Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 272:sta
  1. #61
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  2. #62
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 26 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    Viime kesänä Motoparkissa menin hitaaseen ryhmään, jossa oli koulutusta. Itse en halunnut sitä ja lähdin ajamaan itsekseen. Kahden lämmittelykierroksen jälkeen olin koulutusryhmän kannassa.
    Eli on se varmasti tarpeeksi hidas tuo hidas ryhmä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  3. #63
    Jep Koosatasen kans samaa mieltä nopeuksista. Minusta vaikuttaa siltä, että monet arastelee radalle lähtöä just kisamaisen ympäristön ja äärirajoilla ajamisen mahdollisuuden takia. Hitaan ryhmän, ja varsinkin koulutusryhmän ajossa keskitytään aivan muihin asioihin kuin vauhdin pitämiseen, eikä tahdin pitäisi olla liian kova kokemattomallekkaan motoristille. Kouluttajat opastavat ja neuvovat kyllä vaikka kädestä pitäen, ohjaaminen jää omille harteille
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  4. #64
    Lainaa (demonos @ Helmi. 26 2008,12:41) kirjoitti
    Jep Koosatasen kans samaa mieltä nopeuksista. Minusta vaikuttaa siltä, että monet arastelee radalle lähtöä just kisamaisen ympäristön ja äärirajoilla ajamisen mahdollisuuden takia. Hitaan ryhmän, ja varsinkin koulutusryhmän ajossa keskitytään aivan muihin asioihin kuin vauhdin pitämiseen, eikä tahdin pitäisi olla liian kova kokemattomallekkaan motoristille. Kouluttajat opastavat ja neuvovat kyllä vaikka kädestä pitäen, ohjaaminen jää omille harteille
    Pitäisiköhän käydä myös Ahvenistolla ajamassa tuossa koulutusryhmässä vaikka alkukesästä, voisi jopa piikillä pysyä perässä.

    Kuinka loppu renkaat ovat olleet ensikertalaisilla hitaan ryhmän ratapäivän jälkeen? Olen vain nähnyt näitä nopeiden ratapäivien jäljiltä olevia renkaita, mutta onko ne renkaat loppu hitaan ryhmän vauhdin jäljiltä?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  5. #65
    Lainaa (TinBa @ Helmi. 26 2008,20:57) kirjoitti
    Lainaa (demonos @ Helmi. 26 2008,12:41) kirjoitti
    Jep Koosatasen kans samaa mieltä nopeuksista. Minusta vaikuttaa siltä, että monet arastelee radalle lähtöä just kisamaisen ympäristön ja äärirajoilla ajamisen mahdollisuuden takia. Hitaan ryhmän, ja varsinkin koulutusryhmän ajossa keskitytään aivan muihin asioihin kuin vauhdin pitämiseen, eikä tahdin pitäisi olla liian kova kokemattomallekkaan motoristille. Kouluttajat opastavat ja neuvovat kyllä vaikka kädestä pitäen, ohjaaminen jää omille harteille *
    Pitäisiköhän käydä myös Ahvenistolla ajamassa tuossa koulutusryhmässä vaikka alkukesästä, voisi jopa piikillä pysyä perässä. *

    Kuinka loppu renkaat ovat olleet ensikertalaisilla hitaan ryhmän ratapäivän jälkeen? Olen vain nähnyt näitä nopeiden ratapäivien jäljiltä olevia renkaita, mutta onko ne renkaat loppu hitaan ryhmän vauhdin jäljiltä?
    Sinne vaan, naiskuskeista ei saa vastusta (menevät ohi..), jospa edes piikeistä

    Renkaat ei ota juurikaan nokkiinsa hitaassa ryhmässä. Ainakin itselläni 2-3 ratapäivää ei ole aiheuttanut renkaanvaihtotarpeita. Reunoihin tulee hieman katu-uskotavuutta
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  6. #66
    Lainaa (TinBa @ Helmi. 26 2008,20:57) kirjoitti
    mutta onko ne renkaat loppu hitaan ryhmän vauhdin jäljiltä?
    Ei ole.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  7. #67
    Lainaa (Earthend @ Helmi. 26 2008,21:11) kirjoitti
    Lainaa (TinBa @ Helmi. 26 2008,20:57) kirjoitti
    mutta onko ne renkaat loppu hitaan ryhmän vauhdin jäljiltä?
    Ei ole.
    jos vastaus ei ollut tarpeeksi tarkka, niin ollut kouluttajana viime kaudella eri ratapäivillä ja muistaakseni kaikkiaan noin kuudella.

    Niissä ajanut siis hitaan / koulutus ryhmän mukana, sekä keski ryhmässä.
    Joista siis jokaisen hitaan setin ja noin puolet keskiryhmän seteistä vielä päälle.

    Maantie ajot tuohon päälle ni kilometreja tais tulla 4tkm, juu ei oo paljoo, mutta perhe ja työ haittaa harrastusta
    Asiaan takaisin niin näyttäisi että vielä ajaa samanverran noilla kumeilla joten ei kannata hirveesti huolestuu tuosta kulumisesta.
  8. #68
    Lainaa (pete457 @ Helmi. 26 2008,21:05) kirjoitti
    Sinne vaan, naiskuskeista ei saa vastusta (menevät ohi..), jospa edes piikeistä

    Renkaat ei ota juurikaan nokkiinsa hitaassa ryhmässä. Ainakin itselläni 2-3 ratapäivää ei ole aiheuttanut renkaanvaihtotarpeita. Reunoihin tulee hieman katu-uskotavuutta
    Heh, hyvä, että joku on pitämässä sitten mun kanssa perää.

    Hyvä, ettei renkaat kulu, eipä olisikaan edes varaa ostaa jatkuvasti uusia renkaita, pitäisi saada tohon seuraavaankin prätkään vähän rahaa.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  9. #69
    Lainaa (TinBa @ Helmi. 26 2008,20:57) kirjoitti
    Pitäisiköhän käydä myös Ahvenistolla ajamassa tuossa koulutusryhmässä vaikka alkukesästä, voisi jopa piikillä pysyä perässä. *
    Ahvenistolla on sitä mutkaa mutkan perään niin että ihan vasta-alkajien porukassa voit olla kevyellä piikillä vaikka isompia pyöriä nopeampikin ,)

    Hitaassa/hitaissa ryhmissä on joskus käytetty "nopeusrajoitusta" suoralla jossa ohittaminen on sallittua, onko asiasta keskusteltu, miten ensi kesänä? Itse en moista kaipaa, mutta jos mukaan tulee mutkissa nopeita kevareita tms niin pääsisivät ohi niistä jotka mutkalenkillä hitaammin päästelevät.
  10. #70
    Lainaa (yammu1 @ Helmi. 23 2008,23:56) kirjoitti
    "HUOM!! Sinulla on kaksi viikkoa aikaa maksaa rata-ajot, muuten ilmoittautumisesi poistetaan automaattisesti"

    "Maksun eräpäivä on 2 viikkoa ennen tapahtumaa, pelkkä ilmoittautuminen ei vahvista varaustasi."

    "Ennakkohinta on maksettava viimeistään 1 viikko ennen ko. ratapäivää."

    Miksi sähköpostissa sain ilmoituksen että on maksettava kahden viikon aikana.
    Toisessa ilmoituksessa (orgin ohjeet ilmoitautumiseen) kasi viikkoa ennen tapahtumaa ja siinä missä sai tehdä varauksen lukee viimeistään 1 viikko ennen ratapäivää.

    Missä mättää?
    Kuka nyt maksaa monta kuukautta ennen ko. tapahtumaa, varsinkin kun ko kyseessä oleva ratapäivä on vielä epävarma.
    Tällainen lause löytyy ilmoittautumisen sivulla.

    (pienet muutokset ovat vielä mahdollisia)

    Koska minun on maksettava että pääsen radalle ajamaan?
    Maksuajankohdasta on tosiaan vähän ristiriitaista infoa. Olis kiva kuulla mikä on virallinen totuus.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  11. #71
    Lainaa (kurja @ Helmi. 27 2008,09:03) kirjoitti
    Lainaa (TinBa @ Helmi. 26 2008,20:57) kirjoitti
    Pitäisiköhän käydä myös Ahvenistolla ajamassa tuossa koulutusryhmässä vaikka alkukesästä, voisi jopa piikillä pysyä perässä. *
    Ahvenistolla on sitä mutkaa mutkan perään niin että ihan vasta-alkajien porukassa voit olla kevyellä piikillä vaikka isompia pyöriä nopeampikin ,)

    Hitaassa/hitaissa ryhmissä on joskus käytetty "nopeusrajoitusta" suoralla jossa ohittaminen on sallittua, onko asiasta keskusteltu, miten ensi kesänä? Itse en moista kaipaa, mutta jos mukaan tulee mutkissa nopeita kevareita tms niin pääsisivät ohi niistä jotka mutkalenkillä hitaammin päästelevät.
    Sama kuvio jatkuu edelleen. Usein hitaassa ja joskus keskiryhmässäkin jotkut kuskit ajavat hitaasti mutkat ja suoralle tullessa ottavat kaiken irti pyörästä.

    Tällaisen kuskin taakse muodostuu usein jonoa koska mutkissa ohittaminen on vaikeaa ja siksi kiellettyä. Suoralla kaveria ei saa kiinni millään ja pahimmillaan yritetään jarruissa ohi joka taas kasvattaa tarpeettomasti ajamisen riskiä.

    Näihin tapauksiin puututaan tarvittaessa mustalla lipulla ja puhuttelulla. Asia ei siis ole kettuilua kyseisiä kuskeja kohtaan vaan perustuu turvallisuuteen.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #72
    Lainaa (mazak @ Helmi. 26 2008,10:29) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Helmi. 25 2008,22:35) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Helmi. 25 2008,20:16) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 25 2008,16:31) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Helmi. 25 2008,15:15) kirjoitti
    Mahtaako Ahvenistolle tulla melkosia nopeuseroja nyt kun nopeaa ryhmää ei ole ollenkaan? Aattelin vaan, että jos nuo OIKEESTI NOPEET kuskit tulevat keskiryhmän kanssa pörräämään.
    Epäilen suuresti. Ahvenisto ei todellakaan ole oikeasti nopeiden kuljettajien suosiossa, joten tuskin niitä viime vuotiseen tapaan siellä näkyy suuremmin.
    Niinjoo. Siellä ei kilpaa kuitenkaan ajeta lainkaan, joten ehkä se ei supernopeita kiinnosta.
    Liekö orgin porukoissa moisia edes, joten voipi olla turha huoli
    Ei enään, kun suakaan siellä ei näy...
    Kiitos luottamuksesta, mutta supernopeaksi on vielä melkoisesti matkaa.



    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  13. #73
    Mä yritän päästä tällä kaudella myös noille Orgin ratapäiville.. Viime kaudella jäi Ahvenistokin kokonaan kokematta
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  14. #74
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 26 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    Eihän siellä saa ohitella? Vai oliko se niin, että kahden kierroksen jälkeen sai?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #75
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 27 2008,12:12) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 26 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    Eihän siellä saa ohitella? Vai oliko se niin, että kahden kierroksen jälkeen sai?
    Juu, pari kierrosta ajellaan raahassa ja sitten erikseen määritellyissä paikoissa saa ohitella
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  16. #76
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 27 2008,12:14) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 27 2008,12:12) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 26 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    Eihän siellä saa ohitella? Vai oliko se niin, että kahden kierroksen jälkeen sai?
    Juu, pari kierrosta ajellaan raahassa ja sitten erikseen määritellyissä paikoissa saa ohitella
    Ooorrait! Kaipa siellä käydään vielä säännöt läpi? En minä muista enää lippujenkaan (värien?) merkitystä. Mä oon vaan tämmöinen Touring-ttuttu!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  17. #77
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 27 2008,12:19) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 27 2008,12:14) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 27 2008,12:12) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 26 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 23 2008,17:58) kirjoitti
    Ihan vaan tyhmänä kyselen, että onko milloinkaan sellaista rata-ajotilaisuutta, jossa olisi extranössöhidasta ryhmää, johon kuuluisi koulutusta asiaan kuuluvin metodein?
    Lähdet viimesenä hitaassa ryhmässä radalle, niin saat ajaa sitten extranössöjen ratakisat... Mun kanssa, pääset heti ohitteleenkin
    Eihän siellä saa ohitella? Vai oliko se niin, että kahden kierroksen jälkeen sai?
    Juu, pari kierrosta ajellaan raahassa ja sitten erikseen määritellyissä paikoissa saa ohitella
    Ooorrait! Kaipa siellä käydään vielä säännöt läpi? En minä muista enää lippujenkaan (värien?) merkitystä. Mä oon vaan tämmöinen Touring-ttuttu!
    Kyl ne siellä kerrataan... Kohta ootki oikee ratakettuttu
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  18. #78
    Lainaa (AnDy @ Helmi. 27 2008,09:25) kirjoitti
    Lainaa (kurja @ Helmi. 27 2008,09:03) kirjoitti
    Hitaassa/hitaissa ryhmissä on joskus käytetty "nopeusrajoitusta" suoralla jossa ohittaminen on sallittua, onko asiasta keskusteltu, miten ensi kesänä?
    Sama kuvio jatkuu edelleen. Usein hitaassa ja joskus keskiryhmässäkin jotkut kuskit ajavat hitaasti mutkat ja suoralle tullessa ottavat kaiken irti pyörästä.
    Niin siis tarkoittiko tämä em. "sama kuvio" sitä että nopeusrajoitusta ei ole? Noin sen käsitin. Vai mitäh?

    Sitten kokouksessahan se tietty selviää, mutta kysellään tässä kesää odotellessa... *



  19. #79
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ei ole mitään nopeusrajoitusta. Teipatkaa radalla nopeusmittarinne samalla vauhdilla kuin teippailette peilejä ja muita lasiosia.
    1000
  20. #80
    Niin, siis vaikkei nopeusrajoitusta olekaan, niin sen verran kannattaa hitaassa ryhmässä ohitussuoran auetessa vilkuilla taakse, ettei suotta pilaa muiden ajonautintoa vetämällä urku auki suoran verran päästämättä ketään ohi ja hidastella sitte mutkissa... Herrasmiehiihän tässä...

    Siis vaikkei taakse saakaan vilkuilla.

    Ite oon koittanut sen verran pitää silmällä takanatulevia, että päästän varmasti ohi... Pysyy kaikilla fiilikset ajossa
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  21. #81
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 27 2008,16:28) kirjoitti
    Niin, siis vaikkei nopeusrajoitusta olekaan, niin sen verran kannattaa hitaassa ryhmässä ohitussuoran auetessa vilkuilla taakse, ettei suotta pilaa muiden ajonautintoa vetämällä urku auki suoran verran päästämättä ketään ohi ja hidastella sitte mutkissa... Herrasmiehiihän tässä...

    Siis vaikkei taakse saakaan vilkuilla.

    Ite oon koittanut sen verran pitää silmällä takanatulevia, että päästän varmasti ohi... Pysyy kaikilla fiilikset ajossa
    Taakse vilkuilua ei voi suositella turvallisuuden nimissä, mutta todellisuudessa jos ei ole putkinäkö, niin ahvenistolla on niin paljon tiukkoja mutkia ennen kuin päästään puhutulle ohitussuoralle, että sivusilmällä näkee jo monessa kurvissa jos joku peesaa odottaen maalisuoraa..
    Silloin on kohteliasta jättää revittämättä suoralla, että nopeammat pääsevät ohi. Itsekin on mukavampi jatkaa kun ei toiset hiosta perässä.

    edit: Tosin ajolinjat kannattaisi silti pitää loogisina, koska ohitus tehdään ohittajan vastuulla ja vain näin ohittaja voi paremmin olettaa mihin seuraavaksi ajat. Mutta nämähän kyllä neuvotaan paikan päällä ja edelleenkin takaa tulija arvioi voiko ohittamaan ylipäätään lähteä vaikka olisi mikä suora.



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  22. #82
    Tuo taaksevilkuilu ainakin hitaassa ryhmässä aiheuttaa monasti sen saman liikkeen kun mukuloilla fillareiden kanssa, eli mopo menee siinä samalla minne sattuu..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  23. #83
    Lainaa (TeeVee @ Helmi. 27 2008,16:28) kirjoitti
    Niin, siis vaikkei nopeusrajoitusta olekaan, niin sen verran kannattaa hitaassa ryhmässä ohitussuoran auetessa vilkuilla taakse, ettei suotta pilaa muiden ajonautintoa vetämällä urku auki suoran verran päästämättä ketään ohi ja hidastella sitte mutkissa... Herrasmiehiihän tässä...

    Siis vaikkei taakse saakaan vilkuilla.

    Ite oon koittanut sen verran pitää silmällä takanatulevia, että päästän varmasti ohi... Pysyy kaikilla fiilikset ajossa
    Kait sitä herrasmiehiä ja -naisia pitäis olla yhtälailla joka ryhmässä. Pää"suoralle" kääntyessä on hyvä paikka vilkaista.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  24. #84
    menee vähän jeesusteluksi, mutta mun mielestä aloittelijoiden on hyvä kurvailla samalla vaihteella rattaa ympäri, näin fokus ajamissa on oikeissa asioissa , jarrutukset, minkä linjan valitsee mutkaan, mutkasta ulostulot ja vauhtikaan ei suorilla kasva liikaa -> "prkl miten se mutka jo nyt tuli vastaan oho ja eiku , hartialukko *ittu..." yms. Eli jättäää sen vaihteidenvaihto härdellin vähemmälle ja itseasiassa kierrosajatkin taitaa olla paremmat kuin vaihteiden kanssa ajettuna imho. Itse ainakin aina alkukesästä minimoin näitä liikkuvia osia jotta pääsee ajorytmiin sisälle ja luotto kasvaa itseen ja pyörään.
  25. #85
    mvps lienee varsin oikeassa ja vielä kun lisätään, että mennään jarrukahvaan koskematta, päästää asian läheisyyteen.
  26. #86
    Antakaa meidän nynnyjen ajaa radalla sillee, että pysytään "varmasti" pystyssä ajojen loppuun asti. Jarrutellaan ja vaihdellaan ihan oman """taidon""" mukaan!



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  27. #87
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 27 2008,22:24) kirjoitti
    Antakaa meidän nynnyjen ajaa radalla sillee, että pysytään "varmasti" pystyssä ajojen loppuun asti. Jarrutellaan ja vaihdellaan ihan oman """taidon""" mukaan!
    Kyllä sä siellä radallakin pysyt pystyssä jos se onnistuu kadullakin, ei se mitenkään yliluonnolliseksi siellä muutu. Älä stressaa nyt turhaan.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  28. #88
    sekin on totta, kun ei liikaa yritä niin kaikki menee hyvin.
  29. #89
    No hittolainen. Nyt minäkin sitten lähden 19.5 ekaa kertaa katsomaan mikä on meno ratapäivillä. Ikinä ei oo radalla tullut pärrällä käytyä tätä ennen
    Suzuki RF 900R
  30.  
  31. #90
    Ajoin lavetilla koko ajan kolmosella ja jarruihin koskematta, pystyi keskittymään ajolinjoihin ja pyörän käyttäytymiseen (ja naatiskeluun!).

    Itselle kokemus oli kuin parhaalla mutkatiellä ajaminen. Poikkeuksena että sama mutka tuli aina uudelleen ja sitä pystyi hiomaan aina vaan nautittavammaksi. Siis vaihteet, jarrut, peilit ja nopeusmittari unholaan.

    Hitaassa tai koulutusryhmässä ei ajo mielestäni muistuta kilvan ajoa, jos ei sitä itse sellaiseksi mielessään yritä vääntää. *19.5. !

    Edit: Peilithän on irti tai teipattu, taakse vilkuilun voi unohtaa ja pysytellä vaan omilla ajolinjoillaan.

    * Iku



    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
Sivu: 3 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen