Sivu: 5 / 5:sta EnsimminenEnsimminen ... 345
Tulokset 121:st 130:een 130:sta
    Lainaa martec kirjoitti Katso viesti
    Juu ei ole viel ehtinyt, Corsanerolle meinasin kiikuttaa ennen talvisiln laittoa.
    Samaa minkin mutustellut mutta kun se ei oo "virallinen" niin lytyyk sielt viimeiset tehtaan ohjelmistot? Ei kait niihin jatkuvia pivityksi tule mutta vhn arveluttaa - toki kysymll selvi. Eiks sulla ole viel termarin putki ja siihen optimoitu ECU?
    Laitoin jo peiton alle, annan asian hautua - kunhan tulee talven aikana teetetty...
    MAD (mean absolute deviation)
    No listaa vaan loputkin huolet, m voin kysell pojilta ohimennessni.
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Jokos kytit? Mulla olis desmohuollon vuoro - onko suosituksia?!
    Mik on desmohuolto?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Mik on desmohuolto?
    Venttiilien st, johon liittyy normaalisti mys hihnat, tulpat, suodattimet yms. Ducatissa on desmodrominen venttiilien ohjaus siit nimi. Ammattilaiselta koko pivn ty koska pit purkaa ymprilt tavaraa paljon pois.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Muista el ettei myhemmin harmita.
    Kun masentaa, ykknen on alhaalla ja loput yls.
    Itse en muuta edes miettisikn kuin Corsaneroa Jos PK seudun tietmiss asuu. Hakee varmaan lhialueelta talvislistkin pyrn tarvitteassa talven aikana. Huippu jtk ja palvelu/osaaminen.

Jos haluaa parantaa mopon toimivuutta niin lytyy mys Rexxerin vehkeet jonka jlkeen ainakin, SF 1098S parani niin paljon ett masennuin moneksi viikoksi (koska en ollut vuosia aikaisemmin flssannut ecua).
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Venttiilien st, johon liittyy normaalisti mys hihnat, tulpat, suodattimet yms. Ducatissa on desmodrominen venttiilien ohjaus siit nimi. Ammattilaiselta koko pivn ty koska pit purkaa ymprilt tavaraa paljon pois.
    SF on niin yksinkertainen laitos, ett takapytyn venttiilikoppa lhtee ihan tankin irrottamalla ja pitikhn etupyttyyn ottaa syylrin kiinnikkeit irti, ett sai tilaa. Hihnakopatkin lhtevt kun avaa ruuvit ja nostaa kopat pois. Minusta tosi helppo ja mukava pyr huoltaa, koska mitn ei ole haudattu hirmuisen romukasan alle. Viime syksyn tein isomman huollon, eli juurikin venttiilivlysten tarkastus, tulpat, hihnat, bensasuodatin jne. Keulapumput viel plle liukuholkit ja ljyt + tiivisteet.

Joo ainakin streetfighteriin saa 100x paremman koneen kytksen kun vaihtaa kartan toimivaan. Tuneeculla laitoin itse ja maksoi pari kymppi. Softa kympin ja kaapelit toisen mokoman. Tuossa on joku Fiatin OBD-liitin.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    SF on niin yksinkertainen laitos, ett takapytyn venttiilikoppa lhtee ihan tankin irrottamalla ja pitikhn etupyttyyn ottaa syylrin kiinnikkeit irti, ett sai tilaa. Hihnakopatkin lhtevt kun avaa ruuvit ja nostaa kopat pois. Minusta tosi helppo ja mukava pyr huoltaa, koska mitn ei ole haudattu hirmuisen romukasan alle. Viime syksyn tein isomman huollon, eli juurikin venttiilivlysten tarkastus, tulpat, hihnat, bensasuodatin jne. Keulapumput viel plle liukuholkit ja ljyt + tiivisteet.

Joo ainakin streetfighteriin saa 100x paremman koneen kytksen kun vaihtaa kartan toimivaan. Tuneeculla laitoin itse ja maksoi pari kymppi. Softa kympin ja kaapelit toisen mokoman. Tuossa on joku Fiatin OBD-liitin.
    Periaatteessa samanlainen pura-kasaa harjoitus on Diavelissakin, kytnnss jhdyttimen sleikkihin saakka tehdn tilaa ja riisutaan tavaraa moottorin ylpuolelta ja sivuilta - ns desmohuollossa vaihdetaan sitten "kaikki kerralla" (mys ne keulaputkien lpt) koska atomeiksi...
    1200-koneissa (MS/Diavel/X-Diavel jne) on kolme karttaa, ainakin minun yksilss kone toimii moitteetta niin rantakahvila- (urban, tehorajoitettu) kuin mutkatieajossa (touring/sport, sama maksimiteho mutta jotain afr eroja eri rpm-alueilla - ehk?), en siis ne tarvetta Tune-eculle, Rexerille tmv. Mutta viimeisimmt tehtaan moottorinohjaus- ja diagnostiikka-ohjelmistot on hyv olla kytettviss kun huolto teettetn liikkeess, siksi arvon noiden vaihtoehtojen vlill... Kuullut pelkk hyv Corsenerosta, sinne siis, mikli tuo softapuoli on pivn tasalla. Kysymll se selvi, ei tss sen suurempaa draamaa ole.
    Kuullut pelkk hyv Corsenerosta, sinne siis, mikli tuo softapuoli on pivn tasalla.
    Jos olen ymmrtnyt oikein niin softan pivityskin onnistuu viimeisimmll versiolla. Voin olla kyll vrsskin.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Muista el ettei myhemmin harmita.
    Kun masentaa, ykknen on alhaalla ja loput yls.
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Jos olen ymmrtnyt oikein niin softan pivityskin onnistuu viimeisimmll versiolla. Voin olla kyll vrsskin.
    Nin olen mys antanut itseni ymmrt, eli mys softahommien pitisi ksittkseni onnistua.
  10.  
    ...en siis ne tarvetta Tune-eculle, Rexerille tmv. Mutta viimeisimmt tehtaan moottorinohjaus- ja diagnostiikka-ohjelmistot on hyv olla kytettviss kun huolto teettetn liikkeess...
    Dodiin, D tuli Corsenerolta ja niinhn siin sitten kvi ettei uusia ohjelmistopivityksi ole edellisen huollon (05-2018) jlkeen Bolognasta ilmaantunut.
    Japi kun puhui ja puhui pyr hakiessaan, niin tuli "tilattua" Rexer pivitys perusteella ett vakio vaimentimen tilalla Remuksen Hypercone. Vaikken ole viel kilometrikn uudella vaimentimella ajanut niin parempi kyts alakierroksilta lhtien, tervmpi kaasunvaste ja lis tehoa (paperilla) upposi argumentteina kuin lmmin veitsi sulaan voihin (itse itselleni selitten... ) -nyt on kartat siis "pivitetty" ja pyr lpikyty. Kevt & kes saa tulla.
    Palvelun puolesta uskallan suositella Corseneroa muillekin!
Sivu: 5 / 5:sta EnsimminenEnsimminen ... 345