Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 171:sta
  1. #61
    Keski-Euroopan mäkiviikot, osa 2, olkaapa hyvät:

    http://www.youtube.com/watch?v....ynext=1

    Kakkososa on jaettu noin 13 minuutin mittaisiin a- ja b-osiin johtuen YouTuben 15 minuutin rajoituksesta. Oheinen linkki käynnistää soittolistan, jossa b-osa tulee automaattisesti a-osan perään.

    Suorat linkit osiin, jos joku sattuu tarvitsemaan:
    Osa 2a
    Osa 2b
    ja vielä kertauksen vuoksi Osa 1

    Yleisön kannustus ja kehut asettivat odotukset ja riman aika korkealle, joten ne on takuulla helppo alittaa ;) Toivottavasti kuitenkin saatte kakkososasta irti edes osan siitä hauskasta reissumeiningistä mitä meillä todellisuudessakin oli.

    Kiitoksia kaikesta palautteesta, nyt pieni pään resetointi ennen kuin hyökkään kolmososan kimpuun!

    -AB-
  2. #62
    Takuuvarmaa ja hyvää shittiä taas!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  3. #63
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #64
    WAU...Kiitos taas kovasti. Tähän vuodenaikaan on NIIN mahtavaa nähdä ja kokea (aivoissa aktivoituu ajamista nähdessä samat alueet kun sitä oikeasti tehdessä) kurvakallistelua upeissa maisemissa.

    Reissuja tuonne suunnitteville hyvää pohjaa...
    Hauskasti, taidolla tehty pätkä taas...hyvää musaa,kuvausta,leikkausta,rytmitystä ja...kaikkee...
    Bandit 650SA
    Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.

    "When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
  5. #65
    "Mieti mikä paikka, tämmönen pikkunotko vaan"...

    Sama tuli mieleen kun itse näin tuon tapahtuman. Jossain muualla ois voinut olla puoli kilsaa pudotusta...

    Kiitokset loistavasta pätkästä, tämmöiset piristää pimeää vuoden aikaa hienosti. Ja jokainen joka on itse joskus videoeditointia harrastanut tietää millaisen työmäärän tuo vaatii...
  6. #66
    Rokkenroll! Huippu matskua taas!
  7. #67
    Hienoa tietä ja meininkiä.. voi kun pääsis jo itekin.... mikäs kuukausi nyt onkaan menossa?
    Kiitoksia fiilistelystä , hienoa pätkää

    ootellaan..ootellaan
    T7
  8. #68
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kansa vaatii lisää
    Koskas se kolmas tulee
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  9. #69


    näitä katseli mielellään, laadukasta settiä!
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  10. #70
    On kyllä todella hienosti kuvattua ja leikattua tavaraa! Luulisi helpolla saavan ihan telkkariin asti myytyä. Niillä rahoilla saa sitten vaikka katteita tms. kulutusosaa. *
    EX: Cbr600f -95
    Nyk: FZ6N -06
  11. #71
    Aivan huippua matskua =) Ei tosiaan tehny tiukkaa kattoa koko hoitoa! Pahamieli vaan jäi kun loppui niin lyhyeen :P

    Jatkakaa samaan malliin ja tahtiin Kolmatta odotellessa!
    Jukka

  12. #72
    Kyl on vaan mukava katella hyvin leikattua settiä. Seuraavaa odotellessa

    Kysymys tekijöille. Onko tuossa lopputeksteissä olevat linkit nettisivulle, mistä saa näihin nettividoihin musaa?
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
  13. #73
    Edellinen jo viittasikin tuossa omaa kysymystani, eli mista saitte esim. tuon tippukiviluola-kohtauksen taustat?
    Taisi juurikin olla tuolta lopputekstien linkista?
    Tarviiko em. sivusto muuta, kuin rekisteroinnin jotta paasee latailemaan musiikkia/efekteja?
    Kiitokset etukateen, jos jaksat vastailla!

    Btw.
    Ja aivan pirun hyvaa tyota koko patka! *



  14. #74
    Askemux & Tepasa:

    Kaikki musiikit ovat lisenssivapaita kipaleita (ei-kaupalliseen käyttöön) ja ne on kaiveltu juurikin sieltä lopputekstien kertomasta paikasta.

    Ei sinne tarvitse rekisteröityä, senkun vaan lataat musiikkia käyttötarkoituksen mukaisesti ja annat sitten krediitit tekijälle. Itse otin musiikit osiosta "Instrumental Music for Film, YouTube™ Videos and Soundtracks"

    Kiitoksia kehuista

    -AB-
  15. #75
    Iso käsi tekijöille, tätä oli viihdyttävä katsella! Odotan jo innolla kolmatta osaa ja tuttuja maisemia Kotkanpesältä...

    Kiittäen Alpenpassbiker
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  16. #76
    Just katsoin eka jakson ja jäi melkoiseen cliffhanger:iin.. Sitten kakkosen kimppuun.. Loistotyötä!

    Olisipa jo kevät..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  17. #77
    huhhuh mitä settiä taas
    Honda cbr 929rr Fireblade 2013 - ? (vm 2001)
    Honda vfr 750 f rc36 2012 - 2013 (vm 1990)
    yamaha xj 600 s diversion 2011-2012 (vm 1993)
    suzuki gs 500 e 2010 - 2011 (vm 1990)
    yamaha tzr 125 2008-2009 (vm 1990)
  18. #78
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mitä sitä kiinasta katteita tilaamaan, kun jeesusteippi on melkein ilmaista. Jalkatappisarjakin oli hienosti innovoitu, bisnesidea?

    Kuskeilla asenne kohdallaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #79
    Loistavaa työtä, kiva fiilistellä viimekesää näitä katsoessa ja luolahan oli nähtävyys myös livenä.
  20. #80
    Hienoa työtä ja viitseliäisyyttä. Tätä lukiessa ja katselessa oma pitkäaikainen sairastelu unohtuu ja ajatukset jo ensikesän moottoripyöräilyyn vaan vahvistuu. SUURET KIITOKSET RoadTripped
    rengas
  21. #81
    Hyvin tehtyä matskua, tuota katseli mielellään
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  22. #82
    Lainaa (RoadTripped @ Loka. 07 2010,14:40) kirjoitti
    Heitettiin kaverin kanssa kahdestaan pieni Keski-Euroopan turnee viime kesänä ja nyt on työn alla reissudokkarin teko. Ensimmäinen osa tuli valmiiksi ja löytyy YouTubesta nimellä "Keski-Euroopan Mäkiviikot, osa 1".

    Tuossa ekassa osassa edetään Helsingistä laivalla Rostockiin ja sieltä Saksan halki Alpeille. Ajokumppani päätti sitten vielä ajaa mutkat suoriksi Alppien mutkatiellä *:kääk ja sekin tuli napattua videolle...

    Lisää dokkaria luvassa tässä pikku hiljaa kunhan ehditään leikkaamaan. Koko reissu kesti 11 päivää josta 8 oli varsinaisia ajopäiviä. Kilometrejä kertyi reilu 4000 ja eri maita 8. Lisätietoja meidän reitistä ja reissusta voipi lukea täältä
    Hienon pätkän ootte vetänyt. Varmasti komia reissu ja hyvät muistot vielä vuosiksi itelle ja ystäville näyttää. Voisitko hiukka valaista mulle noista laitteista millä ootte kuvanneet.(pätkä kun on niin hyvälaatuista) Itse oon kans tekemäs kaverin kanssa Euroopan turneen. Tässä olis hyvä aika hankkia laiteistoa ja opetella tota kuvaus juttuu ajossa.Onko noista kameroista kypärässä mitään haittaa/kiinnitys. Laita vaikka sähköpostina tulee.
    rengas
  23. #83
    Lainaa (Rengas @ Marras. 27 2010,18:33) kirjoitti
    Hienon pätkän ootte vetänyt. Varmasti komia reissu ja hyvät muistot vielä vuosiksi itelle ja ystäville näyttää. Voisitko hiukka valaista mulle noista laitteista millä ootte kuvanneet.(pätkä kun on niin hyvälaatuista) Itse oon kans tekemäs kaverin kanssa Euroopan turneen. Tässä olis hyvä aika hankkia laiteistoa ja opetella tota kuvaus juttuu ajossa.Onko noista kameroista kypärässä mitään haittaa/kiinnitys. Laita vaikka sähköpostina tulee. *
    RoadTripped kalusto löytyy heidän nettisivuilta.
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
  24. #84
    ihan vaan tiedoksi, että Bike-lehti pistää pienen maininnan tästä meidän reissudokkarista Joulukuun numeron Kipinät-osioon

    Kolmososan editointi on edennyt kohtuullisesti. Olen kohta saanut tehtyä ensimmäisen raakaleikkauksen, eli kerännyt kaiken potentiaalisen kuvamateriaalin yhdelle aikajanalle. Seuraavaksi alan työstämään sitä pikkuhiljaa tiiviimmäksi ja toimivammaksi paketiksi.

    Täytyy sanoa, että on ollut hauskaa kattella kesäkuun tapahtumia näin viiden kuukauden taoun jälkeen kun ei ole enää muistanutkaan kaikkia koomailuja reissun varrelta *

    Lisäksi pikkuhiljaa alkaa mieli työstämään jo suunnitelmia ensi kesän reissusta

    -AB-
  25. #85
    hienoa kuulla tuosta bike hommasta.

    tälläisiä videon pätkiä mukava katsella näin pakkasen keskellä *
    2010- Yamaha FJR1300 -04
    -90-92 Kawasaki Gpx750r
    -89-90 Yamaha XJ750
  26. #86
    Lainaa (RoadTripped @ Marras. 29 2010,18:20) kirjoitti
    ihan vaan tiedoksi, että Bike-lehti pistää pienen maininnan tästä meidän reissudokkarista Joulukuun numeron Kipinät-osioon

    Kolmososan editointi on edennyt kohtuullisesti. Olen kohta saanut tehtyä ensimmäisen raakaleikkauksen, eli kerännyt kaiken potentiaalisen kuvamateriaalin yhdelle aikajanalle. Seuraavaksi alan työstämään sitä pikkuhiljaa tiiviimmäksi ja toimivammaksi paketiksi.

    Täytyy sanoa, että on ollut hauskaa kattella kesäkuun tapahtumia näin viiden kuukauden taoun jälkeen kun ei ole enää muistanutkaan kaikkia koomailuja reissun varrelta *

    Lisäksi pikkuhiljaa alkaa mieli työstämään jo suunnitelmia ensi kesän reissusta

    -AB-
    Hienoja pätkiä! *Editoinnissa taitaa olla kovempi urakka kuin reissun ajamisessa ja kuvaamisessa. *Mitä työkalua käytät editoinnissa?
  27. #87
    Lainaa (kallepekka @ Joulu. 01 2010,14:11) kirjoitti
    Lainaa (RoadTripped @ Marras. 29 2010,18:20) kirjoitti
    ihan vaan tiedoksi, että Bike-lehti pistää pienen maininnan tästä meidän reissudokkarista Joulukuun numeron Kipinät-osioon

    Kolmososan editointi on edennyt kohtuullisesti. Olen kohta saanut tehtyä ensimmäisen raakaleikkauksen, eli kerännyt kaiken potentiaalisen kuvamateriaalin yhdelle aikajanalle. Seuraavaksi alan työstämään sitä pikkuhiljaa tiiviimmäksi ja toimivammaksi paketiksi.

    Täytyy sanoa, että on ollut hauskaa kattella kesäkuun tapahtumia näin viiden kuukauden taoun jälkeen kun ei ole enää muistanutkaan kaikkia koomailuja reissun varrelta *

    Lisäksi pikkuhiljaa alkaa mieli työstämään jo suunnitelmia ensi kesän reissusta

    -AB-
    Hienoja pätkiä! *Editoinnissa taitaa olla kovempi urakka kuin reissun ajamisessa ja kuvaamisessa. *Mitä työkalua käytät editoinnissa?
    Tuo mietityttää vähän minuakin. Sen mitä ite olen editoinut Pinnaclella niin kyllä siinä tunteja tuhrautuu. Lisäksi on tuo "uusi" HD formaatti. Vaatii varmaan vielä enemmän tehoa koneelta ja aikaa editointiin. Itse mietin että voisi pitäytyä perinteisessä formaatissa ja kone pääsisi helpommalla. Minkälaisia kokemuksia teillä on? Sitten kun vielä yhdistelee kuvaa eri kameroista ja formaateista saattaa tulla vielä omat kiemuransa.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  28. #88
    tää on ihan helkkarin hyvää settiä!
    CBR1000RR
  29. #89
    loistavaa kahden kameran avulla tehtyä matskua. Se hikisukka-herätys oli paras!

    Ison Zetorin omistajana ja Gari:n kommenttiin lisättävää: Vaihda hyvä veli siihen fillariin 55-sarjan takagummi, niin alkaa taipumaan. Alkaa menee samalla lailla, kuin ihan oikea moottoripyörä
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  30.  
  31. #90
    Hei onko innostus lopahtanut aivan kokonaan?! Nyt zemppiä työskentelyyn, jotta päästään fiilistelemään ja näkemään loppureissukin !!





    Jukka

Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen