Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 152:sta
  1. #31
    Poistettu
    Lainaa upnjussi kirjoitti Katso viesti
    Täältä myös, puolueellinen, tarina Villen toiminnasta. Oma historia ulottuu jo aikoihin ennen MotoVillen perustamista.

    Venttiilit

    Ketjun vaihto

    Iskarit

    Iskari ja lämpökahvat

    Kuten mainittua, puolueellinen mielipiteeni, niin kaikki on aina toiminut ja hommat tehdään niin tarkasti kuin mahdollista.

    jussi upn
    Katsohan venat säädetty Talmassa ja MUN huoltopöydällä, olikohan Villellä lupa lainata... Tuon pöydän olen jo antanut eteenpäin, mutta näemmä kesti kilpuria raskaampiakin mopoja.
  2. #32
    Motoville on paikka, jossa tulen tästä lähtien huollattamaan pyöräni, niiltä osin, mitä en itse pysty tekemään.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

    Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
  3. #33
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja eikutaas. Superlatiivikehut Villen touhuista. REXI 96t. huollossa (98 oikeesti). Kaikkee kateltiin ja laiteltiin. Pyörä on ku toinen peli huollon jälkeen. Taas kelpaa ajella.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  4. #34
    Tämä oli hyvä paikka. Motovillen luona asioin jatkossakin Rosvo sai tällä kertaa 24k huollon. Seuraavaksi luultavasti gummi- ja/tai ketjuhommia.
  5. #35
    Lainaa sikaolmi kirjoitti Katso viesti
    Tämä oli hyvä paikka. Motovillen luona asioin jatkossakin Rosvo sai tällä kertaa 24k huollon. Seuraavaksi luultavasti gummi- ja/tai ketjuhommia.
    Joo Ville on asiallinen jätkä. Niin kauan ku mopon omistan niin motovillellä kyllä asioin.
    Viimeksi muokannut: juhis_; 09.05.2013 klo 18:45.
    Yamaha MT09 -20
    KTM sxf 450 -06
    ________________
    Yamaha R1 -07
    Husaberg FS650 -05
    KTM sx 250 -05
  6. #36
    Olin tyytyväinen bikeworld espoon huoltoihin sillä ensi kerrasta lähtien siellä tehtiin se mitä oli sovittu ja hinta oli myös sitä mistä oli ollut puhe. No kyseinen lafka meni kiinni ja uusi vaki huoltopaikka ollut hakusessa...

    Tämän triidin perusteella vien tästä lähtien mopottimeni Villelle huollettavaksi niiltä osin mitä itse en osaa. Jos hän hondan kipottimia suostuu huoltamaan
  7. #37
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ääni täältäkin. Gixxu huollettiin nyt (ja jatkossa) Villellä, ja ensi talvena menee myös talvehtimaan Villen hoiviin.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  8. #38
    Suositukset myös allekirjoittaneelta.
    Varmasti asioin Villellä myös jatkossa.
    Yamaha FZ1-S -06
  9. #39
    Minäkin olen asioinut Villellä ja suosittelen lämpimästi.
    ZX6R & KTM Enduro


  10. #40
    Ville ei taida näitä nykyajan hömpötyksiä kuten puhelimia ja sähköpostia kauheesti kattella?

    Lähetin reilu viikko sitten sähköpostia - ei vastausta.
    Soitin eilen = Vastaus "Haloo?" johon vastasin "Päivää päivää". Vastaukseksi tulee "aijaa... *kliks*" ja iski luurin korvaan.

    Mietin tässä että pitääkö alkaa viidakkorummuilla vaiko savumerkeillä sinnepäin viestittelemään kun ei muuten saa mitää aikaseks...

    Kumma kun ei raha kelpaa.
  11. #41
    Lainaa Sunis kirjoitti Katso viesti
    Ville ei taida näitä nykyajan hömpötyksiä kuten puhelimia ja sähköpostia kauheesti kattella?

    Lähetin reilu viikko sitten sähköpostia - ei vastausta.
    Soitin eilen = Vastaus "Haloo?" johon vastasin "Päivää päivää". Vastaukseksi tulee "aijaa... *kliks*" ja iski luurin korvaan.

    Mietin tässä että pitääkö alkaa viidakkorummuilla vaiko savumerkeillä sinnepäin viestittelemään kun ei muuten saa mitää aikaseks...

    Kumma kun ei raha kelpaa.
    Kuulostaa kerrassaan oudolta. Velipoika asioinut muutamaan otteeseen tuolla ja kysellyt jousituksen säätövinkkejä yms ja aina sälli on vastannut puhelimessa sekä sähköposteilla todella kattavasti ja asiallisesti.

    Seuraavaksi kun on isompi huolto niin vien Motovilleen


    636 -06
  12. #42
    Lainaa Sunis kirjoitti Katso viesti
    Ville ei taida näitä nykyajan hömpötyksiä kuten puhelimia ja sähköpostia kauheesti kattella?

    Lähetin reilu viikko sitten sähköpostia - ei vastausta.
    Soitin eilen = Vastaus "Haloo?" johon vastasin "Päivää päivää". Vastaukseksi tulee "aijaa... *kliks*" ja iski luurin korvaan.
    Jes. Omallakin kohdalla sähköpostikanava oli aika hiljainen, ja soittaessa sain kuunnella ensin muutaman kerran automaattiääntä siitä kuinka "aukioloajat ovat 9-17 blah blah...", vaikka kello oli siinä vaiheessa jotain 11-12 välillä. Paikanpäällä Ville intoutuikin sitten avautumaan puhelinliittymänsä toimimattomuudesta ja selvitykset käynnissä operaattorin kanssa ym ym.

    Koita vaan jossain vaiheessa uudelleen. Luultavasti jokin tekninen ongelma oli ;)
  13. #43
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Oletko tarkastanut Tilannehuone.fi:stä ettei ole paja tulessa?? Muutoin kuulostaa erikoiselta. Siellä kun käy, niin voipi olla vaikeaa päästä jatkamaan matkaa, koska puhetta riittää. Ja silti tulee hommat hoidettua...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  14. #44
    "Haloo" on Villen normi puheenavaus. Kyllä tuo Ville sinut on atk-aikakauden kanssa, kun/jos olen oikein ymmärtänyt löytyy kaverilta tuonkin alan koulutusta.

    Ville on semmonen oma persoonansa kuten me kaikki. Puhetta vaan riittää ja riittä ja riittää..... ei sen puoleen, yks Kelvotonkin joskus mainitsi että illalla hän ei vastaa V:lle eikä J:lle kun niillä juttua riittää ja riittää.

    Hyviä nevojahan Villeltä saa kun vaan on kärsivällinen ja jaksaa puhelimella pommittaa. Itse kun asuu täällä kaukana niin ei käymäänkään pääse. Toisaalta vois olla ettei sieltä pääsis saman päivän aikana poies.

    Hyvinhän tuo ajotti mulle nokatkin uuteen moottoriin.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  15. #45
    Lainaa jaska_73 kirjoitti Katso viesti
    "Haloo" on Villen normi puheenavaus. Kyllä tuo Ville sinut on atk-aikakauden kanssa, kun/jos olen oikein ymmärtänyt löytyy kaverilta tuonkin alan koulutusta.

    Ville on semmonen oma persoonansa kuten me kaikki. Puhetta vaan riittää ja riittä ja riittää..... ei sen puoleen, yks Kelvotonkin joskus mainitsi että illalla hän ei vastaa V:lle eikä J:lle kun niillä juttua riittää ja riittää.

    Hyviä nevojahan Villeltä saa kun vaan on kärsivällinen ja jaksaa puhelimella pommittaa. Itse kun asuu täällä kaukana niin ei käymäänkään pääse. Toisaalta vois olla ettei sieltä pääsis saman päivän aikana poies.

    Hyvinhän tuo ajotti mulle nokatkin uuteen moottoriin.
    Varmasti hyvä pulju.

    Mutta kannattaisi Ville harkita sitten siihen puhelimeen vastaamista, osoittaisi vähän enemmän ammattimaisuutta.

    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  16. #46
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sunis kirjoitti Katso viesti
    Ville ei taida näitä nykyajan hömpötyksiä kuten puhelimia ja sähköpostia kauheesti kattella?

    Lähetin reilu viikko sitten sähköpostia - ei vastausta.
    Soitin eilen = Vastaus "Haloo?" johon vastasin "Päivää päivää". Vastaukseksi tulee "aijaa... *kliks*" ja iski luurin korvaan.

    Mietin tässä että pitääkö alkaa viidakkorummuilla vaiko savumerkeillä sinnepäin viestittelemään kun ei muuten saa mitää aikaseks...

    Kumma kun ei raha kelpaa.
    Yhden miehen puljussa on tässä kevään korvalla sen verran kova kiirus, että puhelimen/sähköpostin seuraamiseen tuskin on hirveän hyvin aikaa. Talvella sai luurilla ihan hyvin kiinni, mutta nyt keväällä olen soittanut heti tasan 9 kun liike aukeaa tai käynyt suosiolla paikan päällä.
    Superbike #7
  17. #47
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Kerran käytin vikasakia motovillellä silloin muistaakseni valitteli työn määriä ja uupumusta, ei mitään valittamista työnlaadussa tms. Seuraavia hommia taasen kysellessäni hyvä ettei tullut linjoja pitkin kun kyselin hintaa, hieman jäi mixed motions.
    exxtatic
  18. #48
    Tervehdys ja pahoittelut että kaikki halukkaat eivät ole saaneet haluamaansa palvelua. Puhelinliittymiin on jo tehty muutoksia mutta jos puhelu koputtaa, kannattaa hetken päästä yrittää uudelleen koska tähän aikaan vuodesta ei ikävä kyllä ole mitään realistista mahdollisuutta soittaa kaikkiin koputtaneisiin puheluihin takaisinpäin.

    Puhelinliittymissä oli tosiaan vähän ongelmia jotka alkoivat kun operaattori x päivitti vastaajapalvelunsa. Sen jälkeen yrityksen liittymä alkoi toimia siten että jos oli jo yksi puhelu käynnissä, ei tyytännytkään enää seuraavalle soittajalle varattua kuten ennen vaan yrittikin kääntää sen puhelun tuohon pankkikorttikoneeseen jossa oli sisällä saman liittymän rinnakkaiskortti (=kuulosti soittajan korvaan että muka soisi jossain mutta kukaan ei vaan vastaa, eikä höylään luonnollisesti jää mitään vastaamattomien listaa tms. eli edes minä en tiennyt kuinka monta puhelua ja mistä numeroista sinne oli ohjaantunut). No otettuani höylään oman liittymän, toimi sen jälkeen niin että puhelun ollessa käynnissä paiskasi seuraavan soittajan suoraan vastaajaan (=kuulosti siis siltä että ikäänkuin puhelin ei olisi päällä tai verkossa).

    Yrityksen puhelimeen vastaan aina "Motoville". En siis "haloo" tai muutakaan epämääräistä. Käytän kuitenkin aina bt korvanappia ja on saattanut käydä esim. niin että äänilinja ulospäin ei ole auennut niin nopeasti kuin olen luullut joten vastaus ei ole päätynyt soittajan korvaan asti. Jos hetkeen linjalta ei ole kuulunut mitään, olen saattanut hyvinkin sanoa "haloo?". Täytyy väärinkäsitysten välttämiseksi tällaisessa tapauksessa tulevaisuudessa muistaa vain toistella hanakammin tuota firman nimeä. Luuria en ole lyönyt kenenkään korvaan tietoisesti (poislukien puhelinmyyjät) mutta yrityksen liittymä on kuitenkin matkapuhelin joten katkeamiseen voi olla muitakin syitä. Esim. kosketusnäyttöpuhelin taskussani on saattanut lyödä punaista luuria itsekseen tms.

    Huoltokyselyitä koskeviin sähköposteihin koitan kyllä vastata kohtuuajassa mutta tähän aikaan vuodesta se ei ikävä kyllä aina 100% onnistu. Katsoin äsken saapuneet mailit n.viikon takaa ja sieltä löytyi äkkiseltään yksi johon en ole vastannut, koski GS500 ja piikkisen hondan etujarrupaloja.

    Taisteluväsymystä on tällä alalla työskentelevillä varmaan kaikilla juuri nyt ja olen viimeisen kuukauden sisään varmasti joskus saattanut kuulostaa puhelimessa jonkun mielestä jopa epäkohteliaalta. Onneksi ainakin toistaiseksi olen itsekin huomannut jos näin on päässyt käymään ja koittanut skarpata asian suhteen koska eihän se todellakaan ole asiakkaan vika jos joskus vähän stressaa.

    Vaikka puhelinliittymähommat on nyt paremmassa jamassa, näin ajokauden kiihkeässä alussa hommaa vähän rajoittaa se että minuja on vaan yksi. Pystyn palvelemaan vain yhtä asiakasta kerrallaan joko puhelimessa tai tiskillä ja kokemus on osoittanut että ihmiset vaan tuppaavat soittamaan samoihin aikoihin (kahvi- ja ruokatunneilla, neljän jälkeen töistä päästyään jne.) ja samoin puoli viiden aikaan on aina tiskillä useampi hakemassa päivän aikana huollossa olleita laitteita ja tällöin puhelimella kiinni saaminen voi olla vaikeaa.

    Ihmisiähän tässä vaan ollaan ja koitetaan kyllä koko ajan kehittää toimintaa niin että toivottavasti tulevaisuudessa risuja tulee vähemmän. Mitään amerikkalaista jees jees aina yhtä hymyä ja valkaistut hampaat meininkiä en kyllä lupaa nyt eikä tulevaisuudessa
  19. #49
    Omalta kohdaltani ei löydy ainuttakaan negatiivista lausumaa. Ammattitaidon määrä on mittavaa, asiakaspalvelu niin kattavaa että yhden ujon esijännityskyselyn tuloksena liityin alustainsinöörien kiltaan saadun tiedon ansiosta. Oma mielipiteeni on se että jos asiakkaat jättäisivät kyselemättä kaikenmaailman idioottikysymyksiä kuten "tarviiko vaihtaa jarrupalat jos niistä on se kulutuspinta pois vai voiko tällä mielestäsi ajaa vielä saksaan ja takas" tai "mitä maksaa jos laitat rekisterikilpeen ruuvin joka on siitä puuttunut kohta vuoden" tyyppisiä kyselyitä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  20. #50
    EI ole pienyrittäjän asema kadehdittava varsinkaan täällä Kekkoslovakiassa. Tsemppiä Villelle ja kiireisiä aikoja kohtuudella mitä yksi ihminen jaksaa tehdä.
  21. #51
    Korjaanpa sen verran kertomaani että en muutes ole koskaan siihen Villen yrityksen numeroon soittanut vaan aina privaatti numeroon.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  22. #52
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    REXI sai tossa uuden alustan alleen, ja onpahan aivan mahtava. Ei voi ku kiittää Villeä mahtavasta työstä. Menee ku kiskoilla, taittaa mutkaan ihan erilailla ku ennen. Ei pohjaa, ei notku, ei huoju, menee vaan. Kyllä äijällä on mahtavasti asiantuntemusta ja ammattitaitoa, ei voi ku ihmetellä. Keulan Ville rakensi eri kombinaatioita yhdistellen, ja taakse laitettin sit ns. valmista kamaa (Bitubo "parhaat"). Ville teki aikamoisen duunin, tutkiessaan, miten ton saa parhaiten toteutetuks.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  23. #53
    Tänään kävi pikkuinen bemari uusimassa takarenkaansa ja ketjut/rattaat Motovillen pajalla. Aamuksi oli aika varattuna mutta huoltomies 2 olikin päättänyt lopettaa työntekonsa tän kesän osalta liiemmalti ilmoittelematta tähän viikkoon Eipä mitiä, kahden miehen työt tehtävänä Villellä joten eikun hommiin. Aluksi vaihtui kiireisemmän henkilön pyörään alle rengassarja kokonaisuudessaan, jonka jälkeen oli oman vuoro.

    Renkaanvaihdon yhteydessä Ville huomasi takavanteen pyöränlaakerien olevan "entiset". Perhana ja vasta 25tkm ajettu pyörä! Ei ollut laakereita hyllyssä oikeanlaisia, joten hän käväisi hakemassa sopivat lähiliikkeestä. Oikein, nyt ei tarvitse miettiä milloin ne hajoaa lopullisesti ja samalla vaivalla tuli vaihdettua nekin kun takapyörä kerta irti oli. Tämä on hieno asia että katsotaan myös muutakin kuin vain sovittu homma, Ville huomasi myös yhden tippuneen pultin pyörästäni, tai sen jättämän kierteellisen reiän

    Kaiken kaikkiaan hyvä reissu vaikka hieman venähtikin, tälle Villekään ei kyllä mahda mitään. Ei käy kateeksi sitä työn määrää joka painaa päälle tällä hetkellä...
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  24. #54
    Pikku Z:n huolto ja asiantuntevat neuvot päälle sujuivat odotellessa paikanpäällä. Hyvä ja luotettava paikka! Käytän tästä lähtien Villen palveluita. Suosittelen.
    Z750 2012
  25. #55
    Loistavaa työtä Villeltä, jälleen kerran.
    Hyvä palvelu ylityöllistetystä tilanteesta huolimatta.
    Kiitos!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  26. #56
    Villelle kiitosta takanakin vaihdosta
    Ei kiinnosta pätkääkään
  27. #57
    Lainaa Diesel kirjoitti Katso viesti
    Olin tyytyväinen bikeworld espoon huoltoihin sillä ensi kerrasta lähtien siellä tehtiin se mitä oli sovittu ja hinta oli myös sitä mistä oli ollut puhe. No kyseinen lafka meni kiinni ja uusi vaki huoltopaikka ollut hakusessa...

    Tämän triidin perusteella vien tästä lähtien mopottimeni Villelle huollettavaksi niiltä osin mitä itse en osaa. Jos hän hondan kipottimia suostuu huoltamaan
    Oma ja emännän mopotin huollettu Villellä ja ei voi kuin varauksettomasti kehua Sanomattakin lienee selvää, että Ville saa huoltaa mopottimeni jatkossa, vaikkei hondan merkki korjaamo olekaan.

    Molempiin mopoihin tehtiin etupumppujen huolto ja toiseen lisäksi venttiilivälysten tarkastus(kumpikaan ei vuotanut tai oireillut mutta iän puolesta huollatin ja olihan sieltä kulutus osat jo ehtoo puolella). Samalla Ville huomasi, ettei emännän mopossa ollut kaasun asentoanturi kytkettynä ja tämähän teki emännästä iloisen kun pikku cbf tulikin kaasuvasteeltaan herkemmäksi(ei sentään tehokkaammaksi).
  28. #58
    Taas kerran apu löytyi Motovilleltä.

    Iso kiitos Villelle, aivan loistavaa palvelua!!!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  29. #59
    Käytin foorumin kehujen perusteella pyörää Motovillellä ja jäi kyllä pätevä vaikutelma. Ammattaito vaikutti olevan hyvin kohillaan Villellä (oletan olleen Ville siinä työn vastaanotossa) ja siellä olleella toisella korjaamon henkilöllä samaten. Vakuutti minut ja mikäli vielä tarvitsen omaan Kawaan remonttia pajalla teettää, niin heidän puoleensa käännyn ensimmäisenä.

    Mä sain ripeästi vastauksen sähköpostikyselyyn ja ajanvarauskin onnistui sitä kautta. Nämä oli se deal maker. Hinnat piti paikkansa. Huomasin kanssa pyörää viedessä ja hakiessa, että vastailu monille asiakkaille lukuisine kysymyksineen vie hyvin paljon aikaa.
  30.  
  31. #60
    Isompi mopotin käynyt tuolla kauden aikana pariin otteeseen ja priimaa priimaa +++
    S
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen