Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 69:sta
  1. #31
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (zapster @ Elo. 30 2010,20:38) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Elo. 30 2010,19:53) kirjoitti
    Lainaa (Mikris @ Elo. 30 2010,19:43) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 30 2010,19:00) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Elo. 30 2010,16:59) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 30 2010,15:53) kirjoitti
    Merkattu kalenteriin. Yrittäkääkin pitää mut poissa... Varaan paikan boolikulhon vierestä.
    mä voisin ottaa sun vieruspaikan
    Pitkätukka varaa paikan siitä toiselta puolelta. *
    Jos se ei vielä menny niin mulle paikka boolikulhosta!! *
    Toivottavasti on isompi palju kuin Lahdessa....mulle sitten pitkä pilli kun korstot tukkii ympärystän ..
    Pitää rakentaa aita anniskelupaikan ympärille *
    Ennakkoilmoittautumisten perusteella on sen verran tiivis lihamuuri boolin ympärillä, ettei tuohon enää mitään aitaa tarvita.
    Superbike #7
  2. #32
    Oma aikataulu selviää lähempänä mutta koitan päästä paikalle. kalenteriin merkattu.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  3. #33
    Tää ei tule! Hirviä juoksee vielä tuolloin!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #34
    Kai määkin tuun. Saako ottaa varaslähdön ja ottaa ennakkoon jo? Kaukaa on pitkä matka ja paljon aikaa...

    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  5. #35
    Taidanpa ryntäytyä mukkaa.
    Joku soittoruokala se oli, joku 24basea tai jotain ja 17:30 portsari heittää sisään.

    Montakos paikkaa on hallitusessa tyrkyllä? Siis meinaan erovuorossa? Muuten vaan kyselen, hih...

    Oikeesti joo, kyllä taidan ilmoittautua.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  6. #36
    Lainaa (Goofy S @ Syys. 07 2010,23:28) kirjoitti
    Taidanpa ryntäytyä mukkaa.
    Joku soittoruokala se oli, joku 24basea tai jotain ja 17:30 portsari heittää sisään.

    Montakos paikkaa on hallitusessa tyrkyllä? Siis meinaan erovuorossa? Muuten vaan kyselen, hih...

    Oikeesti joo, kyllä taidan ilmoittautua.
    Moro,
    tuo 24basement on ihan privaatti saunatila, tsekataan soittoruokalat sitten kun ollaan ns. yön selässä kokouksen jälkeen.

    Tästä tulee vielä virallinen ja tarkempi kutsu sekä informaatiota hallitusvaaleihin liittyen. Erovuorossa on aina puolet porukasta kerrallaan. Paikkoja tulee avautumaan, joten halukkaat voivat aloittaa valmistautumisen kampanjointiin

    Mielelläni näkisin uusia kandidaatteja tyrkyllä hallitukseen.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #37
    <table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">

    Mukana&#58;&#41;
    [/QUOTE]
  8. #38
    Loppukesänä on jääneet väliin ratapäivät, torstai-ajot makkaroineen päivineen sun muut karkelot eikä Tallinnaankaan ehdi, joten tännehän on tultava niin ei ihan täysin vieraannu.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  9. #39
    Lainaa (Wolferin @ Elo. 25 2010,21:02) kirjoitti
    ^ Mä olen lähdössä myös Tampesterista (hallituksen jäsenen kuulemma pitää olla paikalla), kootaan vaikka porukka täältä lähtevistä, koska lähden joka tapauksessa autolla ja takas tulen vielä saman illan/yön aikana.
    Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata...
    Ja koskaan en oo myöhästyny mistään!

    Honda CBR 600F -07
  10. #40
    Lainaa (Venkku @ Syys. 26 2010,16:29) kirjoitti
    Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata... *
    Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  11. #41
    Täällä ois yksi joka olisi hallituspaikasta kiinnostunut mutta mistäs saa tarkempaa tietoa että mitkä/ketkä ovat erovuorossa?

    Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD

    Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli

    Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
  12. #42
    Hei! Kerrankin jotain tapahtuu mun vapaavkonloppuna, elikäs mä tulen paikalle!!!

    EDIT: Jää sittenkin väliin meikäläiseltä, mopo pitäisi kuljettaa talvisäilöön jne muuta tekosyytä taas....



    Tein itse ja YRITIN säästää.

  13. #43
    Lainaa (~Candice~ @ Syys. 27 2010,15:24) kirjoitti
    Täällä ois yksi joka olisi hallituspaikasta kiinnostunut mutta mistäs saa tarkempaa tietoa että mitkä/ketkä ovat erovuorossa?

    Ihan lähipäivinä on tulossa ketju tästä aiheesta pystyyn. Ehdottomasti vaan uudet kasvot innokkaina hallitustouhuihin mukaan!
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  14. #44
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (Wolferin @ Syys. 27 2010,14:00) kirjoitti
    Lainaa (Venkku @ Syys. 26 2010,16:29) kirjoitti
    Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata... *
    Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
    Ja auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  15. #45
    Lainaa (Juutana @ Syys. 27 2010,16:26) kirjoitti
    Ja auton lähdettyä Busseja lähtee n tunnin välein.
    Mä en kyllä uskalla bussilla tulla kotiin, jos nimittäin Helsinkiin jään jatkoille. Ensinnäkin, en kuitenkaan ole siinä kunnossa, että voisin kulkea julkisella yhtään minnekään, jalat ei tod näk kanna ja se olis vaan NIIN noloa. Toiseksi, bussissa saan kuitenkin kauhean paniikkikohtauksen, jolloin vaan itken kovaäänisesti rääkyen (ja siis sillä juopumustilallahan ei tämän kanssa ole mitään tekemistä * ). Ja kolmanneksi, mä en kuitenkaan löydä mistään sen bussin lähtöpaikkaa tai pysäkkiä, ellei mulla oo navigaattoria mukana. Mä osaan Helsingissä kulkea ilman karttaa vaan Mannerheimintieltä jäähallille, juna-asemalle, Kaisaniemeen ja Nosturiin. Jos reitti menee yhtään noiden ohi, niin oon hukassa. No oon mä joskus käyny Tavastiallakin, mutta sekin oli jo vähän haastava paikka löytää... NIIN, ja jos edes olisi rahaakaan enää siinä vaiheessa *.

    Parempi vaan, että lähden sen auton mukana kiltisti kotiin ajoissa *

    Muoks: Niin ja Motorgin jäsenet, käykääpä ilmoittamassa osallistumisenne täällä, niin tiedetään varata boolia riittävästi.



    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  16. #46
    Moi,
    uusien hallitusjäsenten haku on käynnistetty. Lisätietoja ja ehdokkaaksi ilmoittautuminen tapahtuu täällä.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  17. #47
    Lainaa (Wolferin @ Syys. 27 2010,14:00) kirjoitti
    Lainaa (Venkku @ Syys. 26 2010,16:29) kirjoitti
    Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata... *
    Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
    Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tulla
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  18. #48
    Lainaa (Ari @ Syys. 28 2010,21:04) kirjoitti
    Lainaa (Wolferin @ Syys. 27 2010,14:00) kirjoitti
    Lainaa (Venkku @ Syys. 26 2010,16:29) kirjoitti
    Mä voisin tulla kyydissä ees taas - ellet nyt ihan heti ysiltä meinaa takaisinpäin startata... *
    Marron lupasi tarjota auton, kuskina on alustavasti takaisintulomatkalla luvannut toimia JGo. Ei me kai heti kokouksen jälkeen olla takas lähdössä, mutta tuskin lähdetään jatkoille Helsingin yöelämään kummiskaan - tai mistäs sitä tietää...
    Joskos vielä mahtuisi kyytiin, niin Tampereelta edestakaisin voisin mukaan tulla
    Kyllä mahtuu, nyt meillä taitaakin olla sitten auto täynnä.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  19. #49
    Ok, hyvä ja kiitos . Koska lähdetään ja mistä? Pyrin olemaan ajoissa paikalla .
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  20. #50
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JGo @ Syys. 28 2010,21:21) kirjoitti
    Kyllä mahtuu, nyt meillä taitaakin olla sitten auto täynnä.
    Pitänee sitten ilmoittautua varasijalle tai alkaa keräämään toista autolastia. Mieluummin kyllä olisi paluumatkalla kyydissä *
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  21. #51
    Alustavalla tiedolla hyviä tyyppejä pääsee kyytiin Turkuun ja takaisin. Kyyditys lähtee tosin lauantaina hyvissä ajoin, jotta ehdin ajoissa pelipaikalle + mahdollisesti muuta tekemään Hesassa sitä ennen ja paluu sitten kun meidät on heitetty 24Basementista pihalle eli puolen yön aikaan.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  22. #52
    Tulossa.
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  23. #53
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Laittakaa kokoukseen ilmoittautumiset tonne privaattipuolen ry-osioon, siellä on ketju tälle.
    1000
  24. #54
    Lainaa (Hannula @ Loka. 08 2010,20:44) kirjoitti
    Laittakaa kokoukseen ilmoittautumiset tonne privaattipuolen ry-osioon, siellä on ketju tälle.
    Joo, oisin sinnekkin laittanu jos oisin löytäny ko. triidin *

    No, mukana ollaan kuiteski
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  25. #55
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Siellä on ketju "Oletko tulossa syyskokoukseen 2010?". Saa tulla ilmoittautumattakin, mutta sapuskat ja juomat on mitoitettu vain ilmoittautuneiden mukaan.
    1000
  26. #56
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Hannula @ Loka. 09 2010,17:48) kirjoitti
    Siellä on ketju "Oletko tulossa syyskokoukseen 2010?". Saa tulla ilmoittautumattakin, mutta sapuskat ja juomat on mitoitettu vain ilmoittautuneiden mukaan.
    Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.
    Superbike #7
  27. #57
    Heh, joo, eli toi äänestys... Hieman sotki ku sielläkin oli viittaus 'toiseen ketjuun'. No nyt ollaan siinnekkin laskuriin lisättynä
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  28. #58
    yritetään tulla mukaan
    Bandu 1250S -07

    Nassukirja
  29. #59
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 09 2010,17:50) kirjoitti
    Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.
    Salasanalla suljettuihin foorumeihin linkkaaminen ei ole suositeltavaa.
    -nomen est omen-
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Kriisi @ Loka. 09 2010,18:06) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 09 2010,17:50) kirjoitti
    Porukka varmaan löytäs tuon ilmoittautumisketjun paremmin jos editois linkin sinne vaikka tän ketjun ekaan viestiin.
    Salasanalla suljettuihin foorumeihin linkkaaminen ei ole suositeltavaa.
    Samaa mieltä olen Kriisin kanssa eli tätä reittiä pitkin löytää laittamaan tiensä siihen onko tulossa vai ei. Ruoka ja juomahan on ensisijaisesti varattu jäsenille ja sitten kun ovet aukeavat kaikille niin loputkin pääsevät rääppiäisiin mukana (jos nyt jotain on jäljellä)

    Foorumi [tuolta ylhäältä] -> Foorumit, jotka suojattu salasanoilla [vieritä sivu ihan alas] -> MotOrg ry:n foorumi (tähän ei erillistä salasanaa ole vaan ne jotka ovat jäseniä pääsevät automaattisesti tänne katselemaan) -> Oletko tulossa syyskokoukseen -äänestys



    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen