Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Poika on miettimässä käytetyn kustomin hankintaan tulevaksi kesäksi ja Suzukin Intruder 800 ja Kawan VN 800 ovat ehdokaslistalla, ja tietenkin myös Trumpna Speedi ja America. Nyt kuulisin mielelläni kommentteja noista kahdesta japanilaisesta mallista. Budjetti liikunee siinä 6-7t €:n paikkeilla joten vm. taitaa olla jotain 2004-2007 tms. Siis kiitollisena kommentteja odotellen .
    Tikru 2010
  2. #2
    Olen puolueellinen, kun minulla on pitkään ollut vn800 ja tykkään siitä.
    Intikasta olen kuullut negatiivista, mutta silloin sitä on verrattu isoveljeensä.

    Suosittelen lämpimästi jäitä hattuun, kunnes pyöristä on mahdollista ottaa tyypit. Koeajo ratkaisee mieltymyksen.
    ... jotain piti muistaa
  3. #3
    Lauantaina kierreltiin pk-alueen mp-liikkeitä ja hieman poika pääsi ottamaan kylmiä tyyppejä eli kokeilemaan muutaman eri merkin ja mallin istuma-asentoa yms. Kumma kyllä M800 Intikkaa ei ollut tyrkyllä yhdessäkään noista liikkeisä (Yamaha Center, BW ja BikeTeam), mutta etsintä jatkuu...
    Tikru 2010
  4. #4
    M800 ja C800 Suzukit koeajaneena pidän niitä ihan OK pikkukustomeina molempia. M oli enemmän omaan mieleen sekä ulkonäöllisesti, että muutoin. Kaverilla on muutaman kesän ollut C800 ja on ollut viaton peli. Toisen kaverin M samoin oli viaton, mutta kokemus oli lyhyempi. Kawasta olen kuullut jotain hihnaongelmista, jos oli tämä malli kuten kuvittelen.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  5. #5
    Suzukin vz-800 marauder voisi olla hyvä vaihtoehto tähän joukkoon. Minulla oli tällainen 4 vuotta ja tykkäsin pyörästä.

    Vaikka matkavarustus kaks päällä, niin ajettavuus hyvä.

    Vakiopenkillä perse kipeä jo reilun sadan kilsan ajon jälkeen, mutta samaa sanovat muutkin custom kuskit.
  6. #6
    Erikoisia juttuja! Hihna on VN pyörässä jälkiasennus, ketju vakio. 100 km ja perse kipeä; uskomaton tarina. Mulla on vakiopenkki, eikä ole ikinä ollu "perse kipeä". No, tossa ei ookkaan vielä 70 000 täynnä. VN800 paras siirtymä lähenteli 800 km. Nopeammilla pyörillä on sitten tahkottu pitempiä. Ainoa ongelma, joka pyörän kanssa on tullu vastaan, on oma tyhmyys. Jätin venttiilit säätämättä liian pitkään. Siitä selvis säädättämällä.
    ... jotain piti muistaa
  7. #7
    Juu sori, se taitaa olla VN900 missä on hihna ja sen kanssa jotain murheita. My bad.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  8.  
  9. #8
    Vanha VN800 löytyy tallista täältäkin. 90tkm ajettu, hihnan olen vaihtanut 30tkm sitten. Pyörässä ei ole ollut mitään suurempia ongelmia. Pari kertaa sillä on käyty Euroopan turneella emännän kanssa.
    Rautaperseen olen ajanut kolmena kesänä, viime kesän reissun oikein virallistin ekan kerran.
    Eli ei Väiskikään mikään huono vaihtoehto ole ekaksi pyöräksi. Vastaavia henk. koht. kokemuksia ei minulla Suzukeista ole, joten vertailua en pysty tekemään.
    Omat mieltymykset sitten aikanaan varmaan pyörän merkin ja mallin lopullisesti ratkaisevat.
    - PER ASPERA AD ASTRA -