Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
  1. #1
    onks varaderolle jossain ihan omaa foorumia? osaako joku kertoa hyviä ja huonoja puolia? käväisin tänään katsomassa yhtä -01`sta ja vaikutti päälisin puoolin hyväkuntoiselta, huoltokirjat, kahvalämppärit, 3 laukkua ajettu 36tkm..
    Tero Eskelinen
  2. #2
  3. #3
  4. #4
    Lainaa (Seikkailu_R @ Tammi. 07 2011,18:23) kirjoitti
    Pohjolan kurapyöräilijöiltä kannattanee kysyä ihan pyörän tyypin takia?
    Voihan sitä sieltä kysyä, mutta vastaukseksi varmaan saa ettei sillä mitään soralla tee, raskas, pleksit hajoo kun kaatuilee,liian yläpainoinen, p**kat jarrut, yms. yms.
    Tämä on yks foorumi
    http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/index.p....28b2347
    Siellä taas kaikki kehuu pyörää, kun kerta omistavat.
  5. #5
    Ihan asiallinen "crossover" tämän päivän muotitermein, mutta eihän tuolla juuri mitään tekemistä oikean maasturin kanssa. Moottori on pomminvarmaa tekniikkaa ja kestää kuuhun ja takas. Mitähän tyyppivikoja tuossa olisi. Ehkä (hieman liian)pehmeä jousitus, bensapumppu, jonka kärjet saa vaihtaa parin, kolmenkymmenen tuhannen välein (tyhmä tai tietämätön merkkihuoltoon luottaja vaihtaa koko hiivatin kalliin pumpun). Ruiskuversiossa kait on raportoitu jonkin verran käyntihäiriöitä ja epämiellyttäviä sammahteluja.

    Ite olen tykännyt kovastikin tuosta. BTW - myynnissä saattaisi olla taatusti edullisesti 2000-malli runsain lisävarustein.
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    kiitos linkeistä Kurapyöräiliöitä tuskin kiinostaa muovinen enturo mimmonen varadero olisi sulla C-A-Dmyynnissä? Huomenna menen päättämään otanko pyörän vai en, tossa linkki pyörään : http://www.nettimoto.com/honda/xl/998038
    Tero Eskelinen
  7. #7
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 07 2011,21:46) kirjoitti
    kiitos linkeistä Kurapyöräiliöitä tuskin kiinostaa muovinen enturo *
    Juu ei kiinnosta, kun suurimmalla osalla on jo moinen...
    Hurjimmilla jopa useampi.
    Siis muovinen jokatie pyörä.

    Eihän tuo nyt mikään kilpa-enduro foorumi ole.
  8. #8
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 07 2011,21:46) kirjoitti
    kiitos linkeistä Kurapyöräiliöitä tuskin kiinostaa muovinen enturo * mimmonen varadero olisi sulla C-A-Dmyynnissä? Huomenna menen päättämään otanko pyörän vai en, tossa linkki pyörään : http://www.nettimoto.com/honda/xl/998038
    Itse täytelty satulaa vai mitäs muhkuroita siinä on? Muuten ihan siisti vekotin ainakin kuvissa. *Itse ostin viime kesänä aivan samanlaisen ja samanvärisen härvelin ja ei voi muuta kuin kehua. Eihän se mihinkään kulje mutta muuten hauska vekotin.

    Pari kertaa konttasinkin kesällä pehmoisessa hiekassa ja toisen kerran märällä nurmisella polulla. Molemmilla kerroilla kaatumaraudat pelasti = ei naarmuakaan itse mopoon.
    (paitsi yksi jalkatappi poikki)..



  9. #9
    edellinen omistaja oli muokannut sitä, myyjän mukaan ollu "persjalkanen" jotta saanut satulaa alemmas et jalat yltää maahan. Noita rautja itekki kattelin, stormilla olis kohtuu hintaset, oliko jotain 160€. Joo ei ton tarvii tykki ollakaan, se aika on vissiin menny jo ohi vaiika kaksi edellistä pyörää olikin kyykkyjä, mutta tämä "uusi" sen vuoksi että hallitus ja jälkikasvukin voi ola kyydissä
    Tero Eskelinen
  10. #10
    Allround-pyörien Cadillac

    Passeli just siihen, mihin se on tehty. Kiva reissucruisailuun ja todella hyvä kyydittämiseen; myös matkustajalle. Hyvä kantavuus jos kyytiläisen kanssa reissussa.

    Tosiaan löysä alusta; varsinkin etujousitus;keula sukeltaa välillä melkosen syvälle.. Pitäisi vaan omaankin vaihtaa HyperPron setti, kuulemma hyvä. Keventää käsittelyä hidasajossakin.

    HISS- järjestelmässä kuulemma usein vikoja, (itsellä -05/ 40tkm ,josta itse 30tkm viime kaudella) ei ole ollut mitään vikoja.

    Vääntää alhaallakin, joten lastin kanssa hyvä cruisailla.

    Hyvin pysyy ainakin autoliikenteen kyydissä....

    edit: ainoana "hankaluutena" olen kokenut rengasvalinnan, joka luonnollisesti määräytyy pääasiallisen ajopinnan mukaan.
    Tuossa allround- tyylissä on mielestäni niin paljon eri rengastyyppejä valittavissa. Puhtaasti pikitiehen tarkoitettujen ja nappuloiden väliltä löytyy nuita sekä-että renkaita, jotka eivät sitten ole kuitenkaan missään pinnassa parhaimmat mahdolliset.....tiedä sitten....



    Kertaan siis vielä; se on hyvä peli siihen tarkoitukseen, mihin se on tehty ja mitä luulen sinunkin hakevan. Todella helppohoitoinen kotimopo.

    Suurena miinuksena, että se täytyy pari kertaa kesässä pestä...... *



    T7
  11. #11
    Nooh, tulikos kaupat tehtyä? *
  12. #12
    joo pyörä vaihtoi omistajaa, rekisteröidään nimiini jahka ajokausi alkaa niin säästää vakuutusmaksuissa
    Tero Eskelinen
  13. #13
    Niin ja vielä vastaus sun kysymyseen:
    (on jo ylempänäkin)

    http://varaderoforumcom.h826747.serv...net/portal.php


    itse tosiaan vain yhden kauden kokemus, niin täältä olen löytänyt vinkkiä jokalähtöön.....



    T7
  14. #14
    Jees hyvät on foorumit nuo! Parin vuoden päästä olis norjassa varaeerojen kokoontumiset.
  15. #15
    Lainaa (Mikko76 @ Tammi. 08 2011,18:08) kirjoitti
    Jees hyvät on foorumit nuo! Parin vuoden päästä olis norjassa varaeerojen kokoontumiset. *
    Jep, norjalaiset tuntuvat omien varadero-sivustojensa juttujen perusteellaa olevan melko vekkulia porukkaa. 2010 tais niillä olla miitinki Geirangerilla; vähän oli hinku, mutta jouduin passaamaan ja lähdin sitten yksin pörräilemään etelä-Norjaan.
    Tuonne 2012 miitinkiin on vielä aikaa, mutta täytyy laittaa korvan taakse jos vaikka olisi vielä hengissä; voisi olla nasta reissu.....
    T7
  16. #16
    onkos tänä vuonna Suomessa jossain kokoontumista? Jos vaikka hallituksen kanssa innostuis lähtee Toki silloin koiralle ja muksuille täytyisi saada vahti ( vaikka koira onkin etevä vahtimaan )
    Tero Eskelinen
  17. #17
    Mun mielestä (ei ainakaan ole eteen sattunut) ei Suomessa ole "Varre- klubia". Eihän tuo tietty kyllä mikään kummonen homma olis järjestää vaikkapa yhden yön teltta/mökkimajoituksella keskeisellä paikalla; tai sitten vaan
    päiväkahvin merkeissä keskeisessä- Suomessa.
    Mulla ei ole mitään käsitystä montako Varrea on rekisteröity Suomeen jotta olisiko mahdollisessa kokoontumisessa enemmän kuin kolme mopoa
    Kuitenkin eri maiden Varreklubit ovat tervetuloatoivottaneet kaikki mukaan miitinkeihin. Tuohon edellämainittuun Norskipoikien miitinkiinhän voisi yrittää kerätä porukan ja päräyttää sinne....
    T7
  18. #18
    Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

    Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
    Husqvarna 701LR
  19. #19
    Lainaa (TiuSo @ Tammi. 08 2011,20:28) kirjoitti
    Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

    Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
    Kyllä mulle passaa...mehän voitais vaikka panna sun kanssa tuo jonkinmoiselle alulle ja kokeiltas..tulee mitä/kuka tulee..
    T7
  20. #20
    Joo, kyllä kaksikin on jo alku. Ollaan vaikka Hossassa yötä, sielläpäin riittää ajamattomia teitä!!! Tässähän etelän mies oikein innostuu..!
    Husqvarna 701LR
  21. #21
    No perkules, hyvinhän tuo XX porukkakin sai kokoontumisen aikaiseksi viime kesänä! * Eiköhän se meiltäkin onnistu.. Eli minut voi laskea mukaan seuraavaan Varadero kokoontumiseen!

    Tässä vielä video norjan kokoontumisesta http://213.225.89.160:8080/brukerdata/kjetil/ ..aivan uskomatonta maisemaa ainakin meikäläiselle kun ei ikinä ole norjassa tullut ajeltua. * *
  22. #22
    Koittakaas pojat järkkäillä jonkinlainen miitinki kesällä, voi olla vaikka simmonen päivän keikka, joka sopisi monelle varmaan paremmin kuin viikonlopun keikka Avatkaas vaikka uusi "kysymys" tähän Honda osioon ja seurataan kuinka monta Varadero kuskia vaikkapa apukuskeineen ilmoittautuu. Eli joku paikka täytyisi keksiä sekä ajankohta. Itseäni kiinostaisi tavata muita kuskeja ihan vaikka pullakahvin merkeissä, varadero kokemus on mulle ihan uusi..
    Tero Eskelinen
  23. #23
    Lainaa (TiuSo @ Tammi. 08 2011,20:46) kirjoitti
    Joo, kyllä kaksikin on jo alku. Ollaan vaikka Hossassa yötä, sielläpäin riittää ajamattomia teitä!!! * * * * * *Tässähän etelän mies oikein innostuu..!
    No perseles... pannaan vaikka aluksi tämän kuun aikana pientä privaideointia ja heitetään ajatus ilmoille foorumiin.
    Kerätään tietoa, miltä ilmansuunnilta olisi mahdollisesti porukata tulossa ja lähtis siitä miettimään eteenpäin.

    Saikkona muuten Tiuso housut paikattua radan jäljiltä vai jouduitko uusiin sijoittamaan.......

    Jep, oli kyllä hienoa maisemaa tuossa pätkässä. Täytyy tuonne Geirangerille mennä käymään; ja samalla Lofooteille....joskus....



    T7
  24. #24
    Lainaa (FireBladeESE @ Tammi. 08 2011,22:11) kirjoitti
    Koittakaas pojat järkkäillä jonkinlainen miitinki kesällä, voi olla vaikka simmonen päivän keikka, joka sopisi monelle varmaan paremmin kuin viikonlopun keikka * Avatkaas vaikka uusi "kysymys" tähän Honda osioon ja seurataan kuinka monta Varadero kuskia vaikkapa apukuskeineen ilmoittautuu. Eli joku paikka täytyisi keksiä sekä ajankohta. Itseäni kiinostaisi tavata muita kuskeja ihan vaikka pullakahvin merkeissä, varadero kokemus on mulle ihan uusi.. *
    Mun kirjoitteluun tulee tuollaisia pikkuisia häiriötekijöitä jotta kestää aina niin kauan oma postaus; väliin tulee tietty just samaa mitä itsekin on kirjoittamassa.

    Mutta joo; miitinki voi olla sekä yö- että päiväreissuilijoille.
    Pannaanpas tosiaan jossain vaiheessa tänne ketju, jossa olisi jo jonkinmoinen perussuunnitelma ja rakennetaan sitä sitten.
    T7
  25. #25
    Perseles.. taitaa tuo norjan homma olla 2014 Mutta jos kotimaassa saadaan päivän tai parin reissu aikaan niin meikäläinen on messissä
  26. #26
    Lainaa (Mikko76 @ Tammi. 08 2011,23:29) kirjoitti
    Perseles.. taitaa tuo norjan homma olla 2014 * Mutta jos kotimaassa saadaan päivän tai parin reissu aikaan niin meikäläinen on messissä *
    Joo, se International VIM- miitinki on tosiaan 2014 Norjassa. Lisäks norskeilla on noita omia vuosittaisia miitinkejä, joihin voi mennä/on tervetullut heidän mukaansa vierailevaksi tähdeksi.
    Joskus tuollaisenkin vierailun voi liittää osaksi reissua; kunhan joskus sinne taas ehtii.... (mopolla tosin olen ollut vaan yhden kerran Norjassa; autolla pari kertaa...)
    T7
  27. #27
    Olis hauska tietää monta näitä on suomeen rekisteröity. Aika usein näitä vastaan tulee. Ei varmaan yhtä paljon kuin tupla äksxxiä mutta jokunen sentään. eiköhn me ainakin yksi päiväreissu saada aikaan

    :



  28. #28
    Kiinnostusta Varreajeluun myös täällä. Koillismaa kohteena olisi mainio!
  29. #29
    Lainaa (TiuSo @ Tammi. 08 2011,20:28) kirjoitti
    Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

    Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
    Innostun kyllä!
    Eikä tarvi olla edes mökkikylä, telttapaikkakin jonkun järven rannalla riittää.
    Transalp->Varadero->GSA
  30.  
  31. #30
    Lainaa (siraulu @ Tammi. 26 2011,14:01) kirjoitti
    Lainaa (TiuSo @ Tammi. 08 2011,20:28) kirjoitti
    Mikä ettei pidettäisi kesällä jonkin sortin kokoontumista Varaderoille! Jossei muuten, niin vaikka jonkun muun jutun yhteydessä. Olisi kiva nähdä montako saataisiin paikalle.. Innostuisiko tästä kukaan muu kuin minä?

    Vaikka soratieviikonloppu ja yöpyminen jossain halvassa mökkikylässä..?
    Innostun kyllä!
    Eikä tarvi olla edes mökkikylä, telttapaikkakin jonkun järven rannalla riittää.
    Telttapaikka järven rannalla!!
    Kuulostaa todella hyvältä
    Voishan sitä, olosuhteiden olessa myönteisiä, hyvinkin miettiä osallistumista.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen