Sivu: 16 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516
Tulokset 451:stä 467:een 467:sta
  1. #451
    Jotenkin ja jonkun mielestä ehkä ihmeellistä, mutta jos vaikka Euroopan reissua ajattelisin, niin mieluiten lähtisin nykyisellä....
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #452
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    No sitähän minä, Tuollainen niiaava sivari tuntuu todella ajettavalta verrattuna perinteiseen kiinteään, ihmetyttää ettei nuo ole yleistyneet enemmänkin, ei silti olen soolomopoilija itse. Videoita on useampiakin tuubissa.
    Mare
  3. #453
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä en nykypäivän maailmassa oikein tajua noita sivuvaunuja. Niiden historia kai on se että kun ei autoon ole varaa. Toi kallistuksen salliva lisää tajuntaani ehkä sen 15-20 prossaa... Silti järjetön laite.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #454
    Lainaa Maurisakari kirjoitti Katso viesti
    No sitähän minä, Tuollainen niiaava sivari tuntuu todella ajettavalta verrattuna perinteiseen kiinteään, ihmetyttää ettei nuo ole yleistyneet enemmänkin, ei silti olen soolomopoilija itse. Videoita on useampiakin tuubissa.
    Mare
    Kuinka tuota oikein ohjataan?
    Samalla lailla kuin kiinteää sivuvaunuyhdistelmää?
    Vai samalla lailla kuin moottoripyörää eli vastaohjauksella?
    Pekka
  5. #455
    Lainaa Maurisakari kirjoitti Katso viesti
    Moro. Muillekin tiedoksi, uudempi da-muuntimen sisältävä lightning-kaapeli lähti Vaasaan Tuppervaarille testattavaksi. Ehkä saamme lähiaikoina väliaikatuloksia siitä, että toimiiko edes uudessa -16 GTL:ssä kun -12 mallissa ei toiminut oikein huonostikaan.
    Mare
    Haips!

    Viimeinkin pääsi pyörähtään tallilla ja testaamaan tuota Maurisakarin lähettämää piuhaa..

    Kyseessä siis iPod Touch ja -16 vm gtl....

    Tuli tehtyä kymmenkunta on/off eli virtaa päälle ja pois.

    Tuloksena oli et jokaisella kerralla pyörän audiojärjestelmä "löysi" tuon soittimen ja äänenlaatukin ihan ok pyörän omista kajareista kuunneltuna


    Ainoa juttu on että kesään on ruokottoman pitkä aika.
  6. #456
    Moi! Jännä juttu tämä toimivuus. 2016-pyörässä toimii, mutta 2012-mallissa ei edes oikein huonostikaan, eikä mitään päivityksiä ole mukamas olemassakaan? Mutta ei hätää, sain Sveitsistä tilaamani iPod Classic'in ja kokeilussa toimi odotetusti hyvin ns. vanhalla piuhalla, oli vain "liukkaampi" hakutoiminnoissa kuin "vanha" kovalevyversio, joka sekin toimi "tärinärajoituksin. Tuli kyllä hintaa tälle iPodille 400€ toimituksineen + tullin ryöväämä n. 100€ lisäksi, sama pää kesät talvet, ei tullut mieleen tilatessa, että alppimaa ei kuulu unioniin.
    Mare
  7. #457
    Tervehdys arvon bimmeristit. Tuli sitten ostettua tuollainen -11 mallinen GTL ja nyt on sitten karsee kuume että tulis kesä. Sitä ennen on pitkä talvi aikaa tutustua kapistukseen ja tehdä talvi huolto. Netistä yrittänyt ehtiä tietoa huolto ohjelmasta/välistä, mut tuntuu tieto olevan kiven alla. Onko näissä mitään tyyppivikaa ja mihin kannattaa kiinnittää erityisesti huomiota. Oletteko tehnyt huollot itse vai teettäneet niitä jossain huoltoliikkeessä.
  8. #458
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Kuinka tuota oikein ohjataan?
    Samalla lailla kuin kiinteää sivuvaunuyhdistelmää?
    Vai samalla lailla kuin moottoripyörää eli vastaohjauksella?
    taasko se alkaa
    ZZR1400
  9. #459
    Lainaa ropelli kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys arvon bimmeristit.
    Toi on eka postaus tälle foorumille ja sun teksti sisältää ihan v.tusti virheitä.
    Mitään kielipoliisei täällä ei olla mutta varmistaaksemme että et ole botti niin kerro lisää pyörästäsi ja mikä rotuinentoimunkoiraoikenontaieiole?
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  10. #460
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Toi on eka postaus tälle foorumille ja sun teksti sisältää ihan v.tusti virheitä.
    Mitään kielipoliisei täällä ei olla mutta varmistaaksemme että et ole botti niin kerro lisää pyörästäsi ja mikä rotuinentoimunkoiraoikenontaieiole?
    Tais tulla väärä sanavalinta. No pyörässäni on kaksi rengasta toinen edessä ja toinen takana. Edessä on kirkkaat valot ja takana punainen. Koirastasi en tiedä kuvan perusteella kertoa kun, että on valkoinen, pieni ja pörröinen.
  11. #461
    Lainaa ropelli kirjoitti Katso viesti
    Tais tulla väärä sanavalinta. No pyörässäni on kaksi rengasta toinen edessä ja toinen takana. Edessä on kirkkaat valot ja takana punainen. Koirastasi en tiedä kuvan perusteella kertoa kun, että on valkoinen, pieni ja pörröinen.
    Ei oo koiraa karvoihin katsomista. Bemaristit on oikea sana.
    Bmw:n huollot on 10tkm välein, 20 ja 40 kohdalla isompia huoltoja.
    Ja tyyppivikoja bemareissa ei olekaan, on vain epätoivottuja ominaisuuksia.
    Vakavampi perehtyminen omatoimihuoltoon vaatii gs-911 kalikan.
    Tervetuloa suomen suurimmalle motoristien keskustelufoorumille joukkoon tummaan.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  12. #462
    Lähinnä kiinnostais tieto mitä noissa 10, 20, 40, jne.. huolloissa tehdään. Milloin on tulppien vaihtoa, milloin venttiileiden tarkastusta. Juu tuosta gs911 palikasta olenkin lukenut ja tarviiko tuota muuhun kuin huoltovalon nollaukseen perus huoltojen tekiä. Mitä noi epätoivotut ominaisuudet on???
  13. #463
    eikös bimmeri ole auto. ja puimuri pyörä.

    koirasta en tiedä, ei tuo ihan perusbisonilta näytä pikaisesti katsottuna..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14. #464
    1600 bemarin huollot menevät suunnilleen näin: 10.000 välein öljy+suodatin sekä iso liuta tarkastuksia, 20.000 välein em. lisäksi ilmansuodatin ja peräöljy, 30.000 välein 10.000 huollon lisäksi venttiilinvälysten tarkastus ja tulppien vaihto. Tässä huollossa vaihtuu myös jäähdytysneste. Lisäksi parin vuoden välein jarrunesteiden vaihto.
    Teet sitten huollot itse tai et, niin hanki vaikka ebaystä korjaamokäsikirja.
    Jos aiot huoltaa laitteen itse niin sytyspuolien vetämiseen kannattaa hankkia työkalu. Myös venttiilien säätöön on erittäin hyvä olla oma työkalusarja jotta nokkalaakerin "laakerikannen" saa irti sitä vääntämättä. Lisäksi myös nokkien ajoituksen kanssa on hyvä käyttää sitä varten tehtyä levyä koska varsinaisia ajoitusmerkkejä ei ole.
    Gs911 laite on huolloissa tarpeen oikeastaan vain huoltovälin uudelleen määritykseen. Vian etsinnässä tietenkin melkein välttämätön.
    Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
  15. #465
    Venttiilien säätötarve on erittäin epätodennäköistä alle 80000 km. Öljyjen ja öljyn- ja ilmanputsareiden vaihdot tärkeimmät.
  16. #466
  17.  
  18. #467
    Kiitos kaikille hyvistä vastauksista.
Sivu: 16 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516