Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tuollainen Tsäviitz tuli hankittua, emännälle tosin. Tuost pittäis nyt tulevan talven aikan muokata jonkinsortin kustom-bobber jol viitsii ajaakki, jatkoa kun jotain tapahtuupi.

    Lähtökohta tuollainen:

    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  2. #2
    tee flat trackeri!
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
  4. #4
    Lainaa (ma^ko @ Syys. 28 2010,20:26) kirjoitti
    Tuollainen Tsäviitz tuli hankittua, emännälle tosin. Tuost pittäis nyt tulevan talven aikan muokata jonkinsortin kustom-bobber jol viitsii ajaakki, jatkoa kun jotain tapahtuupi.
    Sähän voisit pitää meidät ajan tasalla tässä projektissa, ja raportoida tänne, kuvien kera tietenkin, että kuinka homma etenee. Itseäni ainakin suuresti kiinnostaa, että millainen laite sieltä loppujen lopuksi tulee.
  5. #5
    Lainaa (shellraiser @ Loka. 11 2010,14:02) kirjoitti
    Sähän voisit pitää meidät ajan tasalla tässä projektissa, ja raportoida tänne, kuvien kera tietenkin, että kuinka homma etenee. Itseäni ainakin suuresti kiinnostaa, että millainen laite sieltä loppujen lopuksi tulee.
    Näin o tarkoitus menetellä, kunhan jotain saap aikaseks. Runko pysyy kuitenkin vbakiona eikä tuo muutoinkaan ihan dramaattisesti muutu... soolo siit tulee ja tuo karsee takapää kokee simppelöitymän ja jotain.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  6. #6
    Saviitsin takapää koki pientä strippausta, parempi jo heti vaikka on purkuraato nyt, mut se orkkis takalokkari on kauhea. Mä olen aina luullut et fender strutsien tehtävä on toimia lokasuojan kiinnittimenä/tukena mut Savages ne on näemmä lokkarin kylkeen ripustetut "koristeet".





    Kuvan laatu juuri niin kamala ku mitä mun kännykkä tekee.



    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  7. #7
    Takalokkarimalli valittu, mut ensimmäinen kokeiluostos oli liian kapea, leveämpi tilattu... Ducktailiajatus hylätty.



    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  8. #8
    Takalokari aiheuttaa päänvaivaa vaikka koht pitäis olla jo ladulla.

    Vaihtoehtoina flatfenderi ripustettuna liikkumaan takafillarin mukana, vaatii aihion kehän pienennöstä jos sen toteuttaa.




    Tai sitten ankkalokkari eli "fatbob" malli, vaatii sekin muokkausta mut se tulis sit runkoripusateiseksi... saas nährä kumpaan päätyy kun täs päätyy.




    Melkeen luulen et ankkaa muokkaamalla mennään kohti kesää...
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  9.  
  10. #9
    onko projekti edistyny milläänlailla?