Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    Jotkut ne tekee näköjään mitä haluavat...

    Nordkapista Lahden kautta Joroisiin = Ice Butt 2011

    ...tosi äijämeinikiä *

    Linkki tässä.
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
  2. #2
    Jos kaikki saletisti natsaa, niin ryhmä on Napapiirillä Shellillä puoli yhdeksän maissa...Käykäähän moikkaamassa kavereita jos satutte maisemiin...
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
  3. #3
    Kyykky äijjänä toi reissu kuulostaa kyllä aika extreemiltä mutta varmasti mahti reissu.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    Ajo etenee...Napapiiri kuitattu 21.12 ja seuraavana Neste Lapintuuli Kemissä n. 23.10.

    Linkki tässä
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
  5. #5
    Juu,eli minä olen jonkko ja tosta vähän syy ja seuraus juttuja minkä takia nytt on 3 eikä 4 pyörää ajamassa,ja huoltoautokin on vaihtunut matkan varrella.
    Tällä hetkellä matka jatkuu lahden moottoritietä,1000cc waradero tappelee ilman nastoja takasessa,sakkel ei ole ollut kytkintä moneen sataan kilometriin,ei voi ainakaan syyttää ettweikö kuskeista löytyis asenetta

    Copy pastea ja löytyy kirjoitusvirheitä kun sormet paksut pakkasesta ja miniläppäris pienet tangenttit,niin ja autos pimeäätä vielä.

    Copy/Paste=
    Morjens.
    Sakken kanssa ajettiin varmaan melkëin koko matka nordkapista karigasniemeen eturenkaat tyhjänä,en tiedä kuinka kauan oma oli tyhjä,mutta ihmelliselt tuntus etunen melkein kokjo matka.
    Mutkat (mitä norjas löytyy muutamia) oli pakkop ohjata takasella,eli kaasua vaan ja perä sivulle niin pyörä kääntyy nmätisti mutkan ilman et tarvii tankoa väännellä.

    Suht haastava pitää vaadittu nopeus ettei aika kärsi kun ties oli pääsääntöisesti 90 km/h tietä eikä suoria löydy.
    Ylhällä norjas oli ihan kiva keli mitä nytt kunnon lumimyräkät välillä ettei nähnyt mitään eteensä,sama homma kaikki turskaautot mitä tuli vastaan ja ohitettiin.
    Karigasnimes oli taas taxikuskin mukaan -30.

    Omaan pyörään tuli joku häikkä kun sähkösukat ja kahvalämppärit ei koko ajan toiminut,ruypes epäilyttää että pärjäänkä yö ajon jos lähentelee 30 muutamiks tunniks?
    Päätin sitten et kuin sakkel oli jo siinä vaiheessa onkelmia pitää pyörä turvallisesti tiellä kovassa vauhdisa ja joutui istua tarrakan päälklä et sai painon pois etusesta ja oma kumi ei ollut ihan vielä veltostunut et jos saan täytepullolla ilman pysymään omassa etusessa niin annan sen sakkelle,kun vittumaista olis ollut jatkaa kun sakke ei olis varmaan pystynyt pitää vaadittua vauhtia ja sitten olisin yöällä joutunut luovuttaa,et vaihdetaan sakken kanssa etuvanteet niin sakke pääsee jatkaa.
    Maistui niin satanan paskalle luovuttaa noin mutta olis maistunut paljon pahemmin jos sakke oli joutunut luovuttaa ja itse olisin yöllä,eli etunen sakkelle ja annetaan sakken koittaa loppuun asti.
    Ilmeisesti täyttöpullo on poitänyt kun ei ole vielä tullut textivirstä et olis ongelmia?

    Huoltoauto on luultavastio lunastuskunnossa kun poikkes kaiteen kautta ennen lakselv,samalla taittus kärryn aisa,mutta nytt on kärry vuyokra transportterin perässä ja mun pyörä iinä,kärryn näkee enemmän oikean puoleisesta peileistä moiträ vasemmalta puolelta.
    Hinaus kuormuri toi sprintterin ja kärryn suomen puolelle,siitä jatkettiin taxilla ivaloon misä odotti vuokrawolsa,sillä ollaan nytt matkalla ja suunta rovanioemi.
    Henkilövahingoilta ollaan onneksi vielä ainakin vältytty
  6. #6


    Kyllä taas löytyy asennetta! Uskomaton suoritus ja nyt vaan äijät sisulla loppuun saakka

    ei olis musta vaan tollaseen
    Litranen sisävessa
  7. #7
    Lainaa (Fobba @ Helmi. 11 2011,17:20) kirjoitti
    Jotkut ne tekee näköjään mitä haluavat...

    Nordkapista Lahden kautta Joroisiin = Ice Butt 2011

    ...tosi äijämeinikiä *

    Linkki tässä.
    Hyvältä näyttää, loppusuoralla ovat
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  8. #8
    Lainaa (viltsu81 @ Helmi. 12 2011,07:59) kirjoitti


    Kyllä taas löytyy asennetta! Uskomaton suoritus ja nyt vaan äijät sisulla loppuun saakka *

    ei olis musta vaan tollaseen *
    Sisulla vaihdettiin karasjoella vanteet keskenään muutamassa minutissa huoltiksen pihassa -30 asteen pakkasessa.


    Sanoisin että vaati vähän enemmän kuin sisua mitä nämä 3 kuskia on nytt tekemässä
  9. #9
    Toistaiseksi rikottuja esineitä tän ajon aikana.

    1. Sprintteri,99% varmuudella lunastukseen kun kaikki renkaat sojottaa eri suuntiin ja takaaxeli ei oikein näytä toimivalta.
    2.Lainattu peräkärry,aisa vääntys samassa rytäkässä kuin sprintteri,nykyään vetää oikealle ja selvästi isomp oikealla puolella kuin vasemmalla kuin peileistä kattoo,samalla jäi töppseli väliin ja tusan nuuskaksi,jpostain kumman syystä niin valot onb toiminut koko matkan karigasniemestä kun työnnettiin vähän osia sinne reikään,eli pistokkeeseen.
    3. 2kappaletta trelleborgin etusta kahdessa eri pyörässä.
    4. Sakken kottaranen ampus silmän pihalle kun huohotin oli ummessa,löydettiin se monookkeli piiiiitkän ettimisen jälkeen lumihangesta jottain 13 metriä pyörästä,poski auki ja pistettiin takas käyttäen vähän tiivistremassa.Koeajossa nbordkapin puomille ja takas huomattiin et öljyt sakken kottaraisessa vaahtos silleen kivasti,no ei vaahtoaa enää,ainakaan näkyvästi kun kurkkaussilmä on jäätynyt umpeen sisäpuolelta.
    5. Samaisesta kottaraisesta häipys nestekytkin varmaan täsä vaiheessa abaut 600 kilsaa sitten?
    Still moowing ja kuka epäili lc4,osen kestävyyttä?
    6. Mun kahvalämppärit ja klanin lämpösukat jotka toimivat vähän milloin itse halusivat,eli harvoin.Vahva epäily että mulla on kaikki mittariston takana jäätynyt klimpiksi,ainakin ajon aikana oli komiat jääpatsaat mitkä sojotti tankin reijist polvien yli.
    7. Mun uudet tupplalinssilasit,toimivat edelleenkin hyvin jos haluaa upottaa grogilasiin et saa grogin kylmäks,jäätä 4,ssä sivussa/puolessa.
    8. Kun otin kameran taskusta niin oli metalli kuori vaihtanut värinsä valkoiseksi ja jäätys kiinni sormiin,kuvia olen räppsinnyt sen jälkeenkin (kunhan skrapasin jäät irti ensin) mutta vielä en tiedä tuliko niistä mitään?
    9. Sakken sähkölämpövermeet toimivat pikkasen paremmin kun mun.
    10. Hampen takakumi näyttää ihan krossirenkaalt misä on jotain ihme ilmastointireikiä ja jottain pientä metallin tynkää muutamassa reijässä.
    11. Päivitys jatkuu myöhemmin.
  10. #10
    Lainaa (Adve @ Helmi. 12 2011,09:34) kirjoitti
    Toistaiseksi rikottuja esineitä tän ajon aikana.

    1. Sprintteri,99% varmuudella lunastukseen kun kaikki renkaat sojottaa eri suuntiin ja takaaxeli ei oikein näytä toimivalta.


    4. Sakken kottaranen ampus silmän pihalle kun huohotin oli ummessa,löydettiin se monookkeli piiiiitkän ettimisen jälkeen lumihangesta jottain 13 metriä pyörästä,poski auki ja pistettiin takas käyttäen vähän tiivistremassa.Koeajossa nbordkapin puomille ja takas huomattiin et öljyt sakken kottaraisessa vaahtos silleen kivasti,no ei vaahtoaa enää,ainakaan näkyvästi kun kurkkaussilmä on jäätynyt umpeen sisäpuolelta.

    6. Mun kahvalämppärit ja klanin lämpösukat jotka toimivat vähän milloin itse halusivat,eli harvoin.Vahva epäily että mulla on kaikki mittariston takana jäätynyt klimpiksi,ainakin ajon aikana oli komiat jääpatsaat mitkä sojotti tankin reijist polvien yli.

    7. Mun uudet tupplalinssilasit,toimivat edelleenkin hyvin jos haluaa upottaa grogilasiin et saa grogin kylmäks,jäätä 4,ssä sivussa/puolessa.

    8. Kun otin kameran taskusta niin oli metalli kuori vaihtanut värinsä valkoiseksi ja jäätys kiinni sormiin,kuvia olen räppsinnyt sen jälkeenkin (kunhan skrapasin jäät irti ensin) mutta vielä en tiedä tuliko niistä mitään?
    Repesin ja pahasti
    Litranen sisävessa
  11. #11
    Alle 30 kilsaa jäljellä!
    Välillä juosten pyörän vieressä ettei totaalisesti jäädy,vittu millaisia ÄIJIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. #12
    Hattua pitää nostaa!





    @korhosenpete
  13. #13
  14. #14
  15. #15
    Lainaa (Adve @ Helmi. 12 2011,10:38) kirjoitti
    SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!
    Välitähän onnittelut minunkin puolesta! *

    Nyt saattaa äijille sauna ja kalja maistua...



    Litranen sisävessa
  16. #16
    Kovia ukkoja! *
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  17. #17
    Lainaa (Adve @ Helmi. 12 2011,10:38) kirjoitti
    SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  18. #18
    Lainaa (Adve @ Helmi. 12 2011,10:38) kirjoitti
    SAKKE,JAAKKO JA HAMPE VETIVÄT AJON KUNNIALLA LÄPI!!!
  19. #19
    Onnee äijät....siis tosi äijät... ...
    jyrkkä ehkä...
  20. #20
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Aika jäätävä suoritus. Onnittelut onnistumisesta!
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  21. #21
    Onnittelut koko poppoolle.
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  22. #22
    Respectiä alkuunsa ainaskin 3 -lumikolallista myös tällä foorumilla !
    Melkoinen suoritus täytyy sanoa !

    ----ei tämmöseen oikein tiedä mitä sitten lisäis---

    Paitti: muodollinen "Suurin Mchuurre-ICE-risti suksilla & kantokahvoilla" ja taustalle fanfaarit...
  23. #23
    Mitä tähän voi sanoa.
    Aloita se nordkapilta- saat ajaa etelään. Eikös tuo päde ympärimaailman.
    748 02, 748R 02
  24. #24
    Tä?
    Ennen JOUTUI ajaamaan moottoripyörällä talvella ja nyt SAA ajaa*

    Onnittelut hyvästä suorituksesta *
  25. #25
    Tiukkaa porukkaa, vaan mikä pyörä om "Warre 1000cc"
    Anteeksi kielitaidottomuus!
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  26. #26
    eiköhän se ole Honda XL1000V Varadero... kohtalainen malmikasa talvipyöräksi
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #27
    Honda Varadero 1000, -99
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  28. #28
  29. #29
    Onnittelut !
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  30.  
  31. #30
    * * * *Onnittelut koko poppoolle! Kesää odotellessa...



    kawasaki zzr 600


    *kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä*

    *Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin*
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen