Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Olikohan mahdollisesti muitakin .ORG hemmoja tai daameja enduro ilottelemassa tänään pakkassäässä? Mulla meni kisa selkeesti paremmin kuin viimevuonna. Nyt ei mennyt taju, eikä katkennut yhtään kylkiluuta ;-) Maaliinkin pääsin ihan säädetyssä ajassa.

    Aika puuroa oli vaan spoorit C-luokkalaisille (perinteisesti).
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  2. #2
    Siellä sitä tuli ryvettyä. Tuloksia kun katseli niin tajusin että olis pitänyt turista enemmän kun ensin ykkösellä kohellettiin siinä ohitustilanteessa ja sitten olin itse siellä umpihangessa kun tulit ohi. Sitten vielä kolmosen ja nelosen välissä maastosiirymällä parit sanat vaihdettiin . Aika samaa vauhtia ollaan ajeltu koko päivä
    Olihan saakeli kisa, kauheeta jauhoa spoori täynnä ja naama ihan jäässä . Itselle tulos kuitenkin luokassa oli tosi hyvä ja ajoonkin olen tyytyväinen lukuunottamatta ykkösen ulosajoa jossa meni 3 min kameran mukaan. Kaikki pätkät tuli kuvattua GoProlla. *
    -Kari- #270



    Elämä on välillä melko karseeta
  3. #3
    Ai sinäkö se olitkin ;-) Pesit mut kuitenkin reilulla minuutilla. 2 minuuttia mulle tuli AT:ta huollosta, kun odottelin kiltisti kahdella ekalla MK:lla lähdössä muka nopeampien käsien lämmittelyä...

    ... olis vaan pitänyt mennä eikä meinata. Aika Fifty sixty siis meni ;-)

    Hyvin sä vedät sillä öljynkeittimellä;-)
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  4. #4
    2 minsaa tuli mullekin AT:ta kun ihan tarkoituksella huollossa join rauhassa palautusjuoman tärisevin käsin. Tuo at ja sitten ulosajossa menneet minuutit ei tosin olis mulla nostanut sijoitusta kuin yhden joten eipä tuolla väliä. Ihan kivaa oli ajaa kun kerrankin sai edes hieman atakkia ajamiseen. Hieman kyllä yllätti että ykkösellä sain sut kiinni jo viiden minsan jälkeen. Noh se korjaantu sitten .
    Aika roheessa kunnossa oli se polvenkallion mäki, kaksi kertaa mua jouduttiiin repimään alkuosassa mutta se loppukliimaksi meni sitten ihan ajamalla ylös. Tuntui vaan tosi pitkältä se loppupätkä kun ajelin yhden kaverin perässä koko matkan. Ei ollut tarvetta mennä ohi kun välillä kaveri meni karkuun ja toisaalta välillä mä sain kiinni
    Elämä on välillä melko karseeta
  5. #5
    Juu pakko oli minunkin vähän neseyttää. Mulla meni kaks ekaa ihan päin *****. Oikeastaan vasta viimeisellä pätkällä sain kunnon vauhdin päälle, mutta se näkyy pätkän ajassakin Kaiken kaikkiaan tyytyväinen olen tulokseen. En ole koskaan oikeen päässyt spooriajon kanssa sinuiksi...
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  6. #6
    Vielä olis pinteleen ajo ja sitten talvikausi ohi kisojen osalta. Päitsille tehdään taas pätkä ja tänä vuonna vaan siellä hommissa. Kesä on vuodenaikana paras mutta enskan ajamisen suhteen mulle talvi sopii paremmin . Ensi kesän tavoite onkin opetella ajamaan tappiloilta edes siedettävää vauhtia
    Elämä on välillä melko karseeta
  7. #7
    Lainaa (garse @ Helmi. 13 2011,21:30) kirjoitti
    Vielä olis pinteleen ajo ja sitten talvikausi ohi kisojen osalta. Päitsille tehdään taas pätkä ja tänä vuonna vaan siellä hommissa. Kesä on vuodenaikana paras mutta enskan ajamisen suhteen mulle talvi sopii paremmin . Ensi kesän tavoite onkin opetella ajamaan tappiloilta edes siedettävää vauhtia
    JEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!

    Hyvin sä vedät

    T: Se Wanha kääpä
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  8. #8
    Koskas me liimataan ne punaset laput kiinni??
    Elämä on välillä melko karseeta
  9. #9
    Lainaa (garse @ Helmi. 13 2011,21:35) kirjoitti
    Koskas me liimataan ne punaset laput kiinni?? *
    *KÖH-KÖH* vähän hiljaista sillä rintamalla
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  10. #10
    Punaisiin pohjiin on meikäläisellä vielä pitkälti aikaa (melkein 10 vuotta ) Mutta onhan sitten ajanut jo 12 vuotta rupulikumipyörällä, eli alkaa ollakkin jo oikeesti veteraani
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  11. #11
    Sori, pieni inside tolle dYNYlle. Kaveri sai lahjaks sellaset numeropohjat tossa viime vuonna ja mopon koeajotarjous on ollut voimassa jo vuosia
    Elämä on välillä melko karseeta
  12. #12
    Selkee juttu! dYNY vois vielä nopeesti ostaa vaikka multa ton Gassin poi kuleksimasta. Varattuhan se on, mutta nopeet syö hitaat . Vois kokeilla, että minkälaista on roikkua stongasta, kun takaselle tulee pitoa ja hanuri luistaa penkissä niin kuin tänään
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  13. #13
    Lainaa (garse @ Helmi. 13 2011,21:30) kirjoitti
    Vielä olis pinteleen ajo ja sitten talvikausi ohi kisojen osalta
    Perkule, onhan tossa vielä Nurmijärven kisa joka pitää koittaa rämpiä läpi.
    Laitoin juutuubiin neloselta ja vitoselta kuvaa.

    MK4
    MK5
    Elämä on välillä melko karseeta
  14. #14
    onpa hieno ränni...

    ihan noin niinku mielenkiinnosta... millanen vauhti tollasessa spoorissa ajaessa on, kun toi video vääristää.
    milläs vaihteella tossa vetelet...??

    tehtiin kaverin kanssa tohon pellolle sellanen stadion tyylinen rata mutta se on ihan liian hidas , sellanen ykkösellä ja paikoin kakkosella ajettava syherö, joka kyllä ottaa kunnon päälle ihan tosissaan, niinkuin oli tarkoituskin...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  15. #15
    Lainaa (adville @ Helmi. 20 2011,19:21) kirjoitti
    onpa hieno ränni... *

    ihan noin niinku mielenkiinnosta... millanen vauhti tollasessa spoorissa ajaessa on, kun toi video vääristää.
    milläs vaihteella tossa vetelet...??

    tehtiin kaverin kanssa tohon pellolle sellanen stadion tyylinen rata mutta se on ihan liian hidas , sellanen ykkösellä ja paikoin kakkosella ajettava syherö, joka kyllä ottaa kunnon päälle ihan tosissaan, niinkuin oli tarkoituskin...
    Ihan ok toi reitti oli . Kolmosella ja nelosella tossa mennään keskinopeus varmaan jotain 20 km/h luokkaa. Eli ei tossa mun tasolla vauhdin hurmasta pääse nauttimaan mutta hauskaa se on sillon kun ajo kulkee . Ja vaihteethan riippuu kanssa tosi paljon moposta ja siitä mitkä välitykset on.
    Elämä on välillä melko karseeta
  16. #16
    ai niin isoilla ...

    mä olin tossa päivällä vetämässä pikkuteitä, sellasen 50 kilsaa ja kattelin että nelosella mennään n, satasta , et melkein mun te410 välityksillä ajovaihteet pikkuteillä on 3-4 mut tossa pellolla tosiaan 1-2...

    mikä toi sun pyörä on , joku 525 kotari?

    on muuten sika vaarallista ajella päivällä kun vastaantulijoita ei nää valoista ja autoilla on taipumus tulla keskellä tai väärää puolta vastaan ...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  17. #17
    Heh, kyllä toi on ihan 250 exc-f . Kuten sanottu välitykset vaikuttaa paljon. Mulla on välitetty niin että kakkosella liikkeelle ja kolmonen tupaan. Sillä pääsen sitten suurinpiirtein koko pätkän, ihan hitaissa takas kakkonen ja nopeilla teillä nelosta ja tuolla numibiassa oli kerran vitonenkin tuvassa. Se mitä se noilla väleillä kulkee on kysymysmerkki. Eikä tolla tule ajeltua kuin kisoja ja treenispooreja kun on punakilpinen
    Elämä on välillä melko karseeta
  18. #18
    HAA... nyt alkaa valkenemaan

    sulla on siis tosi lyhyet välitykset, ilmankos se videolla kuulosti isommalta...

    mä tota jo ihmettelin, kun jaksaa jauhaa melkein paikallaan ja sitten taas mennään, eikä paljon tarvi vaihtaa...

    hienon näköistä... pisti miettimään että mahtasko jaksaa itte ihan koko pätkää yhtä soittoa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  19. #19
    Tuollaista pikkuista pitäis ajaa kokoajan rajarin tuntumassa mutta tässä tapauksessa kuski rajoittaa aika voimakkaasti. Harrastajalle on helppo ajaa isolla vaihteella jolloin saa keskittyä pystyssä pysymiseen. Tuo kisa oli lähdöstä maaliin sellanen kaksi ja puoli tuntia. Tiesiirtymillä sai hieman levättyä mutta lopputulos oli taas ihan kivoja lukemia sykemittarissa . Ihan paras kuntoilulaji mun mielestä
    Elämä on välillä melko karseeta
  20. #20
    Nurmijärvelle vaan ajamaan, mä teen Garselle kannustusplakaatin sinne, kun ite en pääse ajamaan ko. kisaa.

    Nurmijärvellä on tiedossa hienoa spooria.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  21. #21
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 21 2011,13:22) kirjoitti
    Nurmijärvelle vaan ajamaan, mä teen Garselle kannustusplakaatin sinne, kun ite en pääse ajamaan ko. kisaa.

    Nurmijärvellä on tiedossa hienoa spooria.
    Voi perse... Ja voi olla muuten sellanen juttu että mun lähtönumerolla se reitti on kaikkea muuta kuin hienossa kunnossa
    Elämä on välillä melko karseeta
  22. #22
    heh... vai ajamaan...

    mitä tohon vaaditaan että pääsee kisaan mukaan ,noin yksinkertaisesti, tällaselle nelikymppiselle juniorikuskille, ja onko tollaselle 4satku nelarille sopivaa luokkaa...

    niin ja pysyykö tollanen vanhus kasassa koko retken...(pyörä)
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  23. #23
    Poistettu
    Kuule kaukana allekirjoittanut eikä tuo garsekaan siitä neljästäkympistä ole. Ite en enskaa paljon ajele, mutta huvikseni kiusaan nuorempia crossienkerhokisoissa.

    Kisaan tarvii katsastusvarusteet mopoon, lisenssin ja kisamaksun. Sekä seikkailumieltä. Kuntoluokkaan mahtuu kyllä, mopolla kuin mopolla.
  24. #24
    Lainaa (adville @ Helmi. 21 2011,19:09) kirjoitti
    heh... vai ajamaan...

    mitä tohon vaaditaan että pääsee kisaan mukaan ,noin yksinkertaisesti, tällaselle nelikymppiselle juniorikuskille, ja onko tollaselle 4satku nelarille sopivaa luokkaa...

    niin ja pysyykö tollanen vanhus kasassa koko retken...(pyörä)
    Sinne vaan mukaan, kertalisenssin saa paikanpäältä. Mopo jos on valkokilpinen niin rekisteriote katsastukseen ja tarkistaa että äänenvaimennin on kunnossa. Kaikki muuhan mopossa on tottakai muutenkin aina kunnossa. Valot, jarrut jne. Moottoriliiton alaiseen kerhoon kun vielä kuuluu niin siitä se lähtee . Ja luokka tolla mopolla on C-avoin tai sitten kuntoluokka jos sellanen on otettu mukaan. Ja pysyy se mopo kasassa
    Elämä on välillä melko karseeta
  25. #25
    Lainaa (998sFE @ Helmi. 21 2011,19:45) kirjoitti
    Kuule kaukana allekirjoittanut eikä tuo garsekaan siitä neljästäkympistä ole. Ite en enskaa paljon ajele, mutta huvikseni kiusaan nuorempia crossienkerhokisoissa.

    Kisaan tarvii katsastusvarusteet mopoon, lisenssin ja kisamaksun. Sekä seikkailumieltä. Kuntoluokkaan mahtuu kyllä, mopolla kuin mopolla.
    Täälläkin ikää 40v ja harrastettu n. 3 vuotta...

    Eli ikä ei ole este eikä hidaste
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  26. #26
    Lainaa (garse @ Helmi. 21 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (adville @ Helmi. 21 2011,19:09) kirjoitti
    heh... vai ajamaan...

    mitä tohon vaaditaan että pääsee kisaan mukaan ,noin yksinkertaisesti, tällaselle nelikymppiselle juniorikuskille, ja onko tollaselle 4satku nelarille sopivaa luokkaa...

    niin ja pysyykö tollanen vanhus kasassa koko retken...(pyörä)
    Sinne vaan mukaan, kertalisenssin saa paikanpäältä. Mopo jos on valkokilpinen niin rekisteriote katsastukseen ja tarkistaa että äänenvaimennin on kunnossa. Kaikki muuhan mopossa on tottakai muutenkin aina kunnossa. Valot, jarrut jne. Moottoriliiton alaiseen kerhoon kun vielä kuuluu niin siitä se lähtee . Ja luokka tolla mopolla on C-avoin tai sitten kuntoluokka jos sellanen on otettu mukaan. Ja pysyy se mopo kasassa
    Kuinkas tarkasti mopo syynätään katsastuksesssa? Mulla puuttuu etujarrusta jarruvalokatkaisin, mutta takajarrussa toimii normaalisti. Vähän tuo ihmetyttää koska pyörä on valkokilpinen ja sillä on osallistuttu esim. Portugalin Sixdayssille 2009. Sähköjä siinä on vedelty hiukan uusiksi jossain vaiheessa.
    Mietin vaan että kannattaako sitä katkaisijaa alkaa ostamaan (turhan takia) jos joskus innostuu lähtemään johonkin kisaan mukaan...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  27. #27
    Lainaa (ValeRossi @ Helmi. 22 2011,07:56) kirjoitti
    Lainaa (garse @ Helmi. 21 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (adville @ Helmi. 21 2011,19:09) kirjoitti
    heh... vai ajamaan...

    mitä tohon vaaditaan että pääsee kisaan mukaan ,noin yksinkertaisesti, tällaselle nelikymppiselle juniorikuskille, ja onko tollaselle 4satku nelarille sopivaa luokkaa...

    niin ja pysyykö tollanen vanhus kasassa koko retken...(pyörä)
    Sinne vaan mukaan, kertalisenssin saa paikanpäältä. Mopo jos on valkokilpinen niin rekisteriote katsastukseen ja tarkistaa että äänenvaimennin on kunnossa. Kaikki muuhan mopossa on tottakai muutenkin aina kunnossa. Valot, jarrut jne. Moottoriliiton alaiseen kerhoon kun vielä kuuluu niin siitä se lähtee . Ja luokka tolla mopolla on C-avoin tai sitten kuntoluokka jos sellanen on otettu mukaan. Ja pysyy se mopo kasassa
    Kuinkas tarkasti mopo syynätään katsastuksesssa? Mulla puuttuu etujarrusta jarruvalokatkaisin, mutta takajarrussa toimii normaalisti. Vähän tuo ihmetyttää koska pyörä on valkokilpinen ja sillä on osallistuttu esim. Portugalin Sixdayssille 2009. Sähköjä siinä on vedelty hiukan uusiksi jossain vaiheessa.
    Mietin vaan että kannattaako sitä katkaisijaa alkaa ostamaan (turhan takia) jos joskus innostuu lähtemään johonkin kisaan mukaan...
    Kyllä mä sen kytkimen siihen laittaisin. Aika tyhmä tapa jäädä kisa ajamatta kun ne yleensä noita tarkistelee. Valot muutenkin on ollut aika syynissä viime aikoina.
    Elämä on välillä melko karseeta
  28. #28
    Lainaa (ValeRossi @ Helmi. 22 2011,07:56) kirjoitti
    Lainaa (garse @ Helmi. 21 2011,20:35) kirjoitti
    Lainaa (adville @ Helmi. 21 2011,19:09) kirjoitti
    heh... vai ajamaan...

    mitä tohon vaaditaan että pääsee kisaan mukaan ,noin yksinkertaisesti, tällaselle nelikymppiselle juniorikuskille, ja onko tollaselle 4satku nelarille sopivaa luokkaa...

    niin ja pysyykö tollanen vanhus kasassa koko retken...(pyörä)
    Sinne vaan mukaan, kertalisenssin saa paikanpäältä. Mopo jos on valkokilpinen niin rekisteriote katsastukseen ja tarkistaa että äänenvaimennin on kunnossa. Kaikki muuhan mopossa on tottakai muutenkin aina kunnossa. Valot, jarrut jne. Moottoriliiton alaiseen kerhoon kun vielä kuuluu niin siitä se lähtee . Ja luokka tolla mopolla on C-avoin tai sitten kuntoluokka jos sellanen on otettu mukaan. Ja pysyy se mopo kasassa
    Kuinkas tarkasti mopo syynätään katsastuksesssa? Mulla puuttuu etujarrusta jarruvalokatkaisin, mutta takajarrussa toimii normaalisti. Vähän tuo ihmetyttää koska pyörä on valkokilpinen ja sillä on osallistuttu esim. Portugalin Sixdayssille 2009. Sähköjä siinä on vedelty hiukan uusiksi jossain vaiheessa.
    Mietin vaan että kannattaako sitä katkaisijaa alkaa ostamaan (turhan takia) jos joskus innostuu lähtemään johonkin kisaan mukaan...
    Riittää kun jommasta kummasta jarrusta jarruvalo syttyy.

    Yamahan WR:ssähän ei tuollaisia kytkimiä ole ollenkaan uutena, vaan takajarruletkun banjopultin kun vaihtaa sellaiseen painetunnistimella olevaan ja kytkee siitä piuhat jarruvalolle niin avot.

    Eli kunhan se jarruvalo alkaa hehkumaan jommasta kummasta jarrusta, niin piisaa.

    Oleellisimpia katsastuskohteita on valot, äänet, kypärä ja myös jarrut sekä laakerit, eli ettei takarengas lotaa ihan hulluna kun siitä ottaa kiinni ja ravistaa. Kaiken tuollaisen toki tulisi olla jokaisella kunnossa, kun noi vaikuttaa kuitenkin aika paljon siihen kuljettajan turvallisuuteen.

    Jos ei ole valkokilpinen peli, niin tullista täyttämään käyttöönotto ilmoitus ja katsastuskonttorilta hakemaan siirtolupa kyseiselle päivälle, kilpailua varten. Ja sitten noiden lisäksi kun on se liikennevakuutus mopossa ja nuo aikaisemmin mainitut jutut kunnossa, niin eikun kisaamaan!
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  29. #29
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 22 2011,10:44) kirjoitti
    Oleellisimpia katsastuskohteita on valot, äänet, kypärä ja myös jarrut sekä laakerit
    Tuosta äänistä tulikin mieleen että tööttikin on mulla varastossa, eikä kiinni pyörässä. Mikä on ollut politiikka sen suhteen?
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  30.  
  31. #30
    Lainaa (ValeRossi @ Helmi. 22 2011,12:31) kirjoitti
    Lainaa (parjan_fin @ Helmi. 22 2011,10:44) kirjoitti
    Oleellisimpia katsastuskohteita on valot, äänet, kypärä ja myös jarrut sekä laakerit
    Tuosta äänistä tulikin mieleen että tööttikin on mulla varastossa, eikä kiinni pyörässä. Mikä on ollut politiikka sen suhteen?
    Noh, kiinnihän se pitäisi olla. Monilla on sellainen pumpattava äänitorvi jossain etumaskin välissä, sekin ilmeisesti riittää.

    Itselläni on perkuleen äänekäs R6R:n töötti viriteltynä maskin taakse. Jos ei muuta niin sillä saa ainakin edessä ajavan säikäytettyä

    Eli kannattaa laittaa paikoilleen ja toimintaan.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen