Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Pitkän tauon jälkeen paluu kakspyöräsiin ajopyörän muodossa tapahtui Yamaha Venturella, mut siitä puuttui rokkenrolli, joten enempi rokkipitoista mopoa etsimään.

    Löytyihän mokoma sitten.

    H-D FXRS 1993, eli alunperin Superglide Sport, kapeella keulalla, valuvanteilla jne...

    Mopo vaan kokenut uurelleensyntymän varsin rokkihenkiseksi(subjektiivinen mielipiteeni) bobberiksi, muutoksia kokenut seuraavasti:

    - Keula on springer-Softailista peräisin oleva mekaaninen hässäkkä(TYKKÄÄN!).
    - Tankki on kustom mallia.
    - Takaiskarit on hieman lyhyemmät eli takaa matalampi.
    - Väritys on kuin '40/50-luvun surmanajajan sirkuspyörästä.
    - Putket Samsonin Ground Puonderit.
    - Stonga on medium-Apehanger.
    - Sivukopat kuulemma Arlen Nessit.
    - Satula on LePera.

    jnejne muutos-% otteessa 28%.

    Tekniikka ja runko sekä ne valuvanteet on ihan FXRS:ää, tosin en ole ihan varma onko vanteet samaa ikää fillarin kanssa. Tekniikkana siis 80cid EVO ja 5-speed loota ja beltti taakse.







    Likitulevaisuuden muutoksia tulossa lähinnä mini-astinlaudat tappien tilalle, jonkinmoiset db-killerit noihin putkiin, sievempi takavalo ja mahdollisesti numeroa isompi ajovalo lipalla. Satulaan en välttämättä ole ihan tytyväinen, en vaan viel ole saanut visiota mikä sen tilalle.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  2. #2
    Upea! Ensin tuo väritys oudoksutti, mutta parin minsan päästä... sehän toimii! Risukeula on aina ollut minunkin mieleen ulkonäöllisesti, olis mukava päästä kokeilemaan, miten se ajossa toimii.
    Penkki on minun makuun ok, mutta kaikilla tietysti omansa.
  3. #3
    Toi HD:n oma nyky-springeri jossa iskunvaimentaja on itseasiassa helkutin hyvä ajossa. Mekaanisest rakenteest ja levyn ankkuroinnist johtuen siin on myös varsin hyvä natiivi antidive. Joskus nuoren mul on ollut jotain tarvikerisui pyöräs jotka oli letkui ja pompottavia mut tuo on hyvä.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  4. #4
    Hei kun ollaan menossa 31.8 päiväkodin lapsille näyttää mopoja, niin tohon kun yhdistäis punasen peruukin, punasen pallonenän ja harlekiinihousut niin lapset olis riemuisaan!!!!!

    Tuo oli sitten vitsi; oikeesti persoonallisen hieno pyörä.
    T7
  5. #5
    Laitoinpas bafflet(huilut) noihin kaks ja vartti Samsoneihin, mut äänet edelleenkin ikävät. Tilasinpa sit käytetyt dynaputket tuohon, ulkoasussa tulee hieman tappioo, mut toivottavasti äänet tipahtaa siedettävälle tasolle. Toki rokkipopperin pitää kuulostaa harrikalta mut ei välttämättä naapurivaltioon asti.


    Saas nyh nähdä tuleeks noil toivottu vaikutus.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  6. #6
    Astinlaudat korjas ajoasentopuutteet, mut Samsonit on takas putkina noi Dynanb vakiputket oli liian paha ulkoasutappio et olis kestänyt, ehkä jotain muuta, jossain vaiheessa.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  7. #7
    ei hassummannäköinen kustomi. mutta missä ne soitin ja kaiuttimet ovat, kun en kuvassa nähnyt, kun siinä on mukana se rokki??
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #8
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Sen rokin tuntee palleissa... no mistäpäs joku japsikuski sen tietäis...
    Dirty Nasty Furriner
  9. #9
    Toihan on ihan hieno. Kerrankin joku oikeasti erilainen harrikka eikä vaan paljon stretsii, streitpaippii ja kynäruiskupääkalloja.

    Vanteet on hauskat kun näyttää ihan vanhoilta kärrynpyöriltä mutta sopii tyyliin.

    Mä en vaan oo ikinä tajunnu noita apehangereita, edes noita miedompia malleja mutta se on vaan makuasia
    1300cc Suzuki
  10. #10
    Lainaa (Roadkill @ Marras. 18 2010,06:53) kirjoitti
    Mä en vaan oo ikinä tajunnu noita apehangereita, edes noita miedompia malleja mutta se on vaan makuasia *
    Ootko kokeillut? Oikealla satulalla ja oikeankorkuisilla apeilla saa mallattua aikasta maittavan ajoasennon...
  11. #11
    Lainaa (s&s @ Marras. 18 2010,07:36) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Marras. 18 2010,06:53) kirjoitti
    Mä en vaan oo ikinä tajunnu noita apehangereita, edes noita miedompia malleja mutta se on vaan makuasia *
    Ootko kokeillut? Oikealla satulalla ja oikeankorkuisilla apeilla saa mallattua aikasta maittavan ajoasennon...
    Ei oo tullu kokeiltua kun kylmätyypit vaan paikallaan.

    Se on mahdollista että on hyvät ja mukavat mutta siis ulkonäöllisesti en pidä noista yhtään. Suora ja matala tanko sopii omaan silmään paremmin. (makuasia!).

    Vähän sama asia mulle kuin pleksi joka ylettyy kypärän yläpuolelle on varmasti mukava
    1300cc Suzuki
  12. #12
    Lainaa (ma^ko @ Marras. 17 2010,18:31) kirjoitti
    Samsonit on takas putkina noi Dynanb vakiputket oli liian paha ulkoasutappio et olis kestänyt, ehkä jotain muuta, jossain vaiheessa.
    Upsweptit cocktail shakereilla...
  13. #13
    Lainaa (s&s @ Marras. 18 2010,07:47) kirjoitti
    Upsweptit cocktail shakereilla...
    Ei täysin mahdoton ajatus, vaikka mun mielest upsweptit vaatis wanhan pannurungon...
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  14. #14
    Lainaa (ma^ko @ Marras. 18 2010,11:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Marras. 18 2010,07:47) kirjoitti
    Upsweptit cocktail shakereilla...
    Ei täysin mahdoton ajatus, vaikka mun mielest upsweptit vaatis wanhan pannurungon...
    Onhan noita upsweptejä nähty jopa evo-sportstereissä ja ihan hyvältä näyttäneet jopa niissä. Makuasioitahan *nuo ovat, mutta kyllä sellaiset varmasti tähän kyseessä olevaan pyörään sopisivat.
  15. #15
    Lainaa (shellraiser @ Marras. 18 2010,12:00) kirjoitti
    Lainaa (ma^ko @ Marras. 18 2010,11:07) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Marras. 18 2010,07:47) kirjoitti
    Upsweptit cocktail shakereilla...
    Ei täysin mahdoton ajatus, vaikka mun mielest upsweptit vaatis wanhan pannurungon...
    Onhan noita upsweptejä nähty jopa evo-sportstereissä ja ihan hyvältä näyttäneet jopa niissä. Makuasioitahan *nuo ovat, mutta kyllä sellaiset varmasti tähän kyseessä olevaan pyörään sopisivat.
    Mun mielestä toimii ihan evo-softailissakin... Oma springeri muutaman vuoden takaisessa lookissa:





  16. #16
    Lainaa (s&s @ Marras. 18 2010,12:05) kirjoitti
    Mun mielestä toimii ihan evo-softailissakin... Oma springeri muutaman vuoden takaisessa lookissa:

    Paremmin softikses ku tuos FXR-rungossa... tai pane tiedä, miten ne tuohon iskarin seuraan sopis, kuitenki mulla lienee syntymäs hieman eroava visio, mut aika näyttää..
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  17.  
  18. #17
    Lainaa (ma^ko @ Marras. 18 2010,12:14) kirjoitti
    Paremmin softikses ku tuos FXR-rungossa... tai pane tiedä, miten ne tuohon iskarin seuraan sopis, kuitenki mulla lienee syntymäs hieman eroava visio, mut aika näyttää..
    Vaikea sanoa, mutta pakko myöntää etten kyllä ole kovin montaa stereoperää nähnyt upswepteillä. Itsellä upsweptit on aina liittyneet kiinteästi bobber-ajatukseen, niissä on sopivasti pippeliä * Tosin möykkää myös ja siksi mullakin on nykyään toinen putki, ei hiljasimmasta päästä kyllä sekään.