Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Minkäslaisia kokemuksia on tuolta sakasta tilaamisesta porukalla? Onko miten hankala homma? Itseäni kiinnostas hommailla nahkainen 2-osanen ajopuku, miettiny tuota sakasta tilaamista. Osaisko joku suositella hyviä yrityksiä germaanien puolelta mistä kannattaisia tilata?
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  2. #32
    Jep itselle pitäis kanssa takki hommata ja mielessä on Halvarsson Qattara tai rukka armas vaimikäsenyoli. onko kellään kokemuksia noista takeista?? toi Lindstrands olis aika paljon halvempi mutta mutta...??
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #33
    Lainaa (Yamashiro @ Maalis. 22 2011,18:55) kirjoitti
    Minkäslaisia kokemuksia on tuolta sakasta tilaamisesta porukalla? Onko miten hankala homma? Itseäni kiinnostas hommailla nahkainen 2-osanen ajopuku, miettiny tuota sakasta tilaamista. Osaisko joku suositella hyviä yrityksiä germaanien puolelta mistä kannattaisia tilata?
    mitä mä oon katellu noita ulkolaisia verkko kauppoja niin en ainakaan tiettyjä takkeja ole löytänyt halvemmalla mistään verrattuna kotimaisiin..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #34
    Lainataampa ketjua.

    Olen ostamassa ensimmäistä ajopukua ja harrastus muutenkin aluillaan, joten omakohtaista kokemusta ei hirveänä ole. Oulun kauppoja olen kierrellyt ja päälle on parhaiten sopineet Rukan Athos takki ja Focus housut. Laatuvaikutelma on ollut hyvä ja tuntui liikkeessä rättisulkeisia pidettäessä hengittävän monia muita kamppeita paremmin. Tätä kalliimpia en ajatellut edes katsella.

    Kysymys kuuluukin että onko jotain syytä miksei tuota pukua kannattaisi ostaa?

    Ainoa syy mitä itse keksin on se, ettei siinä ole mitään tuuletusräppänöitä, mutta tarviiko niitä kunnollisessa puvussa ollakkaan, jos oletetaan että kalvon tulee hengittää? Tuleeko helteillä liian kuuma?

    Jos joku on sitä mieltä, että tuota ei kannata ostaa, niin onko jollain oululaisella parempaa kangaspukua vinkata Oulun seudulta samassa tai halvemmassa hintaluokassa?

    Kaikki vinkit on tervetulleita.

    Rukka Athos ja Focus löytyypi täältä.

    P.S. Eka viesti tänne
    Yamaha FZ6-S -05
  5. #35
    Lainaa (Pjotr Stolichnaya @ Huhti. 14 2011,21:55) kirjoitti
    Ainoa syy mitä itse keksin on se, ettei siinä ole mitään tuuletusräppänöitä, mutta tarviiko niitä kunnollisessa puvussa ollakkaan, jos oletetaan että kalvon tulee hengittää? Tuleeko helteillä liian kuuma?
    Ei se hengittävä kalvo tuuletusta korvaa helteellä.
    Vaikka olisi kuinka aitoa ja alkuperäistä.

    Ompahan umpikumi kalvoa hengittävämpää ja pelkkää kangasta vedenpitävämpi.
  6. #36
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 14 2011,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Pjotr Stolichnaya @ Huhti. 14 2011,21:55) kirjoitti
    Ainoa syy mitä itse keksin on se, ettei siinä ole mitään tuuletusräppänöitä, mutta tarviiko niitä kunnollisessa puvussa ollakkaan, jos oletetaan että kalvon tulee hengittää? Tuleeko helteillä liian kuuma?
    Ei se hengittävä kalvo tuuletusta korvaa helteellä.
    Vaikka olisi kuinka aitoa ja alkuperäistä.

    Ompahan umpikumi kalvoa hengittävämpää ja pelkkää kangasta vedenpitävämpi.
    Eipä se tietenkään korvaa... Hankalaa hommaa tämä puvun valinta vähäisellä kokemuksella. Parhaimmalta tuo on kuitenkin päälle tuntunut.

    Ovh on n. 800e tuommosella combolla, joten ei viittisi turhaan ostaa. Ei kyllä tee mieli ostaa mitään tuosta puolet halvempaakaan pukua harjoittelua varten jonka plussat ja miinukset listailtua ostaa paremman.

    Eli oiskohan tuo hyvä ostos? Paljonhan tuota Rukkaa on kyllä kehuttu (siis merkkinä yleensä), mutta eipä sekään aina koko totuutta kerro.



    Yamaha FZ6-S -05
  7. #37
    Nostellaas. Uusi harrastaja kyselee että missäs pääkaupunkiseudulla kannattaa lähteä nahkaista ajotakkia kokeilemaan? Kevlarfarkut tms. hakusessa myös.
  8. #38
    Kevlarfarkkuja ainakin kannattaa kattoa Superbikersista Espoosta. Siellä on isoin valikoima mihin oon törmänny,
    sieltä ostin omatkin. Plussaa myyjistä

    Takkeja nyt löytyy sieltä myös, sitten Storm-Motorilta, All-Rightista, Eurobikersilta, ja varmasti muistakin mitä ei nyt tuu mieleen. Kannattaa varmaan kattoa takkien kohalla ensiks liikkeitten nettikaupat läpi ja kattoa mitkä ensinnä miellyttää omaa silmää.
    Amerikkaa
  9. #39
    Lainaa Doomrider kirjoitti Katso viesti
    Nostellaas. Uusi harrastaja kyselee että missäs pääkaupunkiseudulla kannattaa lähteä nahkaista ajotakkia kokeilemaan? Kevlarfarkut tms. hakusessa myös.
    Motonet

    https://www.motonet.fi/fi/kategoria/...esten-ajotakit

    https://www.motonet.fi/fi/kategoria/...sten-ajohousut
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  10. #40
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Jos Eurobikersin mallit miellyttää ja niihin päädyt, niin kannattaa ostaa jäsenyys tänne ja sitä myöten alennukset ao kauppaan. Kannattaa toi jäsenyys muutenkin ostaa.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  11. #41
    Vantaan Bike worldista oon hakenu kevlarfarkut ja dainesen nahkatakin, vaikka ite oon keskisuomesta. Hyvän hinnankin sai neuvoteltua ;) Tosi tyytyväinen ollu molempiin ostoksiin.
    Full throttle til you see God...Then brake!
    Honda cbr1000rr -13
    ex:Kawasaki ZX-6r -06
  12. #42
    Jep, kiitos vastauksista. Täytyy tutkia noiden nettivalikoimaa ensin, takki jota haen on semmoinen pelkistetty musta nahkarotsi ilman mitään vauhtiraitoja tms. Heldillä ja Richalla näyttäisi olevan juurikin moisia, kokeilla tietty pitäis enste.
  13. #43
    Moi kaikille,

    Lopetin motoristina n.6v sitten ja jätin kypäräni komeroon siltä varalta että jos vielä joskus.. No ostin 2 viikkoa sitten Kawasaki z750 vm.2007 musta väriltään. No tekstiilipukua olen katellut ja takin tilasin fc-moto.de:stä tällasen Alpinestars T-Jaws Waterproof 2015. Koko on M ja omat pituuteni 175/75 ja normaalivartaloinen kaveri olen, luulis sopivan. Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista tai vastaavasta? Nahkapukukin jo löytyy mutta tekstiilikin ja sateen kestävä malli kriteerinä. Sitten pitäisi kevään aikana tässä tuohon alpinestarin takkiin vielä sopivat housut? Sateen kestävät ne pitäisi olla ja niin pois päin...

    Ennen takkina oli jokin hanxin touring tyyppinen ja kulkineena cbr 900rr. Takki oli siihen pyörään liian löysä tai isohko ajoasentoon nähden joten nyt sitten lyhyempää mallia. Kevää odotellessa!
  14.  
  15. #44
    Kysellääs täältä kautta millaset housut, jos nyt yhdet alkuun ostas, olis parhaat lähinnä matka-ajoon (60-400km) jos ei nahkapöksyjä lasketa? Kevlarfarkut ilmeisesti kuitenkin enemmän tommosia kaupungissa pörräämishousuja? Ihan huttua en viitsi ostaa mutta semmoset perushyvät ekat mp-housut ettei heti harmita hankinta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12