Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Moi,

    Tarkoitus olisi tehdä parin päivän lenkki Vaasasta Itä-Suomeen. Mitä kannattaisi käydä katsomassa ja mistä ajella?

    Eli jonkinlainen lenkki Vaasasta itään ja sitten etelä tai pohjois kautta takaisin Merenkurkun rantamaille. *

    Kesäloma uhkaa loppua ja vielä pitäisi yksi reissu käydä tekemässä.. *
    Honda Z 50 J, 1991 -> Honda CB 600 F Hornet, 2006 -> Yamaha FZS 1000, 2005


    "Ei me pohjalaiset täyrellisiä olla, meiltä puuttuu heikkouret!"
  2. #2
    Moi

    Tänne ei ole kukaan vastaillut, mutta oletko itse jonkinlaisen reitin suunnitellut? Olen myös lähdössä parin päivän lenkille vaasasta, yhtään ei vielä ole reittiä mietittynä vaikka huomenna lähden *
  3. #3
    Moi,

    Hommassa kävi niin että lenkki jäi väliin ja loma loppui. Ehkä vois jonain viikonloppuna lähteä päristely kierrokselle.

    Jos kävit Itä-Suomessa niin laitappa linkki reitistä. *
    Honda Z 50 J, 1991 -> Honda CB 600 F Hornet, 2006 -> Yamaha FZS 1000, 2005


    "Ei me pohjalaiset täyrellisiä olla, meiltä puuttuu heikkouret!"
  4. #4
    me ollaan homeperseitä
  5. #5
    kyllähän kolilla ja punkaharjulla kannattaa käydä jos idemmäksi on menossa
  6. #6
    Itse heitin Superdukella kesälomareissun Vaasa-Kuopio-Joensuu-Simpele-Espoo-Tampere-Vaasa. Kilometrejä yhteensä noin 1500.

    Nähtävyyksiä en sen enempää miettinyt, kun noilla paikkakunnilla sattui vaan olemaan tuttuja, mutta sen voin sanoa, että motoristille todella tylsää reittiä ajaa... Toki mitä enemmän menee itään, niin mutkia tulee enemmän, muttei kuitenkaan pääteillä
    Ready to Race
  7.  
  8. #7
    Täältä kannattaa ensin melkein ajaa Ähtäriin ja sieltä Multia-Petäjävesi suunnalle ja sieltä Jyväskylään ja jatkaa Toivakkaan ja sieltä Kangasniemelle. Tuo Toivakan ja Kangasniemen väli on mukavaa pikkutietä, on mäkiä ja mutkaa. Loppupäästä vähän huonoa. Sitten ollaankin jo lähellä Mikkeliä. Mikkelistä Anttolan suunnalle ja Puumalaan. Puumalasta Sulkavalle oikein mukavaa pientä mutkaista tietä ja sieltä Savonlinnaan ja Punkaharjulle.
    Punkaharjulta takaisinpäin ja suunnaksi Savonranta (paikka, jossa ei ole mitään). Sieltä Liperiin ja edelleen Polvijärvelle ja sieltä Kolille. Täältä Lieksaan ja kohti Kuhmoa ja Suomussalmea pienempää tietä. Suomussalmelta sitten Puolanka-Vaala-Kestilä-Piippola-Haapavesi-Ylivieska-Sievi-Toholampi-Kaustinen etc. Tällaisen reitin suurinpiirtein itse ajelin heinäkuun lopussa. Kilsoja pari tuhatta.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004