Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 254:sta
  1. #211
    Sain varattua PHT:lta huollon. Ei ole mulle lähin huolto mutta ihan jo puhelinkeskusteluiden perusteella voi sanoa, että helvetin asiallista ja joustavaa palvelua. Mielelläni ajan pyöräni pitemmälle huoltoon.
    Bike Worldiin laitoin huoltoaika kyselyn heidän nettikaavakkeen mukaan. Taisi lukea, että ottavat yhteyttä pian sähköpostiin milloin aika löytyisi. Muutama päivä mennyt, eikä ole kuulunut. Tänään soitin huollon ajanvaraukseen ja n.40min jonotuksen jälkeen totesin, että tuonne lafkaan en pyörääni vie. Olipa ainakin mukavat ajomusiikit, kun sai kuunnella jonotus ääntä. Todella outoa kyllä, että tuo on maahantuojan huolto ja heidän pitäisi edustaa Apriliaa. Ei vakuuta.
  2. #212
    Saako Guzzidiagilla nollattua huoltoilmoituksen, eli jakarin pois näytöltä? Olin näköjään sen verran ajoissa liikkeellä 30tkm huollon kanssa, että ilmoitus tuli vasta jälkikäteen.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  3. #213
    Ei saa nollattua, tosin sitä ei siihen tarvikkaan kun mittariston valikoista voi nollata:

    MENU-valikko -> diagnostics -> syötä koodi 12412 ->etsi kohta "reset coupon" -> homma selvä
    Viimeksi muokannut: bro; 29.06.2017 klo 22:28.
    Hypermotard 1100
  4. #214
    Lainaa bro kirjoitti Katso viesti
    Ei saa nollattua, tosin sitä ei siihen tarvikkaan kun mittariston valikoista voi nollata:

    MENU-valikko -> diagnostics -> syötä koodi 12412 ->etsi kohta "reset coupon" -> homma selvä
    Jaa se on noin helppoa, kiitokset!
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  5. #215
    TUONODYNO.jpg

    Sen näköistä tulosta tuli dynosta, ennen ja jälkeen catittoman väliputken asentamista ja race mapin ajamista.
    Yllättävänki suuri ero noiden välillä, ei pelkästään paperilla vaan ajaessa huomaa eron heti. Ei mitenkään erityisesti kovempi ääni lähde (hyvä niin) mutta selvästi vähän möreämpi ja hiukan enempi vaan paukkuu ja poksuu.
  6. #216
    Keväällä teetätin tehonmittauksen itsekkin tolle 2011 Tuono V4R (1000cc). Austin racingin GP2R -pönttö ja race ecu. (Punainen)

    Vertailuna paperilla "samanikänen" RSV4R (Vihreä) ja sitten uus 2016 RSV4 factory. Omalle mopolle Kake kerkes vetää vaan yhden vedon normaalin 2-3:n sijaan jolla kuulema paras tulos irtoaisi (pari heppaa ehkä lisää tohon). Tämä siitä syystä, että mopo alkoi käymään kuulema aika kuumana. Jälkikäteenhän tuli huomattua, että syylärissä oli vähän ilmaa niin pysyi paremmin lämmötkin kurissa.

    tuonov4r_vs_rsv4t.jpg
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #217
    Oli kyllä loistava hankinta tämä 2016 vuosimallin factory tuonon penkki. Ei turhaan Karkov sitä kehunut ja voin itsekkin suositella.
    V4 Tuono
  8. #218
    Viitsisikö joku 2011-2015 Tuono V4:n omistaja napata kuvan äänitorven kiinnityspaikasta mittariston alapuolelta? Pitäisi kiinnittää takaisin johtojen varaan tipahtanut torvi, mutta en onnistunut ahtaasta tilasta löytämään sopivaa paikkaa.

    Af1 Racingin räjäytyskuvista tuo ei selvinnyt.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  9. #219
    Lainaa JaskaA kirjoitti Katso viesti
    Viitsisikö joku 2011-2015 Tuono V4:n omistaja napata kuvan äänitorven kiinnityspaikasta mittariston alapuolelta? Pitäisi kiinnittää takaisin johtojen varaan tipahtanut torvi, mutta en onnistunut ahtaasta tilasta löytämään sopivaa paikkaa.

    Af1 Racingin räjäytyskuvista tuo ei selvinnyt.
    Vähän huonolaatunen kuva tullut valitettavasti otettua sillonkun mopo oli levällään viimekesänä.
    http://karko.pingtimeout.net/tuono/projekti_005.jpg
    Tulee kuitenkin kiinni tuohon etuhäkin alle.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #220
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Vähän huonolaatunen kuva tullut valitettavasti otettua sillonkun mopo oli levällään viimekesänä.
    http://karko.pingtimeout.net/tuono/projekti_005.jpg
    Tulee kuitenkin kiinni tuohon etuhäkin alle.
    Jes sain privaankin kuvia, kiitokset näistä! Tuo olisi ollut helppo saada takaisin, jos se olisi irronnut oikeasta kohdasta. Nyt sieltä tuli kiinnikepalanen töötin mukana ja sille oli hieman hankala löytää paikkaa.
    2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4 + 2006/2008 R6R kilvetön
  11. #221
    Kysästään nyt siltä varalta, että täällä ois joku jolla on akran pönttö tuonoon/rsv4 ja halajais ostaa de-cat väliputken siihen?
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  12. #222
    Pitkään kuumottanut Factory Tuono vihdoin koeajettu.
    Mittaristo lähinnä vitsi. Joystick namikka toimi aina väärin. Kytkin ei irroittanut kunnolla kahden sormen käytöllä. Alusta niin kova että alle satasen vauhdissa irtoaa paikkoja hampaista. Ei kahvalämppäreitä. Cruisea en saanut päälle lainkaan(no eipä sillä mitään teekkään).

    Mutta se MOOTTORI. Ja ajettavuus vähän kovemmassa vauhdissa.
    Nyt vyötä tiukalle ja keväällä ostohousuja jalkaan.

    Ei nuo Brandin sivut oikein pelitä niin onko merkkihuoltoja Itä- tai Keski-Suomessa?
    Freude am Fahren.
  13. #223
    1100 Fiude tuli talliin. On kyllä sellainen nintendo että joutuu vissiin manuaalia lueskelemaan.

    Kiva odotella kesää...
    Tuono 1100RR
  14. #224
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    1100 Fiude tuli talliin. On kyllä sellainen nintendo että joutuu vissiin manuaalia lueskelemaan.

    Kiva odotella kesää...
    Se Aarbiken?
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  15. #225
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Se Aarbiken?
    Noup. Kuopion jamahasentteristä kävin hakemassa.
    Tuono 1100RR
  16. #226
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    1100 Fiude tuli talliin. On kyllä sellainen nintendo että joutuu vissiin manuaalia lueskelemaan.

    Kiva odotella kesää...
    Kyllähän tuolla kelpaa syöttää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #227
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän tuolla kelpaa syöttää.
    Eiköhän tuolla pysty köröttelemään. Mukava oli eilen illalla viihdyttää naapureita ja syöttää ketunhäntää tallin ovelta pihalle.

    Hieman oli 1290 Duke kiikarissa, mutta nyt tallainen oikeasta superbikesta tehty naku vei voiton. Eikä haitannut että tallaisen sai selvästi vastaavaa dukea edullisemmin ja Akran kokoputkiston ja race-ecun yms... siihen vielä kaupan päälle.
    Tuono 1100RR
  18. #228
    Puolen vuoden välein olen tarkastanut vakuutusten hinnat Tuomoon ja nyt tärppäsi! Aiemmin POP ja Pohjola olivat edullisimmat mutta perinteisen 1500-1600 €:n sijaan Turvasta irtosikin vakuutus 1000€:lla kaskon kanssa. Kannattaa käydä laskemassa, voi tienata kesän bensarahat.
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  19. #229
    World Wide Bomber Magazine postas fb:ssa tälläsen kuvan Tuonosta:

    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  20. #230
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Puolen vuoden välein olen tarkastanut vakuutusten hinnat Tuomoon ja nyt tärppäsi! Aiemmin POP ja Pohjola olivat edullisimmat mutta perinteisen 1500-1600 €:n sijaan Turvasta irtosikin vakuutus 1000€:lla kaskon kanssa. Kannattaa käydä laskemassa, voi tienata kesän bensarahat.
    Ei kannata ottaa vakuutuksia nettilaskureilla laskettuna, vaan kilpailuttaa ne noita vakuutuksia kauppaavilla ihmisillä. Varmasti pääsee palkoille...

    Itse siirsin juuri Tuonon vakuutukset Pohjolaan. Karvan alta 400€ sis.liikenne ja osakasko ympäri vuoden, bonarit tapissa.
    Tuono 1100RR
  21. #231
    Onko kellään kokemusta tankkilaukusta joka kävisi Tuonoon (-11), tai pienistä sivulaukuista? Viime kesänä testasin Bagsterin remmihässäkkä tankkilaukkua tuohon sovitella, mutta eihän se käynyt alkuunkaan (mm. tankin "siipien" takia). Vähän lisää kuljetuskapasiteettia olisi kiva saada takapenkille sidotun kassin lisäksi.
    V4 Tuono
  22. #232
    Tankkilaukkua en voi suositella Tuonoseen. Viime kesänä lähdin tankkilaukun kanssa Helsingistä Joensuuhuun ja Mäntsälän kohdalla piti köyttää se säkin päälle perään. Aiheutti pään ja yläkropan alueelle niin kauheaa pyörteilyä ja ravistelua, että kypärä meinasi lähteä päästä. Lisäksi ei pysty painautumaan ajoasentoon, kun se tankkilaukku on siinä tiellä. Jos se laukku olisi hyvin littana, niin sellaisen kanssa voisi ehkä elää mutta eihän siihen sitten mahdu mitään.
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  23. #233
    Lainaa raz kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta tankkilaukusta joka kävisi Tuonoon (-11), tai pienistä sivulaukuista? Viime kesänä testasin Bagsterin remmihässäkkä tankkilaukkua tuohon sovitella, mutta eihän se käynyt alkuunkaan (mm. tankin "siipien" takia). Vähän lisää kuljetuskapasiteettia olisi kiva saada takapenkille sidotun kassin lisäksi.
    Itsellä on ollut videon mukainen sivulaukku systeemi tuonossa pari vuotta h&b kangaslaukuilla ja voin kyllä suositella. https://m.youtube.com/watch?v=3IKdbVKR-TY

    En ole mitään valittamista keksinut ja laukkuraudatkin on suht sirot, eivätkä erotu pyörästä mielestäni liiaksi ilman laukkuja.
    Ex: Aprilia RS -99, Kawasaki Z750 -10 Nyk: Aprilia Tuono V4R APRC -14
  24. #234
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Tankkilaukkua en voi suositella Tuonoseen. Viime kesänä lähdin tankkilaukun kanssa Helsingistä Joensuuhuun ja Mäntsälän kohdalla piti köyttää se säkin päälle perään. Aiheutti pään ja yläkropan alueelle niin kauheaa pyörteilyä ja ravistelua, että kypärä meinasi lähteä päästä. Lisäksi ei pysty painautumaan ajoasentoon, kun se tankkilaukku on siinä tiellä. Jos se laukku olisi hyvin littana, niin sellaisen kanssa voisi ehkä elää mutta eihän siihen sitten mahdu mitään.
    Hyvä pointti, ehkä jätän tuon tankkilaukun sikseen ja kehiteltävä tuohon taakse jotain. Viime kesänä ajelin Ruotsissa siten, että takapenkillä oli sidottuna kassi ja selässä hyvin kevyt reppu, jossa vaan lähinnä sellaiset tavarat joita ei viitsinyt pysähtyesså jättää pyörään kiinni (kameraa ja sen semmosta). Ihan hyvin pärjäsi noinkin, mutta pidemmälle reissulle olisi vähästäkin lisätilasta hyötyä.

    e. täytyypä tuohon hepco&beckeriin tutustua, näyttää ihan fiksulle
    V4 Tuono
  25. #235
    Moro

    Mistä mä ostan (netistä) järkihintaan Tuonoon ketjut ja rattaat ja millaiset? -1 eteen olisi aatoksissa, eli onko se 16 + 44 piikkinen?
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  26. #236
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Moro

    Mistä mä ostan (netistä) järkihintaan Tuonoon ketjut ja rattaat ja millaiset? -1 eteen olisi aatoksissa, eli onko se 16 + 44 piikkinen?
    16 / 42 on vakio, eli haluat 15 / 42 :n. Sama vakioketju menee tolla välityksellä kuten myös 15 / 44 :lla. Itselläni on siis tuo 15 / 44 ollut tässä tovin, aluksi käytin 15 / 42:sta.
    Enpä muista mistä viimeks tilasin omani kun siitä on näköjään jo aikaa ja lienee kohta taas edessä itsellänikin. Rattaita ainakin muistan hakeneeni ihan suomesta, esim Stormilta suoraan JT:n rattaat siihen hintaan, ettei ulkomailtakaan halvemmalla saa (eturatas 18€, takaratas 40€ jos oikein muistan). Tais se ketjurataspaketti pyöriä viimeks n. 150€ paikkeilla.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  27. #237
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    16 / 42 on vakio, eli haluat 15 / 42 :n. Sama vakioketju menee tolla välityksellä kuten myös 15 / 44 :lla. Itselläni on siis tuo 15 / 44 ollut tässä tovin, aluksi käytin 15 / 42:sta.
    Enpä muista mistä viimeks tilasin omani kun siitä on näköjään jo aikaa ja lienee kohta taas edessä itsellänikin. Rattaita ainakin muistan hakeneeni ihan suomesta, esim Stormilta suoraan JT:n rattaat siihen hintaan, ettei ulkomailtakaan halvemmalla saa (eturatas 18€, takaratas 40€ jos oikein muistan). Tais se ketjurataspaketti pyöriä viimeks n. 150€ paikkeilla.
    Carpimotosta tulee vielä vähän etusammin.
    R1M
    www.muoviluoti.fi
  28. #238
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Carpimotosta tulee vielä vähän etusammin.
    No täytyypä se tsekata sittenkun kesän aikana tulee toi ketjurataspaketti itellekkin vaihtoon. Noita 15 piikkisiä eturattaita jossain välissä ei meinannu löytyä mistään hyllystä.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  29. #239
    Hieman tämä päivä jännitti kun olin pitkään superdukea ostelemassa ja kävin useampaan kertaan ajamassa yms... ja sitten ostinkin kylmiltään talvea vasten 1100 Tuonon jolla en ollut koskaan ajanut...

    Mutta eipä jännitä enää. Tuntuu olevan paras pyörä jolla olen koskaan ajanut. Aivan kuin se superduke olisi risteytynyt RR-bemarin kanssa ja saanut kauniin lapsen.

    Nyt ei isommin harmita.
    Tuono 1100RR
  30.  
  31. #240
    Osaako joku vinkata hyvistä jarrupaloista sekalaiseen ratailuun/kadulle? Itsellä hakusessa etupalaset 80/20 rata/katuajoon. Mielellään saisivat myös kestää enemmän kuin pari viikonloppua, tosin omat mummojarrut saattaa auttaa asiassa. Oma vauhti on keskiryhmän nopeammassa puoliskossa.
    Ilmeisesti ainakin Brembon SC:t voisivat toimia, onko porukalla noista kokemusta / kuinka kauan kestävät?
Sivu: 8 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789 ViimeinenViimeinen