Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 54:een 54:sta
  1. #31
    lapset kivittää ikkunan ja pinkoo karkuun.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  2. #32
    Lainaa (PA3 @ Elo. 04 2010,20:14) kirjoitti
    quote]
    Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
    Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..
    pysähdy mihin!
  3. #33
    Lainaa (kideon @ Elo. 04 2010,22:13) kirjoitti
    Lainaa (PA3 @ Elo. 04 2010,20:14) kirjoitti
    quote]
    Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
    Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..
    pysähdy mihin!
    Keskustelemaan mun asennevammasta..
  4. #34
    Lainaa (PA3 @ Elo. 04 2010,13:37) kirjoitti
    Lainaa (zuha @ Elo. 04 2010,13:20) kirjoitti
    jeps, ei tule vesi naamalle jos pitää järkevän välin. Viimeksi sunnuntaina pesi terroristiautoilija tuulilasiaan kun aurinko paistoi vastaan. Ajelin takana visiiri auki mutta en ollut panoetäisyydellä niin eipä tosta edes haistanut oliko ladylasolia vai pelkkää vettä. Jos vedet tulee naamalle ajaessa niin ihan oma vika. Kuka prkele sitä taustapeileja alkaa kyttäämään kun lasi pitää puhtaaksi saada..?
    Näin juuri
    Minunkin mielestä se on ihan kohtuuton vaiva vilkaista taustapeiliin.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  5. #35
    Lainaa (PA3 @ Elo. 05 2010,07:20) kirjoitti
    Lainaa (kideon @ Elo. 04 2010,22:13) kirjoitti
    Lainaa (PA3 @ Elo. 04 2010,20:14) kirjoitti
    quote]
    Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
    Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..
    pysähdy mihin!
    Keskustelemaan mun asennevammasta..
    Hmm... No mistäs sinut löytäsi tai tunnistaisi jos keskustelun välillemme haluaisi virittää??

    -K-

    PS. mistä tuo nimimerkki "PA3" juontaa juurensa..



  6. #36
    Jahhas, joku sitten toteutti sen, mikä on joskus käynyt mielessä. En tosin ite oo nii hurja, taikka tyhmä, että oikeasti tekisin, mutta kuitenkin.

    Kyllä se meinaan ottaa päähän, varsinkin kun on näitä metanolipitoisia pesuaineita, kun saa potantäydeltä pesuvettä naamalle. Itte ainakin pidän näissä alle 60 vauhdeissa visiiriä auki.
    Niin ja katon muuten peileihin ennenkun pesen, ei se vastapestyä bemaria kuljettava nahkajuppikaan tyytyväinen ole, jos haisuli heittää kuravedet konepellille.
    Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
    Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.



    CBR 1000F -89
  7. #37
    Lainaa (kideon @ Elo. 05 2010,15:54) kirjoitti
    Lainaa (PA3 @ Elo. 05 2010,07:20) kirjoitti
    Lainaa (kideon @ Elo. 04 2010,22:13) kirjoitti
    Lainaa (PA3 @ Elo. 04 2010,20:14) kirjoitti
    quote]
    Niin sanos poliisitkin kun ajelin vesisateessa sumarit päällä..
    Mut pysähdy toki seuraavalla kerralla..
    pysähdy mihin!
    Keskustelemaan mun asennevammasta..
    Hmm... No mistäs sinut löytäsi tai tunnistaisi jos keskustelun välillemme haluaisi virittää??

    -K-

    PS. mistä tuo nimimerkki "PA3" juontaa juurensa..
    Kotoonta löytää.. tai tieltä kun ajelen cabriolla (ei pestä lasia kun tukka kastuu)
    PS.PersAukinen3lapsenisä
  8. #38
    Lainaa (chainese @ Elo. 05 2010,16:05) kirjoitti
    Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
    Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.
    Miksihän joku noin tahallaan tekisi?? niin no, meitähän on joka lähtöön. Hän tosin itsekin ajaa prätkällä..
  9. #39
    Lainaa (PA3 @ Elo. 05 2010,16:36) kirjoitti
    PS. mistä tuo nimimerkki "PA3" juontaa juurensa..
    PS.PersAukinen3lapsenisä[/quote]

    tuohan voisi olla minunkin tunnus...
  10. #40
    Toooooosi miehinen teko motoristilta, oli siihen johtanut toiminta sitten mitä tahansa. *muljauttaa silmiään ympäri -hymiö*

    Meitä motoristejakin löytyy joka lähtöön, hyvään ja huonoon näköjään. Itse en ota kummemmin pulttia, vaikka pesuvedet tulisivat edelläajavasta autosta visiiriin, koska ne saa kädellä pyyhkäisten siitä pois ja jos sitä tulee paljon, voi sen pyörän pysäyttää ja pyyhkäistä kunnolla sitä visiiriään, ehkä jopa nenäliinalla. Joskus pärräillessä sataa jopa vettä ja silloinkaan se sade ei ajoa yleensä haittaa - mikä ero auton tuulilasinpesuvedellä tähän on (paitsi se, että se mahdollisesti haisee jollekin muulle)? Hlökohtaisesti pidän kaikkia mp-varusteita samanlaisena varusteena kuin auton peltikuorta eikä siinäkään pieni ruiskaus pesuainetta edelläajavan pesurista puhtaalla vahapinnalla ole sellainen asia, että siitä pitäisi ylipäätään hermostua. Niin ajovarusteiden kuin auton peltienkin ensisijainen tarkoitus on turvata ja auttaa selviytymistä ongelmatilanteessa eikä olla aina tiptop-puhtaana. Sitä paitsi ainakin minun ajohousujeni lahkeissa on moottoritielikaa, joka ei lähde edes pesussa, joten repikääs siitä.

    Asenne liikenteessä tuntuu olevan monella motoristilla enempivähempi vinksallaan ja näille ongelmatapauksille kaikki muut kanssakulkijat ovat joko kukkahattuja, puusilmiä tai pahimmillaan molempia kotilokuskeja, joiden ainoa tehtävä liikenteessä on motoristien kiusaaminen. Tietysti sitten tähän kiusaamiseen pitää vastata vähintään yhtä isolla kiusalla, vandalismilla tai muulla härkkimisellä, koska mitenkään ei ole mahdollista, että autoilija vaan pesi likaista tuulilasiaan ilman sen kummempaa suunnitelmaa kiusata ketään.

    Avopotan pitäjille terveisiä: eikö teille koskaan tule ajaessa naamaan ötököitä? Niiden luulisi olevan suurempi kiusa kuin veden. Sitäpaitsi on olemassa avopottia, joissa on koko naaman peittävä visiiri - mutta teille taitaa olla tärkeämpää se, miltä näyttää... Visiiriä auki kokopotassa pitäville terveisiä: miksi teette näin? Itse en pidä visiiriä auki ajossa, koska en pidä ajoviimasta enkä ötököistä kasvoilla - edes kuumalla säällä. Valoissa seistessä pidän sitä auki niin, että ilma vaihtuu, mutta en senttiä enempää, jotta sen saa nopeasti napattua kiinni liikkeelle lähtiessä. Jos visiiri huurtuu, niin optikolta saa silmälasien pesunestettä, joka estää huuruuntumisen ja onpa tähän muitakin ratkaisuja, jotka löytyvät osaavalta moottoripyörätarvikemyyjältä. Ja viimeiseksi terveisiä teille, jotka ovat sitä mieltä, että teitä vastaan ovat kaikki kanssaliikkujat rikkoneet (rankaisematta): voi kyynel, life sucks and then you die * * *

    Miksei me kaikki voida tuolla liikenteessä ajatella, että tässä ollaan nyt kaikki yhdessä liikkumassa pisteestä A pisteeseen B ja koska muitakin on liikenteessä, niin otetaan myös ne huomioon. Jos joku törttöilee, niin mikäli se ei aiheuta vahinkoa kenellekään niin, että sattuisi muuhun kuin egoon, niin annettaisiin sen olla ja keskityttäisiin omaan ajoon ja siihen, ettei itse olla se törttöilijä. Voi hyvää päivää näiden kanssa...



    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  11. #41
    Wolferin kirjottaa aika lailla asiaa, ei tuo liikenne ole näyttäytymispaikka ja vielä vähemmän pullistelutanner. Muistais vaan itsekkin tuon aina Toivottavasti karkuun lähtenyt tosimies löytyy ja peilirahat sitämyöten
    KTM
  12. #42
    Lainaa (PA3 @ Elo. 05 2010,16:39) kirjoitti
    Lainaa (chainese @ Elo. 05 2010,16:05) kirjoitti
    Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
    Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.
    Miksihän joku noin tahallaan tekisi?? niin no, meitähän on joka lähtöön. Hän tosin itsekin ajaa prätkällä..
    Kaveri kertos tänään että Kaarinas löytyy valkoinen skodafarkku ja kuski joku abaut 20 vuotias ku tykkää käyttää sitä pissapoikaa kun pyörä menee ohi,juttu ei sinänsä silleen ole erikoinen,vaan tää idiotti on säätänyt suuttimet suoraan sivulle et nesteet lentää suoraan motoristin naamaan *

    Oli aika lähellä että skodakuski olisi syönyt aamupuurot pillin kaa muutaman viikon kun kaveri stoppas ja lähti perään,skodakuski yritti karkuun (joopa joo,fixu ihminen) mut eihän se mihinkään päässyt vaa tyytys kurvailemaan keskelle kaupan parkkia että sais turvaa muist ihmisist.
    kaveri suht äänekkäästi neuvvos et ei välttämättä kannata tommonen *mihin se skodakuski vastas et mä saan pestä lasini milloin haluan vittumaisella äänellä=sata varma tahallinen teko jo ilman et olis suuttimet vääntänyt sivulle *

    Mitä vittua tommosen idiotin päässä liikkuu???
    Ei taida kovin kauan kestää tommonen "hauskuus" skodakuskilla ennenkuin joku tosiaan muotoilee sen purukalustoa

    Vittumainen lapsuusko ja leikkikalut sementillä kiinni hiekkalaatikossa vai muuten vaa vääräs jonos kun aivot jaettiin?
  13. #43
    Lainaa (zuha @ Elo. 05 2010,21:07) kirjoitti
    Wolferin kirjottaa aika lailla asiaa...
    Jep. Aika tyhjentävä ja hyvä kirjoitus.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  14. #44
    Lainaa (Adve @ Elo. 05 2010,23:03) kirjoitti
    joku abaut 20 vuotias

    varma tahallinen teko

    Mitä vittua tommosen idiotin päässä liikkuu???

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  15. #45
    Nyt kun muistelen omia autoiluaikoja (tänä kesänä ei autoa edes ole ollut, vaihtui kaksipyöräiseen keväällä *) niin eräs insidentti asiaan liittyen:

    Joskus tuossa viime kesänä kehäkolmosella aikaisen aamuvuoron jälkeen kotiin lähdettyäni keksin pestä volkkarin tuulilasin tarkemmin taaks tiirailematta. No joku onneton muoviluotiratsastajahan siinä oli juuri takana. Taisi suuttua halpispesuvesistäni koska karautti oikealta puolelta rinnalle (olin siis kääntymässä vasemmalle ryhmityskaistalla) ja jotain käsimerkkejä näytti lähes cliparit kylkipellissä kiinni.

    Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa näin jälkikäteen, teko ei ollut tahallinen.
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
  16. #46
    ajattelin etten tähän säikeeseen enää kirjoita koska olen ilmeisesti väärassä ja keppostelioita ei juurikaan ole ,vahinkoja vain...
    kirjoitan sitten vahingosta, joka tapahtui n.4tuntia sitten päijänteen itäpuolella...

    saavutin vahingossa edeltävän ajoneuvon ,vauhtia sillä oli 60 rajoitus 80.

    kun meinasin ohittaa edellä ajava paku vahingossa siirtyi keskelle tietä ja alkoi mutkitella ,ilmeisesti vahingossa ,jätin väliä...

    kun yritin uudelleen alkoi ajoneuvo siirtyä taas keskelle ja ikkunasta alkoi tulla tupakin natsaa ,karkkipaperia ym. noh, vahingossa tyhjenti ja tuleehan siinä mutkiteltua jos romua luontoon nakkelee, jätin väliä...

    kolmannelle yritykselle kaivoin jo kameran, no ammukset loppui ,ilmeisesti vahinko sekin.




    sitten ajelin matkanpäässä n.10 km edessä menevä jatkoi vahingossa keskellä tietä, ajaen reunaan ainoastaan vastaantulioiden kohdalla.

    voihan tietty olla ettei minua huomattu koska omistan mustan ajopuvun enkä käytä huomioliiviä ja ajan lähivaloilla, eli siis minun vahinko.

    eräällä tietyö pätkällä sain tuon turvallisesti ohitettua , vinkkasin keskisormea ja autoa kuljettanut harmaahapsinen herra innostui vallan, kädet kävi kuin tynnyrinpesiällä ja kaukovalot vilkkui niin kauan kun peilistä auton näin.

    ja varmaan näki pappa peilistään seuraavankin joka yritti ohitusta ,en siis potkinut peiliä ukkelilta vaikka KTM olikin alla.





    baotian 50
  17. #47
    Jepp,täyttä vahinkoa *niin kuin aina *

    Oikeasti se vanha pappa kun on niin likinäköinen yritti vaan lähemmäs päästä et sais katottua sun pyörä kunnolla,siis ihan hyvätahtoisesti mutta sinä et sitä ymmärtänyt vaikka yritti karkilla ja röökillä sua houkutella lähemmäks *

    Ja tottakai se valojen vilkuttelu oli ihan vaan sen viimeisen yrityksen tuloksia,mutta et vieläkään sitä tajunut.

    Jos olisit pysähtynyt juttuselle niin olisit saannut kuulla että pappa omisti just ihan samanlaisen pyörän kun sulla on 50 luvulla,tosin se oli ihan erinäköinen mutta samaa tavaraa *
  18. #48
    Lainaa (liero @ Elo. 12 2010,20:01) kirjoitti
    ajattelin etten tähän säikeeseen enää kirjoita koska olen ilmeisesti väärassä ja keppostelioita ei juurikaan ole ,vahinkoja vain...
    kirjoitan sitten vahingosta, joka tapahtui n.4tuntia sitten päijänteen itäpuolella...

    saavutin vahingossa edeltävän ajoneuvon ,vauhtia sillä oli 60 rajoitus 80.

    kun meinasin ohittaa edellä ajava paku vahingossa siirtyi keskelle tietä ja alkoi mutkitella ,ilmeisesti vahingossa ,jätin väliä...

    kun yritin uudelleen alkoi ajoneuvo siirtyä taas keskelle ja ikkunasta alkoi tulla tupakin natsaa ,karkkipaperia ym. noh, vahingossa tyhjenti ja tuleehan siinä mutkiteltua jos romua luontoon nakkelee, jätin väliä...

    kolmannelle yritykselle kaivoin jo kameran, no ammukset loppui ,ilmeisesti vahinko sekin.




    sitten ajelin matkanpäässä n.10 km edessä menevä jatkoi vahingossa keskellä tietä, ajaen reunaan ainoastaan vastaantulioiden kohdalla.

    voihan tietty olla ettei minua huomattu koska omistan mustan ajopuvun enkä käytä huomioliiviä ja ajan lähivaloilla, eli siis minun vahinko.

    eräällä tietyö pätkällä sain tuon turvallisesti ohitettua , vinkkasin keskisormea ja autoa kuljettanut harmaahapsinen herra innostui vallan, kädet kävi kuin tynnyrinpesiällä ja kaukovalot vilkkui niin kauan kun peilistä auton näin.

    ja varmaan näki pappa peilistään seuraavankin joka yritti ohitusta ,en siis potkinut peiliä ukkelilta vaikka KTM olikin alla.





    Sit nää tälläset kuskit oikeesti ihmettelee miks niiden autoista lähtee peilit No joo, itte en oo kenenkään peilejä potkinu enkä sitä tuu tekeen mutta tälläseen samantyyliseen tapaukseen olen törmänny kans, ei tosin sama mut kumminkin, ajo keskellä tietä ja esti ohituksen tahallaan...

    Tuollaiset tapaukset mitkä siis kiilaa ja tahallaan estää jne pitäs tuomita kyl melkorajusti, itse soitin kyseisestä kuskista poliisille ja sanoin että kiilasi minua ohitus tilanteessa ojanpuolelle, meinas äijä saada tapon yrityksestä syytteen. Ihan itte peruin syytteen kun äijä soitti itku kurkussa jne. Jos mulla olis ollu vähän paskempi päivä nii ukko olis saanu melkosen tuomion.

    Miettikää siis kotilo kuskit kans hieman miten toimitte niiden autojen kanssa!!
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  19. #49
    Lainaa (Taajuus @ Elo. 04 2010,13:52) kirjoitti
    Sen kummemmin tapahtunutta kommentoimatta...

    Ajossa voi pitää väliä lasinpesunesteisiin, mutta esim kaupungin ruuhkassa/liikennevaloissa vittumaista istua vähemmän vapaaehtoisesti lasolisuihkussa, kun edelläoleva kotilo pesee pitkään ja hartaasti lasiaan
    Valoissa pysähtyneenä ne Lasolit menee useimmissa autoissa tuulilasin ohi...Ja kyllä. Siinä kohtaa otan ja vedän herneen nokkaan. Jos pääsen keskustelemaan, keskustelen (huudan). jos edellä oleva ei ole mahdollista; keksin kyllä muuta hyväällä mielikuvituksella varustettuna. Tahallisuuden kyllä erottaa, ja siitä saa "huomauttaa" jos pystyy. Peilejä tms. en kyllä lähtisi hajottamaan. Tähän asti viesti on mennyt perille vähemmälläkin; ja suurin osa ei edes uskaltaudu keskusteluun vaikka siihen aiemmin käsieleistä päätellen olisi halujakin...
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  20. #50
    Lainaa (Adve @ Elo. 05 2010,23:03) kirjoitti
    Lainaa (PA3 @ Elo. 05 2010,16:39) kirjoitti
    Lainaa (chainese @ Elo. 05 2010,16:05) kirjoitti
    Eihän ole pienintäkään mahdollisuutta, että olisi tyttären poikaystävää lapsettanut ja osana jäynistelyä tämmöstä?
    Mä olen tähänmennessä kokenut, hidastelua, äkkijarruttelua, ryyppy päälle vauhdista, pesuvettä naamalle ja pientä kiilauksen tynkää. Junnukuskien taholta siis.
    Miksihän joku noin tahallaan tekisi?? niin no, meitähän on joka lähtöön. Hän tosin itsekin ajaa prätkällä..
    Kaveri kertos tänään että Kaarinas löytyy valkoinen skodafarkku ja kuski joku abaut 20 vuotias ku tykkää käyttää sitä pissapoikaa kun pyörä menee ohi,juttu ei sinänsä silleen ole erikoinen,vaan tää idiotti on säätänyt suuttimet suoraan sivulle et nesteet lentää suoraan motoristin naamaan *

    Oli aika lähellä että skodakuski olisi syönyt aamupuurot pillin kaa muutaman viikon kun kaveri stoppas ja lähti perään,skodakuski yritti karkuun (joopa joo,fixu ihminen) mut eihän se mihinkään päässyt vaa tyytys kurvailemaan keskelle kaupan parkkia että sais turvaa muist ihmisist.
    kaveri suht äänekkäästi neuvvos et ei välttämättä kannata tommonen *mihin se skodakuski vastas et mä saan pestä lasini milloin haluan vittumaisella äänellä=sata varma tahallinen teko jo ilman et olis suuttimet vääntänyt sivulle *

    Mitä vittua tommosen idiotin päässä liikkuu???
    Ei taida kovin kauan kestää tommonen "hauskuus" skodakuskilla ennenkuin joku tosiaan muotoilee sen purukalustoa

    Vittumainen lapsuusko ja leikkikalut sementillä kiinni hiekkalaatikossa vai muuten vaa vääräs jonos kun aivot jaettiin?
    Joskus , joltain foorumilta luin tyypistä, joka oli kääntänyt takalasipesurin suuttimen osoittamaan suoraan taakse. Kertoi "pesevänsä" takalasia aina, kun motoristi roikkuu pitempään perseessä. Ei kuulemma tarvinnu montaa kertaa pestä, kun motoristi tajusi jättää väliä tai ajaa ohi. En sitten tiedä, kuinka monta peiliä siltä on mennyt.

    Ja en tosiaan pahemmin vilkuile peileihin, jos on tarvetta tuulilasia pestä tosin eipä, sitä hyvällä kelillä oikeastaan ikinä tarvitsekaan. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, ettei siitä ole haittaa, kun välit on sopivat.
  21. #51
    Autoilijan vika. Jos on niin tyhmä, ettei osaa säätää suuttimia kuseen lasille, eikä näe takana olevaa motoristia, niin mitä sillä peililläkään tekee.
    Dixi et animam levavi
  22. #52
    Lainaa (liero @ Elo. 12 2010,20:01) kirjoitti
    saavutin vahingossa edeltävän ajoneuvon ,vauhtia sillä oli 60 rajoitus 80.

    kun meinasin ohittaa edellä ajava paku vahingossa siirtyi keskelle tietä ja alkoi mutkitella ,ilmeisesti vahingossa ,jätin väliä...
    Autoilija toimi ohjeiden mukaisesti: Jos näet oranssin moottoripyörän, soita heti poliisille ja yritä estää pyörää pakenemasta
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  23. #53
    Lainaa (ek@ @ Elo. 15 2010,01:49) kirjoitti
    Autoilijan vika. Jos on niin tyhmä, ettei osaa säätää suuttimia kuseen lasille, eikä näe takana olevaa motoristia, niin mitä sillä peililläkään tekee.
    Ja todennäköisesti muistaa seuraavalla kerralla katsoa siihen peiliin
    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
  24.  
  25. #54
    Lainaa (ek@ @ Elo. 15 2010,01:49) kirjoitti
    Autoilijan vika. Jos on niin tyhmä, ettei osaa säätää suuttimia kuseen lasille, eikä näe takana olevaa motoristia, niin mitä sillä peililläkään tekee.
    Ai oikeen vika, mut mitäs jos sen peilin rikkomisen jälkeen ei pääse karkuun jos on hiukan laiteltu auto joka liikkuu paremmin kun prätkä ja sattuu vaikka bensa loppumaan.. *voi sattua juhaa leukaan.
    ei mikään laki itseasiassa pakota katsomaan pesutilanteessa taakse sehän vain kuuluu hyviin tapoihin
    Nämä nykyautojen ksenonpesurit ruuttaa aina hirveen sumupilven taakse oli vauhti mikävaan.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12