Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    http://www.sol2.be/Accelerator/English/index.html

    Onko kenelläkään käytännön kokemusta tästä

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  2. #2
    Ei juuri tosta kalikasta, mutta vähän samasta ideasta.

    Voit toki siirtää imuilman lämpötunnistimen airboxin perukoilta piuhaa jatkamalla raikkaampaan paikkaan, niin olen tehnyt itsekin, silloin ei tarvitse pelata vastusten yms. kanssa.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  3. #3
    Mulla on tollainen advessa. Tekee just sen minkä lupaa. Varsinkin kylmänä startatessa käy kone tasaisemmin eikä hitaassa ajossa nyi niin paljoa. Aavistuksen parempi kaasunvaste. Sivulaukkuun tulee kylläkin enemmän nokea ajosta kun kone käy rikkaammalla. Kulutuskin tippui mulla sellaisen 1/2 litraa satasella. 2010 mallissa ei kuulemma toimi. Oli rahansa väärti mun mielestä.



    F800GSA
  4. #4
    Juu. Toimii -04 GS:ssä. Huipputehoista en tiedä, mutta siistimmin vetää alakierroksilla. Itsellä kulutus on kyllä hieman noussut asennuksen jälkeen. Saattaa tosin olla muitakin syitä.

    Lisää kommentetja



  5. #5
    Itselläkin kulutus lisääntyi ensin, mutta syyn laitan sille kun koko ajan piti kokeilla miten paljon paremmin kiihtyy ja reagoi kaasuun verrattuna orkkis setuppiin.



    F800GSA
  6. #6
    No jos kone käy rikkaammalla, niin se saa silloin enemmän ainetta. Eli kulutus kasvaa!
  7. #7
    Lainaa (Black Flag Rider @ Syys. 09 2010,13:26) kirjoitti
    http://www.sol2.be/Accelerator/English/index.html

    Onko kenelläkään käytännön kokemusta tästä

    BF
    Jos haluut tresaa nii paa yv:tä

    Kari
  8.  
  9. #8
    Eri merkki, mutta sama idea omana kokemuspohjana. Itse toteutettuna säätövastuksella vastaava laite maksoi alle viisi euroa koteloineen. Hyvänä puolena se, että ilman mitattua lämpötilaa voi säätää fiilisten mukaan.

    Siistin näköinen pakettihan tuo on, jos hinta ei ole kovin kova, niin kyllä tuolla päästösyistä salvotun moottorin taas toimimaan varmasti saa.