Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 113:sta
  1. #31
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 11 2008,14:15) kirjoitti
    Jos sttuisi käymään niin että pääsisin paikalle maanantaina *ajajakokoukseen kuitenkin ilmoittautumatta etukäteen... Riippuu miten toipuu leikkauksesta. Mikäs on käytäntö ??
    Moro Timppa,
    tällä hetkellä tuo reissu ei ole vielä loppuunmyyty joten toistaiseksi paikalla ilmoittautuminenkin onnistuu. Jos tässä nyt kuitenkin tulee valtava viime hetken ryysis (jota tietysti toivomme) niin sitten tilanne voi olla toinen.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  2. #32
    Ja perinteiseen tapaan LIPUTTAJIA tarvitaan edelleen. Apparan reissuilla on pitkä ajoaika joten parin tunnin breikki tekee hyvää ihan jokaiselle ja duunia vastaan saa ajaa loppupäivän maksutta sekä vielä keittolounaankin.

    Aika hyvä diili mun mielestä *

    Reippaasti vaan ilmoittautumaan (pistäkää privaviesti mulle tai jensille) ja entiset liputtajatkin voisivat vähän hehkuttaa kuinka nastaa on osallistua järjestelyihin *

    //Andy



    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  3. #33
    Lainaa (AnDy @ Kesä. 12 2008,21:00) kirjoitti
    Ja perinteiseen tapaan LIPUTTAJIA tarvitaan edelleen. Apparan reissuilla on pitkä ajoaika joten parin tunnin breikki tekee hyvää ihan jokaiselle ja duunia vastaan saa ajaa loppupäivän maksutta sekä vielä keittolounaankin.

    Aika hyvä diili mun mielestä

    Reippaasti vaan ilmoittautumaan (pistäkää privaviesti mulle tai jensille) ja entiset liputtajatkin voisivat vähän hehkuttaa kuinka nastaa on osallistua järjestelyihin

    //Andy
    Nykyisenä liputtajana voisin hehkuttaa...
    Mukaan vaan rohkeasti liputtamaan myös ensikertalaiset on se mahtava homma olla mukana siinä jutussa(järjestelyissä). Se on niin hieno ja yksinkertainen juttu että onnistuu myös ensikertalaiselta.
    Meidän kaikkien turvallisuuden vuoksi siellä liputetaan ei siellä ketään rangaistuksen vuoksi laitetaan pariksi tunniksi lipulle.
    Ja kaiken kruunaa ilmainen ratapäivä ja lämmin keittolounas.



    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  4. #34
    Solifer ei pääse,kun vasta neljän pintaan mukaan,onko silloin vielä mahollista,maksu on maksettu.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  5. #35
    Lainaa (AnDy @ Kesä. 12 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 11 2008,14:15) kirjoitti
    Jos sttuisi käymään niin että pääsisin paikalle maanantaina ajajakokoukseen kuitenkin ilmoittautumatta etukäteen... Riippuu miten toipuu leikkauksesta. Mikäs on käytäntö ??
    Moro Timppa,
    tällä hetkellä tuo reissu ei ole vielä loppuunmyyty joten toistaiseksi paikalla ilmoittautuminenkin onnistuu. Jos tässä nyt kuitenkin tulee valtava viime hetken ryysis (jota tietysti toivomme) niin sitten tilanne voi olla toinen.

    //Andy
    Valitettavasti jää väliin... Tohtori kielsi kaiken missä tulee hiki... ja 2 vkoa pitäisi vaan olla paikallaan
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  6. #36
    Lainaa (solifer @ Kesä. 13 2008,19:54) kirjoitti
    Solifer ei pääse,kun vasta neljän pintaan mukaan,onko silloin vielä mahollista,maksu on maksettu.
    Moi, onnistuu kyllä silloinkin. Tervetuloa.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #37
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 13 2008,19:58) kirjoitti
    Valitettavasti jää väliin... Tohtori kielsi kaiken missä tulee hiki... ja 2 vkoa pitäisi vaan olla paikallaan
    Joo... Timperi... sitä kutsutaan myös HENGÄSTYMISEKSI ja hiki voi tulla. Rapula on hirvee tauti. Ja nyt lisää



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #38
    Vieläkö on liputtajista pulaa?
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  9. #39
    Tänks.Tv Solifer!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #40
    Moi,
    eilen iltapäivällä siivosimme listalta pois maksaneet ja aika monta nimeä sieltä lähtikin. Tilaa on siis reilusti joten nyt viime hetken vapaapäiväanomukset sisään ja mukaan

    Lämpöinen päivä näyttäisi tulevan eikä noita sääennusteen paria pisaraa kannata säikähtää, ennusteet ehtivät vielä kummasti tarkentua parissa päivässä

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #41
    Mites jos pääsee tulemaan joskus 14-16 aikoihin. Mahtaiskohan vielä löytyä lippumiehelle töitä? Pääsiskös sitä sitten vielä illemmalla ajelemaan?
  12. #42
    Oliskohan PK-seudulta porukalla ajelijoita Ahvenistolle?
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  13. #43
    moi. mä olin kyllä jo maksanut viime kuussa, eri nikillä tosin. mailasinkin asian tiimoilta jensille ja sumpalle, mut eipä oo tullu mitään vastausta.



    Kawasaki ZX-10R 2008.
  14. #44
    No tänne nyt sitten kun ei mene jostain syystä privalla läpi:

    Minä + avec, molemmat maksettu jo aikaa sitten mun nickillä ja molemmat koulutusryhmään...? Tästäkin oon laittanut useampaan otteeseen privaa useammalle tyypille. Ja tullaan edelleen n.1630-1700 paikalle.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  15. #45
    Lainaa (Kelvoton @ Kesä. 14 2008,12:42) kirjoitti
    Oliskohan PK-seudulta porukalla ajelijoita Ahvenistolle?
    Kyllähän tuonne jotenkin olis tarkoitus ajella . Olisikohan hyvä kokoontumispaikka vaikka Keimolan Neste, esim. 7.25?
    Corvette (5.7) Convertible -93
  16. #46
    Porukkamatkassa mukana, mikäli porukka syntyy. Lähden espoosta päin... esim. Keimola on ihan hyvä kokoontumispaikka.
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
  17. #47
    Lainaa (Jammuu @ Kesä. 14 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Kelvoton @ Kesä. 14 2008,12:42) kirjoitti
    Oliskohan PK-seudulta porukalla ajelijoita Ahvenistolle?
    Kyllähän tuonne jotenkin olis tarkoitus ajella . Olisikohan hyvä kokoontumispaikka vaikka Keimolan Neste, esim. 7.25?
    Voisin liittyä sekaan aamulla.
    Musta 600 CBR F(armari)
  18. #48
    Moi,
    sellainen toive osallistujille että olkaa ajoissa paikalla, ilmoittautuminen alkaa klo 8.00 ja ajajakokous 8.30. Tämän jälkeen dB-mittaus. Tarkoitus on saada kaikki ilmoittautumiset hoidettua ennen 8.30 ja se ei oikein onnistu ilman teitä osallistujia...

    Mun mielestä tuo keimola 7.25 on hiukan tiukka aikataulu tuohon nähden.

    Päivä ei pääse alkamaan ennenkuin kaikki ilmoittautumiset, ajajakokoukset ja dB-mittaukset on suoritettu. Joten on teistä kiinni halutaanko aloittaa ajoissa vai ei...

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  19. #49
    Keimolan Neste ihan ok. Oisko klo 7.00 tapaaminen siellä liian aikaista, lähtö eteenpäin heti kun porukka on kasassa. Andy on ihan oikeassa mielummin pikkasen liian aikaisin kuin liian myöhään nm. kokemusta on. (ei tahtois kuulla "ripitystä" uudelleen). Itse yritän olla tasalta paikalla. Tunnistaa sellasesta keltasesta moposta.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  20. #50
    Lainaa (Kelvoton @ Kesä. 15 2008,11:35) kirjoitti
    Keimolan Neste ihan ok. Oisko klo 7.00 tapaaminen siellä liian aikaista, lähtö eteenpäin heti kun porukka on kasassa. Andy on ihan oikeassa mielummin pikkasen liian aikaisin kuin liian myöhään nm. kokemusta on. (ei tahtois kuulla "ripitystä" uudelleen). Itse yritän olla tasalta paikalla. Tunnistaa sellasesta keltasesta moposta.
    Mä voisin koittaa myös tulla Keimolan Nesteelle. Ja tuo 7 on varmaan aika sopiva. Jos siinä hetken odottelee porukkaa, ajelee silleen, että korttikin on tallella Hämeenlinnassa, tankkaa Hämeenlinnassa ja hoitaa ilmoittautumisen Ahvenistolla, niin ei hirveesti ole ylimääräistä aikaa ennen ajajakokousta. Voi juoda vaikka aamukahvit odotellessa (jos kahvio on jo auki).

    Edit: Pyörä musta Blade



    xxx
  21. #51
    Ok. Keimola klo 7:00. Mulla punainen Honda Cbf.
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
  22. #52
    Jeps, mäki voin tulla siihen Keimolan nesteelle seiskalta. Musta giksu.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  23. #53
    Tuun kanssa 7:00 keimolaan, sininen R6
  24. #54
    Pidetäänkös tällä kertaa ne melunmittaukset sitten ryhmittäin. Aloittava ryhmä ensin jne.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
  25. #55
    Keimola 7.00, kettu kuittaa!
    Corvette (5.7) Convertible -93
  26. #56
    Lainaa (-wexi @ Kesä. 15 2008,17:44) kirjoitti
    Pidetäänkös tällä kertaa ne melunmittaukset sitten ryhmittäin. Aloittava ryhmä ensin jne.
    Kyllä. Mittaukset suoritetaan ryhmittäin samassa järjestyksessä kuin ajovuorot: Hidas - keskinopea - koulutus.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  27. #57
    Keimola!
    I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
  28. #58
    Onkos lahdesta päin tulijoita? voisi treffata vaikka salpakankaan abc:lla??
    Honda VTR SP2

  29. #59
    En pääse paikalle, toivottavasti lipuille ja portille on riittävästi porukkaa.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  30.  
  31. #60
    Keimola klo 7.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen