Sivu: 7 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1263:sta
  1. #181
    Joensuun tietämilläkin joitakin pyöriä näkynyt pääsiäisenä.

    Joensuusta Ilomantsintielle käännyttäessä takana taisi tulla joku KTM SuperDukella. Me vedettiin sivuun pitämään taukoa vähän matkaa ajettuamme Ilomantsia kohti. Oltiin kahdella pyörällä liikenteessä, mulla oli vielä kyytiläinen takana.

    Itsellä alla Hondan 900rr 1996, melkolailla musta väriltään tankissa vähän vielä keltaista Honda tarrassa. Tulee ajeltua tätä lähiseutua melko paljon. Joensuu-Ilomantsi-Kitee-Tohmajärvi-Rääkkylä yms. Bongaillaan.



    MT-09
  2. #182
    Sinäkö tulit kesäisissä ajoavarusteissa sinisellä zzr:llä(?) konalan motonetiltä?
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  3. #183
    ..tai te, jotka olitte komeasti vetäneet custom prätkänne (ja yks old school Moto Guzzi) komeesti Tampereen Motonetin invapaikalle oven eteen tänään n. viiden mais. Esimerkillistä toimintaa.. not.
    Ride to Live, Live to Ride
  4. #184
    Sinä? Tänään Tuusulan moottoritiellä Korson liittymän kohdalla klo 17 jälkeen rustailemallassa miekkamopoilijan kanssa lottonumeroita? Mikähän mahtoi olla onnen voittokerroin?
  5. #185
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Olitko se sinä joka ajelit mustalla pyörällä mustissa ajovarusteissa sormi pystyssä vastaan Pukaron Paronin kohdalla kutostiellä arviolta joskus puolen seittemän aikaan illalla? Ennen tervehdystä vilautit valoja. Ihmettelin mistä moinen kunnes ehkä jossain kymmenen kilometrin päässä tien varteen oli pysäytetty rekka maijan ja kahden jäätelökauppiaan toimesta. Kiitos varotuksesta. Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.



  6. #186
    Lainaa (PikkuMasa @ Huhti. 28 2011,18:58) kirjoitti
    komeesti Tampereen Motonetin invapaikalle oven eteen
    Pirkkalan mononet ;)
    Suitzuki
  7. #187
    Lainaa (Adelaide @ Huhti. 29 2011,08:50) kirjoitti
    Lainaa (PikkuMasa @ Huhti. 28 2011,18:58) kirjoitti
    komeesti Tampereen Motonetin invapaikalle oven eteen
    Pirkkalan mononet ;)
    Kröhm.. juu, anteeksi Näin juuri! mono, mono!
    Ride to Live, Live to Ride
  8. #188
    Omalta kohdalta kesän selvin orggimorotus bongattu noin 13:48, ajoit jollakin mustahkolla (jotain valkoista tms. tarraa/maalausta katteissa) kyykyllä Mikkelin suunnasta tiellä 62. Itse olin koeajamassa uusia oransseja "Kiinan pazzoja" samanvärisellä mopedilla.
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  9. #189
    Lainaa (enkero @ Huhti. 30 2011,17:26) kirjoitti
    Omalta kohdalta kesän selvin orggimorotus bongattu noin 13:48, ajoit jollakin mustahkolla (jotain valkoista tms. tarraa/maalausta katteissa) kyykyllä Mikkelin suunnasta tiellä 62. Itse olin koeajamassa uusia oransseja "Kiinan pazzoja" samanvärisellä mopedilla.
    hmm.. itse ajelin juuri kyseisellä tiellä juurikin tuona aikana ja bongasin myös komean org.moron, itellä alla perus musta/puna 900rr fireblade (-03), ja vastaan tulijalla ehkäpä saman mallin vehje, hieman vanhempaa versiota tosin, sini/puna/valk värityksellä... *
  10. #190
    Lainaa (GrayHead @ Huhti. 12 2011,20:37) kirjoitti
    Vaimo tuli juuri kotiin ja sanoi nähneensä hienon pyörän Kuopiossa Pitkälahden ABC:lla. Yksivärinen, kirkkaan sininen, katettu ja pyöreä etuvalo?

    Koska se oli hieno, niin alkoi tietenkin kiinnostaa, että mikä pyörä se oli, mutta samanlaisen kuvaa ei löytynyt, joten kertokaa nyt
    noina huhtikuun päivinä kävin aloittamassa,tuolla albumissa on kuva x-11.sta liekö ollut kuski kahvilla lämmittelemässä
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  11. #191
    olitko se sinä (gt pemu) joka tulit teiskon rampista ysitielle henkilöauton perässä suuntana tampesteri?(klo..17:45)
    siirryit hieman ennen kotiloa kiihdytyskaistalta eteeni ja kohteliaana miehenä ajatellen kotilokuskia jotta hänkin pääsee mukaan tempasit jarrua!!!
    mitä mielessäsi liikkui?
    JO SE ETTÄ SIIRRYIT KIIHDYTYSKAISTALTA Kesken kiihdytyksen ETEENI LURUUTTAMALLA teki minulle kohtalaisen kiireen..asiaa ei auttanut yhtään se et kaiken lisäksi aloit teitten ritariksi ja painoit vielä jarrua..
    onko jotain muuttunut koska aikaisemmin kiihdytyskaistat ovat olleet sitä varten että siellä joko kiihdytetään/jarrutetaan ja sovitetaan oma vauhti sopivaksi muuhun liikenteeseen nähden.
    seuraavax jäit ajelemaan 65-75 vauhtia kahden henkiläauton väliin??? no viimein uskalsit lähteä ohitte kun motari alkoi...olisi fiksua käyttää ja ilmaista kaistanvaihto aikeensa vilkulla...samaten kun palaa takaisin oikesanpuoliselle kaistalle pienellä kiireellä että ehtii hidastuskaistalle lahdenrampin lähestyessä.
    mieti hiukan mitä teet ensikerralla...periaattees mulle sama, mut suhun ottaa kipiää, jos ehtii.

    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #192
    Noin 15-20 mopoa tuli eilen vastaa Wanhalla Porwoon tiellä Östersundomin huitteilla noin klo 19.30 tienoilla. Menitte Tsadia kohti. Hanskat heiluivat puolin ja toisin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #193
    Lainaa (Waille @ Huhti. 29 2011,00:34) kirjoitti
    Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.
    Millainen mahtaa olla "himmaa merkki"? Mulle ei ainakaan kertois mitään jotkut merkit, ihmettelisin varmaan vaan, että olikohan toi jonkun foorumin oma tervehdys.
  14. #194
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (shellraiser @ Touko. 04 2011,09:50) kirjoitti
    Lainaa (Waille @ Huhti. 29 2011,00:34) kirjoitti
    Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.
    Millainen mahtaa olla "himmaa merkki"? Mulle ei ainakaan kertois mitään jotkut merkit, ihmettelisin varmaan vaan, että olikohan toi jonkun foorumin oma tervehdys.
    Kädellä "painellaan"/"taputellaan" alas päin polven korkuisella korkeudella.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  15. #195
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (BANDIT78 @ Touko. 04 2011,11:04) kirjoitti
    Lainaa (shellraiser @ Touko. 04 2011,09:50) kirjoitti
    Lainaa (Waille @ Huhti. 29 2011,00:34) kirjoitti
    Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.
    Millainen mahtaa olla "himmaa merkki"? Mulle ei ainakaan kertois mitään jotkut merkit, ihmettelisin varmaan vaan, että olikohan toi jonkun foorumin oma tervehdys.
    Kädellä "painellaan"/"taputellaan" alas päin polven korkuisella korkeudella.
    Tuolla Bajahillin sivuilla on kuvallinen ohje. Oon antanu itteni ymmärtää että toi on kansainvälisestiki käytetty merkki. Kannattaa kyllä varmaan mielellään tehdä hieman ylikorostetusti ni tulee paremmin havaituksi. Valojen vilkuttelussa ongelmana on se että kun esim R6:ssa palaa lyhyillä vaan toinen valo ni sitä joutuu aina miettimään että yrittikö se vastaantulija nyt viestitellä että valo on palanu (vaikka ei siis ole) vai oliko sillä jotain muuta asiaa.

    Itse tolla samaisella reissulla näytin sitte himmaa-merkkiä niitten poliisien jälkeen jolleki ilmeisesti ninjan kuljettajalle ja vastaukseksi sain peukaloa, joten oon toiveikas että asia meni perille.
  16. #196
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 04 2011,08:15) kirjoitti
    Noin 15-20 mopoa tuli eilen vastaa Wanhalla Porwoon tiellä Östersundomin huitteilla noin klo 19.30 tienoilla. Menitte Tsadia kohti. Hanskat heiluivat puolin ja toisin. *
    Sama sakki tuli hetkeä aiemmin vastaan Boxintiellä, moro vaan!
    Honda CBR 600 F -05
  17. #197
    Sini-puna-valkea Honda RC30 itäväylällä klo 13.15 jossain Kulosaaren kieppeillä. Ei ihan joka päivä noita näe tienpäällä.

  18. #198
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 04 2011,08:15) kirjoitti
    Noin 15-20 mopoa tuli eilen vastaa Wanhalla Porwoon tiellä Östersundomin huitteilla noin klo 19.30 tienoilla. Menitte Tsadia kohti. Hanskat heiluivat puolin ja toisin. *
    Korson muoviluoteja.... , ite olin letkassa myös ja aina morjenstetaan.
    CBR1000RR
  19. #199
    Olitko se sinä, joka tulit vastaan sinisellä pyörällä 19.30 aikoihin 110-tiellä Piikkiössä, ohikulkutien ja Moto-Italian välisellä osuudella? Kunnon morotus tuli vesisateesta ja +3c lämpötilasta huolimatta.
    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org
  20. #200
    Klo 17:32, Itäväylä, Siilitien risteyksen kohilla, harmaa mopo + naiskuski camohousuissa.... Olisko ollu Tallu? Tultiin Kattisen kaa Stadiin päin, minä punasel lainaluodilla ja Kattinen peräs oranssilla luodillaan, sä olit menos itään päin, huidoin ku heinämies mut sie et mittää huomannu
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  21. #201
    Lainaa (-Anu- @ Touko. 04 2011,20:10) kirjoitti
    Klo 17:32, Itäväylä, Siilitien risteyksen kohilla, harmaa mopo + naiskuski camohousuissa.... Olisko ollu Tallu? Tultiin Kattisen kaa Stadiin päin, minä punasel lainaluodilla ja Kattinen peräs oranssilla luodillaan, sä olit menos itään päin, huidoin ku heinämies mut sie et mittää huomannu
    Upsansaa, se taisin olla mie kotia menossa... * Tunnistit sentäs että oli nainen * Mutta joo, en miä sua huomannu, siinä kohilla saa olla varuillaan et kuka autoilija hyökkii päälle.. * Ens kerralla lupaan vilkuttaa molemmilla käsillä... Tai aineki toisella.. *
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  22. #202
    Sinäkö kippasit kyljelleen eilen Mäntsälässä sisäänajo vaiheessa olevan MV Agusta Brutalen?

    Tuliko kalliskin lasku?
  23. #203
    Kehä 3 länteenpäin juuri hetki sen jälkeen kun muuttuu 2 kaistaiseksi tuli vastaa (jos oikein katsoin) klo 12.06 GS komealla org! morotuksella varustettuna.. sinäkö? Itte laittelin org! morotuksen takasin ja allekirjoituksen säksättimellä vastaan tulin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #204
    Nummela, Asematie klo 16 aikaan, tulit vastaan kunnantalon kohdalla, suuret kiitokset kun et varoittanut edessä olevasta ratsiasta, alkoi taas viikonloppu hyvin...
    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
  25. #205
    Tänään 5-tie noin klo 17 Rahulan jälkeen Mikkeliin päin kahden pyörän letkasta etummaiselta Honda-kuskilta komea orggimorotus!
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  26. #206
    Sinä customkuski Tuuskilla Hesaan päin ajamassa, sormi sivulle mellakkapleksin takaa sojottaen... sori, en hokannut moikata takaisin kun harvempi tossa isolla tiellä vaivautuu morjenstelemaan
  27. #207
    Olitko se sinä, joka tulit vastaani ohitellen autoletkaa kolmostiellä Myllykartun ja Mansoniemen välisessä oikealle kaartavassa mutkassa jollain takavuosien touring-vessalla? Hei onnee sulle! Vasemman sivulaukkusi kunnosta päätellen ei ollut eka kerta, kun tilannesilmä pääsi hieman pettämään. Onneksi bongasin sinut jo kaukaa autojen välistä ja vaihdoin oman linjani pois keskiviivan tuntumasta. Vältyin nippa-nappa joutumasta puusilmäautoilijoiden kerhoon, kun se pyöräsi ahterin metrinelkytä levee laukusto sujahti sulavahkosti noin 10cm volkkarin keulasta. Voi hyvät pojat.. Toivon, että tilastot pysyivät puhtaina myös loppumatkasi ajan. Malttia peliin itse kullekin. Matka voi olla monelle tärkeämpi kuin määränpää, mutta ei kai niin tärkeä että kannattaa jäädä matkalle. Ehkä jopa lopullisesti.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  28. #208
    Olinko se minä joka rakentelin kännytelineen ja päätti kokeilla miten se känny pysyy kyydissä,ei se pysyny vaan läx pois kehä3.lla vaik oliki mielestäni hyvin plexin takana suojassa.
    No löyty sentäs palaset luurista ja kortit vaikutti suht ehjän näkösiltä.


    *



    Horo Elää !
  29. #209
    .. jonka perään käännyin Hämeenkadulla, Treella. Olit tismalleen samanlaisella valkoisella K8 Gixxerillä ja siinä valoissa pysähdyttiin höpötteleen mökäpöntöistä? Eihän siinä, mukava oli vaihtaa pari sanaa ja olihan sulla muuten komee pyörä! *
    Ride to Live, Live to Ride
  30.  
  31. #210
    Sinäkös se Gessulla Länsiväylällä Hankoon päin tänään n. klo kuuden aikoihin illalla vedit ohituskaistaa 80km/h satasen alueella ja jysäytit takana tulevan liikenteen??
    Ettäs kehtasit!

    Seisoit myös ilmeisesti jarrupolkimen päällä, kun valo paloi kirkkaana koko matkan
    FXSB & ZX10R
Sivu: 7 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen