Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Nyt se päätetty ja laivaliput varattu 10.4 lähtöön. Vuosi sitten käytiin vaimonkanssa samaan aikaan englannissa ja nyt on tarkoitus käydä Gardalla ja sen lähinähtävyyksissä.
    Millaisia ehdotuksia olisi reitistä etelään?
    Onko muita menossa tuohon ajankohtaan


    BMW Gs 1200 adv. -10
    BMW RT 1200 -05
    Kawasaki 750
    Honda CB 125
    Tunturi sport -74
    Jupiter 65
  2. #2
    Minkäslainen keli Gardalla on tuohon aikaan Huhtikuussa yleensä?
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  3. #3
    Itse ajelin suorinta tietä Gardalle ja lähdin sitten Gardalta suunnistamaan mutkapätkille. Aamulla kun lähti satamasta niin kuudelta olin Gardalla oluen äärellä ja saattoi rauhassa suunnitella seuraavien päivien ohjelmaa.

    Minusta se autobaanatykityskin oli hubaa koska en ollut sitä aikaisemmin mopolla tehnyt. Vaimo olisi ehkä ollut eri mieltä jos olisi kyytiin joutunut.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  4. #4
    Gardalla sää on huhtikuussa jo ihan siedettävää, pariakymmentä parhaillaan. Esim: http://www.lake-garda-revealed.com/l...a-weather.html

    Mutta paras osuus, Alppien ylitys passojen kautta on kyllä ison riskin alla. Viime vuonna vielä kesäkuussa satoi ajoittain lunta ja niitä suljettiin lähes päivittäin. Lumi oli maassa 1700m ylöspäin joka paikassa Stelviota myöden. Ajoin kesäkuussa jonku n 15-20 passoa.

    Suorin hyvä reitti on kohti Munichiä, Garminin kautta Timmelsjochista yli. Idän puolelta enemmän tarjoava reitti kohti Zell am Seeta, siitä Grossglocknerin kautta Cortinaan ja siitä kohti Trentoa. Noita uskomattomia reittejä on vaikka miten paljon. Mulla on muutaman vuoden vanha gif-kartta "parhaista näköalateistä", laitan illalla jakoon jos muistan.
    - En oo ollu siellä päinkään! -
    http://miikasalo.blogspot.com/
    899 Panigale, 998s FE, SX-F 350, CB750F Cafe Raaseri (projekti)
  5. #5
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 23 2011,10:58) kirjoitti
    Suorin hyvä reitti on kohti Munichiä, Garminin kautta Timmelsjochista yli.
    Voi olla vaikeeta mennä huhtikuussa Rombon yli. Virallisesti se avataan vasta kesäkuussa.

    Toukokuussa Rombon(Timmelsjoch) alkupäässä.
    Linkki isompaan kuvaan

    Alppien ylitykseen on tuohon aikaan lähinnä kaksi vaihtoehtoa, ainakin jos ajetaan suoraan Gardaa kohti.
    Passo Resia ja passo Brennero. Brenneron etuna on se, että siinä on pikkutie ja moottoritie vierekkäin eli voi valita kumpaa ajaa.
    Moottoritiellä on maksut Itävallassa sekä Italiassa ja vielä erillinen Brenneron solamaksu.
    Italian puolella Vipitenon kohdilta voi vielä ajaa sivuun SS12 tai motarilta ja nousta Passo Pennesille jos sää sallii.VIDEO PENNESILLE NOUSTESSA TOUKOKUUSSA *Lunta ja kylmää tuolla vielä on mutta tietä pidetään auki eli voi olla mahdollista ajaa myös MP:llä.


    Resia on maksuton. Resiaan pääsee pariakin eri reittiä saksasta tultaessa, 7 tietä hampurista Wurzburgiin asti ja siitä 3-tietä Munchen - Garmisch-Part. - Fernpass - Resia. Tai sitten 7-tietä Wurzburg - Memmingen - Fussen - Fernpass-Resia tämä reitti on vähän lyhyempi kuin tuo Munchenin reitti.

    Gardajärvellä varmaan pärjää hyvin jo huhtikuussa, mutta heti Gardan ympärillä on korkeita nyppylöitä jonne voi olla hankalaa päästä koska tie ovat vielä suljettu, lumiset tai niitä korjaillaan talven jäljiltä. *Eli varaudu siihen, että ajot voi päättyä vaikka näin


    Linkki isompaan kuvaan
    kuva on Gardan itäpuolelta Monte Baldoa kohden ajeltaessa noin 1400 metrin korkeudessa ja toukokuussa.

    Jos tie olisi ollut auki niin kilometrin ajelun jälkeen olisi avautunut tämä näkymä alas gardalle
    Linkki isompaan kuvaan



    tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä.

    www.roadracing.eu - www.roadracing.de - www.roadracing.biz
  6. #6
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 23 2011,10:58) kirjoitti
    ... Mulla on muutaman vuoden vanha gif-kartta "parhaista näköalateistä", laitan illalla jakoon jos muistan.
    Ihan vaan muistin virkitsemiseksi * Orastavaa suunnittelua tuohon suuntaan lähtemisestä myös.
    Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
  7. #7
    Lainaa (Jama @ Helmi. 24 2011,09:06) kirjoitti
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 23 2011,10:58) kirjoitti
    ... Mulla on muutaman vuoden vanha gif-kartta "parhaista näköalateistä", laitan illalla jakoon jos muistan.
    Ihan vaan muistin virkitsemiseksi * Orastavaa suunnittelua tuohon suuntaan lähtemisestä myös.
    En muistanu illalla, mutta löyty googlella: http://www.gunsmoke.com/vacations/va...s/alps_map.gif

    Noilla merkityillä reiteillä ei ole tarvinnut pettyä.

    Viime kesänä paras päivän keikka oli St Moritzista rengasmatka, Berninapass -> Livigno -> Stelvio -> Ofenpass (jota ei ole merkitty tuossa, mutta uusi asfaltti ja tosi nopeeta pätkää). Sveitsin puolella tietty ylinopeudessa nollatole, mutta eipä tuota valvontaa näkyny.

    Tossa yhden tuttavan viime kesän rengasmatka, jota mukailin: Furkapass-Oberalppass-Julierpass-Berninapass-Passo Foscagno-Stelvio-Umbrailpass-Ofenpass-Stelvio-Passo Foscagno-Reschenpass-Silvretta Alpenstrasse-Riedbergpass-Gaicht pass-Pillerhöhe-Timmelsjoch-Jaufenpass-Passo Sella-Passo Pordoi-Passo Gardena-Passo Sella-Passo Marmolada-Passo Giau-Passo Falzarego-Passo Valparola-Passo Campolongo-Passo Tre Croci-Grossglockner

    Edit: tuosta nopeudesta vielä. Toki passoilla saa suorilla ajettua ylinopeutta, mutta noin keskimäärin niillä ei pysty suurinta sallittua kovempaa ajamaan. Satasen tai kasikympin rajoitus on paikoissa joissa suomalainen liikennesuunnittelija ei sallisi mopoa edes työnnettävän. Ite ajelen paljon suorat tasakaasulla ja yritän vetää mutkat niin kovaa kuin mahdollista, samalla pystyy katteleem maisemat ja pysähteleen ottaan kuvia tms.



    - En oo ollu siellä päinkään! -
    http://miikasalo.blogspot.com/
    899 Panigale, 998s FE, SX-F 350, CB750F Cafe Raaseri (projekti)
  8. #8
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 24 2011,10:26) kirjoitti
    Lainaa (Jama @ Helmi. 24 2011,09:06) kirjoitti
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 23 2011,10:58) kirjoitti
    ... Mulla on muutaman vuoden vanha gif-kartta "parhaista näköalateistä", laitan illalla jakoon jos muistan.
    Ihan vaan muistin virkitsemiseksi * ...
    En muistanu illalla, mutta löyty googlella: http://www.gunsmoke.com/vacations/va...s/alps_map.gif

    Noilla merkityillä reiteillä ei ole tarvinnut pettyä.
    ...
    Kiitti, ehkä nyt jää muuttama umpikuja ja harharetki kokematta mutta aika on rajallista
    Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
  9. #9
    Käy esimerkiksi Torbolessa ja pyydä jostain hotellista kartta jossa on valmiita päiväreittejä niitä taitaa olla viisi kappaletta muistaakseni.
    Reitit menee siellä lähivuorilla Brennerin moottoritien molemmin puolin.
    Käymme siellä ohimennen moikkaamassa tuttuja 25.04 matkalla kotiinpäin välimeren rannalta
  10. #10
    Suosituksia noin hyvällä seudulla on varmaan yhtä paljon kuin on suosittelijoita. Aika on varsin varhainen (tai sitten myöhäinen) jos sesonkeja ajatellaan. Pari testattua ideaa:

    1. Aja Madonna di Campiglion kautta Gardalle niin saat kivoja mutkapätkiä siihen loppuun. Epäilisin, että kun korkeus on max n. 1800 niin tuskin on lunta.

    2. Sirmionessa järven eteläpäädyssä on niemi. Paljon hotelleja, kiva paikka noin yleisesti. Oltiin hotellissa (ja en muista nimeä, kele!), idänpuoleisella niemenreunalla, punainen rakennus, niemen päädyssä olevaan isoon hotelliin n. 500 - 1000m, lähellä pienvenesatama, omistajapariskunta on harrastanut jotain pitkänmatkanliikuntaa vähän pidempään kun rasvaprosentit oli varmaan negatiivisia, hyvä ruoka silti, vietiin omistajan veljen (ravintolapäällikkö) talliin mp yöksi parkkiin. No miksi tätä erityisesti suosittelen? Siisti, kivat huoneet, ilmastointi, hyvä ruoka, lähellä uimaranta, miellyttävät omistajat ja ei paha hinta. No löytyhän se nimikin kun vähän kaiveli: http://www.hotelbelvederesirmione.com/


    Mun mielestä noin yleisesti nuo seudut ovat niin lähellä maallista taivasta mitä ihminen voi asuinpaikkanaan noin elävänä valita... On meidän esi-isät olleet tyhmiä ja ilmeisen epäsosiaalisia kun tänne pakkasen pantavaksi on pitänyt raahautua.



    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) + (KTM 690 Enduro r[14])
  11. #11
    Lainaa (Anatooli @ Helmi. 25 2011,16:43) kirjoitti
    On meidän esi-isät olleet tyhmiä ja ilmeisen epäsosiaalisia kun tänne pakkasen pantavaksi on pitänyt raahautua.
    ne on kuules ihan satavarmasti karkoitettu tänne pohjoiseen jostain luolamiesyhteisöstä, kun ovat syöneet sieniä, ja sitten päissään rettelöineet...

    Hauska olla joskus kanssasi jostain samaakin mieltä. Pohjois-Italia todella on yksi suosikkipaikoistani Euroopassa, eikä vähiten motskarihommien takia. Omat ykkösmestat on tupanneet löytymään enempi tuolta Como/Maggiore/Val di Aosta-akselilta (tai no, asiaan vaikutti sekin, että eräs tuttu asuu Lago Maggiorella), muttei Garda/Dolomiitit suinkaan ole kohteina yhtään vähemmän käymisen arvoisia.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #12
    Kiitti Pecha! Se seutu on parasta vetopaikkaa! Ja maiharit kannattaa pitää jalassa kun harvemmin sataa...

    Mutta kivahan siitä on singahtaa vaikka etelämmäksi esim. rannikolle. En tiedä veden lämmöstä siihen aikaan, mutta Portofinossa on varmasti silti kaunista.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) + (KTM 690 Enduro r[14])
  13. #13
    Lainaa (Lates @ Helmi. 23 2011,09:28) kirjoitti
    Minkäslainen keli Gardalla on tuohon aikaan Huhtikuussa yleensä?
    Ajoin huhtikuun alussa 2008 Gardan ohi ja vietin sitten sitten Dolomiiteilla pari yötä (Arabbassa). Ylhäällä oli aikaisin aamulla ja illalla auringon laskiessa oli lämpötilat nollan paikkeilla, päivällä aurinkoista ja n. +10C. Aamulla poistuessani Passo Pordoin ylin kohta oli juuri tulleen lumen peitossa, mutta sen 30 m meni kesärenkaillakin. Tiet auki, lunta sitten heti tien molemmin puolin. Alempana Gardalla n. +15. Hyvä siellä oli ajella.
    NL-AND-(AUS)-B-(BG)-E-(ZA)-(GB)-I-A-(VCR)-CY-LV-FL-LT-L-MC-N-P-PL-F-S-D-(RSM)-FIN-CH-DK-CZ-NZ-V-RUS-EST-(USA)
  14. #14
    Kiitos jo alkuun avusta, pääkohteenä meillä on upea pikku hotelli http://www.hotelvillaarcadio.it/fi/ jota pitää sinne avioitunut suomalainen rouva.
    Reittti siis on hyvä suunnitella niin, ettei kovin korkealle mene lumivaaran vuoksi.

    Monella ajopäivällä teistä on mukava ajaa Gardalle. Itse viihdyn moottoritielläkin, mutta kyydissä olija ei ehkä niin hyvin.
  15. #15
    Hienon näköiseen mestaan olette menossa!
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) + (KTM 690 Enduro r[14])
  16. #16
    Lainaa (laamar @ Helmi. 27 2011,18:36) kirjoitti
    ...
    Monella ajopäivällä teistä on mukava ajaa Gardalle. Itse viihdyn moottoritielläkin, mutta kyydissä olija ei ehkä niin hyvin.
    Mukavuudesta en osaa sanoa mutta meillä on tarkoitus ajella kolmessa päivässä Triesteen Tallinasta. Tosin kun mitään ei ole tarkoitus etukäteen varailla niin siinä on joustoa tarpeen tullen. Triestestä sitten ajellaan Gardalle.
    Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
  17. #17
    Päätettiin kokeilla menomatkalla junaa berlinistä veronaan, voittaa aikaa pari päivää ja jää aikaa Italiaan enemmän. Lähtöön aikaa enään 15 päivää ja lunta tulee lisää ulkona, mutta ensiviikoloppuna haen pyörän kotia valmisteltavaksi.
  18. #18
    junaliput kovin tiukalla ja varattuja, jäimme jonoon odottamaan...
  19. #19
    Mites Hampuri - Alessandria väli (junalla)?
  20. #20
    pyörä pihassa ja pakkaus käynnissä, matkakuume korkealla, keskiviikkona lauttaan
  21. #21
    Täällä mennään ! Tänään 600 km saksaa alas sää mukava Suomen kesäinen eikä turhia ruuhkia, suosittelen huhtikuun matkoja!
  22. #22
    Reissu tuli tehtyä matkaa tuli 3700km moottoritietä mutkatietä ja vuoristopolkuja. Todella hyvä ajankohta lämmintä keskimäärin oli 20 päivisin eikä satanut kertaakaan. Pohjois Italia on upeaa aluetta . Jos lomaa järjestyy syksyllä uudestaan jonnekin päin !
  23. #23
    Mitä reittiä ajoitte Saksasta Gardalle ja paljonko matkaan meni aikaa? Ensimmäinen oma euroopanreissu suunnitteilla samaan paikkaan heinäkuun puolessa välissä ja reitti- ja majoitusvinkkejä ottaisin kiitollisena vastaan. Suunnitelmana ajaa Ruotsin läpi ja Rödbystä Puttgardeniin lautalla, siitä eteenpäin reitti auki. Tarkoitus ajaa suorinta/nopeinta reittiä Gardalle, ottaa muutama päivä rennosti siellä ja sitten mutkien kautta n. viikossa kotiin. Haulla löytyy kyllä montakin juttua samasta aiheesta ja googlemapsista saa nopeimman reitinkin mutta kyselen silti...
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  24. #24
    A7. ..Brennero...



  25. #25
    Lainaa (RaVe @ Touko. 23 2011,23:25) kirjoitti
    Mitä reittiä ajoitte Saksasta Gardalle ja paljonko matkaan meni aikaa? Ensimmäinen oma euroopanreissu suunnitteilla samaan paikkaan heinäkuun puolessa välissä ja reitti- ja majoitusvinkkejä ottaisin kiitollisena vastaan. Suunnitelmana ajaa Ruotsin läpi ja Rödbystä Puttgardeniin lautalla, siitä eteenpäin reitti auki. Tarkoitus ajaa suorinta/nopeinta reittiä Gardalle, ottaa muutama päivä rennosti siellä ja sitten mutkien kautta n. viikossa kotiin. Haulla löytyy kyllä montakin juttua samasta aiheesta ja googlemapsista saa nopeimman reitinkin mutta kyselen silti...
    Kattelin just samaa, ja päätynen Finnlinesin palveluun. Ehkäpä kitsastelen ottamalla vielä lepotuolipaikan. Helsinki-Rostock laivalla vuorokaudessa, ja ajaisi siitä sitten yötä myöten Italian puolelle, jos jaksaa. Valovoimaa on pyörässä kyllä. Paluu Baltian kautta - ehkä.
  26. #26
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,18:24) kirjoitti
    Kattelin just samaa, ja päätynen Finnlinesin palveluun. Ehkäpä kitsastelen ottamalla vielä lepotuolipaikan. Helsinki-Rostock laivalla vuorokaudessa, ja ajaisi siitä sitten yötä myöten Italian puolelle, jos jaksaa. Valovoimaa on pyörässä kyllä. Paluu Baltian kautta - ehkä.
    Suosittelen kyllä hyttiä, meinaan siinä saa levätä oikeasti ja jaksaa sitten ajaakin. Viime kesänä menin pojan kanssa melko rauhallisesti Rostock -Irchenberg päivässä ja tuo oli ihan riittävä matka liikenne ja keli huomioiden. Jotenkin saksassa matka joutuu, itävällassa ja italiassa ei. Lieneekö sitten maisemilla osuutta asiaan. Alppien ylitys kannattaa tehdä valoisaan aikaan molemmin päin, siellä on aika paljon nähtävää vaikka menisi ihan brenneronkin kautta.
    Saksassa ei yleensäkään ole paljoa muistettavaa ja varattavaa, tienvarsimotelleista tai kylistä löytyy hyvälaatuinen hotellihuone etsimättä jos ajaa pihaan ennen kuutta ja kävelee varaamaan. Esim. B&B hotels -ketju on vähän kun paikalliset abc:t muutettuna hotelleiksi. Kivutonta mutta persoonatonta.
    Itävallassa kaikki toimii, se veromerkki eli vignette täytyy ostaa jos ajaa motarilla, saa muistaakseni myös 10 päiväksi ja maksaa jokusen euron. Italiassa otetaan lippu motarille mennessä ja maksetaan poistuessa. Ei kannata käyttää elektronisille vempaimille tehtyjä kaistoja. Jokunen kymppi tarvitsee pitää helpostisaatavassa paikassa, helpottaa elämää, tankkauksissakaan ei tarvitse nousta prätkän päältä, pumppupoika tai -tyttö laittaa tasalukuun ainetta ja rahastaa ilman kuittia.... Italiassa motarilla ajaminen maksaa muuten suurinpiirtein veroina saman verran kuin polttoaineena, siksi ne pikkutiet on niin suosittuja ;-).
    Saksan motareilla alkaa muuten ne pl ja lt -kilpiset rekat ketuttamaan aika nopsaan...niitä riittää ja parhaillaan ohittelevat toisiaan kolmella kaistalla
    FJR 06/2014 -->
    Grizzly 450 lumitöissä
    Kymco Super8 siwamopona
    CBR 125R jälkikasvulla ajossa
  27. #27
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 24 2011,18:56) kirjoitti
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,18:24) kirjoitti
    Kattelin just samaa, ja päätynen Finnlinesin palveluun. Ehkäpä kitsastelen ottamalla vielä lepotuolipaikan. Helsinki-Rostock laivalla vuorokaudessa, ja ajaisi siitä sitten yötä myöten Italian puolelle, jos jaksaa. Valovoimaa on pyörässä kyllä. Paluu Baltian kautta - ehkä.
    Suosittelen kyllä hyttiä, meinaan siinä saa levätä oikeasti ja jaksaa sitten ajaakin.
    Se on totta. Puolenkymmentä kertaa olen tullut hyttipaikalla, mutta nyt kun laiva kelluu vain vuorokauden tuolla välillä, niin saa 216€ säästyä myöhempää käyttöä varten. Ja aikataulun puolesta voi jäädä vaikka Saksan pohjoisosiin yöpymään.
  28. #28
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,19:21) kirjoitti
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 24 2011,18:56) kirjoitti
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,18:24) kirjoitti
    Kattelin just samaa, ja päätynen Finnlinesin palveluun. Ehkäpä kitsastelen ottamalla vielä lepotuolipaikan. Helsinki-Rostock laivalla vuorokaudessa, ja ajaisi siitä sitten yötä myöten Italian puolelle, jos jaksaa. Valovoimaa on pyörässä kyllä. Paluu Baltian kautta - ehkä.
    Suosittelen kyllä hyttiä, meinaan siinä saa levätä oikeasti ja jaksaa sitten ajaakin.
    Se on totta. Puolenkymmentä kertaa olen tullut hyttipaikalla, mutta nyt kun laiva kelluu vain vuorokauden tuolla välillä, niin saa 216€ säästyä myöhempää käyttöä varten. Ja aikataulun puolesta voi jäädä vaikka Saksan pohjoisosiin yöpymään.
    Tä- eikös se enää olekaan ti-illasta to-aamuun jne eli 2 yötä?
    FJR 06/2014 -->
    Grizzly 450 lumitöissä
    Kymco Super8 siwamopona
    CBR 125R jälkikasvulla ajossa
  29. #29
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 24 2011,19:25) kirjoitti
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,19:21) kirjoitti
    Lainaa (seppo02 @ Touko. 24 2011,18:56) kirjoitti
    Lainaa (Nomad @ Touko. 24 2011,18:24) kirjoitti
    Kattelin just samaa, ja päätynen Finnlinesin palveluun. Ehkäpä kitsastelen ottamalla vielä lepotuolipaikan. Helsinki-Rostock laivalla vuorokaudessa, ja ajaisi siitä sitten yötä myöten Italian puolelle, jos jaksaa. Valovoimaa on pyörässä kyllä. Paluu Baltian kautta - ehkä.
    Suosittelen kyllä hyttiä, meinaan siinä saa levätä oikeasti ja jaksaa sitten ajaakin.
    Se on totta. Puolenkymmentä kertaa olen tullut hyttipaikalla, mutta nyt kun laiva kelluu vain vuorokauden tuolla välillä, niin saa 216€ säästyä myöhempää käyttöä varten. Ja aikataulun puolesta voi jäädä vaikka Saksan pohjoisosiin yöpymään.
    Tä- eikös se enää olekaan ti-illasta to-aamuun jne eli 2 yötä?
    Jaa-a, sekoitin itsekin matkustusajat. Rostockiin ajelee ~1,5 vuorokautta (2 yötä) ja Travemündeen 27/28 tuntia (lähtö 17:30, perillä 20:30).
  30.  
  31. #30
    Tota laivaa mietin eka itsekin, mutta noi aikataulut ei oikein sovi meille, loma alkaa su-iltana ja seuraava Rostockin laiva lähtee tiistaina. Ruotsin läpi ajamalla ollaan jo Saksassa kun laiva vasta lähtee Suomesta, ja Italiassa ollaan ennenkuin laiva on Saksassa. Travemunden laiva lähtee joka ilta mutta on perillä illalla eli suht pian pitäisi jäädä yöksi johonkin.
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen