Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 68:een 68:sta
  1. #61
    Lainaa (SpeedFour @ Tammi. 06 2011,10:41) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Tammi. 05 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Tammi. 05 2011,15:11) kirjoitti
    Sen 48:n surkein osa on tuo olematon bensatankki, ei siitä ehkä kyllä muutenkaan mitään Euroopan halki kulkevaa Alppiretki-kaveria olisi saanut *

    Fat Bob ei taas muuten istunut käteeni...
    Eikös tuohon luulis menevän minkä hurlidurlin tankki tahansa ? Ulkonäkö tosin muuttuu sitten jonnii verran...

    Esim
    Bensatankin koko on tullut noteerattua mutta en taida jaksaa välittää asiasta. En siitä kummempaa matkakaveria olekkaan hakemassa mutta miksei tuolla lötköttäisi Euroopan halki? Siis muuten kuin että tankille pitää pysähdellä tiiviisti?

    Ajatuksena voisi tankkeja olle kaksi. Pidemmille retkille vaihtaa tilavamman ja kotikulmilla säilyttää tyylin. Vaihto ei liene kummempi operaatio tässäkään pyörässä.

    Hintatiedusteluni tarkoituksena oli siis saada jotain osviittaa "normaaliin" alennuksiin OVH:sta. 5%? 8%? Pohdiskelen olisiko pyörän tuominen muualta vaivan arvoista.
    Kylmät tyypit oon tosta 48:sta ottanut ja johtopäätöksenä vois todeta että napakymppi siihen tankilliseen, mutta aika raskas ajoasento pidemmille matkoille. Tämä siis 185 pitkälle ukolle.

    Oon luvannu ostaa babelle pyörän jos ajaa kortin. 48:n saa (tai saan) sitten aikanaan. Mutta tokkopa ajaa sitä korttia, eikä mulla olis edes rahaakaan.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  2. #62
    Mobile.de halvin uusi 48 8319 €, siihen ALV 23% 10232€, Seinäjoella 11790 sis ALVn. Hintaero ~1500. Kannattaneeko roudaaminen? Suomen hinta suositus, mobilen halvin "tiukka" hinta (jos näin ilmoittavat ei neuvotteluvaraa yleensä ole).
    1997 HD Road King
    1994 BMW R100R
  3. #63
    Lainaa (drago @ Tammi. 06 2011,14:11) kirjoitti
    Mobile.de halvin uusi 48 8319 €, siihen ALV 23% 10232€, Seinäjoella 11790 sis ALVn. Hintaero ~1500. Kannattaneeko roudaaminen? Suomen hinta suositus, mobilen halvin "tiukka" hinta (jos näin ilmoittavat ei neuvotteluvaraa yleensä ole).
    Siis Suomesta uuden pyörän saa 11790? Rabattia 20% ?? Kuulostaa asialliselta. Vai jätitkö veron laskuista?

    ..Tarkennettakoon, että ostaisin pyörän itselleni kaupasta uutena (OVH näillä leveyksillä 10595e) ja toisin maahan syksymmällä tullessani Suomeen. Näin ollen ALV:n voi unohtaa ja MP-vero kannetaan käytetystä ajoneuvosta.

    Tiedän että Suomen hinta on suositus. Juuri sitähän minä yritän kysyä, notta paljonko siitä suosituksesta tullaan vastaan "normaalisti"? Ja juuri sitä minä pohdin että kannattaako roudaaminen. Mobilen hinnastot ei nyt mua lämmitä..
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
  4. #64
    Sori, kuvittelin että olet suomessa, ja kysyinkin vaivihkaa että kannattaako alle 1500 säästön takia ruveta kuljetuksia, katsastuksia ym. järjestämään.
    Muista että käytetyn raja on 6 kk JA 6000km, molemmat pitää täyttyä, muuten joudut maksamaan ALVn myös Suomeen vaikka se olisi jo kertaalleen maksettu. Esim Ranskaan maksetun ALVn takaisin saaminen on "urakka".
    1997 HD Road King
    1994 BMW R100R
  5. #65
    Lainaa (basic @ Joulu. 22 2010,21:07) kirjoitti
    Lainaa (Herppa @ Joulu. 22 2010,20:32) kirjoitti
    Joo on se sulle tuttu

    Kävin joskus jo jotain putken osia hakemassa mutta voisin ostaa loputkin. Ilmoittele kun voidaan hieraista kauppa päätökseen.

    En ole tarroja irroitellut mutta sun valokuvakansiosta taitaa saada vihiä. Hienot on mutta..
    Ei tarvinnu kauas mennä noitten kuvien suhteen:
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....&uid=24
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....&uid=24
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....&uid=24
    http://teamcustom.org/kuvat....opo.jpg

    Ei oo mitään supertarkkoja tankin suhteen, mutta jotain osviittaa kuitenkin.

    Ja jos joku närkästyy Kawan kuvista HD-osiossa, niin kandee muistaa että kawahan on hoodeen "pikkuserkku" (sama maahantuoja). Miten niin kaukaa haettu?
    tuo drifter olis kyllä aika muikea, siinä on sentään tunnetusti luja kawasakin keppiveto jo 70-luvulta asti samanlaisena olleena ja nestekone jos ajaa raskaampaa kuin normaalia ajoa ja luultavasti kestääkin hyvin kunhan vaihtaa öljypumpun hammasrattaan metalliseksi.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #66
    Lainaa (drago @ Tammi. 06 2011,18:18) kirjoitti
    Sori, kuvittelin että olet suomessa, ja kysyinkin vaivihkaa että kannattaako alle 1500 säästön takia ruveta kuljetuksia, katsastuksia ym. järjestämään.
    Muista että käytetyn raja on 6 kk JA 6000km, molemmat pitää täyttyä, muuten joudut maksamaan ALVn myös Suomeen vaikka se olisi jo kertaalleen maksettu. Esim Ranskaan maksetun ALVn takaisin saaminen on "urakka".
    Jeps, tuon 6kk:n takia tässä täytyy asiaa juuri nyt pohtiakkin. Tai oikeastaan ei tarvitsekkaan. Tajusin juuri että mikäs minua estää jättämstä pyörää tänne vaikka itse lähdenkin syksyllä. Talvella sillä ei härmässä ole käyttöä kuitenkaan ja seuraavana suvena pyörä on vuoden vanhempi ja verotusarvo matalampi. Onkos tämä näin yksinkertaista? Pitääpä jatkaa pohtimista..

    Ranskassa minkä tahansa hoitaminen on urakka. *
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
  7. #67
    ehkä tää ei oo todellinen ongelma
    mut näis uusissa sporissa sähköpiuhaa on aika valtavasti
    eikä niitä oo pahemmin vaivauduttu jemmaammaan. siis on ne asianmukaisesti suojattu ei siinä mitään mutta jätetty aivan näkösälle etenkin vasemmalla puolen, hyi rumaa, kattokaapa vasiten. yksityishenkilölle voi olla tekemätön paikka siivota ne.
    no ehkä tää oli tämmönen happamia sano kettu pihjalamarjoista -postaus
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  8.  
  9. #68
    Osta se road king tai electra, mitään dynaa ajattelekkaan!

    Sillä ajelet aikansa, ja sitten ostat sen bobberin, toiseksi pyöräksi!

    Rahansäästöä!!
    -Heikki-
    FXDB -07
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123