Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 253:een 253:sta
  1. #241
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Tulipahan tilattua tuo 3rd edition kun oli gigantissa viikonlopputarjouksena 214 €.
    Gigantin puolella hiukan epäilyttävä tarkempi tekninen tieto ettei muka olisi bluetoothia siinä, tähän mennessä on kyllä ollut kaikissa.
    Kannattaa nyt tarkistaa, että mikä versio tuli ostettua

    Muoks:

    Suzupaapalle: niin taitaakin olla. Ilmeisen hyvä diili.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #242
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa nyt tarkistaa, että mikä versio tuli ostettua

    Juu nyt kuulostaa hieman liika halvalta...


    MUOKS ... taitaa olla ok laite..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #243
    Juu tuostahan puuttuu lataava teline,sehän nostaa myös hintaa sopivasti.
    Olin kyllä monasti jo katsellut aiemmin tuota kun 268€ oli halvimpia hintoja suomessa muutenkin.
    Olisihan se uusi malli ollut ihan pro mutta niin on hintakin.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  4. #244
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Juu tuostahan puuttuu lataava teline,sehän nostaa myös hintaa sopivasti.
    Olin kyllä monasti jo katsellut aiemmin tuota kun 268€ oli halvimpia hintoja suomessa muutenkin.
    Olisihan se uusi malli ollut ihan pro mutta niin on hintakin.
    Lataava teline on = Viila,Dremel,puukko tai mikä vaan millä nyhrää pienen loven telineeseen ja laittaa piuhalla lattinkiin...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #245
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Lataava teline on = Viila,Dremel,puukko tai mikä vaan millä nyhrää pienen loven telineeseen ja laittaa piuhalla lattinkiin...
    Juu oli tarkoitus tehdä tuo "lataava" malli.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #246
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Täytyy päivittää toi oma niin koitetaan uudestaa naijja kun kohdataan.
    Mää kokeilin kahdella aparaatilla, jotka vedin suoraan kaupan puketista ilman mitään päivityksiä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #247
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Lataava teline on = Viila,Dremel,puukko tai mikä vaan millä nyhrää pienen loven telineeseen ja laittaa piuhalla lattinkiin...
    Laita porukoille kuvaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  8. #248
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Laita porukoille kuvaa.
    Otanpas kuvan kun Pirkon ja telineen kohtaan.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #249
    Tässä aika hyvä UK:lainen selvitys asiasta: Lataava teline, self-made
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #250
    TomTom Urban Riderin lataava teline irtisanoi itsensä. Reilun vuoden vanha. Takuu varmaanin kattaa vielä, jos löytäisi jostain takuulapun. Sain laturitelineen ja navin vakuutuksen kautta, joten normaalia takuukuittia ei ole.
    Ajattelin itse hieman tutkailla, löytyisikö 'helppoa' vikaa. Onko kenelläkään muulla kokemusta?
    Mittailin yleismittarilla, eikä millekkään pinnille tule virtaa. Kaapelit ovat kyllä kiinni akussa. Mitkä pinnit ovat virransyöttöpinnit? Tietääkö kukaan?

    Kyseessä on siis tämä malli:
    http://www.tomtom.com/fi_fi/products...able-9K00.102/

    Jyrki

    Jos vikaa ei löydy, tuossa edellä oli linkki USB latauksen tekemiseen ilman sytkäriliitintä. Saako noita virta-adaptereita jostain suomesta, joka siis laskee jännitteen suoraan akulta USB-kaapelille sopivaksi?
    Jos sen sitten tekisi.
  11. #251
    Mulla ainakin on sulake siinä akulle menevässä kaapelissa, sen olet jo katsonut?
    Hapettumat dockin liittimestä ja virtapinneistä poistettu? Mulla joskus toi lakkasi lataamasta, crc ja rapsuttelu auttoi vaivaan...
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  12. #252
    Lainaa jykki kirjoitti Katso viesti
    TomTom Urban Riderin lataava teline irtisanoi itsensä. Reilun vuoden vanha. Takuu varmaanin kattaa vielä, jos löytäisi jostain takuulapun. Sain laturitelineen ja navin vakuutuksen kautta, joten normaalia takuukuittia ei ole.
    Ajattelin itse hieman tutkailla, löytyisikö 'helppoa' vikaa. Onko kenelläkään muulla kokemusta?
    Mittailin yleismittarilla, eikä millekkään pinnille tule virtaa. Kaapelit ovat kyllä kiinni akussa. Mitkä pinnit ovat virransyöttöpinnit? Tietääkö kukaan?
    Mulla on kokemusta noista telineistä yli 150 tkm ja 5 vuoden verran... eli teline lopettaa aina välillä lataamisen. Tähän mennessä on aina auttanut, kun niihin neljään pinniin on laittanut reilusti CRC:tä ja painellut/napsutellut jollain muovisella jutulla alas niitä pinnejä muutaman minuutin ajan.

    Kannattaa ainakin kokeilla, ennen kuin lähtee mihinkään isompaan operaatioon. Ei maksa mitään, eikä myöskään ole iso vaiva. Kerro, kuinka kävi...

    Muoks; Sami@Vespa olikin vähän nopeampi.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  13.  
  14. #253
    Kiitos viesteistä. Unohdin mainita, että sulake oli kunnossa. Alkuperäisenä ei tuossa kaapelissa ole sulaketta, mutta sellaisen olen siihen muinoin laittanut. Vika löytyi johdosta. Virta ei tullut enään lataustelineen liittimelle. Varastosta löytyi uusi johto, laitoin sen paikoilleen ja taas teline lataa Raideria.

    Jyrki
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789