Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 268:een 268:sta
  1. #241
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    Mä olen monesti pitkään kuolannut ja kuvitellut haluavani jotain tiettyä pyörää/autoa.
    Sitten kun on menopelin kyytiin istunut ja ehkä lähtenyt koeajolle, onkin heti tullut fiilis, että ”ehdottomasti ei”.


    Niitä tapauksia kun miettii, niin kyllä olis syönyt miestä kun olis netistä sokkona tilannut.
    Sama.
    Kai sitä jonkun perus eMersu tai Corolla -käyttiksen ostaa juuri vastaavaa koittamatta mutta kun puhutaan tunteita herättävästä nautintolaitteesta niin ilman koeajoa ostaminen ei ole mun juttu.
    Kauppiaana keskityn itsekin massatuotteisiin, mutta jos joku haluaa spesiaalia niin toki sen mielellämme tilauksesta toimitamme.
    -
  2. #242
    No nyt!!


    Vain 630 tarjolla, hopihopi kauppaan...
    MAD (mean absolute deviation)
  3. #243
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    No nyt!!
    Jos saa tommosen Lambon kaupanpäällisiksi niin voisin ehkä kohtuullisella välirahalla vaihtaa nykyisen.

    On muuten oikeasti helvetin tyylikäs.
  4. #244
    Lainaa martec kirjoitti Katso viesti
    Jos saa tommosen Lambon kaupanpäällisiksi niin voisin ehkä kohtuullisella välirahalla vaihtaa nykyisen.
    On muuten oikeasti helvetin tyylikäs.
    Lambot on myyty, niitä oli vain ne 63 tarjolla... mutta sävysävyyn jettikypärän saa kun maksaa riittävät välirahat
    Sen verran imelä markkinointivideo että meinaa pyörä hiipiä (päivä)uniin. Onneksi herätys tulee - kun vaan katselee ikkunasta pihalle...
    MAD (mean absolute deviation)
  5. #245
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Vain 630 tarjolla, hopihopi kauppaan...
    Heinon hintalapussa lukee 44 rahaa, suht rapsakka. Ei siis ainakaan tänä jouluna mulle...
    MAD (mean absolute deviation)
  6. #246
    Gen 3 tulee, V4 tekniikka ja päivitetty muotokieli, Magnifico!
    Kehitys kehittyy, pakko päästä kokeilemaan miten ”GT-moottori” sopii sporttiseen muskeli-cruiseriin. Tässäpä työmotivaation ylläpitäjä (?) :
    https://www.ducati.com/ww/en/bikes/diavel/diavel-v4
    MAD (mean absolute deviation)
  7. #247
    Hienon näköinen laite tämä uusi v4 Diavel.
    Maskuliininen keula ja 4 aukkoinen putki aika härski niinkuin tuleva hintakin. Briteissä pari tuhatta puntaa kalliimpi kuin 1260 s 2022 malli eli hinta Suomessa jotain 37000e. Harvojen herkuksi jää.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  8. #248
    On kyllä ihan omistushalun herättävä laite. Hinta vähän tökkää kyllä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #249
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Hienon näköinen laite tämä uusi v4 Diavel.
    Maskuliininen keula ja 4 aukkoinen putki aika härski niinkuin tuleva hintakin. Briteissä pari tuhatta puntaa kalliimpi kuin 1260 s 2022 malli eli hinta Suomessa jotain 37000e. Harvojen herkuksi jää.
    Marginaaliin Diavel on aina kuulunut, Suomessa ainakin: Ducatin markkinaosuus ollut 1…2 % luokkaa viimeiset 10 vuotta ja valtaosa myydyistä ollut Multistradaa… Kustannuskehityksen perusteella jos suomen ”hinnat alkaen” pysyy Diavel 1260S black & steel version tasolla niin ihan ”ymmärrettävää” - toki perus-V4 ilman öhlinssejä. Totta - onhan yli 35k€ hinta paljon - mutta kaikkien uusien lelujen hinnat on nousussa… Toivotaan että Heino hankkii edes yhden koeajopyörän ensi kesäksi, tuon V4-moottorin käytös ja sopivuus vauhdikkaaseen ajoon on varmasti mainio mutta miten se on onnistuttu säätämään toimivaksi myös kaupunkicruisailuun? Gen2 Diavelin 1260 DVT moottori on siinä mielessä erittäin soiva kampe, vaikka V2…
    MAD (mean absolute deviation)
  10. #250
    Ovh 36500e + 600e toimitusmaksu joten arvaus meni aika oikeaan Suomi hinnasta.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  11. #251
    Hellou, alkanut alkupään diavel kiinnostamaan (hinnasta johtuen) , pikku kokemuksia ja tietoja kaipailen kun vielä ei ole ajokelit koeajoa varten kohillaan. Hayabusalla menty vuodesta 2008 enempi ja vähempi!
    Eli asiaan viat ja tyyppi asiat mitä pitää ottaa huomioon kun kauppaan menee?
    Entä ajoasento tälläselle 183cm kaverille?
    Missä kilometri määrissä pitää alkaa huolestumaan/jättämään osto väliin, kaikissa mitä olen katsellut niin huollot tehty suunnilleen ohjelman mukaan!
    Kiitos jo etukäteen infosta!!
    Gsx 1441r
  12. #252
    Lainaa ford72 kirjoitti Katso viesti
    Hellou, alkanut alkupään diavel kiinnostamaan (hinnasta johtuen) , pikku kokemuksia ja tietoja kaipailen kun vielä ei ole ajokelit koeajoa varten kohillaan. Hayabusalla menty vuodesta 2008 enempi ja vähempi!
    Eli asiaan viat ja tyyppi asiat mitä pitää ottaa huomioon kun kauppaan menee?
    Entä ajoasento tälläselle 183cm kaverille?
    Missä kilometri määrissä pitää alkaa huolestumaan/jättämään osto väliin, kaikissa mitä olen katsellut niin huollot tehty suunnilleen ohjelman mukaan!
    Kiitos jo etukäteen infosta!!
    Minä ajelin kolme kesää Gen1 Diavelilla, aivan mahtilaite. Ajoasento ja pyörän ergonomia sun on parasta testata itse (hieman maku- ja tottumusasia). Omani oli v-2013 ja 3 ajokauden & n.20tkm + aikana rengassarjoja meni mutta tämä tietysti ajotyylistä riippuvainen, muistaakseni maks. mitä pääsin takanakilla oli n 5tkm...
    Moottori on upea, käynti alakierroksilla hieman rykivää (vs. esim rivinelkku) koska twini, mutta kivasti potkii erityisesti yli 5...6trpm! Rexxerin kartalla käytös parani, mulla oli myös Remuksen slipari parantamassa äänimaailmaa. Loistavat jarrut, ajettavuus ja mukavuus yleensä.
    Vikoja, tyyppisellaisia lienee MAP-sensorien vikaantuminen. Jos vaihdettu, ei näy huoltokirjassa, vaihto helppoa mutta työlästä koska aikaa palaa k.o. sensorien sijainnista johtuen. Minä vaihdoin molempien pyttyjen sensorit kun toinen todettiin vialliseksi (käynti muuttui todella "pätkiväksi" eli vian huomaa kyllä). Minulla meni myös sivujalan asentokytkin uusiksi. Ei ole kalliita vaihdettavia, mutta harmillista oireilua kunnes vikaantui niin ettei saanut konetta enää käyntiin...
    Facelift malli tuli v.2015 jossa tekniikka ~ sama, pientä ulkonäköpäivitystä ja tod.näk. parannettu elektroniikka?
    Loistava kampe, suosittelen. Ja yleensä Diavelin omistajat teettävät huollot asiansa osaavien toimesta, ei ne huollot (p.l. Desmo joka Gen1 = 24tkm välein) maksa sen enempää kuin muihinkaan nykylaitteisiin. Joten jos ohjelman mukaan huollettu ja huoltaa, niin kyllä Testatretta II koneella ajelee sen 150...200tkm kulutusosia vaihtamalla - tosin poikkeuksiakin (+/-) löytyy...
    Mulla on nyt alkamassa neljäs ajokausi Gen2 1260 Diavelilla - ja harkinnassa Gen3 (V4) hankinta, joten minun mykiöön ollut sopiva pyörämalli ja ns. soiva kampe, siksi ylläkirjoitettu "pienin varauksin" itse kullekin...
    MAD (mean absolute deviation)
  13. #253
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Minä ajelin kolme kesää Gen1 Diavelilla, aivan mahtilaite. Ajoasento ja pyörän ergonomia sun on parasta testata itse (hieman maku- ja tottumusasia). Omani oli v-2013 ja 3 ajokauden & n.20tkm + aikana rengassarjoja meni mutta tämä tietysti ajotyylistä riippuvainen, muistaakseni maks. mitä pääsin takanakilla oli n 5tkm...
    Moottori on upea, käynti alakierroksilla hieman rykivää (vs. esim rivinelkku) koska twini, mutta kivasti potkii erityisesti yli 5...6trpm! Rexxerin kartalla käytös parani, mulla oli myös Remuksen slipari parantamassa äänimaailmaa. Loistavat jarrut, ajettavuus ja mukavuus yleensä.
    Vikoja, tyyppisellaisia lienee MAP-sensorien vikaantuminen. Jos vaihdettu, ei näy huoltokirjassa, vaihto helppoa mutta työlästä koska aikaa palaa k.o. sensorien sijainnista johtuen. Minä vaihdoin molempien pyttyjen sensorit kun toinen todettiin vialliseksi (käynti muuttui todella "pätkiväksi" eli vian huomaa kyllä). Minulla meni myös sivujalan asentokytkin uusiksi. Ei ole kalliita vaihdettavia, mutta harmillista oireilua kunnes vikaantui niin ettei saanut konetta enää käyntiin...
    Facelift malli tuli v.2015 jossa tekniikka ~ sama, pientä ulkonäköpäivitystä ja tod.näk. parannettu elektroniikka?
    Loistava kampe, suosittelen. Ja yleensä Diavelin omistajat teettävät huollot asiansa osaavien toimesta, ei ne huollot (p.l. Desmo joka Gen1 = 24tkm välein) maksa sen enempää kuin muihinkaan nykylaitteisiin. Joten jos ohjelman mukaan huollettu ja huoltaa, niin kyllä Testatretta II koneella ajelee sen 150...200tkm kulutusosia vaihtamalla - tosin poikkeuksiakin (+/-) löytyy...
    Mulla on nyt alkamassa neljäs ajokausi Gen2 1260 Diavelilla - ja harkinnassa Gen3 (V4) hankinta, joten minun mykiöön ollut sopiva pyörämalli ja ns. soiva kampe, siksi ylläkirjoitettu "pienin varauksin" itse kullekin...
    Iso kiitos tämä auttoi tosi paljon, pitää kyllä mennä koeajolle kun ilmat sen sallii ellei kuume nouse liian suureksi kun käväsen tässä katsomassa... Eli 50-60tkm ajetun uskaltaa ihan hyvin ostaa?
    Gsx 1441r
  14. #254
    Mulla 2015 gen2 carbon (tai gen1 facelift, miten sen haluaa aatella). Erot taitaa olla etuvalo, sytytystulpat, hiukan "sivistyneempi" käynti, bensamittari.
    Ostin 21 syksyllä, ennen talvea ehdin ajaa muutaman sataa kilometriä ja 22 kesällä kävin Italiassa ducati week-tapahtumassa. 3 viikkoa tien päällä. Noin 173 cm pitkä 80kg heppu ja ei puuduttanut paikkoja kovin paljoa.
    Bensamittarin anturi on vaihdettu (tyyppivika), ja uusi anturi alkoi herjaamaan parin kuukauden jälkeen. Anturin osalta taisi revisiot olla menossa jossain seitsemännessä versiossa eikä se taida ikinä tulla 100% toimivaksi ;)
    Toinen useasti netissä vastaantuleva vika on sivujalan hajoaminen, siis fyysisen jalan murtuminen poikki saranan tienoilta, eli jalka on suunniteltu kestämään pyörän paino muttei kuskia siihen päälle.
    Maailmalla on mennyt joitain koneita alkupäästä paskaksi ilmeisesti kampiakselin mutterin kiristyksen jäätyä "löysälle"tms, mutta jos se on parikin kymmentä tkm kestänyt niin lienee niitä jotka on laitettu alunperin työohjeen mukaan eikä ole lähdetty tehtaalla kahvitauolle kesken töiden.
  15. #255
    Polvikulma mulle vähän korkea, onko gen1 saatavilla jalkatappien madallusta tai sopiiko 1260s penkki tohon gen1 malliin kun niihin olis saatavilla satulaa +40 satulaa käytettynä
    Gsx 1441r
  16. #256
    Lainaa ford72 kirjoitti Katso viesti
    Polvikulma mulle vähän korkea, onko gen1 saatavilla jalkatappien madallusta tai sopiiko 1260s penkki tohon gen1 malliin kun niihin olis saatavilla satulaa +40 satulaa käytettynä
    Etsi touring seat, se oli muistaakseni +40mm. Jalkatappisarjoja löytyy eri valmistajilta, hakuun rearsets, on säädettäviä, on madallettua, on joka tarpeeseen… 1260 mallissa korotettu satula on nimeltään comfort seat, siinä on vastaava n.+40mm korotus verrattuna vakio- tai premium-satulaan, mutta 1260 satulat eivät käy gen 1 malliin.
    MAD (mean absolute deviation)
  17. #257
    On hiukan kiven alla noi gen 1/2 touringpenkit, mä etsin ennen viime kesän reissua koko talven sellaista. Ei vaan löytynyt. Kannattaa harkita peruspenkin ostoa käytettynä ja sen korottamista just itselle sopivaksi ja verhoiluttamista. Saattaa olla jopa halvempi kuin tehtaan touring penkki käytettynä. Ja just sopiva.
  18. #258
    Mites herkkä gen1 on jos vaimentajan vaihtaa niin pitääkö säädättää vai toimiiko ilman säätöäkin? Kokemuksia Finland Ducati Clubista, tuntui liittyminen jotenkin työläältä kun sitä kattelin?
    Gsx 1441r
  19. #259
    Lainaa ford72 kirjoitti Katso viesti
    Mites herkkä gen1 on jos vaimentajan vaihtaa niin pitääkö säädättää vai toimiiko ilman säätöäkin? Kokemuksia Finland Ducati Clubista, tuntui liittyminen jotenkin työläältä kun sitä kattelin?
    Riippuu vaimentajasta, osa on suoraan slip-on, toiset vaatii exhaust valve eliminaattorin, kolmannet "vaatii" ECU-kartan säätöä/vaihtoa. Selviää slipari-valmistajan sivuilta. Mulla oli Remus (olikohan hypercon tjsp), kävi sellaisenaan mutta laitatin rexxerin kartan koska "halvalla sain" (japilta)
    DCF liittyminen on yhtä helppoa kuin muihinkin "merkkikerhoihin". Toki, jos haluat liitttyä myös valmistajan "My Ducati" palveluun, vaatii hieman enemmän tietojen syöttöä (ja odottelua että rekisteröivät sinut pyörän omistajaksi italiassa...)
    MAD (mean absolute deviation)
  20. #260
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    harkinnassa Gen3 (V4) hankinta
    Milloin toimitus, ei näkynyt vielä PK-ajoissa
    Hypermotard
  21. #261
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Milloin toimitus, ei näkynyt vielä PK-ajoissa
    Tuli jo mutta sisäänajossa, ens vkolla 1.huolto niin loppuu se mittariston valoshow…
    MAD (mean absolute deviation)
  22. #262
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Tuli jo mutta sisäänajossa
    Pk-letkan kahvipöydässä ei tietotoimistot tienneet, mutta nythän se selvisi
    Hypermotard
  23. #263
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Tuli jo mutta sisäänajossa, ens vkolla 1.huolto niin loppuu se mittariston valoshow…
    👍 Näin sitä pitää. Onnea uudelle laitteelle!
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  24. #264
    Diavel ”ostajan opas” gen1/gen2

    No niin kyselläänpä tyhmiä. Sain Diavel-pistoksen ja laite on hankinnassa. Tuossa olisi jo muutama vaihtoehto, joista pitäisi yksilö valita.

    Kyselen kaikenlaista siksi, että tulisi valittua käytettyjen markkinoilta itselle jo valmiiksi mahdollisimman hyvä ja mahdollisimman sopivilla varusteilla ja modauksilla oleva laite. Säästyy rahaa ja vaivaa sitten myöhemmältä. Plus en kyllä itselleni vieraasta pyörästä tunnista kaikkia asioita koeajamalla, vaan yleensä vasta kun sen pyörän kanssa on päässyt kunnolla sinuiksi.


    1. Gen1 / gen2 ja mallierot

    Ensinnäkin, mun budu kipuilee jo gen1 kanssa, mutta ehkä mäihällä 2014 gen2 voisi olla myös mahdollinen. Niin onko gen2 jotain niin oleellista muuttunut, että ehdottomasti parempi hankinta? Tai onko gen1 sisällä alkuvuosien laitteissa joitain tiedettyjä ongelmia, jotka tiedetään korjaantuneen jossain vaiheessa esim. 2012 vs 2011?

    Onko Dark ja Carbon etc -malleilla oikeasti muuta kuin pieniä ulkonäköeroja?


    2. Ulkomaantuonti

    Tossa ois Tallinnassa tarjolla myös esim. Ranskasta tuotua pyörää. Mutta oliko myös Diavelin tehoja kuristettu joihinkin maihin ja jos, niin oliko ihan vaan eculla ja helppo muuttaa? Että uskaltaako ostaa ihan luottavaisin mielin.


    3. Erityiset tarkastettavat asiat

    Kaikissa laitteissa tulee jotain korjattavaa ja huollettavaa. Mutta onko Diavelissa jotain erityistä, jota kannattaisi tarkastaa ja tiedostaen välttää ongelmia?
    (Takaisinkutsuna tainnut olla jäähdytinneste joskus. Ja sit oli raportoitu ongelmia sivujalan asennontunnistimessa, sivujalassa itsessään, map-sensoreissa, bensamittarin anturissa, vaihdetunnistimessa, ylipäätään sähköissä koska italialaiset.. Mutta noillehan ei voi etukäteen oikein mitään.)


    4. Ecu, sliparit, putkistot ja käynti

    Monessa paikassa jengi suosittelee full-Termignon ja uusi ecu-kartta. Mutta onko jotain muitakin toimivia yhdistelmiä? Erilaisia slipareitakin näkyy.
    Mä kuvittelisin, että eculla on suurin merkitys käytökseen ja sliparilla ääniin. Ja sit kokoputkella voi saada vähän paremmin hengittävänä vielä enemmän löylyä irti, jos noi lukemat ei vielä riitä.

    Mun gen-1 koeajokokemuksen mukaan ”alakierrosten värinät” on aika vähättelevästi sanottu. Laitehan oli alle 3000rpm ihan puimakone. Että korjaantuuko tuo tosiaan eculla ja/tai sliparilla TAI gen-2 myötä?


    5. Matka-ajo ja pitkät jalat

    Itselläni on tarve myös ajella matkaa. Ja mulla on noin 190cm pitkän tyypin jalat, joten polvikulma jäi aika tiukaksi. Ymmärtääkseni näihin on saanut korkeampia touring-satuloita sekä jalkatappisarjoja. Ja pleksejä. Suosituksia, millaiset olisi hyvät olla?


    6. Muuta olennaista ostoksille

    Jotain muuta olennaista huomioon otettavaa, kun on ostohousut jalassa? Esim. jotain modauksia tai varusteita joita syytä välttää tai jotka vastaavasti olisi ihan must?


    Kiitos etukäteen 
  25. #265
    [QUOTE=Alppilan puudeli;6750839]Diavel ”ostajan opas” gen1/gen2


    Onko Dark ja Carbon etc -malleilla oikeasti muuta kuin pieniä ulkonäköeroja?
    Ei


    3. Erityiset tarkastettavat asiat
    Ellet itse osaa ja tee hihnanvaihtoja ja venttiilien säätöjä niin niiden osalta kannattaa tiedostaa edellinen huoltoajankohta ettei rahanmeno tule yllätyksenä


    4. Ecu, sliparit, putkistot ja käynti
    Mun gen-1 koeajokokemuksen mukaan ”alakierrosten värinät” on aika vähättelevästi sanottu. Laitehan oli alle 3000rpm ihan puimakone. Että korjaantuuko tuo tosiaan eculla ja/tai sliparilla TAI gen-2 myötä?
    Ecu säädöillä en tiedä mutta gen 2 on ihan sivistynyt noiden tärinöiden suhteen

    5. Matka-ajo ja pitkät jalat
    Itselläni on tarve myös ajella matkaa. Ja mulla on noin 190cm pitkän tyypin jalat, joten polvikulma jäi aika tiukaksi. Ymmärtääkseni näihin on saanut korkeampia touring-satuloita sekä jalkatappisarjoja. Ja pleksejä. Suosituksia, millaiset olisi hyvät olla?
    Touring satulaa (40mm korkeampi) liikkuu tosi vähän käytettyjen markkinoilla, olen ennenkin suositellut hankkimaan vakion jonka kiikuttaa satulasepälle muutettavaksi ja verhoiltavaksi. tulee varmasti itselle sopiva ja saattaa jäädä jopa halvemmaksi. Pleksejä en ole kokeillut ollenkaan, tällainen pikku mies (173cm) pärjäsi euroopan turneen puutumatta.

    6. Muuta olennaista ostoksille
    Jotain muuta olennaista huomioon otettavaa, kun on ostohousut jalassa? Esim. jotain modauksia tai varusteita joita syytä välttää tai jotka vastaavasti olisi ihan must?
    Jos matka-ajo viittaa turismiin niin Shadin laukkusarja pikakiinnikesysteemeineen on hiton hyvä.
  26. #266
    No niin, muutaman yksilön kävin koeajamassa ja tänään tehtiin kaupat 2015 gen2 laitteesta. Aivan ensimmäiseksi mä täräytän sillä lahden yli etelään parin viikon loman tapaiselle, kun en ole pitänyt vapaata helmikuun jälkeen.

    Siitä juontuva akuutti kysymys, toki todella long shot: Sattuisiko jollain olla lainata (tai jotain pientä korvausta vastaan) tuohon Ducatin oman tankkisuojan kiinnikkeisiin sopivaa tankkilaukkua ja/tai takalaukkusarjaa nyt pariksi viikoksi?

    Ehdin sitten talven myötä kyllä miettiä ja hommata kaikki laukut ja systeemit ajan kanssa miettien. Nyt en viitsisi asiaa ensin miettimättä käydä hakemassa ensimmäistä vastaantulevaa kallista systeemiä jostain Tuusmotorilta. Jos vaan saisi pienen reissun jollain lainalaukuilla heitettyä.

    EDIT: Saatiin metsästettyä entisen omistajan jäljiltä toi Ducatin oma tankkilaukku. Lisäksi laitan matkasäkin tavaraverkolla kiinni kyytiläisen paikalle. Eiköhän niillä jo jonkinmoisen reissun tee ja pärjää.


    Diavel tankki.jpg
    Viimeksi muokannut: Alppilan puudeli; 02.09.2023 klo 16:32.
    Vanha .org tunnus Foto jossain bittitaivaassa, kun en ollut käyttänyt 10 vuoteen.
  27. #267
    Onneksi olkoon hankinnasta. Olisit saanut lainaan hyvän setin laukkuja mutta nyt on varmaan myöhäistä, varsinkin kun laukut on täällä keski-suomessa
  28.  
  29. #268
    Lainaa hky kirjoitti Katso viesti
    Onneksi olkoon hankinnasta. Olisit saanut lainaan hyvän setin laukkuja mutta nyt on varmaan myöhäistä, varsinkin kun laukut on täällä keski-suomessa
    Damn. Joo tuli vähän myöhään, mutta niin oli toki pikainen kyselykin. Kiitos kuitenkin!

    Otan kyllä mielelläni vastaan hyviä vinkkejä ainakin seuraaviin:

    1. Hyvän kompromissin pleksi, joka vähän ottais tulikuormaa yläkropasta ja pyörteilyä kypärästä, mut ei näyttäisi ihan kauhealta.

    2. Tail bag tai takalaukkusarja, jolla tekis jotain, mutta ei olis kauhean rumia kiinnitysrautoja pilaamassa pyörän ulkonäköä.

    3. Ideoita, miten nää ”Ducati Performance” alumiiniset kahvat sais ensiavulla paremmin pitäväksi? Onhan noi hienon näköset, mut ihan helkutin liukkaat. Esim. joudun ottaa säännöllisesti uutta otetta, kun ote on liukunut. Ei mitään grippiä.
    Kelasin että vaikka erkkaa kiertäis niihin. Vois olla ruma, mutta nyt toimiva ratkaisu.
    kahvat.jpg
    Vanha .org tunnus Foto jossain bittitaivaassa, kun en ollut käyttänyt 10 vuoteen.
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789