Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 215:sta
  1. #61
    Lainaa (Luna @ Syys. 15 2009,21:37) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Syys. 15 2009,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Luna @ Syys. 15 2009,21:12) kirjoitti
    Ny kävi kaverille köpelösti, jonka piti päästä koulutusryhmään. Kellahti pyörä ja kytkinvipu rikkoutui. Osaisko joku neuvoa, mistä Hämeenlinnassa saisi uutta kytkinvipua tällä viikolla, pyörällä ei oikein pysty nyt ajamaan kuulemma, kun on kytkinvipu kahdessa osassa... Pyöränä Suzuki GSR600 (07 tai 08).

    Pistäkeehän vinkkiä yv:llä. Kiitos!
    Jos hätä tulee, eikä Hämeenlinnasta löydy vipua, niin voin käydä sellaista tuosta tuosta Pyörästä ja Moposta kysymässä. Mun mukana se tulee kylläkin vasta radalle, mutta parempi kai sekin jos ei aiemmin saa.
    Kiitos Yritetään löytää eka Hämeenlinnasta, et sais pyörän kuntoon ettei tartte kaverin paniikissa olla vielä aamulla
    Heinolta Tampereelta??
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #62
    Lainaa (Athene @ Syys. 15 2009,21:54) kirjoitti
    Heinolta Tampereelta??
    Täytynee sekin vinkata, mutta kai hän mieluummin lähempää sitä yrittää löytää. Itse kun en siis lähde bussilla jurnuttamaan sinne klo 16 ruuhkassa töiden jälkeen toivoen, että ehkä ehdin paikalle ennen sulkemisaikaa...
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  3. #63
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Luna @ Syys. 15 2009,21:12) kirjoitti
    Ny kävi kaverille köpelösti, jonka piti päästä koulutusryhmään. Kellahti pyörä ja kytkinvipu rikkoutui. Osaisko joku neuvoa, mistä Hämeenlinnassa saisi uutta kytkinvipua tällä viikolla, pyörällä ei oikein pysty nyt ajamaan kuulemma, kun on kytkinvipu kahdessa osassa... Pyöränä Suzuki GSR600 (07 tai 08).

    Pistäkeehän vinkkiä yv:llä. Kiitos!
    Nytkö se poikaystävän pyörä kaatui? Autsh... Saa kumminkin lainaksi radalle?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  4. #64
    Lainaa (Juutana @ Syys. 15 2009,23:14) kirjoitti
    Nytkö se poikaystävän pyörä kaatui? Autsh... Saa kumminkin lainaksi radalle?
    Juurikin se . Henkinen isku oli kovempi onneksi kuin fyysisest vauriot, mutta tuo kytkinkahva on suurin murhe. Ja saa kuulemma edelleen lainaan sen radalle, jos vaan pyörä kuntoon saadaan sitä ennen
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  5. #65
    Jos joltain on vapautumassa koulutusryhmän paikka niin tarvetta olisi, 040 8248711 tai privaa.

    Viime hetken peruutuksetkin...

    BF



    <p>R1200RT-2008</p>
  6. #66
    Homma OK,

    Paikka lunastettu JGo:lta.

    Viesti maksuista laitettu ratavastaaville.

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  7. #67
    Jep. Paikalle olen tulossa edelleen, mutta en ajamaan. Eli videokameraa lainaan edelleen niille kenelle olen luvannut ja jos ratavastaavilla on jotain tekemistä tarjottavana niin mulle kelpaa.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  8. #68
    Mullekin saa tarjota paikkaa hitaassa tai koulutusryhmässä
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  9. #69
    kys1. mulla kaksi pyörää r1 ja se gsxr ...
    melut molemmista ja radalle eikö....
    molemmat mun nimissä ja vakuutettu norm.
    eli voinko ajaa kummalla vaan...
    kys2.kaveri tulossa haisteleen...
    ei rata kokemusta ...muuten kyllä...
    jos on peruutus paikkoja esim hitaaseen voiko ilmoittautua siellä paikan päällä...
    kys3.onhan meillä hyvä keli seura ainakin on...
    if the speed kills, you look at dead old bomber...
  10. #70
    Lainaa (MMM68 @ Syys. 16 2009,17:55) kirjoitti
    kys1. mulla kaksi pyörää r1 ja se gsxr ...
    melut molemmista ja radalle eikö....
    molemmat mun nimissä ja vakuutettu norm.
    eli voinko ajaa kummalla vaan...
    Ei kai tuossa mitään estettä ole? Jos myös teknisesti ovat kunnossa.

    p.s. Hieno sää tilattu !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #71
    Itse ajattelin ottaa myös pari pyörää mukaan... Eli itse en näe tuossa mitään estettä. Maksat ajovuorosta et mopojen määrästä. Ja muutenkin näillä keikoilla on järki kädessä ja mukavaa ajoseuraa tiedossa! *köh* *köh*
    BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
  12. #72
    Lainaa (MMM68 @ Syys. 16 2009,17:55) kirjoitti
    kys1. mulla kaksi pyörää r1 ja se gsxr ...
    melut molemmista ja radalle eikö....
    molemmat mun nimissä ja vakuutettu norm.
    eli voinko ajaa kummalla vaan...
    kys2.kaveri tulossa haisteleen...
    ei rata kokemusta ...muuten kyllä...
    jos on peruutus paikkoja esim hitaaseen voiko ilmoittautua siellä paikan päällä...
    kys3.onhan meillä hyvä keli seura ainakin on... *
    Moi,
    tässä vielä viralliset vastaukset kysymyksiisi:
    1.Kun sinulla on paikka jossain ryhmässä, voit ajaa päivän aikana molemmilla pyörilläsi. Toki tuo edellyttää Ahvenistolla, että kumpikin pyörä alittaa melumittauksen rajan.

    2. Päivä on loppuunmyyty ennakkoon, siellä taisi olla vain yksi koulutuspaikka avoinna. Toki aina voi tulla paikan päälle aamulla tsekkaamaan tilanteen, jos joku jättääkin tulematta. Mutta samalla on hyvä varautua myös, ettei mahdukaan mukaan, jottei harmita turhaan.

    3. Kelin suhteen on luonnollisesti kestotilaus kuivasta ja lämpöisestä säästä. Toivotaan, että saadaan nauttia kauniista päivästä, kuten esimerkiksi viime viikonloppuna... ja vaikka sataisikin, niin eiköhän varikolla vallitse kuitenkin rento ja hyvä fiilis...onhan kyseessä kauden viimeinen reissu ja lauantaipäivä

    Nähdään lauantaina ja ollaan kaikki ajoissa paikalla. Portin avaus on tilattu aikaan 07.45 ja rataravintolaa on varoitettu täydestä päivästä.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #73
    Siis jos kaveri tulee haisteleen apparaa saako se ajaa esim. yhden setin mun pyörällä tai omallaan jos minä en aja? *

    edit. olen koulutus ryhmässä



    Honda 1000XL -09
  14. #74
    Lainaa (JGo @ Syys. 13 2009,13:06) kirjoitti
    Voisin kiikuttaa tuon lainaksi molemmille, Nitrousille ja Jooneylle, niin saadaan kuvaa jokaisesta ryhmästä.
    Ehdotus.
    Koittakaa ajella mahdollisuuksien/viitsimisenne puitteissa mahdollisimman monen pyörän perässä kameran kans niin porukat vois täällä katsella itteään ja ehkä löytää jotain 'korjattavaa' ajostaan...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  15. #75


    Jos jollain ylimääräinen paikka keskinopeaan niin täällä olisi ostaja!

  16. #76
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Jalase @ Syys. 17 2009,09:22) kirjoitti
    Lainaa (JGo @ Syys. 13 2009,13:06) kirjoitti
    Voisin kiikuttaa tuon lainaksi molemmille, Nitrousille ja Jooneylle, niin saadaan kuvaa jokaisesta ryhmästä.
    Ehdotus.
    Koittakaa ajella mahdollisuuksien/viitsimisenne puitteissa mahdollisimman monen pyörän perässä kameran kans niin porukat vois täällä katsella itteään ja ehkä löytää jotain 'korjattavaa' ajostaan... *
    Yritetään, yritetään, mutta tuolla keskiryhmässä porukka menee niin pirun lujaa, että saa ihan tosissaan yrittää, että pysyy peesissä.
    Superbike #7
  17. #77
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Mihinkäs aikaan possujuna oli lähdössä Keimolan nesteeltä kohti Apparaa?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  18. #78
    Ajattelin 6:45 ? Olikohan se jokin perinteeksi muodostunu? Itte ainakin sillon jo paikalla. Nöf nöf.
  19. #79
    Lainaa (Jalase @ Syys. 17 2009,09:22) kirjoitti
    Lainaa (JGo @ Syys. 13 2009,13:06) kirjoitti
    Voisin kiikuttaa tuon lainaksi molemmille, Nitrousille ja Jooneylle, niin saadaan kuvaa jokaisesta ryhmästä.
    Ehdotus.
    Koittakaa ajella mahdollisuuksien/viitsimisenne puitteissa mahdollisimman monen pyörän perässä kameran kans niin porukat vois täällä katsella itteään ja ehkä löytää jotain 'korjattavaa' ajostaan... *
    Kannattaa ottaa muistitikku mukaan, jos päätyy linssiluteeksi, niin saa itselleen oman osuuden videosta. Nettiin ei ole tarkoitus laittaa kenenkään ajolinjoja tai ajovirheitä muiden arvosteltavaksi, ellei joku näin ehdottomasti halua.

    Parin-kolmen minuutin kooste päivän parhaista paloista tulee sitten YouTubeen jossain vaiheessa.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  20. #80
    Onkos Tuusula/Kerava/Jää/Sipoo/Nurmijärvi/itä-Vantaan seuduilta kukaan tuonne menossa? Ite lähen lauantai-aamuna täältä meiltäpäin mopoilemaan kohti Ahvenistoa. Nöfnöf.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  21. #81
    Mites noin käytännössä paikan päällä, 75 mopotinta = 75 reppua, nyssäkkää, tankkilaukkua tai takalaukkua. Saako kamat säilöön johonkin tolkulliseen paikkaan jossa ne pysyy tallessa mutta ovat käytettävissä. Olis mukavampaa ajella ilman takalaukkua ja kuitenkin olisi kiva ottaa kamera mukaan reissuun.

    Venelehden säätutka lupaa kelpo keliä, aamulle + 11 ja päivälle + 17-18, eikä näyttäisi olevan sateen vaaraa. *

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  22. #82
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SAM66 @ Syys. 17 2009,11:33) kirjoitti
    Ajattelin 6:45 ? Olikohan se jokin perinteeksi muodostunu? Itte ainakin sillon jo paikalla. Nöf nöf.
    Skviik!

    Asia vilpitön. 6.45 Keimolasta siis. Taidan tulla sen verran etukäteen että ehtii kaffet juomaan.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  23. #83
    Lainaa (Black Flag Rider @ Syys. 17 2009,16:31) kirjoitti
    Mites noin käytännössä paikan päällä, 75 mopotinta = 75 reppua, nyssäkkää, tankkilaukkua tai takalaukkua. Saako kamat säilöön johonkin tolkulliseen paikkaan jossa ne pysyy tallessa mutta ovat käytettävissä. Olis mukavampaa ajella ilman takalaukkua ja kuitenkin olisi kiva ottaa kamera mukaan reissuun.
    Kamat varikkopilttuuseen, jos sataa. Muuten voi pitää vaikka keskellä kenttää. Näissä .Org:in tapahtumissa saa olla kamat rauhassa missä vaan.
    xxx
  24. #84
    Lainaa (Streethawk @ Syys. 17 2009,16:57) kirjoitti
    Lainaa (Black Flag Rider @ Syys. 17 2009,16:31) kirjoitti
    Mites noin käytännössä paikan päällä, 75 mopotinta = 75 reppua, nyssäkkää, tankkilaukkua tai takalaukkua. Saako kamat säilöön johonkin tolkulliseen paikkaan jossa ne pysyy tallessa mutta ovat käytettävissä. Olis mukavampaa ajella ilman takalaukkua ja kuitenkin olisi kiva ottaa kamera mukaan reissuun.
    Kamat varikkopilttuuseen, jos sataa. Muuten voi pitää vaikka keskellä kenttää. Näissä .Org:in tapahtumissa saa olla kamat rauhassa missä vaan.
    Joo, toivottavasti on jatkossakin näin. Pitää kuitenkin muistaa, että varikkoalueelle on vapaa pääsy periaatteessa kenelle vaan. Varikkopilttuuseen nyt tuskin menee muita kuin asianomaisia...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  25. #85
    Toisessa topicissa (ensikauden parannusehdotuksia) annetaan ymmärtää, että melumittaus tehtäisiin heti hyyskän vieressä sisääntullessa, mutta tämän ketjun aloitusviestissä sanotaan toista. Kumpi pitää paikkaansa?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  26. #86
    Lainaa (Jalase @ Syys. 17 2009,20:22) kirjoitti
    Toisessa topicissa (ensikauden parannusehdotuksia) annetaan ymmärtää, että melumittaus tehtäisiin heti hyyskän vieressä sisääntullessa, mutta tämän ketjun aloitusviestissä sanotaan toista. Kumpi pitää paikkaansa?
    Luultavasti tämän ketjun aloitusviesti.
    Ehkä toi uus systeemi, jossa melut mitattas heti sisääntullessa on ehdotus ensikautta ajatellen???
    ...
  27. #87
    Tampereelta lähtijöitä?
    Perinteisesti Lahdesjärven ABC ja lähtö 7.00.
    Onko lähtijöitä mun ja Lunan lisäksi?
  28. #88
    Laitanpahan tähän vielä kerran. Yksi matkustajan paikka pakussa reitille tre-hml-tre vielä vapaana. Rojua saan kyytiin jos perjantaina lastataan (nahkoja, vararenkaita, etu/takapukkeja, lämppäreitä, vaihtovaatteita, ...).

    Pyöräpaikkoja ei enää ole. Peräkärrykin on täynnä.

    Profiilista löytyy yhteystiedot.
    BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
  29. #89
    Lainaa (Petteri.H @ Syys. 17 2009,20:28) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Syys. 17 2009,20:22) kirjoitti
    Toisessa topicissa (ensikauden parannusehdotuksia) annetaan ymmärtää, että melumittaus tehtäisiin heti hyyskän vieressä sisääntullessa, mutta tämän ketjun aloitusviestissä sanotaan toista. Kumpi pitää paikkaansa?
    Luultavasti tämän ketjun aloitusviesti.
    Ehkä toi uus systeemi, jossa melut mitattas heti sisääntullessa on ehdotus ensikautta ajatellen???
    Moro,
    melumittaus tehdään samalla tavalla kuin aikaisemminkin tällä kaudella eli ajajakokouksen jälkeen mittaus suoritetaan varikolla järjestyksessä hidas ryhmä, keskinopea ja sitten koulutus. Tämä siis samassa järjestyksessä kuin ryhmien kierto päivällä ja tällöin jokainen ehtii omaan ekaan ajovuoroonsa.

    Tämä ottaa oman aikansa, mutta radalle päästään kuitenkin yleensä ihan ajallaan. Pari kertaa on tullut 5-10 minsan viive, aamutoimissa kun on paljon puuhaa ja monta liikkuvaa osaa.

    Tuo melujen mittaus heti sisääntultaessa on toistaiseksi vain kehitysajatus, eikä sitä ole vielä sen enempää edes ajateltu.

    Joo, kokoonnutaan ilmoittautumaan aamusta sinne kahvion terassille, siinä voi ottaa kupin lämmikettä ja aamusämpylän samalla. Kuljettajakokous pidetään samassa paikassa kun ilmoittautumiset ollaan saatu kasaan.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
  31. #90
    Vähän huonolta näyttää kaverin kytkinvivun korjaus. Huomenna ilmoittelen, jos tuo koulutusryhmän paikka vapautuu *



    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen