Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1


    Melkein 15 vuotta ajanut pyörillä. Aina ne olen itte huoltanut. Nyt tuli ensimmäinen pyörä josta en läydä luukkua jonka takana olis öljynsuodatin...

    Paperinen sinne pitäis jonnekin saada, mut minne? Eli puranko koko fillarin osiin et löydän paikan sille?
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Todennäköisyys, että joku katselee minua,
    on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
  2. #2
    Koneen sivussa, vasemmalla puolella alhaalla oleva koppa jonka keskellä on pultti, filtteri on sen sisällä.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  3. #3
    Kiitos...
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Todennäköisyys, että joku katselee minua,
    on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
  4. #4
    Lainaa (Utah @ Elo. 03 2010,14:47) kirjoitti
    Koneen sivussa, vasemmalla puolella alhaalla oleva koppa jonka keskellä on pultti, filtteri on sen sisällä.
    jees . siellähän se piileksii . oleppa huolellinen kasasessasi suodatin kotelon kantta paikoilleen ettei jää huonosti , öljy pumppu työntää todella nopeasti ne uudet kalliit öljyt pisin mäkiä , on tullu sekin koettua erään huolto liikkeen toimesta täällä turun suunnalla . eli pitää olla tarkkana että suodatin todella menee omalle paikalleen ja kansi tiivisteineen asettuu kunnolla paikoilleen . muuten öljyt on pisin pihoja .
    minä itse
  5.  
  6. #5
    Kannattaa myös varata runsaasti rättejä ja peittää lattia pyörän alla sanomalehdillä ympäriinsä leviävän öljyn varalta. Suodattimen kopan irrotuksen jälkeen koppaan jääneet öljyt pääsevät nimittäin helposti norumaan alapuolellaan oleville rungon osille ja pakoputken kollektorille ja leviämään ympäriinsä. Suodatinkoppa kannattaa ehdottomasti tyhjentää ennen irrottamista avaamalla kopan alareunassa oleva pieni ruuvi.

    Kopan pultin kiristysmomentti oli aika pieni, en nyt muista paljonko kun ei ole Haynes aivan käsillä, mutta varovasti sen kanssa sitten.
    I am afraid I was very, very drunk