Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Millä perusteella kannattaisi valita renkaat 600:seen hornettiin? Takarengas pitäs ainakin uusia, mutta onko kovin tarkkaa että jos on edessä vanhempi kumi ku takana? Eikös se kuitenkin kulu melko paljon enemmän takana ku edessä, ei taida ihan samanlaisia olla muutenkaan. Ajettua tulis todennäkösesti säännöllisesti aika pitkää matkaa, ja ehkä sorateitänkin jonkin verran. Muutenkin vinkkejä saa heittää, vielä keltanokka kun näissä touhuissa olen.
  2. #2
    Just kysyin joku aika sitten samanlaista kysymystä.
    Periaatteessa ei ole väliä onko edessä ja takana justiinsa samanlainen ja samanikäinen rengas. Toki jos renkaat on täysin eri-ikäiset huomaa sen ajossa...
    Tärkeintä on ehkä se että renkaat ovat suunnilleen samantyyppiset, eli tarkoitettu samnlaiseen ajoon.
    Jos ajelet matkaa ja kilometrejä kertyy, kannattanee hankkia kestävä rengas esim. Metzeler ZE6 tai Michelin Pilot Road 2.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #3
    Laittele michelin pilot road kakkoset niin enempää ei tartte miettiä
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    Tänks. En jaksanu selata keskusteluja kovin pitkälle, laiskuus voitti. Mikä noista piloteista tekee parhaat?
  5. #5
    Lainaa (vyötiäinen @ Loka. 23 2010,22:08) kirjoitti
    Tänks. En jaksanu selata keskusteluja kovin pitkälle, laiskuus voitti. Mikä noista piloteista tekee parhaat?
    Tokko kukaan osaa sanoa mitkä on parhaat mutta kestäävät hyvin kilometriä ja märkäpitoakin löytyy.

    Taatusti kokeilemisen arvoiset renkaat.



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #6
    Renkaan profiilin on suotavaa olla saman muotoinen edessä ja takana.
    Eri valmistajilla on hieman erilaisiac profiileja - jos muoto natsaa niin pintakuvio ei ehkä niin tarkka ole.

    Itse olen tosin käyttänyt samaa rengasta aina edessä ja takana.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  7. #7
    Tietty jos rohkeutta riittää niin Pirellin Angel on 1 vaihtoehto. Yhen satsin noita ajoin ja oikeastaan en huonoiksi väittäisi tosin kuluuvat ainakin mun ajotyylillä kohtuu nopeasti. Takanen max 7000km kestää.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #8
    "Renkaan profiilin on suotavaa olla saman muotoinen edessä ja takana.
    Eri valmistajilla on hieman erilaisiac profiileja - jos muoto natsaa niin pintakuvio ei ehkä niin tarkka ole."

    Renkaan profiili?
  9. #9
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vyötiäinen @ Loka. 24 2010,17:01) kirjoitti
    "Renkaan profiilin on suotavaa olla saman muotoinen edessä ja takana.
    Eri valmistajilla on hieman erilaisiac profiileja - jos muoto natsaa niin pintakuvio ei ehkä niin tarkka ole."

    Renkaan profiili?
    Tarkoittaa renkaan poikkileikkauksen muotoa. Muoto vaihtelee jonkin verran valmistajien ja renkaan käyttötarkoituksen mukaan. Esim. Rata-ajoon tarkoitetuissa renkaissa renkaan profiili on enemmän V- kuin U-kirjaimen muotoinen. Touring-renkaat puolestaan on yleensä profiililtaan pyöreitä ja matalia verrattuna ratarenkaisiin.

    Tuolla renkaan profiililla ei kovin isoa vaikutusta pyörän käytökseen katuajelussa ole, joten ei vaikuta juurikaan renkaan valintaan. Tämä tietenkin sillä oletuksella, että renkaan koko on oikea.
    Superbike #7
  10. #10
    Noilla mentiin 8000 kilsaa nyt takanen rupeaa olemaan vaihtokunnossa. Ihan hyvä ja edullinen satsi eli tulee seuraavakin satsi tilattua tuolta. (link) http://www.busters-accessories.co.uk/product....Pirelli
  11. #11
    PilotRoad2 saa minulta myös äänen... Tosin kokemusta ei ole kuin Metukan Z6:sta aiemmin, mutta mukavampi on ollut tuo PR2. Ja näillä näkymin tuontuisi kestävän kilometrejäkin paremmin.
    Honda CBF600S
  12.  
  13. #12
    Olen ajanut molemmilla sekä Metukan Z6:lla ja Pilot Road 2:lla. Molemmat on hyviä ja kestäviä, mutta PR2 käyttäytyy minun mielestäni johdonmukaisemmin ja on sen vuoksi miellyttävämpi ajaa. Seuraavat renkaat tulee olemaan PR2:t. Minulla XX kuluttaa PR2:lla 0,4...0,5 ltr/100 km bensaa enemmän kuin Z6:t.

    Jos haluat tutustua tarkemmin renkaisiin ja niiden ominaisuuksiin, niin kannattaa lukea pyörälehtien rengastestejä. Käy kirjastossa katselemassa tai pyydä kavereilta lainaksi.