Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Hei,

tulipas eilen ostettua EMC:ltä otsikon mukaiset vedenpitävät nahkahousut. Nyt sitten saa kehua tai haukkua ostoksesta, eli onko arvoisilla harrastajilla kokemuksia ko. housuista?
    Pitääkö vettä?Hiostaa varmasti hyvin? Tai ovatko lämpimät, kun niissä on vuorikin?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Itse kävin kattelemassa samaisessa puljussa Tg-1 takkia. Hyvän tuntonen tuo ainakin oli päällä ja oli lämpövuorta ja jottain kalvoa ettei kastu. Ei vaan mitään tietoa millasia nuo Richan nahat on laadultaan. Jos joku on Richan nahkoja omistanu nii kommenttia ois kiva kuulla.
    YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R
    No mulla on itellä Richan nahkatakki (tais olla malliltaan Fazer), ja pidän kyllä ite ainaki laadukkaana. Istuu tosi hyvin päällä, nahka tuntuu kestävän hyvin kulutusta yms.
    Takki on ollut käytössä nyt kolme kesää ja takin kunto ei juuri uutta häpeä. Lisäksi takissa on irroitettava lämpövuori ja suojat, mikä on plussaa (näinhän voi olla joka merkillä).

Yksi syy housujen ostoon oli se, että olen pitänyt takista, ja nyt voi takin ja housut liittää vetoketjulla yhteen. Luultavasti seuraava takki tulee olemaan tuo TG-1 tai jokin muu Richan vedenpitävä - jos muita malleja tulee.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
  4.  
    Tulipas eilen käytyä kokeilemassa housuja ensimmäistä kertaa. Tässä hieman kommenttia:
    Alussa oli hieman outo ajaa, koska housut ovat ainakin näin alussa suhteellisen jäykät, ja luultavasti nahkahousut on aina jäykemmät "ajaa" kuin tekstiilihousut.
    Housut tuntuivat päälläkin hyviltä ja laadukkailta sekä istuivat minulle erinomaisesti. Vuoren ansiosta ei myöskään palellut, vaikka täällä Oulussa ei 10 astetta enempää ollutkaan, ja housujen alle en laittanut tarkoituksellakaan kerrastoa.
    Täytyy sanoa, että toistaiseksi olen vielä tyytyväinen ostokseen, ja kyllä se takin ja housut yhdistävä ketju on HYVÄ!
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04