Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta näistä hanskoista?

    https://www.eurobiker.fi/mp-ajokasin...a-oranssi.html

    Ratakäyttöön, ei muuhun. Muitakin kohtuuhintasia ja hyviä saa suositella
    Ilmeisesti nyt kuvattu on sama kampe, joka on ollut myynnissä pitempäänkin hieman eri värityksillä ?
    Ainakin samanlaiselta vaikuttaa.

    Muutama vuosi ollut tuollaiset "satunnaisessa käytössä", eikä valittamista.
    Enemmänhän nuo ovat "vetohommiin", koska hyviä, helpomminkin puettavia tumppuja löytyy
    sekalaiseen ajoon.

    Tumpuista riippumatta niiden istuvuus omaan käteen on tietysti se ykkösasia ja vetohommissa
    tuo vielä korostuu.

    Perusistuvuuden lisäksi kannattaa yleensä ottaa käyttöön vain itse sovitettu pari.
    Kalliissakin lapasissa on kiusallisen paljon kappalekohtaisia eroja ihan pareissakin.
    Ei paljoa tartte joku sauma olla hieman viturallaan, niin eihän sellaiset toimi edes
    kukkapenkin pöyhimisessä .

    Budjettikamoissa "ostajan velvollisuus tarkistaa tuote" on todella tärkeä homma.
    Ainahan rojut voi palauttaa, mutta mutta.....
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #32
    Minullakaan nahkoista ei ole kokemusta mutta kangas asuista on.

    Ne mitkä minulla nyt parhaillaankin on, vettä ovat pitäneet suht'koht hyvin ja mikä erityistä, niin ovat lämpimät kylmilläkin keleillä (+5 - +10). +10:ssä asteessa ei tarvitse vielä laittaa pitkiä kalsareita alle.
    Honda CBR1100XX
  3. #33
    Sweep kypärän visiirin tiivisteet ovat huonot. Tulee sateella vedet sisään, vaikka kuinka hyvin olisi pleksin kiinnikkeet säädetty. Olen käynyt liikkeessä säädättämässä sovituspleksillä ja myös itse tehnyt vastaavanlaisen visiirinsäätöpleksin vanhasta narmuttuneesta pleksistä. Ei auta vaikka kuinka asettelisi ja sovittelisi.
    Lisäksi kummaltakin puolelta huurteenestopinnoitetut visiirit naarmuuntuvat todella helposti. Sain kaverilta vanhan Marushin kypärän pleksin, joka sopii Sweeppiin. Se on naarmuuntunut paljon vähemmän kuin ne uudemmat visiirit.
    Kypärän keveys ja käyttömukavuus kuitenkin loistavat!

    Sweep tuulenpitävä kypärähuppu on aivan loistava lukuunottamatta omituisen pientä kokoa ja saumoja, jotka jättävät naamaan pitkäkestoiset jäljet.
    Huppu suojaa niskan ylös saakka hyvin viimalta. Liukkaan materiaalin ansiosta kypärä sujahtaa helposti päähän ja huppu pysyy hyvin paikoillaan. Naamanaukko on hyvän mutoinen, eikä otsa jää paljaaksi kuten esim. Rukkahupulla.

    Sweep tuulisuoja-aluspaita on taas erikoisen suuri kooltaan. Muutoin ei valittamista, mitä nyt hihansuut alkaneet muutaman vuoden jälkeen rispaantumaan.
    Paita tekee sen minkä pitääkin: suojaa tuulelta myös kaulan ja kädet. Torson ja käsien etupuolella on tuulenpitävä kangas ja takana hengittävä.

    Hupun ja tuulisuojapaidan voisin ostaa uudelleenkin. Valitsisin vain ko'ot hieman huolellisemmin.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  4. #34
    Sweep tuulenpitävä kypärähuppu on aivan loistava lukuunottamatta omituisen pientä kokoa ja saumoja, jotka jättävät naamaan pitkäkestoiset jäljet.
    Ihan sama juttu Rukan tuulenpitävässä hupussa/kaulurissa. Muuten tosi hyvä tuote mutta käytön jälkeen pitää olla 2h scarface. Ihmetyttää, kun saumattomia hyviä kypärähuppuja ei oikein ole tarjolla tai en niitä ainakaan itse ole löytänyt.
  5. #35
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mites noi silkkihuput?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #36
    Tai tuubihuivit? (joita itse käytän ja olen sitä mieltä että se on aivan ylivoimainen)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #37
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tai tuubihuivit? ( joita itse käytän ja olen sitä mieltä että se on aivan ylivoimainen)
    Juu. Mä käytän niitä kanssa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #38
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Ihan sama juttu Rukan tuulenpitävässä hupussa/kaulurissa. Muuten tosi hyvä tuote mutta käytön jälkeen pitää olla 2h scarface. Ihmetyttää, kun saumattomia hyviä kypärähuppuja ei oikein ole tarjolla tai en niitä ainakaan itse ole löytänyt.
    Itselläni rukka air system wind stopper -huppu ei jätä jälkiä mutta jättää helposti otsan paljaaksi huonosti muotoillun naamanaukon takia. Lisäksi se ei suojaa niskaa yhtä hyvin kuin Sweep ja kaiken lisäksi menee aivan vinkuralleen kypärää puettaessa.
    Svala/finnsvala huppua kaveri on kovasti kehunut - ei kuulemma pyöri päässä eikä purista.

    Silkkihuput ja buffit eivät valitettavasti suojaa kaulaa ja niskaa vedolta.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  9.  
  10. #39
    Mulla kans yks paksuhko puuvillahuppu jätti kunnon painaumat naamariin ja painoi kypärän alla, käänsin myssyn ympäri, saumat ulospäin niin helpotti..
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12