Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 113:sta
  1. #31
    Lainaa (Jone ja 749 @ Loka. 18 2008,00:12) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 15 2008,03:02) kirjoitti
    Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

    Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
    Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
    Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
    Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
    Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
    Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

    Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

    e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
    Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.
    Ja ihan aikuistenoikeesti.
    Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
    Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
    Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.

    Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
  2. #32
    Lainaa (kivipaa @ Loka. 18 2008,17:36) kirjoitti
    Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
    Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
    Tai toinen asia olis tietää mitä tuossa huollossa oikeasti on tehty ja kaunko se on vienyt aikaa huoltomieheltä. Tuo isompi huolto kun tahtoo helposti viedä 7-10h.
    Tuono Factory R, Ducati 748 ja YZF600R Thundercat
  3. #33
    Juuh.
    Ohjeaikakin on jotain yli 10h:n luokkaa.
    Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.

    Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
  4. #34
    Lainaa (kivipaa @ Loka. 18 2008,17:36) kirjoitti
    Lainaa (Jone ja 749 @ Loka. 18 2008,00:12) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 15 2008,03:02) kirjoitti
    Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

    Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
    Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
    Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
    Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
    Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
    Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

    Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

    e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
    Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.
    Ja ihan aikuistenoikeesti.
    Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
    Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
    ei se kyllä nopeaa ollut,viime syksynä se oli siellä viikon.sen kaverin puljun nimi on kudamotors ja sen kaverin puhelinnumero on 0405361712
    Nyt on alla taas Ducati.
  5. #35
    Asiallisen oloinen kaveri. Juttelin huolto- ja vähän muistakin hommista, mutta ne työt menivät tavarantoimittajalle. Luulisin
    kokeilevani seuraavassa pienemmässä huollossa. Positiivista kommenttia olen kuullut muualtakin.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  6. #36
    Kiitos ja kuittaus.
    linkki

    Tuollanen löyty. Täytyypi soitella kun tarvitsee seuraavaks venat säätää.

    Ja pienellä lisä googleemisella näyttäis huoltavan Ducatin kisa moottoreitakin. Eli asiantuntemusta pitäis löytyä.
    toinen linkki
    Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.

    Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
  7. #37
    Olen huollattanut kaikki Ducatit joita minulla on ollut RM-Heinolla Tampereella ja ei voi moitetta Jukan huolllon jälkeen antaa vaan päinvastoin kehua. Talven aikana pitäisi monsteriin tehdä 24t huolto ja tarkoitus teettää se Jukalla.
    KTM 1290 SDR ja Bimota DB6
  8. #38
    Lainaa (8551 @ Loka. 18 2008,20:39) kirjoitti
    Olen huollattanut kaikki Ducatit joita minulla on ollut RM-Heinolla Tampereella ja ei voi moitetta Jukan huolllon jälkeen antaa vaan päinvastoin kehua. Talven aikana pitäisi monsteriin tehdä 24t huolto ja tarkoitus teettää se Jukalla.
    Kuten jo aikasemminkin kehuin, niin kyllä se Jukan jälki hyvää on, mutta on vaan ainoa koko pitäjässä joka suostuu koskemaan tuohon Ducatiin. Ja jonot sen mukaiset. Ja eikä ne hinnatkaan ole sieltä halvimmasta päästä tuolla Heinolla.
    Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.

    Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
  9. #39
    Tutunoloinen nimi. 888 taisi mainita tyypistä, kun säädettiin pyörää tuossa kesällä.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  10. #40
    Ollaan testattu rahalla kutaa, maahantuojaa, heinoa ja lahtelaista apf:ää, kokemusta on. hanurista . surkeita esityksiä kauttaaltaan. ducati on vain huonolaatuinen ja sarjat näemmä helposti prototyyppejä *muutenkin. japanilainen tekee kaikki kyllä paremmin, ja toimivammin, ja vastaa myös mokistaan, kuten honda, *minullakin on kylläkin *japseja (kawasakeja) , joilla pystyy ajamaankin ja joiden laatu hivelee ducatin rinnalla silmää. pysyy nokkaakselit 200000 tkm kunnossa, kunnes männät kuluu loppuun. kytkin toimii alkuperäisenä *yli mäntien iän. *
    2004 mallisen kawan nokkaketjun kiristäjä on alaspäin sopiva kolmekymmentävuotta vanhempaa malliin.... kyllä aikuinenkin mies saa itkeä.
  11. #41
    Mä just haaveilin tässä s4rs tai 1098 mallia ensi kesäksi mutta ei noi jutut paljonn rohkase.
    Ei sen puoleen en ole ajanut nykyiselläkään kun 11tkm enkä duksul kerkeis varmaan yhtään senn enempää ajaa mut kuiteski jos se on susi.
    SUZUKI B-KING
  12. #42
    Eihän niitä susia kannata ostaa. Minäkin ajelin 100.000 km ajetulla
    Hondalla vuoden, eikä mitään vikaa. Jammulla viime kesänä Rans-
    kanmaalla 5500 km, ei vikoja pyörässä, miehessä kylläkin. Krampit
    jaloissa kestivät kolme viikkoa.

    Tästä viisastuneena ole päättänyt pysyä vehkeissä, joista kaikilla
    on varmat mielipiteet.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  13. #43
    No jos joudun tulevaisuudessa kohtaamaan sanonnan hei se on dukati mitä sä odotit kun vikoja pukkaa.
    Mä meinasin taas hankkia hienon pyörän millä ajelee ja pitää kunnossa.
    Kunnossa pitämisellä en tarkottanut kytkin remonttia 3000km välein jos hankintahinta on 25900e.
    Kauppias mulle kehui ettei 1098 mallissa ole vikoja ollut ja että laatu on nykyään parempaa kuin ennen.
    Onko todella niin ettei muka merkkihuolto osaa huoltaa näitä laitteita, en jotenkin voi uskoa.



    SUZUKI B-KING
  14. #44
    No jos tuo laatu ja toimintavarmuus oikeasti huolettaa noin kovasti jo parin nettikirjoituksen jälkeen, niin varmasti on mielenrauhallesi parempi, että ostat vaikka sen Hondan.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  15. #45
    Lainaa (Desmosedici @ Loka. 29 2008,12:34) kirjoitti
    No jos tuo laatu ja toimintavarmuus oikeasti huolettaa noin kovasti jo parin nettikirjoituksen jälkeen, niin varmasti on mielenrauhallesi parempi, että ostat vaikka sen Hondan.
    V2 sportti on se mitä haen mutta en halua mitään korjaamon onnea.
    Suitsalt jos tulis uusi SV 1000 niin se kelpais ilman muuta.
    Uusi rr on miten sen sanoisi edestä vähä kumman näkönen.
    Mua ei mielytä myöskään se et fyysinen olemus siinä on semmonen rimpula.
    Voi olla et 08 mallinen uusi rytkönen olis paras valinta.
    SUZUKI B-KING
  16. #46
    No on ne japsit varmaan keskimäärin luotettavempia tai vähävikaisempia. Ja selvästi halvempia huoltaa ainakin jos vertaa vesijäähy Ducateihin.

    Totta on se, että jos on huono tuuri ja saa huonon yksilön, niin ylimääräistä vaivaa aiheutuu ja rahaakin saattaa palaa muutama tonni helposti (ai mistä tiedän...).
    Vaihtamalla takuun päättyessä uuteen tämän voi välttää, mutta Ducatin kanssa sekään ei ole halpaa...

    Mutta mulle tää sopii mainiosti: pyörän ostohinta on halpa, eli muutaman vuoden vanhan Ducatin voi saada alle puolella uuden hinnasta.



    Tuono Factory R, Ducati 748 ja YZF600R Thundercat
  17. #47
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 29 2008,09:24) kirjoitti
    Kunnossa pitämisellä en tarkottanut kytkin remonttia 3000km välein jos hankintahinta on 25900e.
    Onhan se kyllä karua näin köyhän silmin jos pistää melkein 30 000 uuteen pyörään ja lisävarusteisiin ja alle 20tkm menee pari kappaletta kytkimiä ja pari settiä ketjuja&rattaita. Toisaalta noistakin mennee jokunen takuuseen ja eipä se tuon hintaisen laitteen ostajan kukkarolle paha ole heittää muutamasatanen uusiin osiin. Meneehän niitä renkaitakin se setti tai pari kaudessa
  18. #48
    Toisaalta sä olet aivan oikeassa koska se 1098 tuntu maantiellä ihan hemmetin hyvältä.

    Kytkimen osalta vielä et myyjä sanoi kytkimen kestävän maantiellä pitempään kuin öljyissä uiva kytkin.
    Sitä en voi tietää koska ei ole kuivakytkimestä kokemusta.

    Kai sen kuivakytkimen kesto on paljon käyttötavasta kiinni ja siitä ajaako valoista valoihin paljon.

    Eikä se sitä paitsi maksa kun 25900e ja mukaan saa 2000e arvosta sälää kaupasta



    SUZUKI B-KING
  19. #49
    Mors, tarttis teettää S4R Monsteriin 20tkm huolto tässä kohta, täytyypä kysellä noista mainitsemistanne paikoista. Onko kellään kokemusta Giant-motor:n huolloista? Halvin 20tkm huoltotarjous 750€ taisi olla tuosta Giantista ja Urheiluliike Kisasta (Imatra) mistä kyselin syksyllä. Mopo on pääasiassa pk-seudulla.



  20. #50
    Kysele Motovilleltä,Hannuksenpellosta Espoosta..Työnjälki hyvää,hinnat kohillaan ja tuntemusta monesta merkistä,myös Ducateista
  21. #51
    A-Moottori Malmilla, kokeileppa sieltä. Taitaa olla samat hinnat kun Klaukkalassa kuitenkin. Osaava kaveri, mitä hänen kanssaan jutellut.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  22. #52
    Kouvolassa ducateja voi huoltaa MP-huolto Mäkelällä. Samaan rakennukseen on tulossa Ducatin myynti Menokoneen puolelle aivan näinä päivinä.
    Linkki



    Kawasaki Z750 -12
    Yamaha FZ1 N -08
    Kawasaki ZX6R -06
    Kawasaki Z750 -05
  23. #53
    Huomatkaa myös kutsu Ducati VIP iltaan samalta sivulta
    - JAM Racing Team -
  24. #54
    Lainaa (Jake82 @ Tammi. 06 2009,09:40) kirjoitti
    A-Moottori Malmilla, kokeileppa sieltä. Taitaa olla samat hinnat kun Klaukkalassa kuitenkin. Osaava kaveri, mitä hänen kanssaan jutellut.
    Tuota voi suositella, Ari tuntee näköjään hyvin myös 4 ventiiliset mallit.
    Tuono Factory R, Ducati 748 ja YZF600R Thundercat
  25. #55
    Hailacilta ei voi odottaa kuin sutta ja sekundaa. Ei oo meno parantunu yhtään siitä olikohan 2005 tehdystä mp-huoltovertailusta ™. Korjauskin tehtiin miten sattuu eikä tehty sitäkään kaikkea mitä piti. Viikon työ venyi niin että koko ajokausi olikin jo ohi kun sai pyörän takaisin. Herättää luottamusta
    Onneksi diileri sentään osaa hommansa niin kuin pitää. Veinpä siis mopon niille jotta saatiin tarkistettua mitä sontaa tällä kertaa tuli ulos. Ja kannatti tarkistaa.
  26. #56
    Alkaisi olla ihan kunnon huollon aika itsellä, joten kiinnostaisi kokemukset Kouvolan Menokoneesta ja vaikkapa Banzai bikesta.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  27. #57
    Lainaa (Desmosedici @ Huhti. 27 2009,01:12) kirjoitti
    Alkaisi olla ihan kunnon huollon aika itsellä, joten kiinnostaisi kokemukset Kouvolan Menokoneesta ja vaikkapa Banzai bikesta.
    Menokonnesta en tiedä. Ducati on heille kuitenkin uusi tuttavuus eikä kokemusta ole vielä paljon kertynyt.
    Banzai Biken Timpasta ei ole pahaa sanottavaa Timppa on itse entinen Ducatisti ja on ennen oman yrityksen perustamista ollut huoltomiehenä Hailacilla.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  28. #58
    Taitaa olla tosiaan tuo menokoneen huolto aika tuore tapaus. Pitää kysellä banzaista aikoja ja hintoja.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  29. #59
    BMW R1100RS Saksapyörä. Motsikka Lappeenranta. Urpalaisen Rauno tunnollinen ja taitava. Jos muillakin merkeillä kun BMW:llä olis tommoisia asentajia!!!! Huoltaa Liikkuvan Poliisin BMW:t! Ei noi Ducatien ongelmat kuulosta hyvältä, otan osaa!
  30.  
  31. #60
    Lainaa (IlDuce @ Huhti. 27 2009,19:05) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Huhti. 27 2009,01:12) kirjoitti
    Alkaisi olla ihan kunnon huollon aika itsellä, joten kiinnostaisi kokemukset Kouvolan Menokoneesta ja vaikkapa Banzai bikesta.
    Menokonnesta en tiedä. Ducati on heille kuitenkin uusi tuttavuus eikä kokemusta ole vielä paljon kertynyt.
    Banzai Biken Timpasta ei ole pahaa sanottavaa * Timppa on itse entinen Ducatisti ja on ennen oman yrityksen perustamista ollut huoltomiehenä Hailacilla.
    Juu hyvin on hommat toimin Timpal
    Vaikka lähinnä jamppeja ja suzukeja sinne oon vienny
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen