Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 222:een 222:sta
  1. #211
    Sain varattua PHT:lta huollon. Ei ole mulle lähin huolto mutta ihan jo puhelinkeskusteluiden perusteella voi sanoa, että helvetin asiallista ja joustavaa palvelua. Mielelläni ajan pyöräni pitemmälle huoltoon.
    Bike Worldiin laitoin huoltoaika kyselyn heidän nettikaavakkeen mukaan. Taisi lukea, että ottavat yhteyttä pian sähköpostiin milloin aika löytyisi. Muutama päivä mennyt, eikä ole kuulunut. Tänään soitin huollon ajanvaraukseen ja n.40min jonotuksen jälkeen totesin, että tuonne lafkaan en pyörääni vie. Olipa ainakin mukavat ajomusiikit, kun sai kuunnella jonotus ääntä. Todella outoa kyllä, että tuo on maahantuojan huolto ja heidän pitäisi edustaa Apriliaa. Ei vakuuta.
  2. #212
    Saako Guzzidiagilla nollattua huoltoilmoituksen, eli jakarin pois näytöltä? Olin näköjään sen verran ajoissa liikkeellä 30tkm huollon kanssa, että ilmoitus tuli vasta jälkikäteen.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  3. #213
    Ei saa nollattua, tosin sitä ei siihen tarvikkaan kun mittariston valikoista voi nollata:

    MENU-valikko -> diagnostics -> syötä koodi 12412 ->etsi kohta "reset coupon" -> homma selvä
    Viimeksi muokannut: bro; 29.06.2017 klo 22:28.
    RSV4 Factory
  4. #214
    Lainaa bro kirjoitti Katso viesti
    Ei saa nollattua, tosin sitä ei siihen tarvikkaan kun mittariston valikoista voi nollata:

    MENU-valikko -> diagnostics -> syötä koodi 12412 ->etsi kohta "reset coupon" -> homma selvä
    Jaa se on noin helppoa, kiitokset!
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  5. #215
    TUONODYNO.jpg

    Sen näköistä tulosta tuli dynosta, ennen ja jälkeen catittoman väliputken asentamista ja race mapin ajamista.
    Yllättävänki suuri ero noiden välillä, ei pelkästään paperilla vaan ajaessa huomaa eron heti. Ei mitenkään erityisesti kovempi ääni lähde (hyvä niin) mutta selvästi vähän möreämpi ja hiukan enempi vaan paukkuu ja poksuu.
  6. #216
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Keväällä teetätin tehonmittauksen itsekkin tolle 2011 Tuono V4R (1000cc). Austin racingin GP2R -pönttö ja race ecu. (Punainen)

    Vertailuna paperilla "samanikänen" RSV4R (Vihreä) ja sitten uus 2016 RSV4 factory. Omalle mopolle Kake kerkes vetää vaan yhden vedon normaalin 2-3:n sijaan jolla kuulema paras tulos irtoaisi (pari heppaa ehkä lisää tohon). Tämä siitä syystä, että mopo alkoi käymään kuulema aika kuumana. Jälkikäteenhän tuli huomattua, että syylärissä oli vähän ilmaa niin pysyi paremmin lämmötkin kurissa.

    tuonov4r_vs_rsv4t.jpg
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #217
    Oli kyllä loistava hankinta tämä 2016 vuosimallin factory tuonon penkki. Ei turhaan Karkov sitä kehunut ja voin itsekkin suositella.
    V4 Tuono
  8. #218
    Viitsisikö joku 2011-2015 Tuono V4:n omistaja napata kuvan äänitorven kiinnityspaikasta mittariston alapuolelta? Pitäisi kiinnittää takaisin johtojen varaan tipahtanut torvi, mutta en onnistunut ahtaasta tilasta löytämään sopivaa paikkaa.

    Af1 Racingin räjäytyskuvista tuo ei selvinnyt.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  9. #219
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JaskaA kirjoitti Katso viesti
    Viitsisikö joku 2011-2015 Tuono V4:n omistaja napata kuvan äänitorven kiinnityspaikasta mittariston alapuolelta? Pitäisi kiinnittää takaisin johtojen varaan tipahtanut torvi, mutta en onnistunut ahtaasta tilasta löytämään sopivaa paikkaa.

    Af1 Racingin räjäytyskuvista tuo ei selvinnyt.
    Vähän huonolaatunen kuva tullut valitettavasti otettua sillonkun mopo oli levällään viimekesänä.
    http://karko.pingtimeout.net/tuono/projekti_005.jpg
    Tulee kuitenkin kiinni tuohon etuhäkin alle.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #220
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Vähän huonolaatunen kuva tullut valitettavasti otettua sillonkun mopo oli levällään viimekesänä.
    http://karko.pingtimeout.net/tuono/projekti_005.jpg
    Tulee kuitenkin kiinni tuohon etuhäkin alle.
    Jes sain privaankin kuvia, kiitokset näistä! Tuo olisi ollut helppo saada takaisin, jos se olisi irronnut oikeasta kohdasta. Nyt sieltä tuli kiinnikepalanen töötin mukana ja sille oli hieman hankala löytää paikkaa.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  11. #221
    Motorg ry:n toimihenkilö, jäsentuotteet Karkov:n avatar
    Liittyi Jul 2012
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kysästään nyt siltä varalta, että täällä ois joku jolla on akran pönttö tuonoon/rsv4 ja halajais ostaa de-cat väliputken siihen?
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  12.  
  13. #222
    Pitkään kuumottanut Factory Tuono vihdoin koeajettu.
    Mittaristo lähinnä vitsi. Joystick namikka toimi aina väärin. Kytkin ei irroittanut kunnolla kahden sormen käytöllä. Alusta niin kova että alle satasen vauhdissa irtoaa paikkoja hampaista. Ei kahvalämppäreitä. Cruisea en saanut päälle lainkaan(no eipä sillä mitään teekkään).

    Mutta se MOOTTORI. Ja ajettavuus vähän kovemmassa vauhdissa.
    Nyt vyötä tiukalle ja keväällä ostohousuja jalkaan.

    Ei nuo Brandin sivut oikein pelitä niin onko merkkihuoltoja Itä- tai Keski-Suomessa?
    Freude am Fahren.
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678