Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 333:sta
  1. #31
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Oho unohtu laittaa syntymäaika

    020380, jos sen joku tästä bongaa. Jos ei bongaa, niin sitten varmaan kyselevät
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  2. #32
    Lainaa (PoS @ Syys. 13 2010,12:25) kirjoitti
    Oho unohtu laittaa syntymäaika
    näköjään jäi multakin pois... sori häslingistä, kaipa sen joku vielä kyselee...
  3. #33
    Lainaa (PoS @ Syys. 13 2010,12:25) kirjoitti
    Oho unohtu laittaa syntymäaika

    020380, jos sen joku tästä bongaa. Jos ei bongaa, niin sitten varmaan kyselevät
    No niin...hätäilemällä ei tuu muuta kuin...
    Näin pääsi käymään täälläkin, jaksaako organisaatio kaivaa synttärin jäsen nro:n takaa vai kuis tehdään?
    Sorry...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  4. #34
    Maksettu. Jospa tämä flussa siihen mennessä hellittäisi.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  5. #35
    Lainaa (PoS @ Syys. 13 2010,12:25) kirjoitti
    Oho unohtu laittaa syntymäaika

    020380, jos sen joku tästä bongaa. Jos ei bongaa, niin sitten varmaan kyselevät
    Kysyttinkö sitä jossakin...? *

    "3. Kirjoita syntymäaikasi ja huonekaveritoiveesi lisätieto kenttään"
    Joo, ei sitä kysytty vaan suorastaan käskettiin se laittamaan... *



    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  6. #36
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (nuunii @ Syys. 13 2010,12:34) kirjoitti
    Näin pääsi käymään täälläkin, jaksaako organisaatio kaivaa synttärin jäsen nro:n takaa vai kuis tehdään?
    Eiköhän ne kysele jos tarvitsevat, en mäkään sitä laittanut kun ei sitä tuolla lomakkeessa kyselty kun täyttelin tietoja.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #37
    Maksettu ja 22.11 merkattu etäpäiväks. *



    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  8. #38
    Tässähän rupee jäämään jo suurkonserttienkin lipunmyynti kakkoseks, varasto hupenee älytöntä tahtia...
    Abusus non tollit usum
  9. #39
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Maksettu ja matkassa mukana
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  10. #40
  11. #41
    keskiviikkoa odotellessa jos sitten olisi vielä paikkoja tarjolla...

    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
  12. #42
  13. #43
    pari lippua ostettu ja maanantai merkattu etäpäiväksi
  14. #44
    Parisuhdetesti varattu ja maksettu.
    Eli parempi puolisko mukaan ja katotaan jatkuuko suhde vielä retken jälkeenkin... Pikkasen jännittää, hui hurja...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  15. #45
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mä kans haluun kertoo että maksettu
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  16. #46
    Mukana Laiva kait sitten lähtee Katajanokalta eikä Länsisatamasta niinkuin aikaisempina vuosina.
  17. #47
    hmm maksettu kyllä mutta menny ohi silmien syntymäaika,
    Bandu 1250S -07

    Nassukirja
  18. #48
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mä maksoin Pupun omalla jäsennumerolla kun Pupumaan pankki oli katkolla. Haittaako?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  19. #49
    27 paikkaa jäljellä enää! Mutta sainpas omani ja muistin mainita syntymäpäivän ja huonetoveritoiveenikin. Jos tänään saisin edes yhden asian tehtyä oikein...
  20. #50
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  21. #51
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:26) kirjoitti
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Oliko tuo joku vihje vai?
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  22. #52
    Mukana ja maksettu....


    Testi
  23. #53
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos Makekalle ku makso minut *

    Meni oma nettipankki jumiin, jäi nyt vissiin toi oma buukkaus roikku johonki... Onko nyt tupla buukattuna? Jos niin toi oma, joka on maksamatta, voi poistaa!

    Meni nettipankki kiinni, ku olivat pankista lähettäneet uudet netti tunnukset (selvis kun soitin).
    Kovasti hämmästeli neiti puhelimessa, kuinka en ole huomannu uusia, postissa tulleita tunnuksia!?
    Pankki ku vaan lähettää ne, salakavalasti ilman mitään ennakko varoitusta, samanlaisis kirjekuores ku tiliotteet sekä kaikki mainokset mm uusist lainatarjouksist...
    Niin eipä ollu tultua avatuks, ku en noit tiliotteitakaan jaksa lukee...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  24. #54
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tallu @ Syys. 13 2010,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:26) kirjoitti
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Oliko tuo joku vihje vai? *
    Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  25. #55
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:59) kirjoitti
    Lainaa (Tallu @ Syys. 13 2010,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:26) kirjoitti
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Oliko tuo joku vihje vai? *
    Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
    Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...

    Onneks hotelli on pysyny samana, ei tartte taas aamulla viiden jälkeen - kun yksikseen yökerhosta poistuu - yrittää ympäripäissään miettiä että mistä suunnasta mä tulin ja mihin suuntaan mä olin menossa.

    ...eipä...
    Abusus non tollit usum
  26. #56
    Lainaa (whoooops @ Syys. 13 2010,14:11) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:59) kirjoitti
    Lainaa (Tallu @ Syys. 13 2010,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:26) kirjoitti
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Oliko tuo joku vihje vai? *
    Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
    Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...

    Onneks hotelli on pysyny samana, ei tartte taas aamulla viiden jälkeen - kun yksikseen yökerhosta poistuu - yrittää ympäripäissään miettiä että mistä suunnasta mä tulin ja mihin suuntaan mä olin menossa.

    ...eipä...
    Nyt on herra ymmärtänyt väärin biletyksen perimmäistarkoituksen.. * Siis yökerhostahan poistutaan jatkoille ja jotenkin mä oon aika varma että sellaset löytyy... * jostakin... * ja sinne ei mennä yksin...
    Mä luotan että orggilaiset on kovempia hemmoja kuin palomiehet, siis kun puhutaan biletyskestävyydestä, ei letkun paineistuksesta... * *
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  27. #57
    Lainaa (Juutana @ Syys. 13 2010,13:26) kirjoitti
    Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
    Mä otan sukkapuikot ja pitsin nypläys tarvikkeet mukaan niin on tekemistä. Kukas sitä nyt baariin...
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  28. #58
    Ekaa kertaa lähden Orgin ryyppyreissulle mukaan. Saas nähdä tuleeko toista kertaa
    xxx
  29. #59
    Lainaa (Streethawk @ Syys. 13 2010,14:25) kirjoitti
    Ekaa kertaa lähden Orgin ryyppyreissulle mukaan. Saas nähdä tuleeko toista kertaa
    Hyvä että meitä ensikertalaisia on muitakin kuin minä... *
    Hyvin se menee, luulisin... * *
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  30.  
  31. #60
    Juh, kaikenmualiman salasanan metsästysten ja koneen toimimisten jälkeen, taidan olla mukana *
    Sit tyhmä kyssäri, mist näkee osallistujalistan... Maanantai -ei mun päivä *
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen