Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 224:sta
  1. #31
    Lainaa (nuunii @ Joulu. 13 2010,17:07) kirjoitti
    Lainaa (hattara @ Joulu. 13 2010,14:49) kirjoitti
    Lainaa (nuunii @ Joulu. 10 2010,18:14) kirjoitti
    Lainaa (hattara @ Joulu. 10 2010,16:06) kirjoitti
    hmm jos ei laskettele, ei snoukkaile, ei dokaa eikä osaa ajaa bussia, niin saaks jättää tän reissun väliin? *
    Osaan just ja just istuu pulkassa..
    Voihan siellä myös moottorikelkkailla, keilata, ratsastaa heposella ja uiskennella, ****kennella ja ties mitä muuta ihan selevinpäinkin...
    Moottorikelkkailemaan oon jo menossa toisella porukalla, keilaamiseen turhan tyyris reissu, en erityisemmin pidä hevosista, vesi on sitten ihan saatanan kylmää ja vittu mä oon aina ollu pihtari ja oon nytkin. Tosi nuiva hattara. Sokerin sijaan käytetty ruokasoodaa *

    Ei vaine, mukava seura tietysti houkuttaa, mut suunnittelen dyykkireissua keväälle joten tän joutuu jättää väliin. Ihan kaikkeen ei yhden naisen ja yhden bulldogin talous ratkea. Varsinkin kun bulldoggini on pitkäaikaistyötön. Meillä on vähän rankkaa. Toivon ymmärrystä. *
    ...tuo bulldoggijuttu ei ihan täsmää mutta kysytään ny ootkohan sinä se joka on naimisissa mun kaa...
    En. Olen naimisissa työni kanssa. Ja rakkaan bulldoggini on oikeasti hankala löytää töitä. Bulldogeilla kun ei ole peukaloita niin raksallekaan ei pääse.
    "What a splendid head, yet no brain"

    Between rides
    Suzuki gsr750 '11 -Valo-
    Kawasaki z750 '10 -Martti-
    Kawasaki er5 '05 -Eki-

    http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
  2. #32
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hattara @ Joulu. 13 2010,17:19) kirjoitti
    En. Olen naimisissa työni kanssa. Ja rakkaan bulldoggini on oikeasti hankala löytää töitä. Bulldogeilla kun ei ole peukaloita niin raksallekaan ei pääse.
    Se vois heittää pimeitä keikkoja vartijana, mutta se on kyllä niin koiran virka, että Bruno taitaa olla niihin hommiin liian älykäs.

    Sille vois sopia sellaiset hommat joissa erikoistaitoihin kuuluu kuolaaminen ja läähätys. Pääsihän Kanervakin noilla taidoilla ulkoministeriksi.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  3. #33
    Daa, kalenteriin merkattu ja vakaa tarkoitus siirtyä kotoa Tahkolle ko. ajankohdaksi. Jos vaan mukaan otatte...
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  4. #34
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 13 2010,17:27) kirjoitti
    Lainaa (hattara @ Joulu. 13 2010,17:19) kirjoitti
    En. Olen naimisissa työni kanssa. Ja rakkaan bulldoggini on oikeasti hankala löytää töitä. Bulldogeilla kun ei ole peukaloita niin raksallekaan ei pääse.
    Se vois heittää pimeitä keikkoja vartijana, mutta se on kyllä niin koiran virka, että Bruno taitaa olla niihin hommiin liian älykäs.

    Sille vois sopia sellaiset hommat joissa erikoistaitoihin kuuluu kuolaaminen ja läähätys. Pääsihän Kanervakin noilla taidoilla ulkoministeriksi.
    Iso Bee eduskuntaan!!

    Koirapuistoihin nurmikkoa, ei hiekkaa!
    Koirien kuivamuonan tuottamisesta sanktiot!
    Päiväunet viisituntisiksi!
    Kynsienleikkuu vapaaehtoiseksi!
    Puudeleiden vahingossa syöminen rangaistuksettomaksi!

    Äänestä numerolla 8
    sillä niin monta kertaa ajattelen päivässä!
    "What a splendid head, yet no brain"

    Between rides
    Suzuki gsr750 '11 -Valo-
    Kawasaki z750 '10 -Martti-
    Kawasaki er5 '05 -Eki-

    http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
  5. #35
    Jos toi bussi on kohtuu hintanen no mukana muuten mukana todellakin.
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
  6. #36
    Ellei Turun suunnalta saada järkevää kimppakyytiä järjestymään niin bussivaihtoehtokin kiinnostaa.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  7. #37
    Turun suunnalta on ainakin Mini lähdössä, noin alustavasti, mutta te olitte suksi porukkaa... ei mahu autoon sellasia.

    Kyytiläisiä kyllä, kolme pienikokoista ihmistä...

    Testi
  8. #38
    Moi

    Täältä Stadin suunnalta vois olla lähdössä mukaan yksi lyhyt ja lihava. Jos mukaan vaan mahtuu. Omalla(firman) autolla tullaan kyytiin mahtuis 3-4 ukkoa/akkaa. Voin ajaa sinne päin toivottavasti joku muu ajaisi takasin. Sillä varauksella että töistä ei tule mitään yllätyksiä( tiedetään n.1kk aikaisemmin).
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  9. #39
    Lainaa (S^Hansu @ Joulu. 23 2010,18:42) kirjoitti
    Turun suunnalta on ainakin Mini lähdössä, noin alustavasti, mutta te olitte suksi porukkaa... ei mahu autoon sellasia.

    Kyytiläisiä kyllä, kolme pienikokoista ihmistä...
    Eipä ole omia suksia, joten aika pieneen tilaan mahdutaan
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  10. #40
    Lainaa (Earthend @ Joulu. 26 2010,11:58) kirjoitti
    Lainaa (S^Hansu @ Joulu. 23 2010,18:42) kirjoitti
    Turun suunnalta on ainakin Mini lähdössä, noin alustavasti, mutta te olitte suksi porukkaa... ei mahu autoon sellasia.

    Kyytiläisiä kyllä, kolme pienikokoista ihmistä...
    Eipä ole omia suksia, joten aika pieneen tilaan mahdutaan
    Jos Hansun kyytiä ei ole vielä kukaan apustanut niin kolme pientä suksitonta turkulaista varaa paikat eli mä, Earthend ja Little
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  11. #41
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #42
    Kiinnostaa lähteä mutta lähtökaupunki on arvoitus kulkuvälineen lailla. Mutta tuskin ongelma kunhan ei ole Turku *

    edit: ei pysty lähtee, pari laivareissua ja iltaopiskelu (heh legendaarista) rajottaa osallistumista. Meinasin sanoa lompakko mutta tarkemmin mietittyäni vklopun toimintaa totesin että älä milla puhu paskaa.. Have fun!



    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  13. #43
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 29 2010,10:15) kirjoitti
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    Vaihdoit sitten duunia Tahkon reissun takia. Ihailtavaa sitoutumista Ry:n eteen
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  14. #44
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 29 2010,11:45) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 29 2010,10:15) kirjoitti
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    Vaihdoit sitten duunia Tahkon reissun takia. Ihailtavaa sitoutumista Ry:n eteen
    Onhan asialle pakko jotain tehdä, kun työt alkaa haitata harrastamista...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  15. #45
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Koska retkue aukeaa myyntiin? Ja onko valittavissa perjantai sunnuntai vaihtoehtoa siltä varalta että pitää olla torstaina tienaamassa??? Onko iltapala yhtä hyvää kuin viime vuonna??
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  16. #46
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 29 2010,10:15) kirjoitti
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    Jos bussikuljetusta ei tule niin mie oon vapaaehtoinen paluukuljettaja.. * Jos nyt vaan pääsee lähtemään.. * Ja siis Helsingistä.
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  17. #47
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Etäistä kiinnostusta hommaan. Kyytiin mahtuu (lähtiessäni), jos alustavasti suostuu ajamaan ainakin alun takaisinpäin. Reittihän kulkee akselilla Turku-Vaajakoski-Nilsiä (herranjumala, kun on Vaajakosken jälkeen perseestä ajettava pätkä). Lähtö riippuu mm. seuraavista sekoista:

    Nykyduunissa ei liene ongelma järjestää to & pe vapaaksi (ja konttorin saa aina mukaan). Pieni riski on aina, että jossain helvetti repeää, enkä saa ketään paikkaamaan ja reissu tyssää.

    No, lähiviikkkoina ratkennee:

    A: huolitaanko minut toiseen firmaan
    B: kiinnostaako siinä tapauksessa tarjous minua

    Joka tapauksessa, jos työkuviot muuttuvat, niin palettia on vaikea ennustaa.

    Niin, montas sinne reissuun mahtuu ylipäänsä mukaan, tai olisihan tämän lorun voinut kiteyttää seuraavasti:

    Pitäisi tietää monen aikoihin torstaina siellä Tahkolla pitäis olla, niin voi pistää suunnitelman korvan taakse ja ostaa lippuja, jos ja kun elämä heittelee oikeaan suuntaan, ja paikkoja on vielä jäljellä, kun lähtöä tilaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #48
    Mikään pakkohan paikalle ei ole saapua torstaina. Paikalle voi tulla vaikka vasta perjantaina. Saapuminen on ihan itsestä kiinni. Jos jotain ohjelmaa järjestetään (päämestarina tällä reissulla Suzukai) niin sitten vain itse valitsee tuleeko sillai, että ehtiikö ko. ohjelmanumeroon vai skippaako sen.

    Paikat tulevat jossain vaiheessa myyntiin ja menevät tyylillä "nopeat syö hitaat". Viime metreillä usein on ollut myynnissä niitä paikkoja, kun jonkun lähtö ei onnistukaan, mutta sen varaan ei kannata välttämättä laskea - koska voi hyvinkin olla, ettei sellaisia paikkoja kenekään ole välttämätöntä myydä

    Oliko tarpeeksi sekavasti ilmaistu ?
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  19. #49
    Rapakon toisella puolella, joten ei pysty.
    Pitäkää maine yllä ja jos kunniasta on jotain jäl... Jooei.. Ei taia olla.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  20. #50

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Jokos Tahkon kuviot alkaa selvitä? Millos pääsee ilmoittautuu? Uuteen duuniin anottu lomat hyvissä ajoin, joten messissä to-su
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  21. #51
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Tahkon reissu tulee myyntiin vuoden 2011 jäsenmyynnin jälkeen. Joten varmastikin parin viikon kuluessa tulee reissu myyntiin. Tämä tosin on täysin meikäläisen mutu-tuntuma, joten aikataulu voi heittääkin.

    Myynnissä tulee olemaan To - Su lähtö ja Pe - Su lähtö työnorjille.

    Torstain ja Perjantain saapumiselle ei ole mitään aikarajaa. Mökki on torstaina vähintään klo 14 eteenpäin meidän käytössä. Voipi olla että on aikaisemminkin. Vai mitä sinä JMH tarkoitit kysymykselläsi?

    Iltapalaa on mökeissä torstaina ainakin. Vai mitä sää Makeka meinasit kysymykselläsi? Lauantainahan me mennään sinne muuailman saunalle saunoo ja sieltä porukalla syömään. Perjantaille ei ole varattu mitään virallista syömistä, mutta eiköhän sekin saada porukalla hoidettua vaikka epävirallisesti.

    Valitettavasti en ole tähän mennessä saanut mitään järkevän
    hintaista bussikuljetusta järjestettyä Tahkolle. Mielestäni 70 euroa per naama on hieman liikaa tuosta kuljetuksesta..
    Hyviä ideoita tosin otetaan edelleen vastaan tuon isomman luokan kimppakyydin suhteen.



    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  22. #52
    hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
    Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
    "What a splendid head, yet no brain"

    Between rides
    Suzuki gsr750 '11 -Valo-
    Kawasaki z750 '10 -Martti-
    Kawasaki er5 '05 -Eki-

    http://www.facebook.com/profile.php?id=668811368
  23. #53
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (hattara @ Helmi. 09 2011,12:44) kirjoitti
    hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
    Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
    Nyt kun olet pyramidi huijauksen uhri, nin suosittelen lähtöä Tahkolle. Tosin mitään minimotoajeluja ei Tahkolla ole ollut ohjelmassa, tosin oman minicrossin voi ottaa mukaan. Saadaan varmaan hyvät minicross-kisat aikaiseksi.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  24. #54
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hattara @ Helmi. 09 2011,12:44) kirjoitti
    hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
    Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
    Minimoto peruuntui, kun ei saatu 30 kiinnostunutta kasaan, mikä sinänsä on käsittämätöntä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #55
    Tota noin? Olen uusi näihin(kin) kekkereihin *
    Siis kun on kolme mökkiä niin miten suuri joukko on lähdössä=mahtuu majoittumaan?
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  26. #56
    Lainaa (hattara @ Helmi. 09 2011,12:44) kirjoitti
    hmm.. off topic, mutta mihin katos minimoto? Mä luulin et olin tulossa sinne, mut en bongaa sitä enää..
    Mun piti mennä egyptiin dyykkaileen eikä tulla tahkolle, muuta kas ne päätti sotia. Sotatilassa dyykkihinnat ois saleen ollu edukkaammin mutta nyt sinne ei pääse millään
    Hei!

    Valitettavasti tosin emme saaneet kasaan 30 kiinnostunutta mutta uusinta yritys tulee eri ajankohdalle

    Ilmoittelen siitä tarkemmin!
    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
  27. #57
    Koskas tämä tulee myyntiin?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  28. #58
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (mico @ Helmi. 12 2011,15:31) kirjoitti
    Koskas tämä tulee myyntiin?
    Sanotaan nyt ympäripyöreäasti että lähiaikoina. Pitäisi saadaa tehtyä uuteen verkkokauppaan tämä tuotteeksi ja sen jälkeen laittaa liveksi.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  29. #59
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 29 2010,10:15) kirjoitti
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    oletko lähdössä to vai pe?
    Korkeelta ja kovaa!
  30.  
  31. #60
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (_T_ @ Helmi. 13 2011,21:19) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Joulu. 29 2010,10:15) kirjoitti
    Työnantajan vaihtumisen johdosta taidan päästä minäkin mukaan.

    Näillä näkymin kyydissä pääsee 2-3 muutakin matkalaista Espoon suunnalta. Kyydin saa sillä hinnalla, että ajelee takaisinpäin. Itselläni krapulat on yleensä sitä luokkaa noiden reissujen jälkeen, että paluu siirtyy erittäin myöhäiseksi jos toista kuskia ei löydy...
    oletko lähdössä to vai pe?
    Näillänäkymin torstaina iltapäivällä olisi tarkoitus päästä liikenteeseen. IP = 15 tienoilla pois töistä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen