Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 105:sta
  1. #31
    Lainaa (Terhi @ Elo. 18 2009,21:09) kirjoitti
    Lainaa (AnDy @ Elo. 18 2009,18:36) kirjoitti
    Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.

    //Andy
    Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)
    Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus) . En Yennylle (vaikka Vahvajussi sitä myohemmin kyselikin niin hänellekin ilmoitin, että luovutettu jo Terhille useampi päivä takaperin)... Pistin siitä kyllä koko järjestäjäporukalle viestii viimeviikolla . Siis Andylle, Jensille, Tumelle ja Gixerille....

    Ja Andy muuten vielä vastasi mulle orgboxiin, että homma ok !!



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #32
    Pistetään ny vielä jonon jatkoks vaikka se pitkältä vaikuttaakin.
    Eli yks hidas kuski olis täälläkin ilman paikkaa ja sellaisen lunastan mielelläni jos joltain joutaa.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  3. #33
    Lainaa (Athene @ Elo. 18 2009,23:08) kirjoitti
    Lainaa (Terhi @ Elo. 18 2009,21:09) kirjoitti
    Lainaa (AnDy @ Elo. 18 2009,18:36) kirjoitti
    Liputtajavuorot lisätty ensimmäiseen viestiin.

    //Andy
    Olenko mä sitten lipulla tossa, missä lukeepi yenny? (Sen Athenen tilalle ku oon edelleenkin tulossa..)
    Terhille mä oon "myyny" paikkani (ajo + liputus) . En Yennylle (vaikka Vahvajussi sitä myohemmin kyselikin niin hänellekin ilmoitin, että luovutettu jo Terhille useampi päivä takaperin)... Pistin siitä kyllä koko järjestäjäporukalle viestii viimeviikolla . Siis Andylle, Jensille, Tumelle ja Gixerille....

    Ja Andy muuten vielä vastasi mulle orgboxiin, että homma ok !!
    Joo, asiat on kunnossa ja mielelläni kävisin nämä meidän väliset keskustelut yksityisesti enkä näin kaiken kansan parissa foorumilla.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4. #34
    Lainaa (scuuba @ Elo. 18 2009,21:48) kirjoitti
    Lainaa (Luna @ Elo. 18 2009,21:01) kirjoitti
    Jos nätti keli tulee kohdalle ja joku vois tarjota kyydin Tampere-Alastaro-Tampere niin voisin tulla räiskiin kuvia (olettaen et Scuuba sitä kameraansa tosiaan mulle uskaltaa lainata). Voisin sit samalla (=suositeltavaa ensi kautta ajatellen) olla back-up-henkilö liputuksessa...
    Täsmäsää lupaa perjantaille alastaroon koko päiväksi aurinkoa pilvettömältä taivaalta, ja asteita +20.
    Kuten sanoin, kameran saat lainaan.
    Kuulostaa hyvältä

    Elikkäs kyytiä vaille enää homma. Jos joltain liikenee paikka autossa tai takapenkillä (nou hätä, mulla on toiset ajokamat rutattujen tilalle) matkalla Tampere-Alastaro-Tampere niin pistäkee tänään yv:tä. Voisin sit tulla kuvailemaan (ja tarvittaessa sinne lipulle häröilemään).
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  5. #35
    Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.
  6. #36
    jos joku haluaa luopua paikastaan hitaassa tai keskinopeassa ryhmässä niin lunastan paikan mielelläni.
  7. #37
    Olisin vailla lippua nopeaan ryhmään.

    Kellään?


    044 3501124/ Jukka
  8. #38
    Taitaa olla jo menetty peli mutta kysyn varuilta et paikka Hitaaseen ois enemmän kun kiva...??
  9. #39
    Aika paljon näyttää olevan kysyntää peruutuspaikoille. Tiedoksi niille jotka jää ilman ja ei ole huomannut niin lauantaina ja sunnuntaina pääsee myös Alastarolle ajamaan mp-tuen vuorolle. Ajoissa paikalle niin saa vielä paikan päältä lipun. Hinta paikan päältä arkisin 60e. En tiedä onko viikonloppulisää.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  10. #40
    Lainaa (Medi @ Elo. 19 2009,15:51) kirjoitti
    Aika paljon näyttää olevan kysyntää peruutuspaikoille. Tiedoksi niille jotka jää ilman ja ei ole huomannut niin lauantaina ja sunnuntaina pääsee myös Alastarolle ajamaan mp-tuen vuorolle. Ajoissa paikalle niin saa vielä paikan päältä lipun. Hinta paikan päältä arkisin 60e. En tiedä onko viikonloppulisää.
    Lauantaina ja sunnuntaina nopeassa ryhmässä jonkun verran enemmän paikkoja paikan päällä ostettavaksi, hitaaseen ja keskiryhmään jätetty myös joitakin.

    Ennakkoon ostettuna 50 euroa/päivä, paikan päältä 60 euroa. Sisältää alv:n

    Tapahtuma alkaa kumpanakin päivänä klo 13.00, lipunmyynti pyritään avaamaan viimeistään tuntia aikaisemmin, ajajakokous n. 25-30 min ennen ajojen alkua.

    Yleisimmin esitettyyn kysymykseen, mikä on todennäköisyys mahtua mukaan jos ei ole lippua etukäteen ostanut, ohessa vastaus:
    Ennen klo 08:00 jonossa oleville hyvin lähellä 1
    Hyvän sään sattuessa klo 15 jälkeen paikalle saapuville hyvin lähellä 0. Loput sille välille. Kaatosateen sattuessa kaikki halukkaat ovat mahtuneet aina ajamaan.
  11. #41
    Moi,
    yksi liputtajapaikka ja vuoro 16-18 olisi vapaana. Sopii vaikka jollekulle jo paikkansa maksaneelle, otapa yhteyttä privana minuun.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #42
    Lainaa (MadMan @ Elo. 19 2009,11:15) kirjoitti
    Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.
    Meiliosoitteesi on vanhentunut ja YV:tä en saa lähtemään, mutta olisi kiinnostunut kyydistä. Voitko antaa jotain yhteystietoja tms.
  13. #43
    Lainaa (KatjaN @ Elo. 19 2009,21:12) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Elo. 19 2009,11:15) kirjoitti
    Mulla ois kyytiä tarjolla välillä Järvenpää-Alastaro-Järvenpää. Autossa 3 paikkaa ihmisille ja mopoille. Löpökulut n. 60€, jaetaan tasan.
    Meiliosoitteesi on vanhentunut ja YV:tä en saa lähtemään, mutta olisi kiinnostunut kyydistä. Voitko antaa jotain yhteystietoja tms.
    Näköjään oli jäänyt vanha meiliosoite orgiin, nyt vaihdettu. Olin kuitenkin saanut postisi myös edelleenohjattuna gmailiini ja org-boksiinkin oli viesti kopsahtanut. Vastasin orggiboksista. Palataan asiaan
  14. #44
    Pyörä pesemättä ja parta ajamatta. Taas.
    Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
  15. #45
    Liputtajavuorot kunnossa, kiitos.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  16. #46
    Kiksuri tuli eilen myytyä, joten paikalle saavutaan Trumpalla. Täytyy koittaa ottaa rauhallisesti ettei emännän silmäterälle vaan satu mitään kamalaa
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  17. #47
    Ostetaan paikka nopeaan ryhmään.

    jake / p. 050 574 2242

    edit: numero



    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  18. #48
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #49
    Jos joku tulee pidempää ja haluaisi ehkä herätä suoraan ratakahinoihin, niin allekirjoittaneella on varattuna 18 hengen mökki radan vierestä (löytyy sauna, mikrot, uunit, jääkaapit, grillit jne.)

    Yöpaikka löytyy omavastuuhinnalla 10 euroa/naama. To-pe väliseksi yöksi on tilaa hyvin, pe-su välisiksi täyttä.

    Parhaiten tavoittaa laittamalla spostia (jukka.relander(ät)pp.inet.fi) ja jos vastausta ei ajo-ohjeineen kuulu alle tunnissa, niin tekstiviestillä tavoittaa myös 050 359 7204.

    Klo 01 jälkeen yöllä ei tarvitse enää tarjoutua tulemaan, silloin nukutaan jo.

    Jukka
  20. #50
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2009,11:19) kirjoitti
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    Jos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaan
  21. #51
    Lainaa (MadMan @ Elo. 20 2009,13:25) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2009,11:19) kirjoitti
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    Jos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaan
    Rikkinäinen GPT:n takalämppäri löytyis
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #52
    Lainaa (jens @ Elo. 20 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Elo. 20 2009,13:25) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2009,11:19) kirjoitti
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    Jos jollain sattuis olee rikkinäinen rengaslämppäri, niin voisin olla halukas ostamaan
    Rikkinäinen GPT:n takalämppäri löytyis
    No otahan mukaan, jos haluat siitä halvalla luopua!
  23. #53
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2009,11:19) kirjoitti
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    Moi, mulla on varalla motogp etulämppäri ja sitä voi lainata. Kysäise aamulla.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  24. #54
    Lainaa (AnDy @ Elo. 20 2009,17:05) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2009,11:19) kirjoitti
    Jos jollain sattuis oleen "ylimääräinen" eturengaslämppäri, niin voisin lainata/vuokrata/ostaa.
    Moi, mulla on varalla motogp etulämppäri ja sitä voi lainata. Kysäise aamulla.
    Kiitos.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #55
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Elo. 20 2009,12:15) kirjoitti
    Jos joku tulee pidempää ja haluaisi ehkä herätä suoraan ratakahinoihin, niin allekirjoittaneella on varattuna 18 hengen mökki radan vierestä (löytyy sauna, mikrot, uunit, jääkaapit, grillit jne.)

    Yöpaikka löytyy omavastuuhinnalla 10 euroa/naama. To-pe väliseksi yöksi on tilaa hyvin, pe-su välisiksi täyttä.

    Parhaiten tavoittaa laittamalla spostia (jukka.relander(ät)pp.inet.fi) ja jos vastausta ei ajo-ohjeineen kuulu alle tunnissa, niin tekstiviestillä tavoittaa myös 050 359 7204.

    Klo 01 jälkeen yöllä ei tarvitse enää tarjoutua tulemaan, silloin nukutaan jo.

    Jukka
    Voi V! Nyt on jo myöhäistä

    edit: tosin ei tarvi yksin hajoilla



    Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
  26. #56
    vieläköhän löytyy ajopaikkoja keski tai nopeesta ryhmästä jos aamulla tulee paikalle??
  27. #57
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Lainaa (mvolo @ Elo. 20 2009,20:50) kirjoitti
    vieläköhän löytyy ajopaikkoja keski tai nopeesta ryhmästä jos aamulla tulee paikalle??
    Tämän mukaan ainakin näyttäis olevan nopeassa 9 paikkaa..?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  28. #58
    Lainaa (Terhi @ Elo. 20 2009,21:30) kirjoitti
    Lainaa (mvolo @ Elo. 20 2009,20:50) kirjoitti
    vieläköhän löytyy ajopaikkoja keski tai nopeesta ryhmästä jos aamulla tulee paikalle??
    Tämän mukaan ainakin näyttäis olevan nopeassa 9 paikkaa..?
    Moro,
    nopeassa on tosiaan jokunen avoin paikka ja niistäkin on tullut jo kyselyitä, joten oletan niiden käyvän kaupaksi heti aamusta.

    Nopeassa ryhmässä ajaminen edellyttää myös ryhmän vauhdissa pysymistä jo ihan turvallisuussyistä. Se ei siis toimi oikotienä hitaampiin, jo täysiin ryhmiin.

    Nyt nukkumaan, jotta jaksaa herätä aamulla.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  29. #59
    Lainaa kirjoitti
    Tulipa hieman mutkia matkaan, ja nopealla varoajalla nyt oli keskiryhmässä paikka myynnissä nopeimmalle. Nopeat syövät hitaat! Äkkiä viestiä peliin meneekö jollekkin, vai puljaanko itteni kuitenkin paikalle.
    Nopein voitti ja paikkani meni mvolo:lle.



    GSX-R 750 K7
  30.  
  31. #60
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kimppalähtö 6:40 Nihtisillan ABC:ltä?

    Ite en oo Espooseen tulossa, mut venailen 7:00-7:05 Nummelan liittymän pysäkillä Porintiellä. Jos saan seuraa, niin vois ajella vaikka Someron kautta (kuten viimeksi)?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen