansa eteenpäin.

    Sähköposteihin ei myöskään ole vieläkään tullut vastausta.

    Sais nyt edes maksettua tuon menomatkan, niin paluun voi varata vaikka muualta......
    https://reissu.org
  16. #16
    Pääsin kuin pääsinkin läpi ja juuri 17:00 aikoihin.Nyt on varaus tehty ja laskukin tuli heti sähköpostiin.Mutta kovan työn takana oli varaus.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  17. #17
    Kuulostaa lupaavalta, eräässä suuressa firmassa vaihdettiin n. vuosi sitten palkanmaksu ohjelmaa, vieläkin tökkii... Ilmeisesti noita it-systeemejä ei juuri testata nykyään ennakkoon. Hinta ratkaisee!
    https://www.mprengas.fi
  18. #18
    Nämä henkilökunnan hidastelut voipi johtua Finnsteven (tytäryhtiö) irtisanomisista. Finnlinesin laivojakin kohtaan on välillä hidasteltu satamassa, nuo AKT:n hommat on aina hiukan omalaatuisia.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  19. #19
    Lainaa (lepi @ Huhti. 27 2011,21:18) kirjoitti
    ... nuo AKT:n hommat on aina hiukan omalaatuisia.
    AKT:n sivulta: klik
    @korhosenpete
  20. #20
    8h jonottamisen jälkeen pääsi vihdoin läpi ja lasku pukkas sähköpostiin saman tien.

    Melkoista asiakaspalvelua...
    https://reissu.org
  21. #21
    Viikko aikaa lähtöön, eikä laskua vieläkään kuulu. Varauksen olen tehnyt helmikuulla ja kaksi kertaa sähköpostiini on vastattu lupaamalla lasku lähiaikoina. Tällä viikolla eivät ole enää vaivautuneet vastamaan tällaiselle tyhmien kyselijälle. Jurppii vaan niin pirusti ajaa 1300 km sinne pussin perälle Vuosaareen, jos siellä näytetäänkin mustaa kämmentä, että lähtekääpäs vaan ajeleen kohti Turkua ja Tukholmaa. Olis se siinä tapauksessa niin paljon hilpeämpi kääntää jo Kemissä oikealle Haaparantaan. On ne kyllä Finnlinesilla onnistuneet pilaamaan lomatunnelman kaikkina näinä neljänä viimeisenä vuotena, kun olen heidän apuansa anonut tässä keväisessä pikku ongelmassani, Itämeren ylityksessä.
    015
  22. #22
    Lainaa (3210015 @ Huhti. 29 2011,13:17) kirjoitti
    Viikko aikaa lähtöön, eikä laskua vieläkään kuulu. Varauksen olen tehnyt helmikuulla ja kaksi kertaa sähköpostiini on vastattu lupaamalla lasku lähiaikoina. Tällä viikolla eivät ole enää vaivautuneet vastamaan tällaiselle tyhmien kyselijälle. Jurppii vaan niin pirusti ajaa 1300 km sinne pussin perälle Vuosaareen, jos siellä näytetäänkin mustaa kämmentä, että lähtekääpäs vaan ajeleen kohti Turkua ja Tukholmaa. Olis se siinä tapauksessa niin paljon hilpeämpi kääntää jo Kemissä oikealle Haaparantaan. On ne kyllä Finnlinesilla onnistuneet pilaamaan lomatunnelman kaikkina näinä neljänä viimeisenä vuotena, kun olen heidän apuansa anonut tässä keväisessä pikku ongelmassani, Itämeren ylityksessä.
    Huono juttu.

    Tähän tilanteeseen tulee myöhässä, mutta kenties tulevaisuutta varten; parina viime vuonna (ml. tänä keväänä) olen hankkinut liput autoliiton kautta. Toiminnassa ei ole ollut mitään moitittavaa. Kannattaa kokeilla.

    Hyvää reissua.
  23. #23
    Nyt tuli Invoice Finnlinesilta. Lähetin vielä aamulla epätoivoisen viestin suoraan sille henkilölle, joka alunperin teki meille paikkavarauksen, koska heidän booking oli lakannut vastaamasta laskutuspyyntöihini. Vaan kyllä ne halvalla myy noita lippuja. Hytti ja mopopaikat kahdelle ihmiselle maksoi reilut kolmesataaviisikymppiä. Minä olen tehnyt toitä niiden saamiseksi ainakin seitsemänsadan euron edestä ja luulisin heidän siellä lauttayhtiössä ahertaneen tupla määrän.
    015
  24. #24
    Lainaa (3210015 @ Huhti. 29 2011,17:38) kirjoitti
    laskutuspyyntöihini. Vaan kyllä ne halvalla myy noita lippuja. Hytti ja mopopaikat kahdelle ihmiselle maksoi reilut kolmesataaviisikymppiä. Minä olen tehnyt toitä niiden saamiseksi ainakin seitsemänsadan euron edestä ja luulisin heidän siellä lauttayhtiössä ahertaneen tupla määrän.
    Laskin tuossa itse, että mun lippuihin tuli puhelinjonotuksen vuoksi vähintään 80€ lisäkustannus pelkästään puhelinkuluissa. (Joka onneksi meni työpaikan piikkiin)
    https://reissu.org
  25. #25
    Lainaa (Wolff @ Huhti. 29 2011,19:04) kirjoitti
    Lainaa (3210015 @ Huhti. 29 2011,17:38) kirjoitti
    laskutuspyyntöihini. Vaan kyllä ne halvalla myy noita lippuja. Hytti ja mopopaikat kahdelle ihmiselle maksoi reilut kolmesataaviisikymppiä. Minä olen tehnyt toitä niiden saamiseksi ainakin seitsemänsadan euron edestä ja luulisin heidän siellä lauttayhtiössä ahertaneen tupla määrän.
    Laskin tuossa itse, että mun lippuihin tuli puhelinjonotuksen vuoksi vähintään 80€ lisäkustannus pelkästään puhelinkuluissa. (Joka onneksi meni työpaikan piikkiin)
    No ei tarvi ihmetellä yt-neuvotteluja, kun sata tekee samaa ja vielä röyhkeämmin * . Miksi v****a työnantajan kuuluu tällaiset kulut maksaa *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  26. #26
    Lainaa (roskakuski @ Huhti. 29 2011,19:11) kirjoitti
    No ei tarvi ihmetellä yt-neuvotteluja, kun sata tekee samaa ja vielä röyhkeämmin * . Miksi v****a työnantajan kuuluu tällaiset kulut maksaa *
    No pitäähän sitä jotain hyötyä saada maksetusta puhelinedustakin! :-D
    https://reissu.org
  27. #27
    Finnlines uutisia

    Laivalla ollaan ja tuntuu tää piuhayhteyskin toimivan, joskin hitaanlaisesti........



    MTS 1200S -15
    MTS 1100 -07
  28. #28
    Pari viikkoa yritin tuonne soitella päivittäin, aina sen koko jonotusmuzakin loppuun saakka eikä päässyt varaamaan kansipaikkaa. Järki oli lähteä.

    Varasin sitten Tallinkilta tuolin, meneehän sekin oikeaan suuntaan ja hinnat oli samoissa.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  29. #29
    50e tuli lisämaksua lipuille puhelinmaksuina. Noh, pistin tulenkatkuisen sähköpostin finnlinesille, katsotaan mitä vastaavat.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  30.  
  31. #30
    Aamupäivällä kyselin laskua maililla ja iltapäivällä olikin jo tullut mailia laskun kanssa takaisin päin * kuukausi lähtöön aikaa, sit pääsee ekaa kertaa eurooppaan *
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen