Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Montako C1800R:n omistajaa täältä löytyy? Kokemuksia pyörästä? Itse ajellut n. 2 tkm, joten tutustumisvaihe menossa vielä. Penkissä käytin ja näytti lukemia 110,8 hv ja 159,7 Nm kampiakselilta.
    Jellona
  2. #2
    2 vuotta olen ajanut C1800:lla ja tyytyväinen olen edelleen. Eilen tein 12tkm:n huollon, toivottavasti ehtisi taas joku päivä ajelemaan...

    Hyvän tuntuinen keksintö tämä on, voimaa riittää ja on mukava ajettava rauhallisilla nopeuksilla (mulla ei ole pleksiä).

    Ainoa negatiivinen asia mikä mieleen tulee on renkaiden kestävyys, ekat kumit loppu n. 9tkm:n kohdalla.
    Ajotapa ei ole mikään kovin rankka, päin vastoin ajan mielelläni pienempiä päällystettyjä teitä pitkin max. 80km/h.
    No tulihan edellisellä takarenkaalla muutama raita paikaltaan lähdettäessä jätettyä mutta ei mitään sen ihmeempää kumin sauhuttelua...
  3. #3
    Kolmas kesä menossa reilu 18000km mittarissa ensimmäiset kumit (molemmat) vaihdettiin n.17800km kohdalla. syytä kestoon en tiedä johtuuko yhtälöstä pappamalli ja sarvissa pappa???

    Elikä en ole löytänyt vielä yhtään huonoa puolta pyörässä.

    No paitsi kytkinvaijeri meni n. 15000km kohdalla, mikä lie maanantai yksilö



  4. #4
    Lainaa (jamo shadow vt 750 c2 @ Kesä. 14 2010,20:18) kirjoitti
    2 vuotta olen ajanut C1800:lla ja tyytyväinen olen edelleen. Eilen tein 12tkm:n huollon, toivottavasti ehtisi taas joku päivä ajelemaan...

    Hyvän tuntuinen keksintö tämä on, voimaa riittää ja on mukava ajettava rauhallisilla nopeuksilla (mulla ei ole pleksiä).

    Ainoa negatiivinen asia mikä mieleen tulee on renkaiden kestävyys, ekat kumit loppu n. 9tkm:n kohdalla.
    Ajotapa ei ole mikään kovin rankka, päin vastoin ajan mielelläni pienempiä päällystettyjä teitä pitkin max. 80km/h.
    No tulihan edellisellä takarenkaalla muutama raita paikaltaan lähdettäessä jätettyä mutta ei mitään sen ihmeempää kumin sauhuttelua...
    Vanha motoristin totuus: renkaat saa kestämään, kun ajaa hiukan ylipaineisena. Mutta toisaalta mun mielestä on hyvä, jos renkaat menee kesässä. Uusi kesä, uusi kumi
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  5. #5
    2 kesää ajellu C1800RT mallilla. Mittarissa 24000km. Ainoa "huono" puoli on takarenkaan saatavuus, nytkin on uus tilaukses. Saas nähdä ehtiikö ens kesäksi.



  6. #6
    Yksi kesä takana 11,5 tkm C1800R



  7.  
  8. #7
    pakko nostaa hyvä topic.. 1000km takana, ihan nami fillari

    jessus kun löytyy kaksi eri pyörää tuosta, voi hissukseen körötellä ja chillailla ja sitten kun antaa kierrosten nousta niin ..... WrooOOoM

    aluksi tuntu että levee takarengas on paljon jäykempi saada taittuun mutkaan, mutta nyt se tuntuu jotenkin pirun hyvältä ettei pyörä ole heti itsekseen mihinkään taipumassa, vaan se menee sinne minne sä käsket, ja kun käsket niin sitten kanssa mennään
    ***