Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 268:sta
  1. #181
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Käypikö tuohon diavelin akkulaturi liittimiin jonkun muun laturi kun tuo ducatin oma?
    Satulan alla olevaan liittimeenkö?
  2. #182
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti



    Niin joo ja tilasin jenkeistä kombohylsyn jossa on keskellä etupyörään sopiva hylsy. Aika kevyt ja pieni, se on mulla aina mukana. Ei meinaan löydy jokaisesta pajasta vaikka kumeja oliskin.
    pistätkö sorsaa, olis kiva nähdä millanen on
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  3. #183
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    pistätkö sorsaa, olis kiva nähdä millanen on
    Varmaan tämmöinen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  4. #184
    Lainaa Sajujo56 kirjoitti Katso viesti
    Satulan alla olevaan liittimeenkö?
    jep
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  5. #185
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    jep
    Itse tilasin ctek:iin tämmöisen
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  6. #186
    Lainaa Sajujo56 kirjoitti Katso viesti
    Itse tilasin ctek:iin tämmöisen
    Toimiikohan tuossa se ctekin laturin pää mikä tulee tupakansytyttimeen kiinni? Pyörässä ilmeisesti liikkeessä laitettu se 12v pistoke tankoon kiinni.
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  7. #187
    Lainaa Sajujo56 kirjoitti Katso viesti
    Varmaan tämmöinen.
    Kutakuinkin. Myös alumiinisia (tai mitä seosta lienee) oli tarjolla, mutta luotan enemmän teräkseen. Ei silti paina kuin alle puolet tavallisesta 55-hylsystä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  8. #188
    Ja kysästään vielä onko mahdollista vaihtaa -11 vuosmallin diavelliin -15 mallin etuvaloa? ja jos on niin mistä niitä saa?
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  9. #189
  10. #190
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Kiitti tästä ja seuraava kysymys että mistä löytyisi tuollainen gen2 etuvalo?
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  11. #191
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Kiitti tästä ja seuraava kysymys että mistä löytyisi tuollainen gen2 etuvalo?
    http://www.ducati.com/ducati_genuine_parts.do lataat spareparts tiedoston. Vissiin osanumero 52020121B, en ota mitään vastuuta että ois oikea osa
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-
  12. #192
    Tietääkö kukaan kuopion seudulta liikettä/henkilöä kuka vois kuitata tuon öljyjen vaihdon merkkivalon pois?
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  13. #193
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan kuopion seudulta liikettä/henkilöä kuka vois kuitata tuon öljyjen vaihdon merkkivalon pois?
    Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  14. #194
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.
    Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  15. #195
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa
    Aika hassua. Sehän on vain merkkivalo. Itse huoltokuittaushan on huoltokirjassa. Onko kenelläkään tietoa miten pitkään se siellä vilkuttelee jos sitä ei kuittaa?

    Oiskohan muuten näistä ohjeista mitään apua.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #196
    Lainaa apkananen kirjoitti Katso viesti
    Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa
    Eivät kuitanneet Keskusautohallissa mun kotilostakaan samoilla perusteilla "kunnei olla huoltookaan tehty..."...nooh,5min guuglailulla löyty ohjeet miten tehdä itse ja voin jatkossakin huoltaa ite tai käyttää halvemmassa korjaamossa vaikkei ne osaiskaan kuitata sitä
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  17. #197
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    Eivät kuitanneet Keskusautohallissa mun kotilostakaan samoilla perusteilla "kunnei olla huoltookaan tehty..."...nooh,5min guuglailulla löyty ohjeet miten tehdä itse ja voin jatkossakin huoltaa ite tai käyttää halvemmassa korjaamossa vaikkei ne osaiskaan kuitata sitä
    saisko tähän neuvoja? mistä löytyy?
    Suzuki GSX-R600 -> Aprilia RSV1000R -> Ducati Diavel
  18. #198
    Diavel Diesel: http://diaveldiesel.ducati.com/en_ww/

    Aika raffin ovat tehneet.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #199
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Diavel Diesel: http://diaveldiesel.ducati.com/en_ww/

    Aika raffin ovat tehneet.
    No höh.
    Olipa harhaanjohtava linkki. Mä kun luuulin että tulossa diesel ducati. Mut se olikin ducati diesel
    rane77(ät)moottoripyora.org
  20. #200
    Hei onkos kellään tietoo kuinka laillinen olis tuommonen eBayssä vastaan tullu kilpiteline jossa sais kilven kivasti valoineen tuonne satulan alle? Voisi tuo suomalainen lämiskä nippanappa mahtuakin siihen takavalojen väliin..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  21. #201
    tsekkaa asia tästä linkistä

    http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=558.0
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  22. #202
    Moikka, kaikille!

    Viime viikolla vaihtui Monsteri, Diaveliin. Noin 12 vuotta tuli Monstereilla ajeltua ja nyt 200 kilsaa oon tuolla uudella mopolla ajanut. Erittäin tyytyväinen olen pyörän vaihtoon. Todella vinkeä vekotin tämä paholainen on!

    Olisin kysäissyt teiltä vinkkejä siihen, että mistä olette tilpehööriä omiin pyöriinne tilanneet? Ensimmäisenä listalla on takapään nostoteline, kun tuon edellisen Monsterin tappi ja myöskään se teline ei siihen sovi.

    Kiitos avusta ja vastauksista jo etukäteen
    Diavel dark
  23. #203
    Jos takapukkia meinaat, niin ainakin biltemasta löytyy pukki + sovitinakseli edullisesti
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...se-2000031107/
    Ducati Monster 1200 S -14
    Yamaha AG175 -83 *myytävänä*
  24. #204
    Lainaa tobby kirjoitti Katso viesti
    Jos takapukkia meinaat, niin ainakin biltemasta löytyy pukki + sovitinakseli edullisesti
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...se-2000031107/
    Ja juu ei, älä osta. Mulla on yksi tuollainenkin. Se on näyttelypyörän alla. En käyttäs jatkuvasti enkä ostaisi, on kyllä niin hutera kun vertaa esim Bikeliftiin.

    Tollanenki on tallissa, http://www.ricambiweiss.com/MONTAGES...ER-DUCATI.html , paree ku Biltema mutta huonompi kuin Bikelift.

    Ja jos sulla on yksipuoleinen ständi jo olemassa, sen pelkän tapin voi kyllä Biltemasta vaihtaa/hakea jos niitä vielä jostain löytyy, tai esim: https://kauppa.mimoto.fi/product/102...n-takahaarukka
    vuoristoatleetti
  25. #205
    ^Ducateissa näytetään yksipuolisen takahaarukan malleissa nostettavan aina pyörää ketjun puolelta.
    Kardaani Bemuissa nostoa näytetään googlen kuvien perusteella tehtävän aina kardaanin puolelta (eli juuri toiselta puolelta kuin ketjuvetoisissa).

    Mitä luulet, onko tuolla asialla mitään vaikutusta tuon nostimen valintaan käytännössä? Nostava akseli pitää luultavammin olla suht oikean kokoinen, ettei Bemun rohjake lähde kallistumaan nostopuolesta ulospäin liikaa.

    Any comments?
    .
  26. #206
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    ^Ducateissa näytetään yksipuolisen takahaarukan malleissa nostettavan aina pyörää ketjun puolelta.
    Kardaani Bemuissa nostoa näytetään googlen kuvien perusteella tehtävän aina kardaanin puolelta (eli juuri toiselta puolelta kuin ketjuvetoisissa).

    Mitä luulet, onko tuolla asialla mitään vaikutusta tuon nostimen valintaan käytännössä? Nostava akseli pitää luultavammin olla suht oikean kokoinen, ettei Bemun rohjake lähde kallistumaan nostopuolesta ulospäin liikaa.

    Any comments?
    Eiköhän yksipuolisen nosto tapahdu aina vetopakan eli haarukan puolelta. Renkaan irroitus muuten hankalaa
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  27. #207
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän yksipuolisen nosto tapahdu aina vetopakan eli haarukan puolelta. Renkaan irroitus muuten hankalaa
    Juuri näin. Tarkennetaan tarvittavaa tietoa/kysymystä niin haluttu asia selvenee: miten jämpti tuon haarukkaan menevän tapin tulee olla, ettei tule tuota ulospäin kippaamisen ongelmaa. Yleismallisia nostimen akselihalkaisijoita näyttää löytyvät noin 20mm->
    .
  28. #208
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin. Tarkennetaan tarvittavaa tietoa/kysymystä niin haluttu asia selvenee: miten jämpti tuon haarukkaan menevän tapin tulee olla, ettei tule tuota ulospäin kippaamisen ongelmaa. Yleismallisia nostimen akselihalkaisijoita näyttää löytyvät noin 20mm->
    Ducatien osalta pienempireikäisissä akselin puolella 27,2mm reikä ja isommissa 40,2mm. Tappeja mainostetaan 27mm ja 40mm -> tole näyttäs olevan 0,2mm. Ja koska se nostaa toiselta puolelta, luulen että hiemankin isompi väljyys johtaisi vinoon nostoasentoon ja vaaraan että mopo liukuu pukilta pois.

    Onhan Ducateihin toki myös vanteen puoellta nostavia pukkeja, nopeisiin rattaanvaihtoihin. Itsellänikin oli kisa-aikoina, mutta se meni kisamopon myötä.
    vuoristoatleetti
  29. #209
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Ducatien osalta pienempireikäisissä akselin puolella 27,2mm reikä ja isommissa 40,2mm. Tappeja mainostetaan 27mm ja 40mm -> tole näyttäs olevan 0,2mm. Ja koska se nostaa toiselta puolelta, luulen että hiemankin isompi väljyys johtaisi vinoon nostoasentoon ja vaaraan että mopo liukuu pukilta pois.
    No juuri tätä tietoa hain. Pitää siis metsästää suht' sopiva nostotappi itse nostimeen, ettei tule ihan itse aiheutettua ylimääräistä hiilikuitu silppua nostimen käytön lopputulemana. Kiitos tiedosta!
    .
  30.  
  31. #210
    Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!

    Kokeilen aluksi tuota Bilteman sovitintappia siihen vanhaan nostimeen. Jos ei sovi, niin sitten hommaan myös uuden nostimen.

    Turvallisia kilsoja koko porukalle!
    Diavel dark
Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen